نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

هنگام یادگیری یک زبان جدید ماننید زبان انگلیسی ، آموختن معانی واژگان و به خاطرسپردن آن ها، از مهم ترین دغدغه های زبان آموزان می باشد. روش های متعددی برای به خاطر سپردن واژگان جدید زبان انگلیسی و کاربردهایشان وجود دارد که هر زبان آموز، با انتخاب روش های متناسب با ویژگی های فردی خود، راحت تر و با سرعت بالاتری واژگان زبان انگلیسی جدید را فرا می گیرد. در این مقاله از مجله دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، با ما همراه باشید تا با بهترین روش ها برای به خاطرسپردن سریع و موثر واژگان آشنا شوید.

واژه‌های مهم زبان انگلیس را یادداشت کنید

یکی از بهترین راه های به خاطر سپردن هرچیزی، یادداشت کردن آن است. همواره دفترچه ای با خود داشته باشید و واژه هایی که با آنها مواجه میشوید را بنویسید. از طرفی، نوشتن واژگان زبان انگلیسی به ثبت آنها در حافظه کمک می کند و از سوی دیگر شما برای خودتان یک دیکشنری جیبی شخصی خواهید داشت هر واژه را چندین بار بنویسید و با آن جمله بسازید هر واژه زبان انگلیسی را روزانه هفت بار بنویسید و با معنای آن چند جمله بسازید. میتوانید بین پنج تا ده واژه را انتخاب کنید و در دوره های منظم روزانه، آنها را بیاموزید.

کتاب ها و متون زبان انگلیسی مورد علاقه خود را مطالعه کنید 

وقتی مطالعه عادت همیشگی شما باشد، همواره با واژه های جدیدی روبه رو خواهید شد. زیر واژگان جدید خط بکشید، به زمینه آنها در جمله رجوع کرده و سعی کنید معنای آنها را دریابید. با این روش هم معنا، و هم کاربرد واژهها را به خاطر میسپارید. واژه‌های زبان انگلیسی را در میان جملات و بافت متن یاد بگیرید ما همواره برای درک مفهوم واژگان زبان انگلیسی جدید، از بافت معنایی آنها در جمله استفاده می کنیم. این موضوع به فهم کاربرد درست واژه ها کمک می کند و باعث به خاطر سپردن همیشگی آنها می شود. هنگام استفاده از این روش به روابط باهم آیی (collocations) واژه ها و همچنین فعل های گروهی (phrasal verbs) توجه کنید. از mnemonics استفاده کنید. مردم اغلب از روش mnemonics آگاهی ندارند. این واژه به معنای تقویت حافظه و یادگیری به روش تصویرسازی و تداعی است. نمانیک عبارت است از همراه کردن یک داستان یا تصویر با واژه زبان انگلیسی مربوطه به نحوی که راحتتر و سریعتر بتوانیم آن واژه را به خاطر بیاوریم. در این روش از سه اهرم ارتباط، تصویر و ریتم استفاده می‌شود. مثلاً برای یادگیری واژه های شتر دوکوهان و شتر تک کوهان، باید به ترتیب واژگان Bactrian و Dromedary را به خاطر بسپاریم. به حروف اول این دو واژه انگلیسی توجه کنید: شتر دوکوهان با حرف B شروع می‌شود و شتر تک کوهان با حرف D . همانطور که می‌بینید، B دو کوهان دارد و D یک کوهان! به همین سادگی! روش های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارد. در اینجا ۴ مورد از آنها را به اختصار آورده ایم. تکنیک ریشه یابی:در این تکنیک کلمات از یک ریشه هستند. مثلا: run (دویدن)، runner (دونده) - water (آب)، watery (آبکی). تکنیک هم آوایی:در این تکنیک از شباهت‌های آوایی بین لغت و معنی استفاده می‌کنیم که این شباهت می‌تواند یا در حروف باشد یا در ریتم. مثال هم‌آوایی در حروف مشترک: kettle (کتری)، sugar (شکر) - مثال هم‌آوایی در ریتم: soar (اوج)، quote (نقلقول). قطعه قطعه سازی:ابتدا واژه انگلیسی را به چند قطعه تقسیم می‌کنیم، سپس بهترین قطعه را انتخاب می‌کنیم (هر قطعه که تصویر بهتری به ما می‌دهد) و درنهایت تصویر آن قطعه را به تصویر معنی پیوند می‌دهیم. مثال: pand + ex → expand (گسترش دادن). تصور کنید دارید پندهای بزرگان را گسترش می‌دهید و می‌خواهید که او نیز آن پند را گسترش دهد.شبیه سازی:ابتدا کلمه را پشت سرهم تکرار می‌کنیم، سپس دقت می‌کنیم که یاد چه کلمه‌ای در زبان مادری‌مان می‌افتیم. مثلا: shriek (جیغ زدن). مجسم کنید که شریک شما سر همهی مشتری‌ها جیغ می‌زند.

با انواع بازی های واژگانی آنلاین زبان انگلیسی ، تک نفره، جدول های کاغذی و کامپیوتری لذت یادگیری را تجربه کنید !

بازی های مبتنی بر واژگان زبان انگلیسی ، همچون Scrabble، Crossword puzzles برای تقویت دامنه ی واژگانی مناسب هستند. امروزه بسیاری از این بازی ها تک نفره هستند و به شخص دیگری برای بازی نیاز ندارید. همچنین حل کردن جدول های موجود در روزنامه ها و مجلات را به عنوان تمرین روزانه در نظر داشته باشید. از ابزارها و امکاناتی که امروزه تکنولوژی برای ما فراهم کرده است استفاده کنید. برای مثال بازی های واژگانی آنلاین یک نمونه از این امکانات است که یادگیری را نه تنها سرگرم کننده، بلکه بسیار ساده تر نموده است. چنین بازی ها و سرگرمی هایی، یادگیری کودکان از سنین پایین را نیز امکان پذیر می کند. شما میتوانید از vocabulary word lists برای آگاهی از واژگان جدید استفاده کنید. امروزه کتاب های بسیاری برای آشنایی با واژگان پرکاربرد در آزمونهای رقابتی، در بازار موجود است. همچنین سایت های آنلاین بسیاری این امکان را در اختیار شما قرار میدهد.سعی کنید با خودتان انگلیسی صحبت کنید و فکر کنید یک روش مؤثر برای پیداکردن واژگانی که نیاز است یاد بگیرید فکر کردن یا صحبت کردن به زبان جدید است. در طول روز درباره موضوعات گوناگونی فکر یا صحبت کنید، مثلا چیزهایی که دوست دارید، اهداف شخصی و کارهایی که میخواهید انجام دهید. در چنین حالتی، با زمینه هایی که واژگان زبان انگلیسی شما ناقص است روبرو میشوید و میتوانید آنها را بیاموزید و به این ترتیب مجموعه واژگانی که در ذهنتان است به مرور بیشتر میشود. در هر زمینه آموزشی، تجربه عملی بهترین راه برای تعیین جایگاه فرد است. هنگام ارتباط گرفتن با افراد دیگر، در واقع مرحله اصلی یادگیری شخص آغاز خواهد شد. وقتی با دیگران ارتباط برقرار کنید به درک بهتری از زبان انگلیسی دست خواهید یافت و کاربردهای صحیح واژگان را خواهید آموخت. وقتی به واژه جدیدی برخوردید، برای آن تصویری در ذهن خود رسم کنید. تصویرسازی باعث میشود تا واژه زبان انگلیسی برای زمان طولانی تری در ذهن شما باقی بماند و به شما امکان میدهد تا واژه ها را به خاطر بیاورید و امکان مکالمه و برقراری ارتباط را داشته باشید. دقیقا همانند یک کلاس ابتدایی، که معلم از تصاویر برای آموزش الفبا استفاده میکند و دانش آموزان با به خاطر سپردن تصاویر، الفبا را می آموزند. تا اینجا ۱۰ روش مؤثر برای یادگیری واژگان را برای شما مخاطبان و زبان آموزان عزیز معرفی کردیم. برای آشنایی با ۱۰ روش دیگر، در قسمت دوم و در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این مقاله در مجله آنلاین دیاکو با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

حتماً تا به حال با افرادی برخورد کرده‌اید که به راحتی و بدون هیچ گونه وقفه‌ای به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، به طوریکه نمی‌توان به راحتی تشخیص داد که آیا این فرد خارجی است یا بومی؟ آیا شما هم تمایل دارید تا به این صورت به زبان انگلیسی صحبت کنید؟ ما در این عنوان از مقاله و همچنین در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیاکو قصد داریم تا به شما بگوییم چگونه می‌توان مثل یک انگلیسی زبان صحبت کرد. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.چه لزومی دارد تا مانند یک انگلیسی‌زبان به زبان انگلیسی صحبت کرد؟ شاید اولین سوالی که برای شما پیش آید این است که اساساً چه احتیاجی است به اینکه ما مثل یک فرد بومی به زبان انگلیسی صحبت کنیم. آیا همین که بتوانیم به انگلیسی صحبت کنیم، کفایت نمی‌کند؟ در پاسخ به این پرسش باید عرض کنیم که دانستن زبان انگلیسی می‌تواند تا حدی در ایجاد ارتباط با افراد بومی کمک کننده باشد اما اگر می‌خواهید ارتباط موثرتر و بهتری داشته باشید، با اعتماد به نفس بیشتری وارد مکالمه شوید، فرصت‌های شغلی بیشتری بدست آورید و به موفقیت بیشتری در کار یا هدف خود دست یابید، لازم است تا وارد دنیای زبانی او شوید. زبان انگلیسی فکر کنید تا انگلیسی صحبت کنید! عمده مشکل زبان‌آموزان این است که ذهن انگلیسی ندارند و فارسی فکر می‌کنند و با معادل‌سازی تحت‌اللفظی، آن را به زبان انگلیسی برمی‌گردانند. مثلاً در استفاده از کالوکیشن‌ها، اکثراً از کالوکیشن‌های فارسی به جای انگلیسی استفاده می‌شود و همان‌ها ترجمه تحت‌اللفظی می‌شود. همین امر سبب می‌شود تا مخاطب انگلیسی‌زبان شما، به خوبی متوجه منظور شما نشود و در نتیجه ارتباط درستی شکل نمی‌گیرد. با این حساب، پیش فرض اساسی در داشتن مکالمه‌ای موثر، داشتن ذهن انگلیسی‌زبان است. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود تا مانند یک فرد انگلیسی به این زبان بین المللی صحبت کنید و با ایجاد ارتباطی موثر به پیشبرد اهداف خود کمک کنید.چه گام‌هایی لازم است بردارید؟

لهجه موردنظر خود را در زبان انگلیسی انتخاب کنید.

همان‌طور که می‌دانید در زبان انگلیسی لهجه‌های متفاوتی مثل آمریکایی، کانادایی، بریتانیایی، اسکاتلندی، ایرلندی، ولزی و استرالیایی وجود دارد. این لهجه‌ها کم و بیش با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. شما می‌توانید با جست‌و‌جو در خصوص لهجه‌ها، لهجه موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس با تمرکز بر آن، میزان تسلط خود را افزایش دهید. پس از اینکه لهجه موردنظر خود را انتخاب کردید، نوبت به تلفظ بومی کلمات می‌رسد. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویدیو مشاهده کنید. هم‌چنین می‌توانید از پادکست‌ها و برنامه‌های مختلف تلویزیونی نیز در این زمینه بهره ببرید. مثلاً اگر لهجه انتخابی شما زبان انگلیسی آمریکایی است، با جست‌و‌جو در سایت‌های مطرحی چون یوتیوب، ویدیوهایی متناسب با این لهجه انتخاب کنید.کانال‌هایی مثل Jill Diamond (آمریکایی)، English Pronunciation Roadmap (بریتانیایی) و Learn English with Australia Plus  (استرالیا) نمونه‌هایی از کانال‌های مفید در این زمینه هستند. بعد از یافتن چند نمونه از این ویدیوها، سعی کنید بر روی تلفظ کلمات زبان انگلیسی متمرکز شوید و توجه خود را به حرکت لب و دهان فرد متکلم معطوف کنید. به آوایی که ایجاد می‌شود دقت کنید و سعی کنید همان حرکات و صداها را تکرار کنید. سعی کنید مثل خودشان مکالمه کنید. برای این کار لازم است تا تمرین زیادی داشته باشید. بنابراین، میزان تلاش و پشتکار شما تا حد زیادی تعیین‌کننده است.

مکالمه زبان انگلیسی خود را روان کنید.

برای مکالمه‌ای بی‌اشکال تنها لهجه و تلفظ بومی واژگان زبان انگلیسی کافی نیست. شاید شما دایره واژگان و لهجه خوبی داشته باشید و کلمات زبان انگلیسی را به درستی تلفظ کنید اما هنوز نمی‌توانید مانند یک فرد بومی صحبت کنید. شاید علت آن، عدم روانی و رسایی مکالمه شماست. توجه داشته باشید که برای داشتن مکالمه‌ای روان لازم است تا با چگونگی اتصال حروف و کلمات به هم، میزان حجم آوای کلمات، نحوه چرخش زبان در دهان برای تولید آواها و مواردی از این دست آشنایی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه مکالمه زبان انگلیسی حرفه‌ای‌تری داشته باشید، از اصطلاحات و افعال گروهی (phrasal verbs) بیشتری در مکالمات خود استفاده کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید مثل یک فرد بومی صحبت کنید و متوجه تمام حرف‌های طرف مقابل خود شوید، می‌بایست بر اصطلاحات انگلیسی مسلط باشید. به این صورت که شما باید با معنی و جایگاه استفاده از اصطلاحات مختلف آشنایی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای داشتن مکالمه‌ای روان لازم نیست قواعد گرامری را تماماً رعایت کنید. حتی گاهاً دیده می‌شود که افراد بومی نیز در مکالمات زبان انگلیسی خود اشتباهات گرامری دارند. به عبارت دیگر، آن چیزی که در مکالمه مهم است ایجاد ارتباطی موثر توام با روانی و شیوایی کلام است. برای همین، پیشنهاد می‌کنیم کتاب گرامر را کنار بگذارید تا بتوانید مهارت اسپیکینگ خود را در دنیای حقیقی تمرین کنید. ما در این مقاله از مجله دیاکو سعی کردیم تا درباره چرایی صحبت به زبان انگلیسی به شیوه‌ای بومی سخن بگوییم. هم‌چنین ۵ راه اساسی برای تبدیل مکالمه شما به شیوه‌ای حرفه‌ای‌تر را بیان کردیم. امید است مطالب این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir برای شما مفید‌فایده بوده باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در بخش اول از این مقاله به بررسی و بیان ۷ روش برای بهبود مکالمه شما در زبان انگلیسی بدون حضور پارتنر پرداختیم. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم تا شما را با ۷ روش فوق‌العاده دیگر برای تمرین مکالمه زبان انگلیسی به تنهایی و بدون حضور فردی دیگر آشنا کنیم. با ما همراه باشید. شما می‌توانید برای مطالعه بخش اول از این مقاله بر روی لینک مقاله " ۱۴ روش باورنکردنی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی بدون پارتنر!!بخش اول " کلیک کنید.

آهنگ‌ زبان انگلیسی بخوانید!

خواندن آهنگ‌های زبان انگلیسی مورد‌علاقه‌تان به شما کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر روی مکالمه پیدا کنید. لازم است بدانید که این  یک روش یادگیری امتحان شده با پشتوانه علمی است. وقتی می‌توانید با تیلور سویفت و جیسون مراز آواز بخوانید، بهتر است مهارت زبان انگلیسی خود را با سطحی که کمی دشوارتر است، تست کنید: رپ! رپ یک روش عالی برای تمرین زبان انگلیسی است، چراکه اغلب کلمات در قالب  جملاتی باقاعده بیان می‌شوند. البته، رپرها معمولاً از ریتم قوی‌تر و سریع‌تری استفاده می‌کنند. حتی ممکن است برخی از کلمات بی‌معنی به نظر برسند، اما اگر با روند رپ همراه شوید، به تسلط خوبی در این زمینه می‌رسید.

فرم‌های کلمه زبان انگلیسی را با کلمات جدید بیاموزید!

شما می‌توانید با یادگیری فرم‌های مختلفی از یک کلمه، مکالمه زبان انگلیسی راحتتری داشته‌باشید. بهتر است این تمرین هنگام یادگیری کلمات جدید انجام گیرد. مثلاً، اگر شما تنها کلمه write را یادگرفته‌اید، توصیه می‌کنیم فرم‌های دیگری از این کلمه مثل wrote یا written را نیز فرابگیرید. به یاد داشته‌باشید، دانستن روش صحیح استفاده از یک کلمه در جملات مختلف اهمیت بسیاری دارد. بنابراین، به طور حتم، دانش شما به داشتن مکالمه‌ زبان انگلیسی بهتر کمک می‌کند. برای داشتن مکالمه ای روان‌تر نیازی نیست متوقف  شده و به کلمات مختلف فکر کنید. شما دقیقاً باید بدانید که در  کجا، می‌بایست از چه کلمه‌ای استفاده کنید.

عبارات زبان انگلیسی را بیاموزید ، نه کلمات!

یکی از ایده‌های مفید برای بهبود زبان انگلیسی، یادگیری کلمات در قالب عبارت است، نه صرفاً کلمات! شما ممکن است از گرامر و واژگان صحیحی استفاده کنید ، اما هنوز آن طور که باید، مانند یک بومی‌زبان صحبت نمی‌کنید. به عنوان مثال، شما می‌گویید " how do you feel today?" اما یک فردی بومی به جای این جمله، از عبارت “how’re you doing?” یا “what’s up?” استفاده می کند. استفاده از این گونه عبارات در حین صحبت کردن به زبان انگلیسی سبب می‌شود تا بیش از پیش، طبیعی به نظر برسید. مدتی وقت بگذارید تا متوجه شوید که چگونه به زبان مادری‌تان صحبت می‌کنید؛ بیشتر از چه کلمات و عباراتی زبان انگلیسی استفاده می‌کنید. بیاموزید که چگونه عبارات و کلمات متداول خود را به انگلیسی بگویید. دانستن این جملات و عبارات به زبان انگلیسی، به شما کمک می‌کند تا مانند زبان مادری‌تان به زبان انگلیسی صحبت کنید. آیا به دلیل خاصی می‌خواهید مکالمه به زبان انگلیسی را بیاموزید؟ مثلاً، آیا شما انگلیسی را برای پیدا کردن شغل در یک شرکت انگلیسی زبان می‌آموزید؟ با این حساب، یادگیری زبان انگلیسی در مصاحبه کاری به شما خواهد‌کرد. یا انگلیسی را یاد می‌گیرید تا بتوانید در امریکا دوست پیدا کنید؟ در این صورت، شما نیاز به یادگیری نوع دیگری از زبان انگلیسی دارید. پیشنهاد می‌‌کنیم، قبل از رفتن به جایی که مجبورید به انگلیسی صحبت کنید، آنچه را که می خواهید بگویید، تمرین کنید. مثلاً، اگر می‌خواهید به رستوران بروید، چه مکالماتی ممکن است رد‌ و بدل شود؟ سعی کنید به سؤالاتی پاسخ دهید که یک پیشخدمت ممکن است از شما بپرسد. در مورد غذا و منو صحبت کنید. اگر آماده باشید، احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد! شما می ‌توانید در هنگام یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بهترین یاور یا بدترین دشمن خود باشید! ما می دانیم که این کار سختی است ، اما شما باید سعی کنید هنگام صحبت کردن، نگران نباشید. فقط آرام باشید! اگر جایی گیر کرده و یا گیج شدید ، کافی است یک نفس عمیق بکشید و دوباره شروع کنید. چنانچه لازم است آهسته‌تر صحبت کنید، کمی مکث کنید و به جمله بعدی خود فکر کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا راحت‌تر به زبان انگلیسی صحبت کنید.

داستان زبان انگلیسی بگویید!

در این بخش، روشی دیگر برای تست چگونگی پیشرفت مکالمه زبان انگلیسی شما ذکر شده است. داستانی را انتخاب کنید که به خوبی می‌دانید و آن را به زبان انگلیسی تعریف کنید. به خاطر داشته‌باشید که وقتی داستان خود را می گویید به انگلیسی فکر کنید. سعی کنید به جای صحیح صحبت کردن، روان صحبت کنید و هر جمله را با صدای بلند برای خودتان تکرار کنید. حتی اگر کسی را برای صحبت به زبان انگلیسی ندارید، هنوز هم می توانید اعتماد به نفس خود را احفظ کنید و تسلط  خود را بر روی مهارتتان بالا ببرید. با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در حال حاضر، شما دقیقاً می دانید که چگونه مکالمه انگلیسی را توسط خودتان بهبود بخشید و با انجام این کار احساس اطمینان بیشتری می‌کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همه ما می‌دانیم که چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیم، اما برای اکثر ما مانعی بزرگ در این مسیر وجود دارد. همان طور که می‌دانید، بهترین متد علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی، صحبت با یک فرد بومی است اما مشکل اینجاست که شاید همه ما این آپشن را نداشته‌باشیم. اما چه می‌شود اگر فردی را نداشته‌باشیم تا با او به زبان انگلیسی انگلیسی صحبت کنیم! چه می‌شود اگر زمان کافی در اختیار نداشته باشیم؟ یا مثلاً چه می‌شود اگر اعتماد به نفس کافی برای تمرین و مکالمه انگلیسی انگلیسی با فردی بومی را نداریم؟! سوالی که در این میان ممکن است پیش آید این است که چگونه می‌توان بدون کمک هیچ کس، مکالمه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید؟  نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید مکالمه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید، حتی بدون داشتن یک پارتنر برای صحبت! ما در این مقاله قصد داریم تا توضیح دهیم چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. آیا شریکی برای صحبت و مکالمه به زبان انگلیسی ندارید؟ به هیچ وجه مشکلی نیست!

به زبان انگلیسی فکر کنید!

اغلب اوقات مشکل در زبان انگلیسی صحبت کردن خود زبان نیست، بلکه ایراد اصلی در نحوه فکر کردن است. اگر به زبان مادری خود فکر می‌کنید و سپس سعی می‌کنید انگلیسی صحبت کنید ، احتمالاً مدام در حال ترجمه هستید. اما به هر حال ترجمه کردن کار چندان ساده‌ای نیست. چراکه حتی افراد مسلط به دو یا چند زبان نیز در تعویض زبانها مشکل دارند. اما راه حل چیست؟ راه حل این است که به زبان انگلیسی فکر کنید. شما می توانید این کار را در هر کجا و در هر زمان انجام دهید. مثلاً، هنگامیکه در حال فکر کردن به کارهای روزانه خود هستید و یا می‌خواهید برای سفارش غذا تصمیم بگیرید، از زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی پیشنهاد می‌کنیم برای جستجوی کلمات از یک فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. بنابراین، شما هرگز نباید از زبان مادری خود استفاده کنید و کلمات زبان انگلیسی را ترجمه کنید. توجه داشته‌باشید که وقتی به زبان انگلیسی فکر می‌کنید ، صحبت کردن به زبان انگلیسی برای شما ساده‌تر خواهد‌شد.

با خودتان به زبان انگلیسی صحبت کنید!

شما می‌توانید هنگامیکه در خانه هستید (یا تنها در جایی دیگر) مکالمه زبان انگلیسی را با شخص مورد علاقه‌تان یعنی خودتان بهبود بخشید. اگر به زبان انگلیسی فکر می‌کنید ، سعی کنید افکار خود را با صدای بلند بیان کنید. آن چیزی که اهمیت دارد تنها تمرین و تمرین است،  حتی اگر کسی را برای اصلاح اشتباهات خود ندارید ، صرفاً صحبت کردن با صدای بلند به شما کمک می کند تا راحت تر به زبان انگلیسی صحبت کنید. هر وقت ممکن بود ، چند دقیقه از روز را برای ایستادن در مقابل آینه و صحبت کردن به زبان انگلیسی اختصاص دهید. موضوعی را انتخاب کنید ، یک تایمر برای دو یا سه دقیقه تنظیم کنید و فقط صحبت کنید. این کار چه فایده‌ای دارد؟ نکته این تمرین، تماشای دهان ، صورت و بدن شما هنگام صحبت است.  همچنین این کار باعث می شود تا احساس کنید که با کسی در حال گفتگو هستید ، بنابراین می‌توانید وانمود کنید که با دوست خود در حال مکالمه هستید. برای دو یا سه دقیقه، کامل صحبت کنید. متوقف نشوید! اگر به کلماتی برخوردید که نمی‌دانید، سعی کنید ایده خود را به روشی متفاوت بیان کنید. همچنین می توانید بعد از پایان سه دقیقه، به دنبال چگونگی بیان کلمه موردنظر خودبه زبان انگلیسی باشید. این کار قطعاً به شما کمک می کند تا دریابید که با چه نوع کلمات و یا جملات مشکل دارید.وقتی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید ، چند بار متوقف می‌شوید؟هر چه بیشتر متوقف شوید ، احساس اعتماد به نفس کمتری خواهید‌کرد. تمرین آینه‌ای را که در قسمت قبل بیان کردیم امتحان کنید. سعی کنید خودتان را به چالش بکشید تا بدون توقف یا لکنت زبان (مکث بین کلمات) مکالمه کنید. این امر ممکن است بدان معنی باشد که جملات شما از نظر گرامری کامل نیستند ، اما مشکلی نیست! اگر به جای صحیح صحبت‌کردن زبان انگلیسی ، تلاش کنید تا روان صحیت کنید، مخاطب شما متوجه منظورتان می شود. جای نگرانی نیست!به مرور زمان و با یادگیری گرامر ، می توانید دستورالعمل‌های صحیح را بکار ببرید.

Tongue Twistersزبان انگلیسی را امتحان کنید!

این لغات در حقیقت مجموعه‌ای از واژگانی هستند که بیان آنها نسبت به سایر کلمات سخت است و به اصطلاح زبان برای ادای آنها می‌پیچد. به جمله زیر دقت کنید.تلاش کنید تا چند بار این جمله زبان انگلیسی را بگویید. به طور حتم، کار آسانی نخواهد‌بود.بازی های کلمه‌ای از این دست به شما کمک می ‌کنند تا برای دهان و زبان خود جایگاه مناسبی پیدا کنید. حتی می توانید از این طریق به تلفظ خود نیز کمک کنید. آیا برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌های YouTube را به زبان انگلیسی تماشا می‌کنید؟ توصیه می‌کنیم از این ویدیوها برای روان‌شدن مکالمه خود استفاده کنید. به همین منظور، شما می‌توانید یک قسمت کوتاه از یک ویدیو را انتخاب کنید و آن را خط به خط تکرار کنید. سعی کنید خود را با لحن ، سرعت و حتی لهجه فیلم، تطبیق دهید. تلاش کنید تا درست مثل گویندگان بومی در این برنامه، صحبت کنید. هرچه بیشتر به ویدیوهای انگلیسی معتبر گوش دهید ، بهتر خواهید فهمید که چگونه به طور طبیعی زبان انگلیسی صحبت کنید. همان طور که می‌دانید در زبان انگلیسی از استرس‌ها در کلمات و جملات استفاده می‌شود. در واقع، وقتی به انگلیسی صحبت می‌کنید ، لازم است که به کلمات و هجا‌هایی خاص استرس دهید. با تاکید بر این کلمات و بخش‌ها، به کلمات و جملات معانی مختلف می‌دهید. برای این منظور، وقتی فردی بومی‌زبان در حال صحبت است، به استرس‌هایی که بر روی کلمات اعمال می‌شود، دقت کنید.در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  تلاش کنید تا همان گونه از استرس‌ها استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود مکالمه خود، از ایجاد هرگونه سوءتفاهم نیز جلوگیری شود. چراکه گاهی اوقات، قرار دادن استرس بر روی بخشی اشتباه، کلمه را به کلی تغییر می‌دهد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای دهه‌ها، دانشمندان به دنبال روشی ایده‌آل برای کمک به آموزش دانش‌آموزان چند زبانه بودند. سرانجام، همه نتیجهگیری‌ها یک چیز را نشان دادند: علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بهترین روش، یک رویکرد همه کاره است که در آن زبان انگلیسی ‌آموز فرماندهی فرآیند یادگیری را بر عهده بگیرد و به یک سخنران فعال تبدیل ‌شود؛ حتی اگر در هر جمله چندین اشتباه داشته باشد.دو زبانه شدن به این معناست که در یک زبان انگلیسی دیگر غوطه‌ور شوید، آن را جزئی از زندگی روزمره خود کنید و یاد بگیرید که حتی افکارتان هم به آن زبان باشد. تنها وقتی دیگر نیازی به ترجمه هر کلمه‌ای به زبان مادری خود نداشته باشید تا واقعاً آنچه را که می‌گویید یا می‌شنوید درک کنید، می‌توان گفت که بزرگترین جهش را در روند یادگیری خو د به دست آورده‌اید. تکنیک خاصی وجود ندارد که بتوانید خود را کاملاً در زبان انگلیسی انتخابی خود غرق کنید. بخشی از این ماجراجویی، عبارت از کشف چیزهایی است که برای‌تان فایده دارد و همچنین عوض کردن عادت‌های مغزتان، تا بتوانید به زبان دوم خود فکر کنید. در این نوشتار، ما موارد ضروری را که هر زبان انگلیسی ‌آموز برای داشتن یک فرایند یادگیری موثر، سرگرم کننده و غنی به آن نیاز دارد، بررسی خواهیم کرد.

 دیکشنری آنلاین زبان انگلیسی

داشتن یک فرهنگ لغت آنلاین زبان انگلیسی می‌تواند کلید دستیابی به استقلال در استفاده از زبان باشد چون به شما کمک می‌کند تا از واژگانی که در دوره‌های زبان انگلیسی آموخته‌اید فراتر بروید. اگر در حال نوشتن متن، مکالمه آنلاین یا اظهارنظر در مورد یک ویدیوی یوتیوب هستید، و معادل انگلیسی کلمه مورد نیاز خود را به خاطر نمی‌آورید، دانستن اینکه کجا می‌توانید به دنبال پاسخ باشید کلید حل این مشکل است. Dictionary.com و Thesaurus.com و وبسایتهایی مثل Linguee، فرهنگ‌های جامعی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند.
یک برنامه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی

با این سرعت روزافزون زندگی، تعداد کمی از مردم وقت دارند که هفته‌ای یک یا دو بار، ولو برای یک یا دو ساعت در کلاس بنشینند، به یک درس گوش بدهند و سپس تکالیف خود را انجام دهند. برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند به ما در تسریع روند یادگیری، آشنایی با زبان انگلیسی و تبدیل شدن به زبان‌آموزان فعال کمک کنند. زمانی که درس انگلیسی می‌خوانید، براحتی اجازه می‌دهید کمرویی و ترس از شکست بر شما غلبه کند. به همین دلیل با صدای بلند نمی‌خوانید، به ندرت به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید و در‌عوض فقط در کلاس منفعلانه ساکت می‌نشینید، یادداشت می‌کنید و گوش می‌دهید. البته، دروس زبان می‌تواند واقعاً مفید باشد و در روند یادگیری شما راهنمایی‌هایی ارائه دهد. اما این را بدانید که مهارت انگلیسی توسط شخص دیگری به شما داده نمی‌شود، این خودتان هستید که باید با اشتباهات، با تمرینات و با بکار بردن زبان انگلیسی به شیوه خود، آن را کسب کنید.اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند اهداف مشخصی را تعیین کنید‌، واژگان خود را یاد بگیرید و اشتباهاتی را مرتکب شوید که لازمه ارتقای زبان انگلیسی شما به مراحل بعدی است.

زندگی در بستر زبان انگلیسی/ یک کتاب عالی

زبان آموزان انگلیسی نسبت به کسانی که زبان‌های "کمیاب" را می‌آموزند یک مزیت دارند. به خصوص اگر شما در اروپای غربی یا قاره آمریکا زندگی می‌کنید، چون در زندگی روزمره با این زبان روبرو هستید: از شعار گرفته تا فرهنگ پاپ. حجم مطالب زبان انگلیسی و میزان بهره‌مندی از زبان در یک کشور انگلیسی‌زبان، فقط با گشتن شما در اطراف چنین محیطی، یادگیری زبان انگلیسی را آسان‌تر از یادگیری زبانی می‌کند که در زندگی روزمره هیچ اثری از آن نمی‌بینید. اگر از مطالعه لذت می‌برید، به دنبال کتابفروشی‌هایی بگردید که کتب زبان‌اصلی دارند و از آنها دیدن کنید. به خصوص اگر از نظر تسلط زبانی در حد متوسط باشید، خواندن می‌تواند برای آموزش، یک روش بسیار لذتبخش باشد. اگر دوست دارید خواندن را بخشی از فرایند یادگیری زبان خود قرار دهید، اما هنوز درک بسیار محدودی از زبان دارید، به دنبال کتاب‌های کودکان یا رمان های YA باشید که نثری ساده و روان دارند. همانطور که در بالا ذکر شد، شما زبان‌آموزان می‌توانید از مقدار خیلی زیاد و باورنکردنی نمایشها و فیلم‌های تلویزیونی آمریکایی و بریتانیایی استفاده کنید؛ اصلا چطور است که یکبار دیگر Game of Thrones را تماشا کنید، اما اینبار با زیرنویس زبان انگلیسی؟ با عضو شدن در یکی از این سرویس‌ها، به منظور تمرین و استفاده از آن به عنوان یک فرصت یادگیری، ضمن متوقف و تکرار کردن برنامه‌های تلویزیونی یا فیلمها در بخش‌های کوچک، می‌توانید در زبان غوطه‌ور شوید و به نحوه استفاده افراد بومی از آن برای صخبت‌کردن عادت کنید.

انجمن‌های زبان‌آموزی زبان انگلیسی

به صورت آنلاین یا آفلاین، داشتن جامعه‌ای از زبان‌آموزان که بتوانید نکاتی را با آنها در میان بگذارید، با آنها تمرین کنید و از حمایت‌شان برخوردار شوید، می‌توانید به شما در استفاده بهتر از زبان کمک کند و در عین حال به پشتکار و انگیزهتان دوام ببخشد.اگر به دنبال انجمن های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی هستید، گروه‌های فیسبوک را بررسی کنید، به یک ساب‌رِدیت بپیوندید یا هشتگ‌های مرتبط توئیتر را جستجو کنید. انجمن‌های یادگیری آفلاین و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir را می‌توان در کلاس‌ها، "کافه‌های زبان" و کلوپ‌های کتاب هم پیدا کرد؛ اما به جای همه این موارد می‌توانید به یک شریک خوب مکالمه تکیه کنید. یادگیری زبان دوم یک فرایند مادام العمر است. ممکن است در این مسیر، شش ماه، دو سال یا پنج سال با سطح تسلط کامل دوزبانه فاصله داشته باشید؛ صبور باشید و تسلیم نشوید. بیاموزید که از مسیر زبان‌آموزی لذت ببرید، از اشتباهات خود درس بگیرید و با انتخاب اهداف غیر واقعی خود را دلسرد نکنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تحقیقات در این زمینه (یعنی یادگیری زبان دوم) نشان می‌دهد که سه عنصر اصلی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد: ۱. ورودی قابل فهم: به معنای شنیدن یا خواندن چیزی در زبان جدید و یادگیری درک آن ۲. خروجی قابل فهم: به معنای یادگیری تولید کلامی/ مکالمه و تولید نوشتاری/ نگارش به زبان جدید ۳. مرور یا بازخورد: به معنای شناسایی خطاها و ایجاد تغییر در پاسخ‌ها.این سه مورد، عناصر سازنده تمرین زبان انگلیسی هستند و یک طرح مطالعه موثر می‌تواند این سه عنصر را به حداکثر فایده برساند. هرچه بیشتر گوش بدهید و بخوانید (ورودی)، هرچه بیشتر صحبت کنید و بنویسید (خروجی)، و هر چه بیشتر به آنچه انجام داده‌اید رجوع کنید و از بازبینی و بازخورد خطاهای خود یاد بگیرید، مهارت‌های زبان انگلیسی شما بیشتر می‌شود..یادگیری زبان جدید شامل گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، و نوشتن و آموزش آنلاین زبان انگلیسی است. اگر فقط بر روی یک مهارت زبان انگلیسی تمرکز کنید، مهارت‌های دیگر عقب می‌مانند. برای یادگیری درست، آنچه شما نیاز دارید یک برنامه مطالعه متعادل است که ترکیبی از زبان گفتاری و زبان نوشتاری را هدف قرار بدهد و به هر سه اصل کلیدی بالا توجه کند.

خطاها در زبان انگلیسی مهم هستند

گاهی اوقات، بزرگترین چالش یادگیری زبان انگلیسی ، غلبه بر ترس خودمان است: ترس از اشتباه کردن، مطلب غلط گفتن، خجالت کشیدن، عدم توانایی یافتن کلمه درست و غیره. این کاملا منطقی است: هرکسی که زبانی را می‌آموزد مرتکب اشتباه می‌شود و گاهی این اشتباهات بسیار علنی خواهد بود. مسئله این است که شما لازمست مرتکب این اشتباهات شوید. یکی از اصول کلیدی یادگیری زبان انگلیسی ، خطا کردن و سپس یادگیری از آن خطاهاست: منظور از بازبینی و بازخورد هم همین است. بعلاوه، اگر مایلید که خطایی نکنید، مقدار زبانی که تولید می‌کنید بسیار پایین می‌آید (چون به دلیل ترس از صحبت کردن خودداری می‌کنید). به عبارت دیگر، ترس از اشتباه باعث تأثیر منفی بر دوتا از سه اصل کلیدی یادگیری زبان انگلیسی می‌شود! شرایطی را ایجاد کنید که در آن با راحتی بیشتری زبان انگلیسی جدید خود را امتحان کنید و آن اشتباهات اجتناب ناپذیر را انجام دهید. مثلا، پیدا کردن یک شریک مطالعه که در سطح مهارت زبان انگلیسی شما باشد، معمولاً راحت‌تر از تمرین با یک دانش‌آموز پیشرفته یا یک شریک زبان مادری است، شما یک کلاس کامل مملو از شرکای بالقوه دارید!

یادگیری خود را در زبان انگلیسی گسترش دهید

مطالعه یک زبان جدید شامل یادگیری بسیاری از مطالب است، بنابراین باید از زمان مطالعه خود تا حد ممکن بطور موثر استفاده کنید. طبق تحقیقات انجام شده در روانشناسی آموزشی و شناختی، یكی از موثرترین راههای یادگیری زبان انگلیسی ، عمل توزیعی است. این مفهوم دارای دو بخش اصلی است: فاصله و تقسیم زمان مطالعه به چندین جلسه کوچک و تفکیک شده، که به معنای گسترش آن جلسات در طول زمان است.  به عنوان مثال، بیایید تصور کنیم شما لیستی از کلمات واژگان زبان انگلیسی را برای یادگیری در اختیار دارید. امروز شنبه است و شما روز پنجشنبه تست واژگان دارید. اگر فقط بتوانید یک ساعت برای مطالعه این واژگان وقت بگذارید، کدام یک از برنامه‌های زیر موثرتر خواهد بود؟ روز قبل از آزمون به مدت یک ساعت مطالعه کنید. هر روز به مدت 10 دقیقه زبان انگلیسی مطالعه کنید. هر روز در یک زمان مشخص 10 دقیقه زبان انگلیسی مطالعه کنید.اگر به کل زمان صرف شده برای مطالعه نگاهی بیندازید، هر سه گزینه کاملاً یکسان هستند. اما تحقیقات نشان می‌دهد گزینه سوم موثرترین راه برای مدیریت وقت شماست: شما به جای اینکه یک دفعه واژگان را بخوانید، زمان مطالعه را بین چندین جلسه کوتاه‌تر پخش کرده‌اید. (و بله، به همین دلیل است که cramming/ تلنبار کردن درس برای شب امتحان اصلا خوب نیست!)حافظه یک عامل مهم در هر نوع مطالعه است و حفظ کردن موثر مطالب، با موفقیت در کلاس‌های زبان خارجی ارتباط زیادی دارد.  اما اگر حافظه خوبی ندارید، ناامید نشوید چون می‌توانید با تمرین آن را تقویت کنید!آزمایشهای علمی نشان می‌دهد که حافظه کوتاه مدت ما می‌تواند همزمان فقط 7 قطعه اطلاعات جدید را در خود جای دهد. بنابراین اگر در حال حفظ کردن لیستی طولانی از کلمات جدید هستید، ابتدا آن را به چند قسمت کوچک‌تر تقسیم کنید و هر بار یک قسمت کوتاه آن را مطالعه کنید. علاوه بر این، تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که روشهای مطالعه مبتنی بر مرور، موثرتر هستند. این بدان معنی است که تلاش فعالانه برای یادآوری اطلاعات قبلی، از مرور کردن آن اطلاعات موثرتر است. در واقع، خودآزمایی بیشتر از خواندن یادداشتهایتان به شما کمک خواهد کرد.بهترین راه برای شروع کار روی حافظه، ساختن تکنیکهایی است که می‌دانید برای شما مفید هستند. مثلا، اگر ارتباط دادن کلمه‌ای با یک تصویر برای شما موثر است، پس باید تصاویر را در تمرین واژگان خود بگنجانید. با این حال، اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا به یک فرمول جالب برای حفظ یک کلمه جدید اشاره می‌کنیم: کلمه را در روز اول که یاد گرفتید حداقل پنج بار استفاده کنید، سپس چندین بار در طول هفته (حداقل یک بار در هر روز).علاوه بر اینکه سعی می‌کنید بفهمید کدام یک از تکنیکهای حفظ برای شما بهتر است، محافظت از حافظه هم خیلی مهم است.شما همچنین میتوانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir به عنوان مثال، نشان داده شده است که تجربه یک احساس شدید، توانایی حفظ مطالب غیر مرتبط را به شدت کاهش می‌دهد. (بنابراین اگر به تازگی یک فیلم ترسناک تماشا کرده‌اید، زمان مناسبی برای مرور واژگان زبان انگلیسی نیست.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

این روزها همه ما با شرایطی سخت و دشوار دست و پنجه نرم می‌کنیم. ویروس کرونا، این مهمان ناخوانده، علاوه بر برهم زدن تمام برنامه‌ریزی‌های فردی ما، فشار روحی و روانی زیادی را نیز بر همه ما وارد کرده‌است. اما چاره چیست؟ آیا باید تسلیم این جو منفی شویم و خود را نابود کنیم؟ قطعاً جواب منفی است. به طور حتم، علاوه بر رعایت نکات بهداشتی که این روزها به وفور از طریق تریبون‌های مختلف مطرح می شود، یکی از راه های موثر برای کاهش استرس و دوری از فضای روانی موجود، مطالعه است. در واقع، انحراف ذهنی از این موضوع یکی از راهکارهای موثر برای حفظ بهداشت روانی شماست.. همان طور که می‌دانید، اضطراب و استرس، فکر و خیال و تلقین مداوم " نکنه کرونا گرفته باشم"  باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن از جو منفی موجود فاصله بگیرید و به هیچ عنوان به شایعاتی که از طریق منابع نامعلوم در جامعه منتشر می شود، توجهی نکنید. در عوض سعی کنید از این تعطیلات اجباری نهایت استفاده را ببرید.همان طور که پیشتر عرض کردیم، یکی از راه‌های علمی ثابت شده برای کاهش استرس، مطالعه زبان انگلیسی است. اما چه بهتر که از این فرصت برای مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم. یک و تیر و دو نشان! هم زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و هم خود را از ابتلا به ویروس کرونا ایمن سازید! با توجه به شرایط فعلی، تنها راه برای یادگیری زبان انگلیسی، آموزش آنلاین زبان انگلیسی . ما در این مقاله بنا داریم تا شما را در این روزهای کرونایی تنها نگذاریم و با ارائه راهکارهایی به شما کمک کنیم تا بتوانید به شکل خودخوان، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.
برای هر روز خود برای مطالعه زبان انگلیسی برنامه‌ریزی کنید!

برای جلوگیری از اتلاف وقت و بیکاری و در نتیجه فکر کردن راجع به کروناویروس، بهتر است برای هر روز خود برنامه‌ای داشته‌باشید. این کار علاوه بر مشغولیت ذهنی مفید برای شما، باعث هدفمندی نحوه استفاده از زمانتان می شود. به این ترتیب، وقتی در انتهای روز به اهداف از پیش تعیین شده خود برسید، علاوه بر حس رضایت، انگیزه بیشتری برای ادامه پیدا می کنید. دقت داشته باشید که برای برنامه‌ریزی روزانه خود چند نکته را به خاطر داشته‌باشید. اول اینکه خیلی برنامه خود را سنگین نکنید تا به اندازه کافی از انجام آن لذت ببرید. روزانه ۲ تا ۳ ساعت زمان برای مطالعه زبان انگلیسی کافیست. سه تا چهار فعالیت آموزشی را به دلخواه خود انتخاب کنید. کارهایی را انتخاب کنید که دوست دارید و از آنها لذت می برید. مثلاً می توانید زمانی را به خواندن یک متن، تماشای یک فیلم، گوش دادن به یک موسیقی، مرور یک مطلب گرامری زبان انگلیسی و هر چیز دیگر اختصاص دهید. چیزی که مهم است این است که برای هر فعالیت، هدفی فضایی و غیرواقعی متصور نشوید. اهداف باید کوتاه و قابل دسترسی باشند تا از رسیدن به آنها احساس خوشایندی داشته‌باشید. سعی کنید طبق برنامه پیش روید تا به حس خوبی برسید.

به کدام مهارت در زبان انگلیسی بیشتر علاقه دارید؟

کدام یک از مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را بیشتر دوست دارید و از انجام آن بیشتر لذت می برید؟ توصیه ما به شما این است که برای ایجاد انگیزه و حسی مثبت، اول از این گونه مهارت‌ها شروع کنید. به مرور و با کار بر روی مهارتی که لذت بیشتری از آن می برید، بیشتر احساس شایستگی می‌کنید و همین امر سبب افزایش اعتماد به نفس شما می شود. به این ترتیب، بستر لازم برای کار و تمرین بیشتر بر روی دیگر مهارت‌ها فراهم می شود، چراکه شما به اندازه کافی انگیزه برای ادامه کار دارید.

روزانه ۶ تا ۸ لغت کاربردی زبان انگلیسی یاد بگیرید!

سعی کنید در هر روز ۶ تا ۸ لغت کاربردی زبان انگلیسی که می توانید در مکالمات روزمره از آنها استفاده کنید، یاد بگیرید و با آنها جمله بسازید. فراموش نکنید که دیکته و تلفظ کلمات را از دیکشنری چک کرده و بر روی آنها کار کنید. اما به خاطر داشته باشید که حتماً برنامه‌ای جهت مرور این لغات درنظر بگیرید. چراکه طبق منحنی فراموشی، پس از تنها ۱۰ دقیقه روند فراموشی مطلب آموخته شده، آغاز می‌شود. بنابراین، حتماً می‌بایست این لغات زبان انگلیسی طبق زمانبندی منحنی فراموشی یادآوری شوند. برای این منظور، می توانید از فلش کارت ها استفاده کنید. بهتر است از حافظه بصری خود در این زمینه استفاده کنید. یعنی در یک طرف فلش کارت لغت موردنظر و در طرف بعدی از تصویر آن به جای معنی استفاده کنید. البته شاید بعضی لغات زبان انگلیسی تصویر عینی نداشته باشند. در این صورت هر چیزی که شما را به یاد معنی آن می اندازد، ترسیم کنید. در غیر این صورت، معنی موردنظر را در طرف دیگر کارت بنوسید. یکی از لذت بخش‌ترین بخش‌ها، تماشای فیلم‌ها و سریال‌های به روز دنیاست. فیلم یا سریالی که به آن علاقه دارید را به همراه زیرنویس زبان انگلیسی پلی کنید. در حین تماشای فیلم و دنبال کردن زیرنویس، هر جا به کلمه یا اصطلاح جدیدی برخورد کردید، فیلم را متوقف کرده و آن را در دفترچه‌ای یادداشت کرده و در ساعات و روزهای آتی آنها را مرور کنید.
کتاب داستان‌ها طبقه بندی شده به زبان انگلیسی بخوانید!

مجموعه‌های داستانی متفاوتی در سراسر جهان وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. با این حال پیشنهاد ما به شما یکی از بهترین این مجموعه‌ها یعنی مجموعه کتاب داستان‌ها Oxford Bookworms انتشارات آکسفورد است. یکی از مزیت‌های اصلی این مجموعه، طبقه بندی استاندارد آن از سطح مبتدی تا پیشرفته است که ۷ سطح را شامل می‌شود. هر کتاب داستان دارای فایلی صوتی می‌باشد که می‌تواند به تقویت مهارت لیسنینگ شما کمک کند.

از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید!

اپلیکیشن‌های متفاوتی وجود دارند که می توانید از آنها برای تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر در بخش آموزش زبان انگلیسی است. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به طور رایگان از امکاناتی نظیر رادیو bbc، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌ه‌های ویژه زبان‌آموزان استفاده کنید.شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به بیش از ۱۲۰۰ ویدیو و سخنرانی موفق‌ترین افراد در حوزه‌های متنوعی همچون آموزشی، تکنولوژی، پزشکی، کسب و کار و موسیقی دسترسی داشته‌باشید. سخنرانی‌هایی از افراد برجسته که بی شک می تواند بر روی زندگی شما تاثیرگذار باشد. پادکست‌های زبان انگلیسی ، یک گزینه عالی برای افرادی هستند که به دلیل مشغله های زیاد فرصت مطالعه کمی دارند و می‌خواهند از زمان‌های پِرت خود نهایت استفاده را ببرند. اگر از آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید، حتماً تا به حال با نرم افزار Podcasts که به طور پیش فرض بر روی دستگاه شما قرار دارد، مواجه شده‌‌اید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این نرم‌افزار مفید که شامل پادکست‌هایی زبان انگلیسی قوی است، استفاده کنید. استفاده از این نرم‌افزار ساده است و با صرف کمی حوصله می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) یکی از سازمان‌های پیشرو است که فرصت‌های آموزشی و فرهنگی فوق العاده‌ای در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید از محتوای آموزشی این سازمان عقب نمانید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از اپلیکیشن‌های آن که برای بخش‌های مختلفی مثل گرامر زبان انگلیسی ، آیلتس، پادکست، ویدیو و حتی بازی به طور مجزا طراحی شده است، استفاده کنید. جالب است بدانید، این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای Google Play در سال ۲۰۱۷ بوده‌است که بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده‌است. در پایان، امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این تعطیلات و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  به عنوان فرصتی جهت یادگیری و تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنید. اطمینان داشته‌باشید با کنترل احساسات، رعایت نکات پیشگیرانه بهداشتی و بازسازی روحیه خود با انجام فعالیت‌های موردعلاقه و لذت‌بخش، به سلامت از بحران ویروس کرونا عبور خواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

غذا ، نوشیدنی ، فضای تفریحی و سپری کردن زمان با دوستان و خانواده؛ آیا دلیل بهتری برای رفتن به رستوران سراغ دارید؟ با این وجود، وقتی به رستورانی می‌روید که مجبورید به زبانی دیگر مانند زبان انگلیسی صحبت کنید، اوضاع کمی فرق می‌کند و احتمالاً آرامش قبل را نخواهید‌داشت. در این صورت باید لغات زبان انگلیسی مرتبط با غذا را به خاطر بسپارید. منو را بخوانید و غذا را به انگلیسی سفارش دهید. و یا حتی مکالمه‌ای با همراه خود داشته‌باشید. با این حساب، برای رفتن به رستوران کار زیادی پیش‌رو خواهید‌داشت. اما نگران نباشید. اگر مکالمه زبان انگلیسی در رستوران را ذره ذره یاد بگیرید، خواهید دید که آن طور که قبلاً فکر می‌کردید ترسناک نیست.علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی روش های مختلفی برای آمادگی جهت مکالمه زبان انگلیسی در رستوران وجود دارد. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم گام‌های زیر را دنبال کنید.

واژگان زبان انگلیسی مربوط به غذاها و نوشیدنی‌ها را به خاطر بسپارید!

ابتدا باید مشخص کنید که می‌خواهید به چه رستورانی بروید؟ بریانی ، ایتالیایی یا تایلندی؟ گاه‌به‌گاه می‌روید یا تفننی؟ پس از تصمیم گیری در این خصوص، کمی تحقیق کنید تا بتوانید برخی از مهمترین مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را به خاطر بسپارید. داشتن این کلمات زبان انگلیسی در ذهن، به شما کمک می کند گارسون را سریعتر درک کرده و بتوانید بهتر صحبت کنید. تصور کنید در یکی از رستوران‌های محبوب زبان انگلیسی در حال خوردن غذا هستید،می‌توانم تضمین کنم که شما باید کلمات سالاد و نان را بدانید ، زیرا با هر وعده غذایی سالاد و یا نان دریافت می‌کنید. برای صرف غذا، احتمالاً لازم است کلماتی مانند ماکارونی ، پنیر ، پیتزا و سوپ را به خاطر بسپارید تا فقط چند مورد از آنها را ذکر کنید. چنانچه قصد سرو صبحانه در رستوران را دارید، می بایست واژگانی زبان انگلیسی مانند وافل ، پنکیک ، تخم مرغ ، بیکن و قهوه را به خاطر بسپارید. اگر برای رستوران موردنظرتان آماده شده‌باشید، با اطمینان بیشتری قدم برمی‌دارید.

واژگان زبان انگلیسی مربوط به مشاغل رستوران را مرور کنید!

در این بخش، قصد داریم تا رایج‌ترین مشاغل رستوران‌ها را برای شما ذکر کنیم: میزبان (/Host /həʊst): وقتی از درب وارد می شوید، احتمالاً با شخصی مواجه می‌شوید که در جایگاه خاصی ایستاده ‌است. این فرد میزبان است و کار آنها این است که شما را برای نشستن بر روی یکی از میزها راهنمایی کنند.سرور یا پیشخدمت(/Server /ˈsɜː(r)və(r)/ or waiter /ˈweɪtə(r)/ waitress /ˈweɪtrəs): همان طور که می‌دانید، پیشخدمت شخصی است که سفارش شما را می‌گیرد و غذای شما را تحویل می‌دهد. Server رایج‌ترین اصطلاح است، چراکه این کلمه زبان انگلیسی هم برای خانم‌ها قابل استفاده است و هم آقایان. با این حال، برخی از افراد به سرور مرد (waiter) و به سرور زن (waitress) می‌گویند. مدیر (/Manager /ˈmænɪdʒə(r)): این فرد در واقع رئیس رستوران است. شما می‌توانید این افراد را از روی لباسشان بشناسید زیرا احتمالاً لباس‌های حرفه ای تری نسبت به سایر کارمندان به تن دارند. همان‌طور که می‌دانید، برخی از مدیران برای بررسی وضعیت، به سراغ میزها می‌روند. به این تریتب، شما می توانید در صورت وجود هرگونه ایراد یا کاستی و یا حتی فوق‌العاده بودن همه چیز، مستقیماً با مدیر صحبت کنید. آشپز/ سرآشپز (/Cook /kʊk/ chef /ʃef): این لغت مربوط به شخصی است که غذای شما را در آشپزخانه رستوران تهیه می کند. Cook معمولاً اصطلاحی زبان انگلیسی است که در یک رستوران معمولی استفاده می شود. اما chef به معنای سرآشپز، معمولاً در یک مکان زیبا مانند رستوران محلی مجلل و گران قیمت کاربرد دارد. دانستن این کلمات زبان انگلیسی می‌تواند در موقعیت‌های بی‌شماری به شما کمک کند. به عنوان مثال، ممکن است میزبان بگوید، "آنجلا امروز سرور شما خواهد بود." یا اگر کارتان به درستی پیش نرود ، ممکن است از سرور خود بخواهید که با مدیر صحبت کنید. در بیشتر رستوران ها ، پنج بخش اصلی در یک منو خواهید دید:پیش غذا (/Appetizers /ˈæpəˌtaɪzə(r)) : پیش غذاها، غذاهای کوچکی هستند که قبل از وعده اصلی میل می‌شوند. به این ترتیب، ممکن است سرور از شما سؤال کند ، "آیا می خواهید با یک پیش غذا شروع کنید؟" غذای اصلی (/Entree /ˈɒntreɪ) : همان طور که از اسمش مشخص است، همان غذای اصلی است که شما سفارش می‌دهید. دورچین (/ Side items or sides /saɪd) : غذاهای کوچکتر که همراه غذای اصلی هستند. به عنوان مثال ، قسمت اصلی غذای اصلی می تواند مرغ سرخ شده و دورچین آن سالاد و سیب زمینی باشد.دسر (/Dessert /dɪˈzɜː(r)t) : دسرغذایی است که بعد از غذای اصلی میل می‌کنید. دسر معمولاً طعمی شیرین مانند کیک، پای یا بستنی دارد.  بسیاری از پیشخدمت‌ها از مشتری می‌پرسند ، "آیا دسر میل دارید؟"نوشیدنی (/ Drinks /drɪŋk) : گاهی اوقات نوشیدنی‌ها در صفحه پشتی منو ذکر می‌شود که به نوشیدنی‌های الکلی و غیر‌الکلی تقسیم می‌شوند. بی‌شک دانستن معنی این پنج کلمه زبان انگلیسی ، شناخت اجزای یک وعده غذایی را بسیار ساده تر می‌کند. توصیه می‌کنیم پیش از رفتن به رستوران، کمی در مورد آن تحقیق کنید. به عنوان مثال، آیا در این رستوران، میزبان شما را بر سر میز می‌نشاند یا خودتان می‌نشینید؟ آیا سرور صورتحساب را به شما می دهد یا باید به صندوق مراجعه کنید؟ آیا لازم است به پیشخدمت انعام دهید یا اینکه انعام در صورتحساب شما لحاظ شده‌است؟ یكی از ترسناکترین بخش های یادگیری یك زبان خارجی مانند زبان انگلیسی ، زمانی است كه همه چیز به روشی كه انتظار دارید پیش نمی رود. اگر فکر می‌کنید پیشخدمت، صورتحساب را برای شما می آورد ، اما آنها هرگز این کار را نمی کنند ، ممکن است کمی سردرگم شوید و به این فکر کنید که چگونه می توانید بگویید، "چگونه صورتحساب را بپردازم؟" بنابراین، دانستن آنچه انتظار دارید می‌تواند لحظات ناخوشایند را برای شما به حداقل برساند.

از قبل این کلمات زبان انگلیسی را تمرین کنید!

شما می‌توانید هر چقدر می‌خواهید کلمات و واژگان مختلف زبان انگلیسی را به خاطر بسپارید ، اما وقتی وارد دنیای واقعی می‌شوید ، احتمالاً با فراموش‌کردن همه چیزهایی که آموخته ‌اید ، عصبی می شوید! اما چگونه می توان از این امر جلوگیری کرد؟ تا حد امکان تمرین کنید! اگر دوستی دارید که او نیز در حال یادگیری زبان انگلیسی است، از او  بخواهید تا چند دیالوگ را با یکدیگر تمرین کنید. برای تمرین تنها کافیست ۱۰ یا ۱۵دقیقه به گفت‌و‌گو با پارتنر خود بپردازید. اگر کسی را ندارید تا با او به زبان انگلیسی مکالمه کنید، می توانید از طریق خدماتی مانند italki یک شریک زبان برای خود دست‌و‌پا کنید. به این ترتیب، از آنها بخواهید که با شما تمرین کنند. گاهی اوقات برداشتن یک قدم به عقب می تواند کمک‌کننده باشد. مثلاً، به جای شرکت کردن در بحث و گفت‌و‌گو، صرفاً گوش دادن به گفتگوی دیگران و درک مکالمه آنها می‌تواند مفید باشد. در همین راستا، شما می‌توانید نمونه‌های مختلفی از ویدیو، موزیک ویدیو و انواع مصاحبه‌هایی که در رستوران ضبط شده‌است، در اینترنت و یا در آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir پیدا کنید. اگر واقعاً می خواهید خود را به چالش بکشید ، زیرنویس فیلم‌ها را خاموش کنید تا ببینید که آیا هنوز هم می توانید متوجه شوید که در این فیلم چه اتفاقی می افتد. چنانچه هنوز هم می‌توانید ویدیو را دنبال کنید، به شما تبریک می‌گوییم! شما برای موقعیت واقعی آماده هستید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همانطور که می دانید یکی از مهمترین مواردی که در بخش Reading آیلتس زبان انگلیسی باید به آن توجه کافی داشت، بحث مدیریت زمان است. در بخش ریدینگ آیلتس زبان انگلیسی آکادمیک شما تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید تا به ۴۰ سوال در ۳ متن پاسخ دهید. دقت داشته باشید که در آیلتس زبان انگلیسی جنرال موضوع کمی متفاوت است. بسیار دیده شده است که بسیاری از زبان آموزان با وجود اینکه از سطح زبان نسبتا خوبی برخوردار هستند اما با مشکل کمبود زمان مواجه می شوند و همین موضوع منجر می شود تا نتوانند به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنند. اسکن کردن (scanning) واسکیم کردن (skimming) متن از تکنیک های بسیار موثری در بخش Reading هستند که می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی مدیریت زمان شما بگذارند. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم شما را با دو مهارت مهم در بخش Reading یعنی Skimming و Scanning آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

تکنیک Skimming در زبان انگلیسی چیست؟

روش  Skimming یا تند خوانی یک ابزار بسیار کارآمد برای پیش‌خوانی و مرور یک متن زبان انگلیسی برای بدست آوردن اطلاعات مهم آن متن است و می تواند از صرف زمان طولانی برای خواندن یک متن جلوگیری کند. در واقع هدف از Skimming، یافتن ایده های عمومی و کلی در یک متن زبان انگلیسی است. زیرا در این روش شما همه چیز را نمی خوانید، تنها بخش هایی را میخوانید که برای هدف شما در پاسخ دهی به سوالات پرسیده شده اهمیت دارد. در واقع مطلب زبان انگلیسی که خوانده می شود بسیار مهم تر از چیزی است که خوانده نمی شود. Skimming به شما این امکان را می دهد تا سریعتر اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید و مطمئن شوید دقیقا از وقت خود بهینه استفاده کرده اید. توجه داشته باشید قبل از استفاده از این روش، این ۴ سوال اساسی را از خود بپرسید:  آیا متن غیرداستانی است؟  آیا وقت کمی در اختیار دارم و حجم مطالب زیاد است؟ آیا با موضوع متن آشنا هستم؟ آیا می توان بعضی قسمتهای متن را حذف کرد بدون اینکه در درک و فهم متن خللی ایجاد شود؟ اگر پاسخ به این سوال ها مثبت بود آنگاه روش Skimming کاملا برایتان مفید خواهد بود در غیر این صورت باید از این روش برای استفاده در بخش Reading  خود صرف نظر کنید.اما سوال اساسی اینجاست که چه قسمت های از متن زبان انگلیسی را را باید خواند و چه قسمت هایی از آن را باید کنار گذاشت؟ در گام اول شما باید جملات موضوعی هر پاراگراف را بخوانید نه بیشتر. جملات موضوعی همان جملاتی هستند که ایده اصلی و کلی یک پاراگراف زبان انگلیسی را بیان می کنند.برای این کار شما باید فقط جمله اول هر پاراگراف  یا جمله سرسطر را بخوانید.  جملاتی که ایده محوری هر پاراگراف را به خوبی مطرح میکنند. اگر از جمله آغازین هر پاراگراف نتوانستید به ایده اصلی پاراگراف پی ببرید ، در مرحله بعد می توانید خود آن پاراگراف را هم Skimming کرد. در گام بعدی شما باید درسطور پایینی پاراگراف دنبال اطلاعات مهمی  مانند اسامی، تاریخها و رویدادها بگردید. دقت داشته باشید که اگر روش Skimming  را به خوبی و درستی انجام دهید، بعد از آن حتما نکات اصلی متن زبان انگلیسی راخواهید دانست. این روش را برای تمامی پاراگراف ها به همین ترتیب انجام دهید تا به آخرمتن برسید. در این روش اصلا به لغات زبان انگلیسی و عبارات ناآشنا موجود در متن توجه نداشته باشید  وهرگاه به بخش مورد نظر خود رسیدید، مکث کنید و آن قسمت را با جزییات بیشتری بخوانید.

تکنیک Scanning  در زبان انگلیسی چیست؟

تفاوت دو روش Scanning و Skimming در هدف و تکنیک های مربوط به آن است. روش Skimming به شما ایده می دهد که متنی که می خوانید در مورد چیست اما روش Scanning  به شما برای یافتن اطلاعاتی خاص در یک متن زبان انگلیسی کمک می کند. در واقع این روش یعنی: مرور سریع جملات یک متن برای یافتن یک سری کلمات خاص بدون مطالعه کلمه به کلمه آن متن. برای استفاده از این تکنیک ۳ گام زیر را به درستی انجام دهید: ابتدا سوالات متن را با دقت بخوانید تا به خوبی متوجه شوید سوال دقیقا از شما چه چیزی می خواهد و  کلمات کلیدی سوالات را مشخص کنید. به متن برگردید و کلمات کلیدی سوال یا کلمات هم‌معنی با همان کلمات کلیدی که مشخص کرده اید را در متن پیدا کنید. قسمتی از متن که حاوی کلمات کلیدی با سوالات یا هم‌معنی‌های با آن ها هستند هستند، همان بخش‌هایی هستند‌ که باید به شکلی دقیق آن ها را مطالعه کنید تا بتوانید به سوالات به درستی پاسخ دهید. این عمل همان Scanning می باشد. همانطور که می دانید در بخش Reading  آزمون زبان انگلیسی آیلتس، باید ۳ متن با حدود ۹۰۰ کلمه زبان انگلیسی را تنها در مدت ۶۰ دقیقه مطالعه کنید و به ۴۰ سوال مربوط به آن پاسخ بدید. در واقع برای پاسخ دادن به هر سوال، شما  تنها یک دقیقه و ۳۰ ثانیه فرصت دارید. با توجه به این محدودیت زمانی قابل تامل، مطالعه کامل و دقیق ۳ متن نسبتاً طولانی و فهمیدن تمام جزئیات آن، کاری بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن خواهد بود. بنابراین استفاده درست و موثر از دو تکنیک Skimming و Scanning  که در بالا به آن اشاره شد کمک شایانی به موفقیت در بخش Reading آزمون آیلتس خواهد نمود. برای آمادگی بیشتردر زبان انگلیسی ،  در آکادمی دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir برای شما worksheet های آماده کردیم که می توانید به راحتی آن ها را دانلود کنید و با تمرین آن ها، این دو تکنیک را به خوبی تقویت کنید.موفق باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی کلمه ای را اشتباه تلفظ کنید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید! شاید این موضوع شما را نگران کرده باشد که چرا نمی توانید مانند یک بومی زبان به راحتی و عاری از هرگونه اشتباهی واژگان زبان انگلیسی را ادا کنید. اما اصلا جای نگرانی نیست. زیرا این اتفاق یکی از طبیعی ترین بخش های فرآیند یادگیری زبان انگلیسی است به علاوه اینکه یادگیری زبان انگلیسی اصلا کار آسانی نیست! هر زبان آموزی می تواند با گذاشتن وقت کافی در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، کمی صبر و البته با استفاده از اپلیکیشن های مناسب، به تسلط در زبان انگلیسی دست پیدا کند. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین و کاربردی ترین اپلیکشن های تقویت زبان انگلیسی آشنا کنیم. مثل همیشه با مجله دیاکو همراه باشید.قبل از اینکه سراغ بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن‌های موجود برویم، بهتر است شما را با چند نکته ضروری برای بهبود زبان انگلیسی بیشتر آشنا کنیم.

هنگامی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید حتما صدای خود را ضبط کنید!

گاهی اوقات ما متوجه نمی‌شویم که دقیقا چگونه صحبت می‌کنیم تا زمانی که به صدای خودمان گوش می‌کنیم. بنابراین هنگامی که دارید روی تلفظ زبان انگلیسی خود تمرین می‌کنید  حتما صدای خود را ضبط کنید و بعدا آن را با استفاده از سایر ابزارهای یادگیری مقایسه کنید تا متوجه اشتباهات خود شوید.

فرآیند یادگیری زبان انگلیسی، فرآیندی اجتماعی است!

توجه داشته باشید که یادگیری مکالمه در زبان انگلیسی کاملا موضوعی متفاوت با یادگیری گرامر یا هجی کردن کلمات است. شما نباید از خودتان انتظار داشته‌باشید که در ذهنتان قوانین مشخص و تعیین شده‌ای برای تلفظ صحیح کلمات داشته‌باشید. به عبارتی شما نیاز دارید که هر چه بیشتر زبان انگلیسی صحبت کنید و حتما از افرادی که با آنها صحبت می‌کنید بازخورد مناسب بگیرید.

از اپلیکیشن‌های یادگیری در کنار سایر منابع یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید!

هر چه بیشتر خود را در زبان انگلیسی غرق کنید قطعا برای شما بهتر خواهد بود. بنابراین در زمان‌هایی که از اپلیکیشن‌های یادگیری تلفظ استفاده نمی‌کنید، حتما به سراغ برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی زبان بروید. تماشا کردن اخبار شبکه‌هایی مانند BBC و توجه به نحوه ادا کردن کلمات ، قطعا در یادگیری تلفظ و بهبود لهجه تان به شما کمک شایانی خواهد کرد.پس هرگز از آنها غافل نشوید.

ویدیوهای زبان انگلیسی را بارها و بارها پخش کنید!

شما هرگز متوجه نحوه تلفظ کلمه ای زبان انگلیسی نخواهید شد مگر آن که آن را چندین بار گوش کنید. بنابراین فایل‌های صوتی یا ویدیوهای زبان انگلیسی که به عنوان منابع یادگیری خود انتخاب کرده اید را بارها و بارها بازپخش کنید تا زمانی که مطمين شوید قادر هستید تمامی کلمات را به درستی ادا کنید. همانطور که می دانید ‌فونتیک‌ها (Phonetics) یا آواشناسی، سیستمی برای نوشتن آوای اصوات است که در زبان گفتاری زبان انگلیسی ایجاد می شود. با دیدن آن حتی اگر لغتی را نشنیده باشید می‌توانید آن را بخوانید. یکی از رایج‌ترین الفبای آوایی بین المللی، IPA است . در واقع IPI یک ابزار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر به چارت مخصوص آن دقت کنید می‌توانید با نحوه تلفظ و ادای کلمات آشنا شوید.حال در این قسمت، به معرفی  اپلیکیشنهای کاربردی بهبود و تقویت  زبان انگلیسی خواهیم پرداخت: این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر در بخش آموزش زبان انگلیسی است. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به طور رایگان از امکاناتی نظیر رادیو bbc، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌ه‌های ویژه زبان‌آموزان استفاده کنید.  این برنامه دارای طیف گسترده ای از مباحث و دروس است که می تواند به شما در بسیاری از دروس آموزش بی بی سی زبان انگلیسی شامل مکالمه بین دو معلم برنامه ، Rob و Feifei است که یک مزیت عالی در بهبود درک شنیداری و واژگان می باشد. اما اگر مهارت لیسنینگ شما هنوز خوب نیست ، نگران نباشید ، این برنامه دارای رونوشتی از هر ویدیو است. بنابراین می توانید هنگام گوش دادن به مکالمه ، نسخه متنی آن را هم دنبال کنید.در آخر برای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با ما همراه باشید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا می‌خواهید مکالمه زبان انگلیسی را با یک فرد بومی تمرین کنید؟ فقط کافیست آنلاین شوید! تمرین مکالمه می‌تواند به روان بودن کلام شما و اعتماد به نفس بیشترتان در حین تجربه واقعی استفاده از کلمات و دستور زبان انگلیسی یاد گرفته شده، کمک کند. این یک مرحله مهم در روند یادگیری است! ممکن است بگویید: "اما من کسی را ندارم که با او تمرین کنم!" بهتر است بدانید هزاران نفر وجود دارند که می‌توانند با شما در تمرین مکالمه زبان انگلیسی همراه شوند و همه آنها در اینترنت در دسترس شما هستند. در اینجا و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی چند وبسایت عالی معرفی می‌شود که می‌توانید شریک مکالمه خود را در آنها پیدا کنید:

ویدئوگیم در زبان انگلیسی و ویدئوچت

برای استفاده از این سایت رایگان، فقط باید بازی انتخابی خود را بخرید. آیا هرگز بازی‌های ویدیویی را روی رایانه شخصی خود یا پلی‌استیشن بازی کرده‌اید؟ فکرش را بکنید، شما در این سایت چندین شریک انگلیسی زبان دارید! این روزها خیلی از بازی‌ها دارای گپ صوتی داخلی هستند که می‌توانید با استفاده از هِدسِت و میکروفون با دیگربازیکنان صحبت کنید. از پیوستن به این مکالمات نترسید. در حقیقت، گپِ بازی‌های ویدیویی راحت‌تر از مکالمات زبان انگلیسی دنیای واقعی است چون طرف مکالمه  شما را نمی‌شناسد. پس با خیال راحت می‌توانید آزادانه و بدون ترس از اشتباهات خود مکالمه زبان انگلیسی کنید. ممکن است شما در اینجا گرامر کاملی را یاد نگیرید، اما می‌توانید صحبت بومی زبانان و زبان انگلیسی را بطور طبیعی بشنوید. بعضی از گیمرهای خیلی عالی وجود دارند که دوست دارند در چت کردن به شما کمک کنند و مسلما از بازی کردن با آنها لذت خواهید برد.

فلوئنت این فورِم

این یک وبسایت مفید با نکات و راهنمایی‌های فراوان برای زبان‌آموزان و بهترین قسمت آن، انجمن/ فورِم است. با مراجعه به این انجمن تبادل زبان انگلیسی ، افراد زیادی را پیدا خواهید کرد که دوست دارند با یک دوست جدید صحبت کنند. در این سایت، شما می‌توانید شخصی مثل خودتان پیدا کنید که در حال یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است، یا با یک فرد انگلیسی زبان بومی آشنا شوید که دوست دارد زبان مادری شما را یاد بگیرد.

کانورسیشن اِکس‌چنج

قبل از دوران اینترنت، مردم "دوستان مکاتبه‌ای" داشتند که چون دور از هم بودند، فقط با نوشتن نامه به یکدیگر می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند. این وبسایت به شما امکان می‌دهد که به وسیله ایمیل شخصی‌تان، به زبان انگلیسی مکاتبه کنید.حتی بهتر از این، کانورسیشن اِکس‌چنج به شما کمک می‌کند افرادی را پیدا کنید که خواهان چت صوتی هستند یا حتی با انگلیسی‌زبان‌های بومی آشنا شوید.

گُو‌اِسپیکی زبان انگلیسی

اگر نمی‌خواهید برنامه خاصی را برای گفتگوی صوتی و تصویری بارگیری یا نصب کنید، می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید. گُو‌اِسپیکی، دارای یک گپ ویدیویی داخلی در خود وبسایت است که باعث می‌شود بتوانید بدون ترک مرورگر خود، افراد خواهان مکالمه زبان انگلیسی را پیدا کرده و با آنها صحبت کنید. این وبسایت بر اساس علایق مشابه افراد را باهم جور می‌کند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که با شرکای مکالمه‌ای خود که در اینجا پیدا می‌کنید اشتراکات زیادی داشته باشید.با وجود هزاران عضو، این سایت گزینههای بسیار خوبی برای یافتن دوستان مکالمه‌ای دارد. شما می‌توانید شخصی را که در همان لحظه در دسترس است پیدا کنید، یا می‌توانید به انجمن جدید زبان انگلیسی این سایت که خیلی هم پر جنب‌و‌جوش است مراجعه کنید که بسیاری از زبان‌آموزان مثل خودتان در آنجا در جستجوی شخصی برای مکالمه زبان انگلیسی هستند. ممکن است این وبسایت به ظاهر کوچک باشد، اما آعضای آن صمیمی هستند و شما می‌توانید افراد را بر اساس نوع زبانی که  طالب یادگیری‌اش هستندجستجو کنید (و یا بر اساس سرگرمی‌ها و علایق خاص‌شان). اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید به سادگی به گپ اصلی بپیوندید و در آنجا افراد آنلاین را پیدا کنید و با آنها مکالمه کنید!

کافی‌اِسترپ زبان انگلیسی

این وبسایت مثل یک یک کافی‌شاپ، دارای فضایی بسیار دوستانه و شخصی است. کافی‌اِسترپ فقط حدود ۲۵۰۰ کاربر دارد، اما با یک روش تطبیق هوشمند، شرکای مکالمه‌ای زبان انگلیسی مناسبی برای‌تان پیدا می‌کند که از گفتگو با آنها لذت خواهید برد. با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir زمانی که شریک مکالمه خود را پیدا کردید، می‌توانید در مکالمات هدایت شونده‌ای که فقط هفت دقیقه طول می‌کشد شرکت کنید. بعد از گذشت هفت دقیقه، شریک دیگری پیدا خواهید کرد تا تمرین را با او ادامه بدهید. این بدان معنی است که می‌توانید تمرینات زیادی را در اینجا انجام دهید.به یاد داشته باشید وقتی در اینترنت هستید، هرگز تنها نیستید. از هر یک از این وبسایتها بازدید و افراد دیگری مثل خودتان را پیدا کنید، که می‌خواهند زبان یاد بگیرند و مکالمه‌های عالی داشته باشند.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

زبان انگلیسی فرصت‌های شغلی جدیدی برای‌تان ایجاد می‌کند

اولین و مهمترین دلیل اینست که یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های شغلی بیشتری را دنبال کنید و بدست آورید. این روزها بازار کار جهانی است و بسیاری از شرکت‌ها به کارمندانی نیاز دارند که بتوانند با شرکا و مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. این اغلب به معنای یافتن کارمندانی است که زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. بازار کار جهانی حتی موقعیتهای جدیدی را برای افراد دو زبانه ایجاد کرده است. با یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، می‌توانید مترجم، معلم و یا یک متخصص بازاریابی انگلیسی‌زبان برای یک شرکت جهانی شوید.

آزمون‌های زبان انگلیسی می‌تواند شما را وارد دانشگاه‌های جهانی کند

اگر زبان انگلیسی را برای گذراندن آزمون‌هایی مثل تافل به اندازه کافی خوب یاد بگیرید، می‌توانید در دانشگاه‌های انگلیسی زبان در سراسر جهان تحصیل کنید. اگر می‌خواهید به یک منطقه انگلیسی زبان نقل مکان و یا در آنجا کار کنید، ویزای دانشجویی می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند. یا ممکن است فقط بخواهید چند دوره را در خارج از کشور بگذرانید، که در آن صورت، آزمون موفق زبان انگلیسی شما به کالج‌ها و دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که برای شرکت در این دوره آمادگی کامل دارید. حتی اگر نیاز به شرکت در هیچ امتحانی ندارید یا قبلاً از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید، باز هم تحصیل در یک دوره زبان انگلیسی می‌تواند با بهبود بخشیدن به مهارت‌های زبانی‌تان، شما را یک قدم اساسی به دنیای خارج نزدیک‌تر کند!

زبان انگلیسی، زبان برتر اینترنت است

زبان انگلیسی پر‌استفاده‌ترین زبان آنلاین است و نزدیک به ۱ میلیارد کاربر با این زبان پیام می‌دهند و یا گپ می‌زنند. اگر بتوانید زبان انگلیسی را درک کرده و بخوانید، می‌توانید به منابع آنلاین بیشتری دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید. می توانید مقالات خبری آنلاین را بخوانید و یا درباره یک ویدیوی زبان انگلیسی نظر دهید. می‌توانید توییتهای مشاهیر انگلیسی زبان را درک و یا در بحث و مناظره یک انجمن شرکت کنید. امکانات بی پایان است! بدیهی است که اگر از اینترنت فقط برای سرگرمی هم استفاده می‌کنید، باز هم دانستن زبان انگلیسی برای‌تان مفید است. بسیاری از افراد و مشاغل همچنین نیاز به تحقیق، بازاریابی و یا برقراری ارتباط و توسعه ارتباطات آنلاین دارند، و زبان انگلیسی برای موفقیتشان امری حیاتی است. همچنین ایمیل زدن که حالا روشی بسیار معمول برای گفتگو با مردم در سراسر جهان و روش اصلی ارتباط بسیاری از شرکت‌ها با مشتریان یا مشاغل دیگر است، دلیل محکم دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی است.

زبان انگلیسی زندگی شما را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند

آیا دوست دارید کتاب‌های بیشتری در قفسه کتاب خود قرار دهید؟ یا گزینه های بیشتری برای یک فیلم خوب می‌خواهید؟ یادگیری زبان انگلیسی، دنیایی مملو از سرگرمی را برای‌تان فراهم می‌کند. با یادگیری زبان انگلیسی دیگر نیازی به ترجمه‌های موجود نخواهید داشت، چون می‌توانید از نسخه‌های اصلی فیلم‌ها و کتاب‌های محبوب‌تان لذت ببرید.اگر می خواهید به زبان انگلیسی کتاب به صورت رایگان بخوانید، در اینجا چند گزینه وجود دارد: کتابخانه محلی‌تان را بررسی کنید. حتی اگر در یک کشور زبان انگلیسی زندگی نمی‌کنید، باز هم خیلی از کتابخانه‌ها به احتمال زیاد دارای یک بخش زبان انگلیسی یا خارجی‌زبان است. سرویس های کتاب الکترونیکی مثل کیندل/ Kindle یا نوک/ Nook هم امکان دانلودهای زیادی دارند. با مرور گزینههای عظیم آنها، کتابهای انگلیسی رایگان مورد علاقه خود را پیدا کنید.  آیا می‌دانید حتی در حالی که هنوز دوره زبان‌آموزی‌تان تکمیل نشده، می‌توانید از تماشای هزاران فیلم سرگرم‌کننده زبان انگلیسی هم لذت ببرید؟ اپلیکیشن‌هایی مثل فلوئنت‌یو، برنامه‌های نوآورانه زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند که فیلمهای عالی انگلیسی زبان، مثل فیلم‌های مهیج، موزیک ویدئو، گفتگوهای الهام بخش و موارد دیگر را برای زبان آموزان انگلیسی قابل دسترسی کرده‌اند.  هر یک از این ویدئوها دارای زیرنویس‌اند و با کلیک کردن بر روی کلمه‌ای که تشخیصش نمی‌دهید، معنی و تلفظ فوری آن را دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که انگلیسی را به همان روشی که اهالی بومی‌زبان از آن استفاده می‌کنند خواهید شنید؛ و در عین حال، مهارت‌های لغات زبان انگلیسی و درک مطلب‌تان بهبود می‌یابد، بدون اینکه احساس کنید در حال تحصیل هستید.

یادگیری زبان انگلیسی دقت شما را افزایش می‌دهد

علاوه بر همه این مزایا، یادگیری یک زبان جدید مثل زبان انگلیسی به عملکرد مغز‌تان هم کمک می‌کند؛ به معنای واقعی کلمه! تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری یک زبان جدید قسمتهایی از مغز را تحت تأثیر قرار می‌دهد که مسئول حافظه، فکر آگاهانه و موارد دیگر هستند. به زبان ساده، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند با تقویت مغز در ابعاد مختلف باعث بهبود طرز فکر شما شود. همچنین بر اساس یکسری از تحقیقات، دوزبانگی ضمن کمک به حافظه، تمرکز و مهارت‌های دیگر، می‌تواند مغز را تا زمان پیری قوی و سالم نگه دارد. به محض قدم گذاشتن در مسیر زبان‌آموزی، با دنیایی از تجربیات جدید روبرو می‌شوید که هر کدام به زندگی شما عطر و بو و انگیزه‌ای تازه می‌بخشد و کمک‌تان می کند که احساس هوشمندی و سودمندی بیشتری داشته باشید.با ما در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و مجله دیاکو همراه باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بد نیست که بدانید یادگیری زبان انگلیسی ، یک زمینه تحقیق بسیار مهم برای دانشمندان محسوب می شود. به این علت که توانایی یادگیری زبان موضوعی است که منجر می شود انسان از حیوانات به راحتی متمایز شود. مطالعات علمی متعددی بر نحوه یادگیری زبان انگلیسی در انسان ها انجام شده است. برخی تحقیقات مربوط به درک چگونگی و چرایی یادگیری زبانها می باشد و برخی دیگر برای مشخص کردن فواید یادگیری زبانهای جدید. برخی از مطالعات روی نوزادان متمرکز شده اند که زبان آموزان عالی زبان مادری خود هستند و برخی دیگر فقط بر روی افراد بزرگسال متمرکز شده است. بدیهی است که با فهمیدن چگونگی و چرایی یادگیری زبانها می توانیم سریعتر و آسان تراز قبل، در یادگیری زبان مورد نظر خود موفق شویم. در این مقاله و آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم 6 روش علمی مهم و تاثیر گذارکه منجر به افزایش سرعت یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان می شود را به شما معرفی کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

تا می توانید زبان انگلیسی را گوش دهید!

آنچه که علم زبان شناسی می گوید: دانشمندان حوزه زبان شناسی، برای یکی از روشهای یادگیری زبان انگلیسی اصطلاح خاصی دارند: یادگیری زبان انگلیسی ناخودآگاه یا ضمنی. این نوع یادگیری زمانی اتفاق می افتد که ما بدون هیچگونه تلاشی زبان را یاد میگیریم. در این روش یادگیری زبان با نشستن تنها روی میز و مطالعه مکرر گرامر و لغات زبان انگلیسی اتفاق نمی افتد. درعوض ، یادگیری هنگامی اتفاق می افتد که به زبان انگلیسی را بسیار زیاد و مکرر گوش فرا می دهیم. در این عمل، صدای انگلیسی در پس زمینه ذهن شما قرار می گیرد و مغز به طور خودکار صداها ، لهجه ها ، کلمات و دستور زبان انگلیسی را جذب می کند. نکته جالب این است که از گوش کردن به راحتی یاد می گیریم حتی اگر ندانیم آن کلمات دقیقا به چه معنی هستند. مطالعات نشان می دهند که مردم می توانند با گوش دادن به این روش هر زبانی را یاد بگیرند. دلیل آن این است که وقتی به زبان انگلیسی گوش می دهیم ، الگوها را می شنویم. این یک روش طبیعی برای یادگیری است دقیقا مانند نوزادان. آنها قبل از اینکه بتوانند به طور کامل آنچه را که گفته می شود را درک کنند و قبل از این که خودشان بتوانند از این زبان استفاده کنند ، تن های زیادی را صرف گوش کردن می کنند. 

آنچه که زبان انگلیسی آموز باید انجام دهد:

تا حد امکان به زبان انگلیسی گوش کنید. هر زمانی که ابزاری به زبان انگلیسی دارید از آهنگ گرفته تا فیلم و سریال و... از آنها غافل نشوید. شما می توانید در در حالی که مطلبی را به زبان انگلیسی گوش می دهید قدم بزنید ، از مناظر لذت ببرید، کتاب بخوانید ، در سالن بدنسازی ورزش کنید و یا اینکه کارهای روزانه خود را انجام دهید.آنچه که علم زبان شناسی می گوید: یکی از دشوارترین کارها در مورد یادگیری یک زبان جدید مانند زبان انگلیسی ، یادگیری همه اصوات جدید آن زبان است. زبان انگلیسی حتی ممکن است اصواتی داشته باشد که در زبان مادری شما هرگز از آن ها استفاده نمی شود. جالب است بدانید که همه ما با درک اینکه کدام اصوات معقول به نظر می ایند و کدام یک به نظر نمی آیند متولد می شویم. اگرچه زبانها می توانند بسیار متفاوت ا یکدیگر باشند ، اما همه آنها شباهت هایی با هم نیز دارند. برای مثال اگر چه برخی از کلمات زبان انگلیسی با حروف BL  مانند چشمک زدنBlink= ) شروع می شوند ، اما ما هرگز کلمه ای که با حروف " LB" شروع شود را نمی شنویم. سعی کنید این صدا را بسازید. عجیب است! برخی از اصوات معقول نیستند حتی برای نوزادانی که اصلاً معنای هیچ کلمه ای را نمی دانند. این حقیقت را در ذهن داشته باشید که اگر کلمه زبان انگلیسی یا صدایی را می شنوید که غیرممکن به نظر می رسد ،به احتمال خیلی زیاد آن کلمه یا صدا وجود ندارد. برای مثال ، اگر می خواهید کلمه "ghost"  را بنویسید و مطمئن نیستید که حرف h  قبل از g قرار می گیرد یا خیر، سعی کنید آن را با صدای بلند بیان کنید. هنگامی که سعی می کنید "hgost" را بخوانید صدای  "HG" غیر ممکن به نظر می رسد اما صدای "GH"  امکان پذیر خواهد بود. اینطور نیست؟ آنچه که علم می گوید: جالب است بدانید که یادگیری زبان انگلیسی نحوه عملکرد مغز شما را تغییر می دهد. یادگیری یک زبان جدید در واقع باعث رشد مغز شما می شود! یک مطالعه نشان داده است که هرچه ما یک زبان انگلیسی را بیشتر یاد می گیریم ، بخش هایی از مغز ما بزرگتر می شود. هرچه این رشد بزرگتر باشد ، زبان جدید برای یادگیری آسان تر خواهد شد. بخش دیگری از این مطالعه نشان داده است که  مغز ما نسبت به صداهای مختلف واکنش های متفاوتی نشان می دهد. به عنوان مثال ، حروف L و R هنگام شنیدن برای زبان آموزان می تواند دشوار باشد ، به خصوص اگر زبان مادری آنها فقط برای هر دو صدا یک حرف داشته باشد (مانند زبان ژاپنی). این تحقیق نشان داده است وقتی در زبان انگلیسی حروف L و R را شنیدند ، دو بخش مختلف از مغز آنها نسبت به به این اصوات واکنش نشان داد در حالیکه  ژاپنی زبانان فقط به یک منطقه واکنش نشان داده بودند. قبل از اینکه بتوانید زبان انگلیسی را مانند بومی زبانان صحبت کنید و درک کنید ، باید اصوات زبان انگلیسی را به خوبی و به صورت کامل یاد بگیرید. اصواتی که برای شما درک یا تلفظ آن ها دشوار است را پیدا کنید و آنها را مطالعه و تمرین کنید. برخی از تحقیقات نشان می دهد که گوش کردن به اصوات زبان انگلیسی که آهسته شده است می تواند در یادگیری آنها در کمتر از یک ساعت کمک کند.  برای این کار شما به هیچ نرم افزار خاصی احتیاج ندارید. YouTube می تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد! برای تغییر سرعت ، روی نماد تنظیمات در سمت راست پایین پخش کننده ویدیو کلیک کنید و سپس بر روی "سرعت" کلیک کرده و سرعتی را که کمتر از 1 است انتخاب نمایید. این کار را چندین بار با صداهای مختلف انجام دهید و در نهایت  تفاوت بین صداهای دشوارو آسان را متوجه خواهید شد و این عمل موجب رشد مغز شما خواهد شد.

از تداعی کلمات زبان انگلیسی استفاده کنید! (word associations)

هنگامی که شما از کلمات انجمن استفاده می کنید ، کلمات را با کلمات دیگر ، صداها ، حرکات ، ایده ها یا تصاویرمرتبط وصل می کنید. برای مثال وقتی شما صدای " woof" را می شنوید ، ذهن شما به صورت ناخودآگاه آن را به یک سگ مرتبط می کند. یا هنگامی که تصویری از یک خورشید (Sun) را می بینید، بلافاصله کلماتی مانند گرما (Warm) و داغ (Hot) در ذهن شما نقش می بندد. اصلا نیازی نیست زمانی را صرف فکر کردن در این زمینه کنید ، این کلمات به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک به ذهن شما خطور می کند. یادگیری کلمات از طریق تداعی کلمات نه تنها سرگرم کننده است، بلکه روشی بسیار مفید برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی شما است. دانشمندان از این روش برای تحقیق بر روی زبان اشاره نیز استفاده کرده اند ، زبانی که افراد ناشنوا برای برقراری ارتباط از طریق دستها و انگشتان به جای صداها برای ایجاد کلمات زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند. دانشمندان معتقدند که به خاطر سپردن علائم و نشانه هایی که شبیه یک  کلمه است بسیار ساده تر است. هنگامی که در حال یادگیری لغات جدید هستید ، سعی کنید آنها را به صورت گروهی یاد بگیرید. به این معنی که یک کلمه را با یک تصویر ، یک حرکت (عمل) یا یک کلمه دیگر که به آن لغت مربوط می شود در یک گروه قرار دهید و به عبارتی ترکیب کنید. وقتی این ارتباط محکم را در ذهن خود داشته باشید، در بخاطر آوردن آن لغت مورد نظر موفق تر خواهید بود. شما می توانید از دست و بدن خود حداقل تا زمانی که آن لغت را به یاد بیاورید استفاده کنید. همچنین می توانید به جای نوشتن تعاریف آن لغت، چند تصویری که بخاطر می آورید بکشید. الگوها یا همان pattern  ها در زبان انگلیسی ترکیب خاصی از لغات زبان انگلیسی هستند که بومی زبانان دایما از آنها استفاده می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع همه زبان ها از الگوهای مشخصی ساخته شده اند و هرچه پیدا کردن این الگوهای برای زبان آموزان آسان تر باشد ، یادگیری آن زبان برای آنها آسان تر خواهد بود. حتما شما تا به حال زمان نسبتا زیادی را برای یادگیری گرامر و املا زبان انگلیسی صرف کرده اید. به جای اینکه زمان خود را تنها صرف گرامرهای سخت و پیچیده کنید ، سعی کنید این الگوهای مهم را به خاطر بسپارید. تفاوت این دو گروه از افعال در چیست؟ قاعده ای که می گوید: "هنگامی که یک فعل زبان انگلیسی به حرف بی صدا (consonant) ختم می‏شود، گاهی اوقات آن حرف بی‏صدا قبل از –ed تکرار می‏شود. به عبارتی در کلمات تک بخشی اگر آن کلمه به  vowel یک  و یک  consonant (یک مصوت + یک صامت ) ختم شود، حرف بی صدای آخر فعل تکرار می‏ شود و در کلمات دو بخشی (و یا بیشتر) اگر آن کلمه به یک مصوت و یک صامت ختم ‏شود و استرس روی بخش  (syllable) آخر آن باشد، حرف بی صدای آخر فعل تکرار می شود. بنابراین به جای توجه زیاد به گرامرهای پیچیده و دشوار تنها به الگوهای مشخص توجه کنید برخی از کلمات دارای یک معنی به خودی خود هستند ، اما وقتی با کلمات دیگر کنار هم قرار بگیرند معنای آنها کاملاً متفاوت می شود. یادگیری کلمات به تنهایی می تواند دشوار باشد زیرا بسیاری از کلمات بیش از یک معنی دارند و زبان آموزان فقط با دانستن یک کلمه قادر نخواهند بود از آن استفاده کنند. بنابراین وقتی کلمات جدید را یاد می گیرند ، باید بدانند که چگونه از آنها در عبارات ، جملات و مکالمه استفاده می شود  دقت داشته باشید که گاهی حروف اضافه معنی افعال را به کلی تغییر می‌دهند. پس دقت داشته باشید اگر می‌خواهید یادگیری زبان  برای‌تان جذاب تر باشد، علاوه بر یادگیری به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir لغات را در عبارات بیاموزید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چرا با ترانه زبان انگلیسی را بهتریاد می‌گیریم؟ ترانه خوب ابزار مناسبی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی‌ است چون جملات آن به راحتی قابل فهم است؛ واژگانش ساده و عباراتش کوتاه و شیرین است. نکته قابل توجه این ابزار سودمند این است که تقریباً در هر کجای اینترنت می‌توانید متن ترانه دلخواه خود را پیدا کنید. تقریباً متن همه ترانه‌های انگلیسی در سایتهایی مثل MetroLyrics  و AZLyrics موجود است و می‌توانید به طور رایگان در YouTube Music و یا Soundcloud آنها راگوش کنید. شما که برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی کمر همت بسته‌اید،۱۰ ترانه زیر تنها نمونه خیلی کوچک ازهزاران ترانه‌ای است که در این راستا به یاری شما می‌آید:

. "ABC" توسط جکسون 5  

 این ترانه بر واژگان زبان انگلیسی مربوط به مدرسه و عشق متمرکز است، مثل بعضی از واژگان مدرسه از جمله "arithmetic" (نوعی ریاضیات) و یا عبارت رایج در موسیقی "do re mi"؛ بخاطر اشعار ساده‌ این ترانه،می‌توانید آن را به آسانی همراه با خواننده‌اش دنبال کنید. 

. "And I Love Her" توسط بیتلز

این ترانه یکی دیگر از عاشقانه‌های کلاسیک توسط گروه بیتلزاست. موضوع عشق برای ارتباط برقرار کردن با شنوندگان،راهی کاملاً جهانی و آسان است.کلمات زبان انگلیسی این ترانه به اندازه کافی ساده و روان و برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی سودمند است.

."Beautiful Day" توسط U2

اینترانه چالش‌برانگیز در مورد مثبت بودن و خوشبختی و قدردانی از زندگی است. حتی اگر در ابتدا متن آن را درک نکنید، باز هم جذابیت خودش را دارد. وقتی این ترانه بقدر کافی جذب‌تان کرد دیگر از جملات آسان زبان انگلیسی آن عقب نمی‌مانید، و بطور همزمان هم می‌توانید درباره‌شان فکر کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی چه چیزی از این بهتر؟

. "Every Breath You Take" توسط پلیس

این ترانه برای داوطلبان یادگیری زبان انگلیسی بسیارآسان است چون خیلی ساده و خیلی رقابتی است و بنابراین مناسب برای یادگیری! متن آن در باره کسی است که فردی را آنقدر دوست دارد که می‌خواهد همیشه کنارش باشد. اشعار قافیه دار این آهنگ امکان تمرین آوایی زبان انگلیسی را هم به شما می‌دهد.همچنین در این ترانه چند اصطلاح خوب وجود دارد که لازمست به آنها خوب توجه کنید؛ مثلا آنجا که خواننده می‌گوید: his heartaches معنایش اینست که او به شدت غمگین است.

. "I Heard it Through the Grapevine" توسط ماروین گی

اسم این ترانه یک اصطلاح است با این معنا که شخصی بخشی از اطلاعات را از زبان مردم شنیده است، مثل شایعات. مثال‌های دیگری که در این ترانه می‌شنوید شامل موارد زیر است: •  Make me blueیعنی مرا غمگین كن. surprise  یعنی این مرا شگفت زده کرد. It took me by• To lose my mind  یعنی عصبانی، ناراحت یا دیوانه کردن.

. "Live Forever"توسط اُوسیس

این ترانه مشهور با اشعار خوش‌بینانه و مثبتش شما را با چند اصطلاح عامیانه زبان انگلیسی  مثل wanna (خواستن) و gonna (رفتن) آشنا می‌کند. بعلاوه، این آهنگ عالی برای یادگیری افعال اساسی زبان انگلیسی مثل breathe, believe, die, live, see مناسب است. این افعال را در جملات متنوع این ترانه بشنوید و از تکرار مداوم آنها که به شما در یادگیری بهتر زبان انگلیسی کمک می‌کند، استفاده کنید.

. "Big Yellow Taxi"توسط جُونی میچل

یک ترانه کلاسیک پاپ، که واژگان زبان انگلیسی خیلی زیادش به مکان‌ها و طبیعت مربوط می‌شود! taxi, parking lot, hotel, museum, trees, birds,bees فقط بعضی از آنهاست.همچنین اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که گاهی خواننده از شکل اختصاری کلمات استفاده می‌کند مثل: ’em : them, ’til: until,DDT

. "Be My Baby" توسط رُنه‌تیس

این یک ترانه خارق‌العاده برای عادت کردن به اصطلاحات امری/ دستوری زبان انگلیسی است همچنین شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، دستوراتی مثل "بچه من باش" و "صبر کن" و "ببین". به غیر از آن، خواهید دید که بارها دراین آهنگ از فرمول ساده زمان آینده استفاده می‌شود: فاعل + فعل کمکی will+ فعل. در این ترانه نه تنها از افعال آینده زیاد استفاده می‌شود، بلکه تقریباً همیشه ساختار اختصاری فعل کمکی + فاعل بکار می‌رود، مثل:I’ll (I will). با گوش دادن به این ترانه، هم در زمینه زمان آینده و هم ساختار اختصاری، تمرین فراوانی خواهید کرد و این کمکی است به یادگیری بهترِ زبان انگلیسی!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تفریح تفریح تفریح! این یکی از عواملی است که برای بچه‌ها واقعاً مهم است: هم در زمین بازی و هم در کلاس درس. آموزشی موفق است که در زیر یک لایه ضخیم از تفریح و سرگرمی پنهان شده و ناملموس باشد، طوریکه اگر از کودک بپرسیم امروز چه یاد گرفتی، بگوید: “هیچ چیز! فقط بازی کردیم“.  در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما را با سه تاکتیک برای یادگیری زبان انگلیسی آشنا میکنیم. با ما همراه لباشید.

آموزش زبان انگلیسی را برای کودک سرگرم ‌کننده کنید.

بازی‌ها راهی عالی برای لذت بخش کردن آموزش زبان انگلیسی هستند. نه تنها بازی‌ها با ماهیتِ رقابتی اکثر کودکان سازگارند بلکه به آنها انگیزه هم می‌دهند. وقتی کودک یک بازی را برنده می‌شود، واقعاً کاری انجام داده و می تواند در مورد موفقیت خود احساس خوبی داشته باشد. بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها در کلاس زبان‌ انگلیسی استفاده کرد، اما در اینجا فقط اشاره مختصری به آنها می‌شود. این بازی‌ها بدون هیچگونه نیازی به آمادگی، برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده هستند، مثل بازی “سیمون می‌گوید“، که برای تمرین مهارت‌‌های شنیداری خیلی عالی است. می‌توانید از این بازی برای یادگیری اجزای بدن استفاده کنید، مثلا: "سیمون می‌گوید سر خود را لمس کن" یا "سیمون می‌گوید پایت را روی صندلی خود بگذار". انجام یکسری کارهای تکراری در کلاس آموزش زبان‌ انگلیسی ، برای کودکان خسته‌کننده است، و حتی خودتان هم ممکن است خواب‌تان بگیرد! بنابراین در برنامه‌های خود خلاق باشید. مرتب همه چیز را تغییر دهید. چیدمان صندلی‌های دانش‌آموزان را تغییر بدهید تا هر از گاهی برای‌شان الهام‌بخش باشد. قبل از تدریس مطالب زبان‌ انگلیسی ، از کودکان بخواهید به سؤالات مربوط به مطالب قبلی پاسخ بدهند. هر وقت فرصت پیدا کردید از یک مهمان دعوت کنید تا برای کودکان حرف بزند. شما می‌توانید ضمن اجرای طرح درس اصلی، انواع تمریناتی را که انجام می‌دهید تغییر بدهید، مثل: انجام تمرینات زبان‌ انگلیسی کتاب درسی و یا کار کردن کودکان بر روی رایانه در رسانه های اجتماعی یا وبسایت های یادگیری زبان. بچه ها دوست دارند چیزهای رنگارنگ و مهیج درست کنند. پابلو پیكاسو معتقد بود كه "هر كودكی هنرمند است". از این کیفیت ذاتی استفاده کنید و از هنر برای آموزش زبان‌ انگلیسی به کودکان استفاده کنید. مطمئناً هنگام استفاده از هنر می‌توانید در مورد چیزهای بارزی مثل رنگ و اشکال صحبت کنید، اما انجام پروژه‌های خلاق هنری پتانسیل بسیار بیشتری دارند، مثل: طراحی، کلاژ، بازی با موم، آشپزی و…

 آموزش زبان انگلیسی را پر جنب‌و‌جوش کنید

اگر یک چیز وجود داشته باشد که بچه‌ها بیشتر از آن لذت ببرند، آن چیز جنب‌و‌جوش است. متخصصین می‌گویند که کودکان قادر به یادگیری زبان‌ انگلیسی نیستند مگر اینکه قادر به جنب‌و‌جوش باشند. علاوه بر این، درگیر کردن کل بدن در یادگیری زبان‌ انگلیسی یک روش مفید برای تدریس است. هرچه کودکان بیشتر حرکت کنند، بهتر و سریعتر درک می‌کنند که شما چه چیزی تدریس می‌کنید و راحت تر می‌توانند اطلاعات را حفظ کنند. در روش TPR پاسخ‌های کاملا فیزیکی که در مورد کودکان خیلی هم خوب کار می‌کند در اصل، شما حرکات بدنی را با آموزش زبان‌ انگلیسی مرتبط می‌کنید. کودکان دستورالعمل‌ها را دنبال و حرکات شما را کپی می‌کنند؛ با این روش موقع تمرین مفاهیم زبان، تمام بدنشان را هم درگیر می‌کنند. این یکی از موثرترین روشها برای آموزش زبان به کودکان است.  استفاده از وسایل کمک آموزشی هم یک راه عالی برای به حرکت در‌آوردن کودکان در هنگام آموزش زبان‌ انگلیسی است. برای اینکار می‌توانید از چیز‌های ساده‌ای مثل فلش‌کارت استفاده کنید، اما یادتان باشد از هر ابزاری که استفاده می‌کنید، لازمست که روزبروز خلاق‌تر شوید.بازی‌های کوچک جهانی: با کمک بچه‌ها، مجسمه‌ حیوانات مربوط به کتاب یا داستانی که در حال کار با آن هستید، را جمع‌آوری و به همراه کودکان داستان را با استفاده از آنها بازگو کنید. با همین ابزار و به کمک خود کودکان می‌توانید داستان‌های زبان‌ انگلیسی دیگری هم بسازید و آن را اجرا کنید. کیف‌های مرموز: با قرار دادن وسایل در کیف یا ساکهای کاغذی، از کودکان بخواهید که بدون نگاه کردن به داخل کیف و تنها با لمس آن، آنچه را که احساس می‌کنند شرح بدهند. با اینکار در ضمن آموزشِ زبان‌ انگلیسی جذاب‌تر، حس لامسه کودکان را هم پرورش می‌دهید.

کودکان را تحت فشار قرار ندهید

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام آموزش زبان‌ انگلیسی به کودکان باید به خاطر داشت این است که به آنها فشار نیاورید. به یاد داشته باشید که بعضی کودکان خیلی راحت‌تر از بزرگسالان زبان‌های خارجی را یاد می‌گیرند. روند یادگیری زبان‌ انگلیسی طبیعی آنها سه مرحله ساده را دنبال می‌کند  :آنها هنگام تدریس، کلمات و دستور زبان‌ انگلیسی را بخوبی تشخیص می‌دهند.  اگر از آنها درباره کلمات و دستور زبانی که بکار می‌برید سؤالاتی بپرسید، قادر به پاسخگویی هستند. خودشان هم قادر به استفاده از همان ساختارهای زبانی خواهند بود. لازم نیست همه اشتباهات آنها را اصلاح کنید. همیشه روی آخرین مطلبی که آموزش داده‌اید متمرکز شوید و خطاهای مربوط به آن را اصلاح کنید.  وقتی می‌بینید دانش آموز جمله‌ای را اشتباه می گوید یا یک کلمه را نادرست به کار می‌برد، درست بعد از او، همان‌ها را به طور صحیح بیان کنید. سیستم بازخورد یادگیری زبان‌ انگلیسی طبیعی در مغز انسان متوجه این تفاوت خواهد شد و همین شنیدنِ درست آن باعث می‌شود دیگر اشتباهات قبلی را تکرار نکند. به همه چیز نمره ندهید. بعضی اوقات فقط کافی است با کودکان جواب‌های صحیح را مرور کنید و یا اینکه از آنها بخواهید در مورد پاسخ‌های خود با هم بحث کنند. لازم نیست همه تکالیف آنها را جمع‌آوری کنید و آن را با قلم قرمز تصحیح کنید. از آنجا که زبان انتزاعی است، ممکن است کودکان نتوانند دستور زبان و سایر جنبه‌های فنی زبان را بیان کنند و این اشکالی ندارد. شما فقط کلاس را برای‌شان سرگرم کننده و بدون فشار نگه دارید؛ در بعضی موارد شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  کودکان تسلط لازم را بی اینکه زمان مشخصی داشته باشد‌ به دست خواهند آورد!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تا به حال چندین‌بار در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کرده‌ام اما هنوز نتوانسته‌ام نمره قابل‌قبولی کسب کنم! اگر شما هم جزو افرادی هستید که دغدغه اصلیتان مهاجرت است اما یکی از موانع پیش‌رویتان، گرفتن نمره‌ای قابل قبول در آزمون زبان انگلیسی آیلتس است، این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را دنبال کنید. این روزها تب‌و‌تاب مهاجرت به کشورهای دیگر برای کار یا زندگی به شدت بالا گرفته‌است اما یکی از فاکتورهای اصلی برای اخذ ویزا و یا دریافت پذیرش از دانشگاه موردنظرتان، کسب نمره‌ای بالا در آزمون زبان انگلیسی IELTS است. اما چگونه؟ اغلب شرکت‌کنندگان در امتحان آیلتس، چندین بار در آزمون‌های آزمایش زبان انگلیسی ی و انواع و اقسام کلاس‌های زبان آیلتس شرکت کرده‌اند، و اگر نگاهی به کتابخانه آنها بیندازید، با انواع و اقسام کتاب‌های آیلتس مواجه می‌شوید! اما اشکال کار کجاست؟ به جای سخت کار کردن، هوشمندانه کار کن! بسیاری از متقاضیان از هر کلاس، هر منبع و هر آزمونی که پیش‌رویشان قرار می‌گیرد استقبال می‌کنند و در مواجهه با انبوهی از اطلاعات و مشورت با هر فردی، تنها دچار سردرگمی و عدم‌بازدهی می‌شوند. شاید شما مطالعه زیادی هم داشته باشید اما وقتی درست و اصولی مطالعه نکنید، طبیعتاً نتیجه موردانتظار را هم دریافت نمی‌کنید. با این حساب، به نظر می‌رسد پاشنه ‌آشیل این ماجرا، برنامه ریزی است.

پیش‌نیاز برنامه‌ریزی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس

قبل از هر گونه اقدامی جهت برنامه‌ریزی، اول باید بدانید که آزمون زبان انگلیسی آیلتس به چه شکل است؟ نحوه نمره‌دهی در این آزمون چگونه است؟ زمان‌بندی آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای هر مهارت چگونه است؟ چراکه بدون داشتن آگاهی درخصوص این آزمون نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی داشت. اگر می‌خواهید در ازای وقتی که صرف مطالعه می‌کنید، نتیجه مطلوبی دریافت کنید، باید بدانید که کدام مسیر بهینه‌ترین مسیر برای شما خواهد‌بود. بنابراین، با توجه به شرایط فردی هر شخص، برنامه‌ریزی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما در این میان، سوالی که ممکن است پیش آید این است که چه فاکتورهایی برای برنامه‌ریزی می‌بایست درنظر گرفته شود؟ افراد مختلف با توجه الویت‌های متفاوتی که دارند، ممکن است اِلمان‌های متفاوتی برای این قضیه درنظر بگیرند اما به طور کلی سه فاکتور اساسی برای رسیدن به نتیجه مطلوب موردتوجه است؛ زمان، سطح زبان و وقت آزاد. 

چه گام‌هایی برای آمادگی در آزمون زبان انگلیسی لازم است؟

 اولین گام تعیین هدف است. ابتدا باید مشخص شود شما به عنوان متقاضی شرکت در این آزمون به دنبال چه نمره‌ای هستید. چراکه فردی که به دنبال نمره ۶ آیلتس است با فردی که در پی کسب نمره‌ای معادل ۸ است، مطالعه متفاوتی لازم دارد. بنابراین، آنچه اهمیت دارد این است که ابتدا باید بدانید نمره قابل‌قبول دانشگاه یا مرکز موردنظرتان چند است. دومین گام، تعیین سطح دانش زبان انگلیسی شماست. بعد از اینکه مشخص شد شما باید چه نمره‌ای را کسب کنید، لازم است مشخص شود شما در چه سطحی قرار دارید. مثلاً فردی که در سطحی مقدماتی قرار دارد و به دنبال نمره ۷ آیلتس زبان انگلیسی است، با شخصی که در سطحی پیشرفته است و همان نمره را دنبال می‌کند، به طور حتم برنامه مطالعاتی متفاوتی می‌طلبند. بنابراین، لازم است تا شما تعیین سطح شوید.گام بعدی، شناسایی نقاط ضعف و قوت است. طبیعیست در هر سطحی که قرار داشته باشید، احتمالاً حداقل در یک مهارت زبان انگلیسی دچار ضعف ‌باشید. بنابراین، بسیار مهم است تا مشخص شود شما در کدام مهارت ضعف و در کدامیک تسلط دارید تا برنامه‌ریزی فردی شما طبق آن انجام گیرد. برای این‌کار می‌توانید از آزمون‌های آزمایشی زبان انگلیسی رایج استفاده کنید. گام چهارم، تعیین مهلت زمانی است که برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس در اختیار دارید. به این معنی که باید مشخص شود شما چه مدت فرصت در اختیار دارید تا به ددلاین یا مهلت زمانی دانشگاه یا مرکز موردنظرتان برسید. قاعدتاً کسی که یکسال زمان در اختیار دارد با فردی که تنها سه ماه فرصت دارد، برنامه‌های متفاوتی خواهند‌داشت. گام پنجم، تعیین وقت آزاد برای مطالعه زبان انگلیسی است.  در این گام، شما باید مشخص کنید که در طول روز چه میزان وقت آزاد برای مطالعه می‌توانید داشته‌باشید. اگر شاغل و یا دانشجو باشید، قاعدتاً در طول هفته بیش از دو یا سه ساعت فرصت نخواهید‌داشت و عمده زمان مطالعه شما در آخر هفته‌ها متمرکز می‌شود. با این حساب، برای آخر هفته برنامه فشرده‌تری باید بچینید. حال، با گذر از این ۵ گام نوبت به طرح‌ریزی برنامه مطالعاتی شما می‌رسد. توجه داشته‌باشید که برنامه‌ریزی یک دوره آیلتس زبان انگلیسی در سه مقطع زمانی انجام می‌گیرد؛ برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت. بنا‌ به هدفی که دارید، برنامه شما می‌تواند یکی از زمان‌بندی‌های روزانه، هفتگی،ماهانه و یا سالانه را داشته‌باشد.

 برنامه‌ای کلی جهت آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس

همان طور که پیش‌تر بیان کردیم، هر فرد با توجه به میزان توانایی، میزان زمان آزاد و سایر شرایط، برنامه‌ای متفاوت و منحصر به خود را نیاز دارد. با این حال، اگر شما شاغل و یا دانشجو هستید و در طول روز بیش از دو یا ساعت زمان در اختیار ندارید و تنها آخر هفته‌ها فرصت کافی برای مطالعه زبان انگلیسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و یا هر چهار مهارت را در طول هفته تمرین کنید اما به طور مجزا! مثلاً، یک روز تنها بر روی مهارت اسپیکینگ کار کنید و روز دیگر بر روی ریدینگ. باقی روزها را با توجه به ضعف خود، به آن مهارت اختصاص دهید و بیشتر بر روی مهارت موردنظر خود کار کنید. در پایان هفته، یک آزمون آزمایشی از خود بگیرید و به تحلیل و رفع اشکالات خود بپردازید. با این حال، توصیه می‌کنیم برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر با فردی خبره مشورت کنید تا بتوانید بدون هدر دادن زمان و انرژی خود، بهترین نتیجه را از آنِ خود کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

موسیقی از روش ها و ابزارهای بسیارجالبی است که می تواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک قابل توجهی کند. شواهد بسیاری حاکی از این موضوع است که موسیقی نقش موثری در تقویت و آموختن بهتر و بیشتر لغات زبان انگلیسی ، املا و تلفظ آن ها و همچنین گرامر و ساختار زبان انگلیسی دارد. ترانه‌ها و موسیقی‌های متفاوت معمولا شامل تعداد متعددی از عبارت ها، لغات و اصطلاح ها هستند که انگلیسی زبان ها در مکالمات روزمره خود از آن ها استفاده می کنند. در این مقاله و کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم به نحوه یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی و فواید استفاده از این روش بپردازیم. با مجله دیاکو همراه باشید. جالب است بدانید که گوش دادن به موسیقی، فعالیت های ذهنی شما را بهبود می بخشد. وقتی موسیقی گوش می کنید هر دو نیم کره مغز شما در حال انجام فعالیت است و همین امر موجب می شود کیفیت یادگیری تان به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کند.

موسیقی واژگان زبان انگلیسی را در ذهن نهادینه می کند!

در یک ترانه معمولا واژه های زبان انگلیسی چندین بار تکرار می شوند و به همین علت راحت تر در ذهن شنونده قرار می گیرند. آهنگ‌ها به افکار ما به راحتی نفوذ می‌کنند و بارها در ذهن مرور می‌شوند و بعد از مدت زمان کوتاهی، فراموش کردن آنها تقریبا برایمان غیرممکن می‌شود. ارتباط انسان ها با موسیقی بسیار قوی و عمیق است و همین امر به راحتی منجر به  بروز احساسات‌مان نهفته و درونی ما شود و بر روی سلامت ذهنی و جسمی تاثیر می گذارد. وقتی چیزی با احساسات گره بخورد راحت‌تر نیز در ذهن سپرده می‌شود. 

موسیقی زبان انگلیسی همواره در دسترس است!

گوش دادن به موسیقی محدودیت خاصی را شامل نمی شود. شما به راحتی می توانید در هر مکان و زمانی مانند ماشین، زیر دوش، هنگام استراحت و خواب و ... به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید و هرگز احساس خستگی نکنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی چکار کنیم؟

به شما پیشنهاد می کنیم از قبل از شروع فرآیند یادگیری در گام اول، فهرستی از آهنگ‌های زبان انگلیسی موردنظر خود را پیدا کنید. انتخاب آهنگ های مناسب امری کاملاً حیاتی است زیرا بسیاری از آهنگ‌ها مناسب این کار نخواهند بود مثلا گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی زبان انگلیسی که رایج نیست و خاص محسوب می شود. موسیقی با زبانی دشوار و غیرمتداول که در مکالمات روزمره از آن استفاده نمی شود اصلا نمی تواند راه حل مناسبی باشد. بهتر است آهنگ‌هایی را انتخاب کنید که یک داستان را روایت می‌کنند. در این صورت شما می توانید به خوبی آن ترانه زبان انگلیسی را درک و تجسم کنید. برای اینکه بتوانید موسیقی خوب و مناسبی پیدا کنید می توانید به وب‌سایت‌هایی مانند ویمئو (Vimeo) ،یوتیوب (YouTube) و اپلیکیشن اسپاتیفای  (Spotify) رجوع کنید. آن ها شامل طیف متنوعی از ویدئو و موسیقی هستند. نکته دیگر در یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی، این است که شما عزیزان باید زمانی را به یادگیری متن ترانه‌ها و تمرین کردن آنها اختصاص بدهید. بدین منظور شما می توانید از وبسایت هایی  همچون Lyrics.com  و Smartlyrics.com  که هردو منبعی غنی از متن ترانه آهنگ‌های مختلف هستند استفاده کنید. یک راه حل خوب این است که کل متن ترانه را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم کنید و لغات موجود در هر بخش را یاد بگیرید. همچنین اپلیکیشن شزم (Shazam) یکی از برنامه های معروف و پرطرفدار در جهان است که توسط میلیون ها کاربر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.  شزم دارای 4 بخش Home ،My Shazam ،Discover و Charts است. قابلیت تشخیص موزیک های زبان انگلیسی مختلف از امکانات بسیار جذاب این اپلیکیشن است. شما عزیزان با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید و با برترین ترانه های دنیا آشنا شوید. در گام دوم بعد از انتخاب آهنگ زبان انگلیسی مورد نظر خود، سعی کنید برای بار اول بدون زیر نویس و یا خواندن متن آهنگ ، تنها به ترانه گوش کنید و لغات آشنا را از درون آهنگ پیدا کنید . دقت داشته باشید که اصلا لازم نیست شما متوجه تمام لغات آهنگ شوید همین که مفهوم کلی آهنگ را درک کنید کافیست. سپس همان ترانه زبان انگلیسی را برای بار دوم همراه با زیرنویس و یا متن آهنگ گوش کنید و به تمرین کردن کلمات آن بپردازید. در گام سوم به شما پیشنهاد می کنیم که سعی کنید با اهنگ مورد نظر خود هم خوانی کنید. ادا کردن واژه‌های زبان انگلیسی و عبارات ترانه قطعا باعث بهبود تلفظ واژگان شما خواهد شد. در گام آخر، بعد از مدت زمانی که روی ترانه صرف کرده اید، سعی کنید بدون نگاه کردن به متن ترانه و از حفظ ، آن ترانه را با صدای بلند بخوانید. این امر و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  قطعا به بهبود مهارت Speaking و تلفظ شما کمک شایانی خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با گسترش فناوری و امکانات، زبان‌آموزان از منابع و روش‌های گوناگونی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند ولی یادگیری زبان انگلیسی معمولا فرآیندی زمان‌بر است. اما گاهی شما فرصت کافی ندارید و باید در مدت محدودی برای شرکت در آزمون یا مصاحبه، سطح زبان انگلیسی خود را به حد مطلوب برسانید. نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن‌ها به شما کمک می‌کند بهره‌وری یادگیری خود را افزایش داده و هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به سطح مورد نظر خود دست یابید. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برخی از مهم‌ترین نکاتی را که می‌تواند سرعت یادگیری شما را افزایش دهد، باهم مرور خواهیم کرد. با مجله دیاکو همراه باشید.

زبان انگلیسی ترسناک نیست!

امروزه در نظام آموزشی مدارس، زبان انگلیسی نیز در برنامه‌های درسی دانش‌آموزان قرار گرفته است. اما میزان بهره‌وری آن در مقابل میزان نیاز دانش‌آموزان کافی نیست. نگران نباشید، با انتخاب روش موثر و صحیح آموزش زبان انگلیسی ، تمرین و ممارست و استفاده درست و اصولی از ابزارهای کمک آموزشی و تجربه اساتید موفق، به راحتی می‌توانید به سطح ایده‌آل خود برسید.

برای خودتان هدف داشته باشید و برای یادگیری زبان زبان انگلیسی انگیزه ایجاد کنید!

 اگر شما هدف مناسب و انگیزه کافی نداشته باشید، حتی با بهترین روش‌های یادگیری هم، به نتیجه مطلوب نمی‌رسید. حتما برای خودتان هدف مشخصی داشته باشید و از آن انگیزه بگیرید. این هدف می‌تواند هرچیزی باشد، از شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی تا رویای رسیدن به شغل مناسب و درآمد زیادتر. شما باید در زبان انگلیسی غرق شوید.پشتکار داشته باشید. هرچیزی با تمرین و ممارست به ملکه ذهن شما بدل خواهد شد. با داشتن هدف و انگیزه، با تمرین کافی در زبان انگلیسی و برنامه‌ریزی مناسب، موفقیت در دسترس خواهد بود. بسیار مهم است که یادگیری و تمرین را به طور منظم در برنامه روزانه خودتان قرار دهید.

گوش، چشم و زبان‌تان را به زبان انگلیسی عادت بدهید!

 سعی کنید قسمتی از وقت‌تان را به خواندن متون زبان انگلیسی و گوش‌کردن به مکالمات انگلیسی اختصاص دهید. هیچ‌وقت به مطالب کتاب درسی‌تان قانع نباشید. خواندن (Reading) و گوش‌کردن (Listening) از راه‌های بسیار موثر برای تسلط بر زبان انگلیسی است. داستان‌های کوتاه، رمان، روزنامه، مجله و هرچیزی که به آن دسترسی دارید را در برنامه خود بگنجانید. مقالات صوتی، سخنرانی و هر مکالمه زبان انگلیسی برای شما مفید خواهد بود. گوش‌کردن، خواندن و صحبت کردن را به طور منظم در برنامه روزانه‌تان قرار دهید تا چشم، گوش و زبان‌تان به انگلیسی عادت کنند.

متن‌های زبان انگلیسی را با صدای بلند بخوانید!

 هرزمان که امکان این کار برای‌تان فراهم است، متن‌های زبان انگلیسی را با صدای بلند و شمرده بخوانید. بلند خواندن به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر زبان انگلیسی صحبت کنید. هرمتنی که به زبان انگلیسی است برای این تمرین مفید خواهد بود، حتی اگر معنای بسیاری از واژگان آن را نمی‌دانید. این تمرین باعث می‌شود مغز و زبان شما به واژگان زبان انگلیسی عادت کنند و تاثیر بسیاری بر توانایی Speaking شما خواهد داشت. امروزه تاثیر یادداشت برداری و خلاصه نویسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همواره از مطالبی که می‌خوانید یا گوش می‌کنید، یادداشت برداری کنید یا سعی‌کنید خلاصه‌ای از آن را به زبان انگلیسی، برای خودتان تهیه کنید. این روش را امتحان کنید تا نتیجه شگرف آن را مشاهده کنید. استفاده از موسیقی به عنوان منبعی برای لغات جدید زبان انگلیسی و تمرین گوش دادن، بسیار مفید است. علاوه بر این، موسیقی باعث نشاط شما شده و عملکرد مغز شما را افزایش می‌دهد. مشخص شده است که در بسیاری از افراد، گوش دادن به موسیقی به عنوان پس‌زمینه، میزان تمرکز را افزایش می‌دهد و بخش‌های بیشتری از مغز را فعال می‌کند. بنابراین تهیه یک لیست از آهنگ‌های مناسب را برای نوبت بعدی مطالعه خود فراموش نکنید. روش مطالعه شما در عملکرد شما بسیار موثر است. بدیهی است انتخاب یک روش درست مطالعه، علاوه بر ایجاد یک حس خوب درونی، مانع دل‌زدگی و خستگی شما می‌شود. از سویی دیگر، میزان بهره‌وری شما را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد و زمان دست‌یابی به نتیجه را کوتاه‌تر می‌کند. البته هرکسی باید روش متناسب با روحیات خودش را انتخاب کند. در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو، جمعی از بهترین و زبده‌ترین اساتید آموزش زبان آماده‌اند تا با کمک شما، بهترین روش آموزشی را برای شما انتخاب کنند. همواره به خاطر داشته باشید یادگیری زبان انگلیسی باید برای شما مفرح و دل‌پذیر باشد. همیشه در طول این مسیر، از جنبه‌های سرگرم کننده‌ی زبان انگلیسی استفاده کنید و در انتخاب محیط آموزشی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خود نیز این معیار را در‌نظر داشته باشید. امیدواریم با به‌کارگیری این راهکارها، هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به اهداف خود در یادگیری زبان دست یابید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و فقط کتاب‌های درسی مطالعه می‌کنید، احتمالا پیش آمده که احساس خستگی کنید. بهتر است کمی فضا را عوض کنید و از راه دیگری مانند آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا حتی کتاب داستان آموزش زبان انگلیسی را دنبال کنید.کتاب داستان؛ یک پیشنهاد عالی برای  گذر از این کسالت ناشی از مطالعه مداوم کتب درسی زبان انگلیسی است. کتاب داستان‌ها بدلیل داشتن فضای داستانی باعث اشتیاق خواننده به ادامه مطالعه می‌شوند. این کار علاوه بر اینکه باعث لذت شما و غرق شدن در فضای داستان می‌شود، دامنه لغات زبان انگلیسی شما را هم افزایش داده و بیشتر با جمله بندی‌ها و دستورهای گرامری آشنا می‌شوید.

چگونه کتاب داستان زبان انگلیسی بخوانیم؟

برای شروع ابتدا باید کتاب مناسب زبان انگلیسی خود را پیدا کنید. کتاب مورد نظرتان را که موضوع جالبی هم دارد انتخاب کنید. نگاهی به صفحات آن بیندازید، اگر در هر صفحه حدودا" ۴-۳ کلمه بریتان ناآشناست ولی موضوع را متوجه می‌شوید، این کتاب زبان انگلیسی مناسب سطح شماست. اما اگر به هیچ عنوان متوجه داستان کتاب نمی‌شوید، کتاب مناسبی را انتخاب نکرده اید. توصیه می‌شود هر کتاب در ۴ مرحله خوانده شود تا یادگیری به طور کامل انجام شود. در بار اول، در حالی که فایل صوتی در حال پخش است، به طور همزمان شروع به مطالعه کتاب کنید. قاعدتا" باید متوجه موضوع کلی داستان بشوید. هر جا که به کلمه جدید زبان انگلیسی برخوردید، آن را علامت بزنید تا بعدا" معنی آن را پیدا کنید. سعی کنید مفهوم کلی جملات را درک کنید و در دانستن معنی تک تک لغات زبان انگلیسی وسواس به خرج ندهید. در مرحله دوم معانی کلماتی که مشخص کردید را از دیکشنری پیدا کرده و یادداشت کنید. بهتر است از دیکشنری انگلیسی به زبان انگلیسی استفاده کنید. در مرحله سوم، دوباره کتاب را به همراه فایل صوتی آن گوش کنید. این بار با توجه به اینکه معنی همه کلمات را می‌دانید باید متوجه همه داستان با جزییات آن بشوید. بهتر است بین این مراحل وقفه کمتری باشد تا نتیجه بهتری بگیرید. در مرحله آخر، پیشنهاد می‌کنیم فایل صوتی زبان انگلیسی را به تنهایی گوش دهید. این بخش مهارت لیسنیگ شما را تثبیت می‌کند.

خواندن کتاب داستان زبان انگلیسی چه کمکی می‌کند؟

وقتی شما شروع به مطالعه کتاب زبان انگلیسی می‌کنید در مرحله اول سعی می‌کنید متوجه داستان شوید. در اینجا درک مطلب شما درگیر می‌شود. بهتر است فارغ از اینکه معنی کدامیک را میدانید سعی کنید با استفاده از مفهوم سایر جملات و کلمات زبان انگلیسی مفهوم کلی را دریافت کنید. علاوه بر این، با ساختار گرامری جملات و لغات جدید نیز آشنا می‌شوید. ممکن است این قواعد را قبلا خوانده باشید اما در اینجا به طور کاربردی نحوه استفاده از آن ها را به طور عملی خواهید دید. شما با مطالعه هر کتاب در سطوح ابتدایی به طور کلی با حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه زبان انگلیسی ، در سطوح متوسط بین ۱۲۰۰ تا ۲۳۰۰ کلمه و در سطح پیشرفته با حدود ۳۰۰۰ لغت جدید اشنا می‌شوید و از این طریق دایره لغات شما افزایش پیدا می‌کند. اگر کتابی که مطالعه می‌کنید، فایل صوتی دارد، حتما از آن استفاده کنید. گوش دادن همزمان فایل صوتی در کنار دنبال کردن آن بر روی متن کتاب باعث آشنایی بیشتر شما با تلفظ کلمات زبان انگلیسی و لهجه‌ها می‌شود. مهمتر از آن، مهارت لیسنینگ شماست. پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت مهارت لیسنیگ خود در زبان انگلیسی ، فایل صوتی کتاب را به طور جداگانه گوش کنید. شما حتی می‌توانید بعد از اتمام مطالعه کتاب، برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی و در واقع اسپیکینگ خود، موضوع کلی داستان را برای دوست خود تعریف کنید. این کار به معنی بازخوانی مجدد متن نیست بلکه در واقع شما با جمله بندی‌های خود سعی در انتقال موضوع به دوست خود را دارید. اگر موضوع چالشی باشد، امکان بحث و تبادل نظر هم وجود خواهد داشت که می‌تواند یک تمرین عالی برای شما باشد. امروزه کتاب‌های زبان انگلیسی داستانی متفاوتی وجود دارند اما برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب های سطح‌بندی شده مناسب‌تر هستند. با انتخاب این کتاب‌ها شما میتوانید طبق رده‌بندی مجموعه پیش روید و اطمینان داشته باشید که کتاب‌ها بر اساس استاندارد یادگیری تنظیم شده‌اند. نمونه‌هایی از مجموعه‌های معروف و پر‌فروش داستانی در زیر آورده شده‌است: مجموعه کتاب‌های oxford bookworms، مجموعه‌ای معتبر و پرطرفدار شامل ۷ سطح است که موسسه زبان انگلیسی آکسفورد منتشر کرده‌است. این ۷ سطح شامل سطوح استارتر و بالاتر است، بنابراین همه افراد با همه سطوح می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند. این مجموعه از جمله مجموعه داستان‌های زبان انگلیسی است که همچون سایر مجموعه ها ۷ سطح را شامل می‌شود. مزیت این مجموعه این است که همه افراد با هر سطح زبان و هر رده سنی می‌توانند از ان استفاده کنند. هم چنین، داشتن تصاویر با کیفیت بالا از دیگر نقاط قوت است که جاذبه کتاب‌ها را افزایش داده‌است. این مجموعه به همراه فایل صوتی ضمیمه خود می‌تواند ترکیبی مفید برای ارتقای مهارت زبان انگلیسی شما باشد. این مجموعه جزو یکی از مشهورترین و البته جامع‌ترین کتاب های زبان انگلیسی که در قالب ۷ سطح ارائه شده‌است. موضوع این مجموعه مطالب متنوع علمی است. این مجموعه ۲۹۰ کتاب را شامل می‌شود که هر کدام فایل صوتی مربوط به خود را دارد و شما می‌توانید همزمان که کتاب را مطالعه می‌کنید، به فایل صوتی هم گوش کنید. این کار یک تمرین عالی برای تقویت مهارت لیسنینگ شماست. مجموعه Password Readers از جمله پرطرفدارترین مجموعه‌های زبان انگلیسی در بین مخاطبان است. این مجموعه شامل ۲۸ کتاب است که در ۵ سطح طبقه‌بندی شده‌است. از جذابیت‌های این مجموعه می‌توان به فایل‌های سه بُعدی آن اشاره کرد، که مورد علاقه بسیاری از مخاطبان است. این مجموعه، در پایان هر داستان تمرین‌هایی ارائه داده‌است که جواب آنها در انتهای کتاب آورده شده‌است. این مجموعه یکی از مجموعه‌های مشهور در بین مجموعه‌های داستانی است. مجموعه Story Teller در دو بخش طراحی شده‌است. در این مجموعه اصطلاحات و عبارات کابردی زبان انگلیسی استفاده شده‌است که می‌تواند در بهبود مهارت مکالمه شما تاثیر چشمگیری داشته‌باشد. این مجموعه  توسط انتشارات کمبریج  منتشر و در ۷ سطح ارائه شده‌است. در انتهای هر بخش از این کتاب، تمرین‌هایی زبان انگلیسی مطرح شده که پاسخ آنها در پایان کتاب آمده‌است. مجموعه حاضر تمرینی کابردی و موثر برای آمادگی و موفقیت در آزمون‌هایی نظیر PET ، KET ، FCE ، CAE می‌باشد. یکی از مجموعه‌های پرفروش زبان انگلیسی داستانی، مجموعه Mac Millan Readers است که در ۶ سطح برای مخاطبان ارائه شده‌است. ویژگی این مجموعه، داستان‌های کوتاه و متنوع آن با لهجه بریتیش است. این سری داستانی میتواند برای هر سنی مورد استفاده قرار گیرد، اما بیشتر مختص کودکان و نوجوانان است. شما میتوانید این مجموعه را به همراه فایل صوتی آن گوش کنید. این مجموعه دارای ۴ سطح می باشد. این سری از کتاب‌ها علاوه بر زبان آموزان و متقاضیان آموزش زبان انگلیسی، می‌تواند برای معلمین نیز کاربردی باشد. کتاب‌های این مجموعه شامل داستان‌هایی متنوع و جذاب است که هر داستان، یک کتاب تمرین دارد تا یادگیری بیشتری برای شما به همراه داشته‌باشد. این سری می‌تواند برای زبان‌آموزانی که در سطح متوسط هستند، مناسب باشداین مجموعه در ۵ سطح که شامل ۴۰ داستان زبان انگلیسی متنوع است، می‌باشد. همه این داستان دارای فایل صوتی هستند که بر روی مهارت لیسنینگ زبان انگلیسی شما هم تاثیر‌گذار بوده و آن را ارتقا می‌دهد. مجموعه Heinemann Guided Readers با داستان‌های مختلف زبان انگلیسی در موضوعات متنوع، در دسته داستان‌های خواندنی برای مخاطبان زبان انگلیسی قرار دارد. این مجموعه هم مثل سایر مجموعه ها دارای فایل صوتی می‌باشد .این کتاب از جمله معروف‌ترین کتاب‌ها در سری داستان کوتاه است. اگر خواندن داستان‌های طولانی برای شما خسته‌کننده است، میتوانید این کتاب را انتخاب کنید. این کتاب شامل ۵۶ داستان متنوع است که قطعا خواندن آن برای شما لذت‌بخش خواهد‌بود.علاوه بر کتاب های ذکر شده شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو راه خوبی برای تقویت مهارت های شما در زبان انگلیسی میباشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اغلب در زندگی همه ی ما شرایطی به طور اتفاقی پیش آمده که با توجه به محدودیت زمان مجبور بودیم کاری را سریع انجام دهیم. البته همه ما می‌دانیم که نباید سرعت عمل ما در آن کاری که قصد انجام آن را در زمان محدود و اندک داریم، لطمه‌‌ای به دقت، کیفیت و بازده ما در انجام آن کار بزند. برخی افراد به دلیل شرایط زندگی مانند موقعیت کاری در برخی شغل‌ها، مهاجرت تحصیلی و یا کاری به خارج از کشور و یا علل مختلف، که نیاز به ارتباط اجتماعی با افرادی انگلیسی زبان هستند، مجبورند مکالمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیاموزند. اگر شما هم علاقه‌مند به آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع هستید، با ما در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مجله دیاکو همراه باشید.

 برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اگر شما قصد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در زمان محدود را دارید، قطعا باید راهکار درست را در آموزش آن پیش بگیرید. راهکار و شیوه غلط در یادگیری مکالمه و صحبت نمودن زبان انگلیسی منجر می شود که شما به برنامه‌ریزی که برای خود در نظر گرفته‌اید، نرسید. همچنین شما میتوانید برای راهنمایی بیشتر در ارتباط با تقویت مهارت مکالمه، با مراجعه به مجله دیاکو، از نکاتی که در مقالاتی تحت عنوان « بهترین آموزش مکالمه زبان انگلیسی چیست؟»، « آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی » و « چگونه مکالمه زبان انگلیسی روزمره یاد بگیریم؟ قرار داده شده است، استفاده نمایید. ما در این مقاله برخی نکات مهم که برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع باید در نظر گرفت، برمی شماریم. 

ایجاد انگیزه در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی سریع

اخیرا تبلیغات گسترده‌ای تحت عنوان « یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کوتاه‌ ترین زمان » را اطراف خود میبینیم، و وسوسه میشویم که در آن کلاسها شرکت کنیم، اما واقعیت این است که شما باید در اولین قدم از خودتان شروع کنید و ‍پشتکار و انگیزه لازم برای یادگیری را در خود ایجاد کنید. همه ما میدانیم که هدف داشتن برای هرکاری در زندگی، باعث ایجاد انگیزه در شخص شده و همین عامل باعث میشود که حتی اگر شخص در راه رسیدن به هدفش با مشکلات و ناملایماتی هم رو به رو شد، تسلیم نشده و با قدرت و انگیزه بیشتری آن هدف را دنبال کند. اگر می خواهید مکالمه و صحبت نمودن در زبان انگلیسی را سریع بیاموزید، میبایست هرروز هدف خود را در ذهن مرور کرده و انگیزه لازم را بدست آورید.

تعیین زمان مشخص در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی سریع

 اگر ما قصد جدی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کمترین زمان را داریم، میبایست برنامه ریزی منسجم و دقیقی برای آن انجام دهیم. حتی اگر شما در ارتباط با آموختن مکالمه زبان انگلیسی در محدودیت زمانی نباشید، ولی قصد دارید مکالمه و صحبت نمودن زبان را بیاموزید، یکی از عواملی که تاثیر بسزایی دارد، تعیین یک زمان مشخص برای اتمام کار یا همان ( Deadline) است. از زمان قدیم نیز این ضرب المثل معروف بوده که « کار امروز را به فردا مسپار» یعنی اینکه اگر شما هر کاری را که می‌توانید امروز انجام دهید به روزهای آتی موکول کنید این امر موجب می‌شود به برنامه ریزی و اهدافی که برای خود تعیین نمودهاید، نرسید و با‌لطبع این موضوع در روحیه و انگیزه خود ما نیز تاثیر منفی می‌گذارد. 

تعیین سطح (  Level) در زبان انگلیسی

پیش از آنکه شروع به یادگیری نه تنها مهارت مکالمه زبان انگلیسی بلکه هر کدام از مهارتهای زبان از قبیل مهارتهای نوشتاری ( Writing )، خواندن ( Reading )، شنیداری ( Listening ) را کنید، بهتر است برای شناخت از سطح خود حتما تعیین سطح شوید. چون استفاده از منابع و کتابهایی زبان انگلیسی بالاتر از سطح فرد، تاثیری در پیشبرد یادگیری او نخواهد داشت و مطالب برای زبان آموز سنگین و دشوار شده و این موضوع باعث تضعیف روحیه ی او و از دست دادن انگیزه‌ اش می شود. از طرفی هم اگر زبان آموز از منابعی پایینتر از سطح خودش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی استفاده کند، با توجه به اینکه هدف او یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در سریعترین زمان ممکن است،   هزینه و زمان او هدر رفته و به برنامه ریزی خود نمیرسد. با توجه به اهمیت مهارت صحبت کردن و مکالمه در ایجاد ارتباط بین افراد جامعه، ما در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو برای تقویت این مهارت از مجموعه کتاب های Speakout  که مبنای آنها مکالمه محور بوده، استفاده مینماییم. جهت دانلود مجموعه کتابهای  Speakout اینجا را کلیک کنید. 

جسارت در مکالمه زبان انگلیسی

شما برای شروع هرکاری که قصد جدی در انجام آن را دارید، می بایست جرات و جسارت لازم در آن را داشته باشید. تا زمانی که ترس در صحبت نمودن و مکالمه داشته باشید، نمی توانید در این مهارت پیشرفت کنید. برای جسارت پیدا کردن در تقویت مهارت مکالمه خود، میـتوانید خود را به چالش بکشید و در موقعیتی قرار دهید که مجبور به صحبت نمودن به زبان انگلیسی شوید. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را به مقالات مرتبط با راه کارهای نحوه آموزش مکالمه، در مجله دیاکو ارجاع دهیم و برخی از نکات مهمی را یاد آور شویم که در یادگیری سریع شما در مهارت مکالمه تاثیرگذار است. شما زبان آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس های مکالمه دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir اینجا را کلیک کنید و یا با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمائید.  



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر در ابتدای راه مکالمه به زبان انگلیسی هستید، حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که در ذهن خود به دنبال ترجمه آن چیزی باشید که می‌خواهید بگویید. اما باید بدانید که این معادل‌سازی و تفکر فارسی نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت و چه بسا جملاتی بسازید که حتی فرد انگلیسی‌زبان نیز متوجه آن نشود. سوالی که پیش می‌آید این است که چه باید کرد؟ ما در این مقاله از مجله دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم تا به شما بگوییم، چگونه می‌توانید ذهن خود را زبان انگلیسی کنید تا با تفکری انگلیسی‌زبان به مکالمه‌ای صحیح بپردازید. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

چرا نباید به زبان فارسی فکر کرد؟

فکر کردن ناخودآگاه به زبان فارسی، ترجمه ذهنی و سپس بیان آن به زبان انگلیسی ، روندی طبیعی است که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی گریبان‌گیرتان خواهد شد. اما به مرور و با بالاتر رفتن سطح زبانی خود، می بایست از این عادت دوری کنید و تلاش کنید تا فکر خود را زبان انگلیسی کنید.وقتی شما در ابتدای راه هستید، تلاش می‌کنید تا جمله‌ موردنظر خود را لغت به لغت به زبان انگلیسی برگردانید که قاعدتاً این ترجمه تحت اللفظی صحیح نخواهد بود. به این ترتیب، علاوه بر اینکه نمی‌توانید منظور خود را به درستی انتقال دهید، مبتدی بودن شما نیز به وضوح مشخص می‌شود. با این حساب، اگر می‌خواهید به روشی درست و اصولی و با اعتماد به نفسی بالا به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم فکر کردن به زبان فارسی را متوقف کنید.

چگونه به زبان فارسی فکر نکنیم؟

ارتباط تصویری ایجاد کنید.همان طور که می‌دانید رایج‌ترین روش برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی این است لغت انگلیسی و فارسی کنار هم قرار گیرند و با تکرار به خاطر سپرده شوند. در حقیقت، می‌توان گفت علت اصلی فکر کردن به زبان فارسی نیز همین امر است. به جای این کار، پیشنهاد می‌کنیم تا لغات را با معانی فارسی ان یاد نگیرید، بلکه هر لغت را با تصویر مربوطه آن به خاطر بسپارید. به این ترتیب، در ازای هر لغت زبان انگلیسی به جای کلمه‌ای فارسی، تصویر آن در ذهن شما جای میگیرد. مثلاً در هنگام یادگیری لغتی مثل Flower به جای تکرار مداوم معنی گل در ذهنتان، تلاش کنید تا تصویر گل را در ذهن خود تداعی کنید. یا در هنگام یادگیری جمله‌ای مثل I love you  بهتر است به جای تکرار معادل فارسی آن، حس عشق و دوست داشتن را برای خود تداعی کنید. به این ترتیب، از شر لغات و معادل‌های فارسی خلاص خواهید شد و واژگان زبان انگلیسی را به روشی اصولی فراخواهید گرفت. این روزها استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی به یکی فراگیرترین فعالیت‌ها در طی روز تبدیل شده است. اگر می‌خواهید در یادگیری زبان انگلیسی به خود کمک کنید، اول از همه می‌بایست زبان تلفن همراه و اپلیکیشن‌های خود را زبان انگلیسی کنید. این کار کمک زیادی به شما خواهد کرد. مثلاً وقتی می‌خواهید سراغ مخاطبین خود بروید، ناخودآگاه Contact را انتخاب می‌کنید. در این حالت، Contact برای شما معادل مخاطبین نیست، بلکه به مفهوم مجموعه‌ای از افراد است که شما با انها در تماس هستید. در حقیقت، این استفاده مدام به شما کمک می‌کند تا به جای معادل فارسی کلمات، مفهوم برای شما جا بیفتد. یکی از راهکارها برای تقویت حافظه تصویری کلمات زبان انگلیسی ، استفاده از استیکرهای رنگی بر روی اشیا مختلف است. شما می‌توانید برای به‌خاطر سپردن کلمات، با نصب استیکرهایی رنگی بر روی آنها، کلمه موردنظر را برای خود یادآوری کنید. مثلاً با نصب استیکر oven بر روی اجاق گاز خود، هرگاه به این کلمه برخورد کنید، به یاد اجاق گاز خود خواهید افتاد. حتی می‌توانید در ادامه، صفت و یا جملاتی نیز به این کلمات اضافه کنید. مثلاً اگر فرش زیبایی در منزل دارید، با نصب I have a beautiful carpet می‌توانید به روند یادگیری خود کمک کنید. البته طبیعی است که شما نمی‌توانید این کار را بر روی تمام اشیا پیاده کنید اما به هر حال این روش تا حدی می تواند برای شما کمک‌کننده باشد. همه ما، هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم کارهای روزانه خود را در ذهن خود مرور می‌کنیم. مثلاً ساعت ۱۰ باید به دانشگاه بروم، از پایان‌نامه خود ۴ نسخه پرینت بگیرم و به اساتید تحویل دهم و ... . پیشنهاد می‌کنیم همین افکار درونی را به زبان انگلیسی در ذهن خود حک کنید. این تکنیک، روشی عالی برای ایجاد تفکری زبان انگلیسی برای شما خواهد بود. این روش به مرور زمان به شما کمک خواهد تا لغات و جملات راحتتر بر روی زبانتان بچرخد و دیگر به دنبال معادل‌سازی و ترجمه لغات و جملات نخواهید بود. گاهی پیش می‌آید که علی‌رغم تمام تلاشتان برای جلوگیری از فارسی فکر کردن، کلمه زبان انگلیسی موردنظر را به خاطر نمی‌آورید و یا نمی‌دانید. در این لحظه، شاید دوباره وسوسه شوید تا به دنبال معادل فارسی کلمه موردنظر خود بگردید. در این صورت، پیشنهاد ما به شما این است که از دیکشنری‌های زبان انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. این دیکشنری‌ها با ارائه مثال‌هایی ساده، به شما در فهم معنا و مفهوم کلمه موردنظر کمک می‌کنند، ضمن اینکه از معادل‌سازی به زبان فارسی نیز جلوگیری می‌شود. نمونه‌هایی از این گونه دیکشنری‌ها در سامانه آموزش مجازی برای شما آپلود شده است. شما می توانید با مراجعه به این قسمت از این گونه دیکشنری‌ها و البته دیگر کتاب‌ها و مجلات بهره ببرید. هم‌چنین اگر می‌خواهید با ۱۰ دیکشنری برتر زبان انگلیسی آکسفورد آشنا شوید، می‌توانید به مقاله " ۱۰ دیکشنری برتر آکسفورد کدامند؟ " مراجعه کنید. معمولاً متن آهنگ‌های مورد استفاده در آهنگ‌ها، ساده و به دور از هرگونه ساختارهای پیچیده و سخت است. حقیقت این است که آهنگ‌ها به دلیل داشتن ریتم و ملودی، به راحتی قابل حفظ کردن هستند و شما از این طریق می‌توانید اشعار اهنگ‌ها را از بر شوید. اما به خاطر سپردن اشعار زبان انگلیسی چه فایده‌ای دارد؟ شما می توانید از کلمات و اصطلاحات موجود در اهنگ، در جای مناسب استفاده کنید.در آخر، اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم که برای فکر کردن به زبان انگلیسی باید چه کاری انجام داد، باید صریحاً عرض کنیم علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که زبان انگلیسی را در زندگی خود جاری کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما با وجود اینکه بسیاری از کلمات را می دانید و بارها به گوشتان خورده است، قادر به صحبت نیستید. احتمالا لغات زبان انگلیسی بسیاری را با استفاده از متدهای مختلف یاد گرفته اید و سعی می کنید آنچه را که منظور شماست بیان کنید اما کلمات و جملات موردنظر را نمی توانید بیان کنید و به اصطلاح در دهانتان نمی چرخد. هدف از این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بررسی علل این گونه چالش ها و مشکلات در مکالمه زبان انگلیسی و ارائه راهکارهایی برای آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی است. بد نیست بدانید زبان انگلیسی شامل دو بخش ورودی و خروجی می باشد. منظور از ورودی، تمام اطلاعات و دانشی است که شما وارد ذهن خود می کنید مثل گوش دادن و خواندن. اما بخش خروجی ، قسمت سخت ماجرا خواهد بود و شما می بایست دانسته های خود ارائه دهید. در حقیقت بسیاری از متقاضیان در هنگام صحبت کردن و یا نوشتن ذهنشان قفل می شود و به سختی می توانند بنویسند و یا صحبت کنند. این مشکل حتی برای جملات ساده زبان انگلیسی نیز ممکن است اتفاق بیفتد، یعنی امکان دارد شما جمله ساده ای در ذهن داشته باشید اما بیان آن برای شما مشکل باشد. خب، علت این مشکل چه می تواند باشد؟ 

ورودی شما در زبان انگلیسی کافی نیست!

اگر می خواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما در محیط مناسبی برای مکالمه قرار ندارید؛ قاعدتا" ورودی کافی نخواهید داشت. پس چگونه می توان وروردی کافی و مناسبی دریافت کرد؟ اولین منبعی که برای افزایش این ورودی پیشنهاد می شود استفاده از کتب درسی و منابع کاربردی زبان انگلیسی است . مطالعه جدی این منابع به طور قطع می تواند ورودی ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. در واقع، پیش از آنکه بخواهید مهارت مکالمه روزمره زبان انگلیسی خود را بالا ببرید، می بایست درک خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید. یکی از این منابع، برنامه FluentU است. این برنامه ویدیوهایی شامل مصاحبه، مکالمه، برنامه های خبری و هم چنین سخنرانی های انگیزشی تهیه کرده و آن ها را به صورت فایل هایی آموزشی زبان انگلیسی در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه می تواند راهی موثر برای ارتقای دانش و ورودی های اطلاعاتی شما باشد. 

اعتماد به نفس داشته باشید!

اگر در هنگام مکالمه روزمره زبان انگلیسی بیشتر ترجیح می دهید سکوت کنید و به صحبت سایرین گوش دهید، شاید به این علت است که هنوز اعتماد به نفس کافی برای صحبت و تعامل به زبان انگلیسی را ندارید. البته این عدم تمایل به صحبت کردن می تواند ناشی از این باشد که اغلب مواقع در خانه یا کلاس تمرکز کار بیشتر بر روی بخش هایی مثل رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی است و حوصله و صبوری کمتری برای این قسمت صرف می شود. پیشنهاد می کنیم برای خود یک پارتنر مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنید تا بتوانید اغلب اوقات با او به مکالمه بپردازید. این فرد می تواند دوست صمیمی شما و یا حتی فردی غریبه اما بومی در دنیای مجازی باشد. حتی شرکت در دوره ها و کلاس های زبان انگلیسی هم می تواند مثمر ثمر باشد. فقط باید دقت داشته باشید که در کجا ثبت نام می کنید. خیلی از این دوره ها جز صرف هزینه، ثمری برای شما نخواهد داشت. اما ما در موسسه زبان انگلیسی دیاکو، با اطمینان از کادر مجرب مدرسین خود ، شما را به شرکت در دوره های خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی دعوت می کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های دیاکو با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره تلفن ۷۲۱۱۴ پل ارتباطی میان ما و شماست! تا این جای مقاله سعی کردیم از مشکلات رایج و مرسوم در مکالمه زبان انگلیسی صحبت کنیم. اما چه راهکارهایی برای آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی وجود دارد؟ شاید خیلی از مدرسین تنها به این فکر می کنند که زبان آموز را در شرایط مکالمه قرار دهند، اما این روش تازه اول راه آموزش مکالمه است. 

روانی مکالمه زبان انگلیسی مهمتر از درستی!

در مکالمه روزمره زبان انگلیسی دو مقوله روانی (fluency) و صحت (accuracy) از مباحث مهم می باشد. توصیه می شود در ابتدا بر روی روانی مکالمه کار شود و بعد از کمی پیشرفت، تمرکز کار بر روی صحت و درستی مطالب گفته شده بیشتر شود. البته این به معنای آن نیست که این دو در زمان هایی جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. قطعا" به طور همزمان می توان هر دو را مورد بررسی قرار داد، اما آن چیزی که بیان کردیم صرفا" نشان دهنده الویت می باشد. چراکه نخستین چالشی که در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد، روان بودن مکالمه است. چه بسیار افرادی که با دانستن لغات زبان انگلیسی زیادی قادر به استفاده از آنها نیستند و نمی توانند از دانش خود استفاده کنند. بر همین اساس است که می گوییم مهمترین الویت در مکالمه روزمره زبان انگلیسی روانی در صحبت کردن است.

تا می‌توانید در زبان انگلیسی بیشترتعامل کنید!

تعاملات بیشتر با افراد و انجام کارهای گروهی می تواند راه حلی موثر در بهبود مکالمه شما باشد. این کار علاوه بر ایجاد جذابیت برای افراد، به یادگیری بیشتر و مواجهه با چالش هایی جدید می انجامد. به هیمن منظور، می توان جمع های دوستانه ای ترتیب داد و در آن به بحث در مورد موضوعی چالشی پرداخت. اگر بتوانید در جمع‌های دوستانه فضایی ایجاد کنید که با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید لطف بزرگی به خود و دوستانتان کرده‌اید. حتی می توانید علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir بازی ها و یا مسابقه هایی ترتیب دهید تا علاوه بر ایجاد فرصتی برای تفریح، سطح مکالمه خود و دیگران را نیز بالا ببرید. قطعا" می دانید که بازی چقدر می تواند سبب ایجاد هیجان در کلاس یا جمع ‌های دوستانه شما شود. به طور قطع انرژی حاصل از این فضای مثبت می تواند تاثیر خوبی در یادگیری شما داشته باشد. پس سعی کنید با افراد بیشتری در محیط‌های مختلف آشنا شوید و مهمتر از همه، با آنها به انگلیسی صحبت کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر می خواهید در کلاس خصوصی شرکت کنید، حتما" یکی از دغدغه های شما بحث هزینه است. همان طور که می دانید این روزها یادگیری زبان انگلیسی حتی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از ضروریات اصلی برای ایجاد ارتباطی موثر با دنیای بیرون است. واقعیت این است که شما برای تحصیل، اشتغال و یا حتی سفر به کشورهای دیگر نیاز به داشتن مهارت در زبان انگلیسی دارید. اما چه عواملی در هزینه کلاس‌های زبان انگلیسی خصوصی موثر است؟ ما قصد داریم در این مقاله از مجله دیاکو به این موضوع بپردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چه عواملی بر هزینه تدریس زبان انگلیسی خصوصی موثر است؟

یکی از سوالاتی که اغلب در ذهن متقاضیان شکل می گیرد این است که هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی بر چه مبنایی تعیین می شود. باید بگوییم که عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که سبب می شود متقاضی شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در شهرها و موسسات متفاوت، با هزینه های مختلفی روبرو شود. یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر هزینه کلاسهای زبان انگلیسی خصوصی دارد، محل تشکیل کلاسهای خصوصی است. کلاسهای خصوصی بنا به انتخاب و نظر زبان آموز می تواند در آموزشگاه زبان انگلیسی ، منزل و یا حتی محل کار افراد و سازمان ها برگزار شود. مزیت این کار این است که دیگر احتیاجی نیست مسافتی را برای رسیدن به کلاس طی کنید. اما قطعا" این کار برای شما هزینه خواهد داشت، چراکه به این ترتیب مدرسین زبان انگلیسی می بایست هزینه ای زمانی و مالی را برای ایاب و ذهاب به محل مورد نظر شما متحمل شوند. یکی دیگر از آیتم های تاثیر گذار بر هزینه کلاسهای زبان انگلیسی خصوصی، تعداد جلساتی است که مدنظر دارید. سیاست آموزشگاه های زبان انگلیسی در این زمینه به این گونه است که هر چه با تعداد جلسات آموزشی بیشتری قرارداد خود را منعقد کنید، هزینه شما کمتر خواهد شد. با این حساب، شما می بایست برای تعداد جلسات کمتر، هزینه بیشتری را پرداخت کنید. اگر زبان انگلیسی شما در سطحی پیشرفته قرار دارد و یا قصد دارید در کلاس هایی تخصصی زبان انگلیسی مثل تافل یا آیلتس شرکت کنید، باید بدانید که هزینه این کلاس ها نسبت سطوح پایین‌تر، بالاتر خواهد بود. طبیعیست که کلاس های پیشرفته با توجه به ماهیت و درجه سختی مطالب هزینه بیشتری را برای آموزشگاه زبان انگلیسی در پی خواهد داشت. همان طور که می دانید یکی از فاکتورهای اصلی در کلاس های زبان انگلیسی خصوصی، مدرسین این گونه کلاسها هستند. وجود مدرسین با تجربه باسطح دانش بالا به همراه متد آموزشی روشمند و هدفمند به طور قطع تاثیر بسزایی در یادگیری زبان آموز خواهد شد. بنابراین، طبیعی است بین تعداد زیادی از مدرسین، این افراد هزینه بالاتری را برای کلاس های خود در نظر داشته باشند. قاعدتا" این میزان از خبرگی و دانش به آسانی بدست نیامده و برای فرد هزینه هایی دربر داشته است. اما به نظر می رسد که هزینه کردن برای مدرسینی متبحر و مطلع، ارزش خاص خود را داشته باشد. موقعیت جغرافیایی یکی دیگر از پارامترهایی است که برخی موسسات زبان انگلیسی بر اساس آن اقدام به تعیین نرخ کلاس می کنند. البته طبیعی است که در بین شهرهای بزرگ، به دلیل بالا بودن هزینه ها، شهریه این کلاس ها نسبت به شهرهای کوچکتر بیشتر باشد. اما در خود شهرهای بزرگی مانند تهران هم، بین مناطق مختلف تفاوت هزینه ای وجود دارد و با توجه به اینکه محل تشکیل کلاس یا موسسه زبان انگلیسی در بالای شهر قرار دارد یا پایین شهر، این هزینه می تواند متفاوت باشد. 

روش آموزش زبان انگلیسی

روش تدریس و متدآموزشی مدنظر موسسه برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین میزان هزینه کلاسهای خصوصی است. اینکه مدرس شما از متد و روش های به روز و جدیدی برای تدریس خود استفاده می کنند یا روش هایی قدیمی و منسوخ شده، قطعا عاملی است که می تواند در هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی موثر باشد. به این ترتیب، استفاده از روشهایی به روز و موثر در تدریس که می تواند نتیجه ای مطمئن تر به همراه داشته باشد، قطعا" هزینهبر خواهد بود. آموزشگاه ها و موسسات زبان انگلیسی بسیاری در سطح شهر وجود دارند که هر کدام نرخها و تعرفه های متفاوتی را برای کلاس های خود در نظر می گیرند. نکته مهم این است که شما باید توجه داشته باشید، هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی به شما اعلام می شود با کیفیت و خدماتی که ارائه می شود همخوانی داشته باشد. متاسفانه این روزها موسساتی دیده می شوند که بدون ارائه خدماتی که مورد انتظار زبان آموز است، صرفا" به دنبال دریافت پول از متقاضیان هستند. بنابراین، بهتر است موسسات زبان انگلیسی را انتخاب کنید که با دریافت هزینه ای معقول، عملکرد بهتری در میان سایرین دارند.

کلاس خصوصی در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو

همان طور که در مقاله چرا باید زبان انگلیسی را خصوصی خواند؟ بیان کردیم، دلایل و علل متفاوتی برای یادگیری زبان انگلیسی به روش خصوصی وجود دارد. دیاکو از جمله موسساتی است که سعی دارد طبق آخرین متد آموزشی، برنامه های آموزشی خود را با مشارکت و مشورت دفتر اموزش تنظیم کند. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو سعی داریم تا با معقول ترین هزینه، بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهیم. به منظور رفاه حال متقاضیان عزیز، کلاس های خصوصی آکادمی و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دیاکو در قالب کلاسهای یک الی چهار نفره در فضایی مجزا واقع در واحدی تحت عنوان VIP در نزدیکی مترو دکتر شریعتی ایجاد شده است. شما می توانید با استفاده از مترو به راحتی و با صرف کمترین هزینه به این واحد برسید. بنابراین، دیگر فرقی نمی کند شما در کجای تهران ساکن باشید، ما با ایجادی فضایی مناسب برای شما، نرخی عادلانه و منطقی را برای همه افراد در نظر می گیریم. برای این منظور، کلاس های خصوصی را در قالب پک های ۲۰ و۳۰ جلسه ای برای شما طراحی کرده ایم تا ضمن کاهش هزینه برای شما، یادگیری مستمر و موثرتری را تجربه کنید . با این حال چنانچه به هر دلیلی تمایل به استفاده از پک های خصوصی نداشته باشید، می توانید به صورت جلسه ای به هر تعداد که مایل باشید، اقدام به عقد قرارداد کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های خصوصی فردی یا سازمانی و همچنین هزینه دوره ها با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر همیشه برایتان سوال بوده که زبان انگلیسی را باید خصوصی یاد گرفت یا گروهی، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. چنانچه به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و یا تثیبت آن هستید، احتمالا" در جست و جوی کلاس، معلم و یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی و حتی موسسه زبان انگلیسی هستید که بالاترین کیفیت و معقول ترین هزینه را برای شما داشته باشد. اما کدام کلاس می تواند خواسته شما را برآورده کند؟ همان طور که می دانید روش ها و الگوهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال شرکت در کلاس های عمومی یا گروهی موسسات زبان انگلیسی ، خودآموزی، استفاده از نرم افزارها یا اپلیکیشن ها، کتاب ها و سایت های مختلف می توانند نمونه هایی از یادگیری زبان انگلیسی باشند. روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای یادگیری می باشد. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی ؟ خب باید عرض کنیم که روش تدریس خصوصی مزایایی دارد که بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند در این گونه کلاس ها شرکت کنند.

برنامه ریزی فردی

یکی از ویژگی های تدریس خصوصی، برنامه ریزی فردی برای هر فرد مطابق با سطح و هدف فرد می باشد. بنابراین، در ابتدای کار، شما می بایست تعیین سطح شوید تا میزان مهارت و تسلطتان در زبان انگلیسی مشخص شود. در وهله دوم، هدف شما اهمیت دارد؛ اینکه در کدام مهارت احساس ضعف بیشتری دارید و یا به طور کلی به کدام بخش نیاز دارید در تعیین یک برنامه منسجم اهمیت دارد. مثلا" شاید شما مهارت خوبی در درک مطلب داشته باشید و وقتی متن زبان انگلیسی در مقابل شما قرار می دهند، قادر به فهم و درک آن هستید ولی به دلیل سال ها دوری از فضایی که بتوان در آن به زبان انگلیسی صحبت کرد، نمی توانید به راحتی و روانی مکالمه کنید. یا حتی ممکن است فردی با سمت اجرایی، به دلیل ارتباطات کاری و بیزینسی خود نیاز به داشتن مهارت در اسپیکینگ دارد. با این اوصاف، برای هر فرد بر اساس سطح فعلی دانش زبان انگلیسی و هدف مورد نظر برنامه ریزی هایی اختصاصی صورت می گیرد. 

تمرکز بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی و تدریس

یکی دیگر از ویژگی های تدریس های خصوصی زبان انگلیسی ، تمرکز بیشتر بر روی یک یا تعداد معدودی از زبان آموزان است. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی تنها شما هستید که در کلاس حضور دارید، بنابراین تنها فردی که مورد سوال و بررسی قرار می گیرد، شمایید. همین امر باعث می شود تا زبان آموز تلاش و توجه بیشتری برای یادگیری داشته باشد. هم چنین مدرس هم تمام تمرکز خود را معطوف به تدریس بر روی نقاط ضعف شما می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. بدیهی است با انتخاب این نوع از کلاس ها، کل کلاس به شما تعلق می گیرد. با این حساب شما می توانید مکالمه زبان انگلیسی بیشتری با معلم خود داشته باشید تا ایرادات و اشکالات شما برطرف شود. اما هر چه تعداد افراد حاضر در کلاس بیشتر باشند، این زمان کمتر خواهد شد و هر فرد فرصت کمتری برای تمرین و مکالمه خواهد داشت. 

ارزیابی دقیق در زبان انگلیسی

برای رسیدن به عملکرد بهتر در هر امری نیاز به ارزیابی وجود دارد. ارزیابی سبب می شود تا نقاط ضعف شناسایی شده و راهکارهایی جهت رفع و اصلاح نواقص ارائه شود. از جمله مزیت های تدریس خصوصی این است که در هر جلسه مشخص می شود که شما در کدام بخش دچار مشکل هستید. به این ترتیب اشکالات و ایرادات ذره ذره برطرف می شوند. لازم به ذکر است که موسسات زبان انگلیسی و مدرسین حرفه ای در هر جلسه گزارشی از روند پیشرفت کار خود ارائه می دهند تا به این ترتیب میزان رشد هر فرد مشخص شود. طبیعی است با رفع اشکالات زبانی در هر جلسه، سرعت یادگیری و پیشرفت هر فرد  افزایش می یابد.

تعیین زمان در زبان انگلیسی

یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی بحث زمان  است. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی زمان آزادی برای شرکت در کلاس های عمومی نداشته باشید. کلاس های خصوصی این امکان را به شما می دهد تا طبق برنامه روزانه خود بتوانید آزادانه زمان کلاس خود را انتخاب کنید.  

انتخاب مدرس زبان انگلیسی دلخواه

شما با انتخاب کلاس های خصوصی زبان انگلیسی این امکان را دارید تا مدرس خود را انتخاب کنید. این انتخاب معمولا" بر اساس سطح دانش و میزان راحتی فرد در ایجاد ارتباط با استاد می باشد. در صورتی که مدرس انتخابی شما مطابق میل و انتظار شما نباشد، می توانید مدرس خود را عوض کنید. 

چرا آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو؟

ما در موسسه زبان انگلیسی دیاکو این امکان را برای زبان آموزان خود فراهم کردیم تا با توجه به نیازها و اهداف متفاوتی که دارند، کلاس های خصوصی و آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir را انتخاب نمایند. کلاس های خصوصی دیاکو در قالب کلاس‌های یک الی چهار نفره برگزار می شود. استفاده از برترین مدرسین، ارائه سانس های متنوع به دلخواه زبان آموز، برنامه ریزی منظم آموزشی، پیگیری امور تحصیلی زبان آموز در پایان هر ۵ جلسه توسط مشاور و پشتیبان آموزشی بخشی از خدمات ویژه دیاکو در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی است. زبان آموزانی که به دلیل فرصت زمانی محدود و یا شرایط خاصِ کاری امکان شرکت در کلاس های گروهی را ندارند میتوانند تقاضای کلاسِ خصوصی نمایند. در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی دیاکو، زبان آموزان قادرند مدرس دلخواه خود را در زمانِ دلخواه انتخاب نمایند. لازم به ذکر است دفتر آموزش دیاکو با دقت وضعیت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را دنبال کرده و هر هفته گزارش عملکرد زبان آموز را از مدرس مربوطه طی فرم هایی مشخص دریافت می کند. هم چنین، در این کلاس ها برای هر فرد برنامه ریزی هایی فردی صورت می گیرد و طی مدت یادگیری نقاط قوت و ضعف هر زبان آموز مورد ارزیابی قرار می گیرد. از جمله دیگر خدمات دیاکو می توان به مشاوره و پشتیبانی رایگان برای هر فرد اشاره کرد. به این ترتیب که در پایان هر جلسه  با زبان آموز تماس گرفته می شود و شرایط کلی دوره، کتاب های درسی، تکالیف و پیشرفت تحصیلیِ فرد مورد ارزیابی قرار میگیرد و در صورت نیاز به زبان آموز خدمات مشاوره ای ارائه می شود. حقیقت این است که شما با شرکت در این کلاس ها می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و به جای صرف وقتی در حدود یک الی دو سال در کلاس های گروهی، در مدت زمانی کوتاه تر، مطالب بیشتری را با سرعتی بالاتر بیاموزید. انتخاب مدرس دلخواه زبان انگلیسی توسط زبان آموز انتخاب زمان دلخواه جهت تشکیل کلاس ها، سپری کردن مدت زمانی بیشتر نسبت به کلاس های گروهی برای مکالمه در کلاس اتمام هر کتاب مکالمه در زمانی کوتاه تر  برنامه ریزی هر یک از جلسات دوره های خصوصی زبان انگلیسی با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف زبان آموز، تمرین و تکرار جملات کلیدی بر اساس موضوع هر درس، تاکید بر مکالمه و تقویت جمله سازی  تمرین بیشتر با کتب کمک آموزشی و نظارت دقیق بر روند پیشرفت زبان آموز در هر مهارت ارائه گزارش در هر ۵ جلسه توسط مدرس مربوطه ،نظارت مستقیم پشتیبانِ آموزشی و ارائه بازخورد در هر ۵ جلسه به دفتر آموزش اشاره کرد. کلاس های خصوصی موسسه زبان انگلیسی دیاکو در واحدی مجزا با عنوان واحد VIP برگزار می شود تا این کلاس ها به دور از هیاهوی کلاس های عمومی در محیطی آرام با امکاناتی خوب برگزار شود. ضمن اینکه دسترسی این واحد به وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بسیار مناسب است.  برای شرکت در دوره های خصوصی زبان انگلیسی دیاکو ، چنانچه در سطحی مقدماتی قرار دارید نیازی به تعیین سطح نخواهید داشت، اما اگر احساس می کنید حداقل دارای دانش پایه ای در زبان انگلیسی هستید، می توانید در آزمون تعیین سطح گروهی و یا VIP شرکت کنید. چنانچه باز هم سوالی در خصوص شرایط و ویژگی های دوره های ما دارید، می توانید با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بارها شنیده ایم که بسیاری از زبان آموزان از دشواری مکالمه زبان انگلیسی شکایت می کنند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید چرا با اینکه بسیاری از زبان آموزان لغات زبان انگلیسی زیادی را می دانند و به اکثر ساختارهای زبانی تسلط دارند اما در هنگام مکالمه دچار مشکل می شوند و نمی توانند از آموخته های دانش زبانی خود به درستی استفاده کنند. گاهی حتی ممکن است مکالمه برای آن ها توام با استرس، دلهره و چالش های فراوان باشد. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم شما را با ۶ روش مناسب برای یادگیری و تقویت بیشتر مهارت مکالمه زبان انگلیسی روزمره آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید. 

گام اول: به مکالمات زبان انگلیسی با اشتیاق وعلاقه گوش کنید!

باید به این نکته توجه داشت که همیشه بیشترین یادگیری از طریق گوش دادن انجام می گیرد و برای اینکه بتوانید یک سخنور خوب باشید در ابتدا باید شنونده‌ خوبی شوید. بدین منظور شما می توانید در گروه‌ها و کلاس هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند حضور داشته باشید و به نحوه‌ی حرف زدن آنها به دقت گوش کنید. این گروه ها می تواند کلاس های زبان انگلیسی و یا شرکت در ایونت های آخر هفته ی مکالمه ی آزاد باشد. همچنین گوش دادن به اخبار، موسیقی، پادکست یا هر فایل صوتی به زبان انگلیسی منبع بسیار خوبی برای تقویت مهارت شنیداری است. این کار باعث آشنایی با نحوه تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی و افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان خواهد شد و به مرور ترس از صحبت کردن را از آن ها دور خواهد کرد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با روش های تقویت زبان انگلیسی از طریق اخبار به مقاله تقویت زبان انگلیسی از طریق اخبار مجله دیاکو مراجعه کنید. 

گام دوم: به زبان انگلیسی فکر کنید!

فکر کردن به زبان انگلیسی یک روش مناسب و اثبات شده برای مرور لغات و ساختارهای دستوری زبان  می باشد. وقتی مغز خود را مجبور به فکر کردن به زبان انگلیسی می‌کنید اطلاعات آموخته شده قبلی شما فعال می‌شوند و  کاربرد واقعی کلمات و ساختارها را در موقعیت‌های واقعی خواهید آموخت. اگر به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید می توانید از تک واژه های ساده زبان شروع کنید. مثلا هنگام مشاهده تلفن همراه خود به سرعت کلمه Cell phone را در ذهن خود بیاورید و به آن فکر کنید. در واقع شما باید بتوانید با خودتان زبان انگلیسی صحبت کنید. ممکن است هنگام مکالمه، کلمه ای را فراموش کنید وبه خاطر نیاورید اما باید توجه کنید در زبان انگلیسی راه‌های مختلفی برای رساندن منظورتان وجود دارد. بنابراین شما نباید تنها روی یک کلمه خاص متمرکز شوید. سعی کنید منظور خود را با کلمات مشابه دیگری منتقل کنید.این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی قرار است به صورت روان زبان انگلیسی صحبت کنید نباید جملات مورد نظر خود را از زبان مادری ترجمه کنید. ترتیب قرار گیری کلمات فارسی در جملات زبان انگلیسی کاملا متفاوت است و ترجمه کردن سرعت مکالمه را پایین می آورد و باعث بروزخطا خواهد شد. 

گام سوم: فناوری مورد علاقه ی خود را در زبان انگلیسی پیدا کنید!

شما می توانید برای تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی روزانه خود از فناوری های کارآمد آموزش زبان استفاده کنید. قطعا ابزارهایی همانند رایانه، تلویزیون، گوشی هوشمند، تبلت و استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن های مفید. به شما کمک می‌کند تا به فرآیند یادگیری خود سرعت ببخشید.  یک وبسایت زبان انگلیسی همراه با گروه های چت متفاوت است که در آن سازنده ی گروه تعداد اعضای آن را تعیین می کند. از این وبسایت می توان برای صحبت با انگلیسی‌ زبانان یا زبان‌آموزان انگلیسی به صورت رایگان استفاده کرد. شرکت در این گروه های آنلاین باعث می شود که سایر افراد به سرعت اشتباهاتتان را اصلاح کنند و شما پس از مدت کوتاهی استفاده از این وبسایت به خوبی متوجه پیشرفت خود در مهارت مکالمه خواهید شد.همچنین می توان از وبسایت‌ دیگری مانند My Language Exchange و یا اپلیکیشن Hellotalk استفاده کرد و در آن با افراد Native به صورت زبان انگلیسی گفت و گو نمود.  وب‌سایت speaking24.com با گرفتن برخی اطلاعات مربوط به مهارت زبان آموزان، افراد علاقمندی که قصد دارند زبان انگلیسی شان را تقویت کنند یا می خواهند در تقویت زبان انگلیسی دیگران به آن ها کمک کنند را به شما معرفی خواهد کرد و این امر می تواند انگیزه شما را در یادگیری زبان انگلیسی بسیار افزایش دهد.

گام چهارم: صدای خودتان را زمانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنید ضبط کنید!

ضبط کردن صدا یکی از موثرترین راه هایی است که برای تقویت لهجه و تلفظ دقیق‌ کلمات زبان انگلیسی می توان از آن استفاده کرد. این روش مناسب افرادی است که می توانند حداقل چند دقیقه درباره موضوعی به زبان انگلیسی صحبت کنند. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید فعالیت های روزانه ی خود را به زبان انگلیسی بازگو کنید و صدای تان را ضبط کنید. از این طریق شما اشکالات خود را پس از گوش دادن به صدای خود متوجه خواهید شد.

 گام پنجم: بیش از حد خود را درگیر گرامر زبان انگلیسی نکنید!

شاید برایتان عجیب باشد اما شما باید بدون تمرکز زیاد بر روی مطالعه گرامر بتوانید به خوبی صحبت کنید. تمرکز زیاد بر روی گرامر سرعت صحبت کردن شما را کاهش می‌دهد و ممکن است شما را گیج‌ کرده و تنها درگیر فکر کردن به قوانین گرامری کند. جالب است بدانید که حتی Native ها هم در بسیاری از مواقع ، دچار اشتباهات گرامری می شوند. برای همین است که نباید تنها روی گرامر زبان انگلیسی توجه کرد. توصیه ما به شما این است به جای تمرکز بیش از حد برروی گرامر به تمرین مهارت فعالیت های جذاب به زبان انگلیسی بپردازید و از آن ها بهره مند شوید.

گام ششم: فعالیت های مورد علاقه و جذاب خود را به زبان انگلیسی انجام دهید!

اگر به رشته و حوزه خاصی همانند موسیقی، آشپزی، سمینارهای مدیریتی و کسب و کار و ...علاقمند هستید، سعی کنید در کلاسهایی شرکت کنید که به زبان انگلیسی برگزار می شوند و یا اینکه می توانید کلیپ های آموزشی آن ها را به زبان انگلیسی تماشا کنید. با اینکار هم به فعالیت مورد علاقه خود پرداخته اید و هم کمک بزرگی به پیشرفت دانش زبانی خود کرده اید. باید بدانید که مکالمه انگلیسی رویای دست نیافتنی نیست و تنها نیاز به اختصاص زمان کافی و پشتکار زبان آموزان دارد. در این مقاله شما را با ۶ روش مفید جهت تقویت مکالمه زبان انگلیسی روزمره آشنا کردیم. توجه کنید که درست انجام دادن این روش‌ها نقش بسزای در موفقیت شما خواهد داشت.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir مکالمه انگلیسی ترمیک و فشرده  و آزمون‌های بین‌المللی CELPIP و IELTS  با مشاورین مجرب آکادمی زبان دیاکو از طریق شماره ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید، احتمالا" یکی از دغدغه های شما این است که از چه طریقی این زبان بین المللی را یاد بگیرید. اگر سرچی در این زمینه داشته باشید، متوجه می شوید که طرق مختلفی مانند آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. ما در این مقاله از مجله دیاکو قصد داریم تا شما را با اصول یادگیری زبان انگلیسی که حاصل سال ها مطالعه و تجربه مدرسین است، آشنا کنیم.

واژگان پرکاربرد زبان انگلیسی را یاد بگیرید!

بدیهی است که با یادگیری زبان جدید با لغات و واژگان زبان انگلیسی بسیاری مواجه خواهید شد. شاید این بخش از یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد سخت باشد و از همان ابتدا بخواهند تا یادگیری زبان انگلیسی را متوقف کنند. اما لازم است بدانید که برای صحبت کردن و یادگیری زبان انگلیسی لازم نیست تمامی واژگان موجود را بدانید چراکه در زبان فارسی نیز که زبان مادری ما محسوب می شود کماکان لغات و واژگانی وجود دارد که معنای ان را نمی دانیم. بنابراین برای تسلط و داشتن مهارت در زبان انگلیسی نیازی به دانستن تمام لغات نیست. طبق اصل پارتو، شما با یادگیری ۲۰ درصد از واژگان پرکابرد زبان انگلیسی می توانید ۸۰ درصد از آن زبان را متوجه شوید. به عنوان مثال شما با یادگیری ۳۰۰ لغت می توانید ۶۵ درصد از متن های زبان انگلیسی را متوجه شوید. برای این منظور شما می توانید لغات رایج زبانی را با استفاده از فلش کارت و بهره گیری از سیستم SRS  spaced repetition system  در دوره های زمانی مشخص و معین دوره کنید. با استفاده از این روش می توانید لغاتی که بعد از چند روز فراموش کرده اید دوباره یادآوری کنید تا فرایند تثبیت به خوبی انجام شود. البته امروزه اپلیکیشن هایی در این زمینه طراحی شده است که کار را برای شما راحت می کند.

از واژگان زبان انگلیسی مشترک شروع کنید!

اگر توجه کرده باشید حتی افرادی که مهارت زبان انگلیسی آنها در سطح ابتدایی قرار دارد تا حدی لغات زبان انگلیسی به گوششان خورده است. زبان های مختلف دنیا لغات و واژگان مشترکی دارند که به لطف آنها پیوندی بین زبان های مختلف ایجاد شده است. بنابراین پیشنهاد می شود برای یادگیری یک زبان جدید از لغات و واژگان مشترک شروع کنید. 

برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به سفر ندارید!

شاید یکی از بهانه های افراد برای عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی این است که امکان سفر به کشورهای انگلیسی زبان را ندارند. اما باید بگوییم چه بسیارند افرادی که سال ها ساکن کشورهای انگلیسی زبان هستند اما هنوز هم تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند. بنابراین برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به سفر ندارید. در عوض می توانید محیط پیرامون خود را تغییر دهید و به محیطی انگلیسی زبان تبدیل کنید. قطعا این راهکار، کار سختی نخواهد بود. به عنوان مثال شما می توانید برای مطالعه روزانه یا گوش دادن به اخبار از روزنامه ها، سایت ها و کانال های زبان انگلیسی استفاده کنید. تماشای فیلم ها و سریال های انگلیسی زبان، استفاده از سایت بسیار مفید یوتیوب می تواند گزینه های بسیار مفیدی در یادگیری زبان انگلیسی باشد. اگر از دوستان یا اعضای خانواده شما به انگلیسی علاقه مند هستند و مهارت نسبی خوبی در این زمینه دارند، می توانید از آنها کمک بگیرید. مثلا می توانید در محیط های خانوادگی یا کاری خود به زبان انگلیسی صحبت کنید و سعی کنید مکالمات و نوشتار خود را زبان انگلیسی کنید. البته طبیعی است نمی توان صد در صد ارتباطات خود را به زبان انگلیسی تبدیل کرد اما اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید، این کار تا حدی شدنی است و افراد بسیاری از این روش ها جواب گرفته اند. توجه داشته باشید حتی اگر در سطحی ابتدایی قرار دارید، شروع به صحبت کنید. باید بدانید تا به زبان انگلیسی صحبت نکنید، پیشرفتی نخواهید داشت. بعد از یادگیری مجموعه ای از لغات رایج و پرکاربرد، با فردی بومی و یا کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، شروع به صحبت کنید. شاید در ابتدا چندان لازم نباشد دایره وسیعی از واژگان را یاد بگیرید، اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید به مرور به دایره واژگان خود اضافه کنید. 

از منابع رایگان زبان انگلیسی استفاده کنید!

سعی کنید برای ارتقای سطح زبان انگلیسی خود در جایی هزینه کنید که ارزش داشته باشد. اگر به دنبال یادگیری زبان در کوتاهترین زمان ممکن هستید و فرصت زیادی برای یادگیری ندارید می توانید از موسسات و مراکز معتبر زبان انگلیسی استفاده کنید اما در جایی که ارزش هزینه کردن را داشته باشد. موسسه دیاکو به عنوان یکی از مراکز به روز با کادری مجرب و کارآزموده می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. شما می توانید برای کسب آگاهی از انواع دوره ها با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس بگیرید. اما اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود خوان را دارید، باید بدانید که منابع و رفرنس های مختلف و رایگانی در این زمینه وجود دارد. به شما پیشنهاد می کنیم چند منبع را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است. منابع، نرم افزارها و برنامه های متعددی مثل دوره های زبان انگلیسی بی بی سی وجود دارد که می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. 

برای یادگیری لغات زبان انگلیسی تصویرسازی کنید!

برای یادگیری لغات جدید علاوه بر تکرار مداوم می توانید از تکنیک تصویر سازی نیز استفاده کنید. شاید برایتان پیش آمده باشد که یک کلمه را چند بار و در موقعیت های شنیده باشید و با یادآوری آن موقعیت یا خاطره آن کلمه برای شما تداعی شده باشد. شما می توانید برای یادگیری دیگر کلمات زبان انگلیسی نیز همین روش را بکار ببرید. برای این کار کافیست برای کلمه یا لغت مورد نظر خود یک داستان جالب بسازید.سایت هایی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند اما بهتر است این تصویرسازی را با خاطرات خود پیوند دهید تا بهتر در ذهن شما جای گیرد. شاید در ابتدا، کاری زمان بر به نظر برسد، اما بعد از چندین بار استفاده و مشاهده نتایج به کارکرد آن ایمان می آورید.

به لهجه خود اهمیت دهید!

یکی از مشکلات رایج در بین افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، بحث لهجه است. شاید شما مشکل چندانی در صحبت و مکالمات روزمره خود نداشته باشید اما لحن و لهجه شما همه چیز را لو خواهد داد. فرقی نمی کند شما در چه سطحی قرار دارید، داشتن لهجه درست و مناسب ربط چندانی به دایره لغات و میزان مهارت شما در زبان انگلیسی ندارد، بلکه به لحن و نوع صحبت کردن شما برمی گردد. همان طور که می دانید هر زبان الفبا و آوای مربوط به خود را دارد که در ابتدا شاید زبان آموز آشنایی چندانی با آن نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا به این موضوع اهمیت دهید. چراکه یادگیری هر موضوع به شکلی درست و اصولی سرعت شما را بیشتر خواهد کرد تا دیگر در آینده برای رفع و اصلاح آموخته های اشتباه خود زمان صرف نکنید.این کار زمان زیادی از شما نمی گیرد. به عنوان مثال th در کلمه thank you صدای ث و در کلمه that صدای ظ می دهد اما اگر از همان ابتدا این تفاوت را رعایت نکرده و توجهی به آن نداشته باشید، می بایست بعد از مدتی به اصلاح این گونه موارد بپردازید.علاوه بر لهجه، لحن و جایگاه stress در کلمات از دیگر موضوعات مهم است که بیشتر عضلات فک و دهان را درگیر می کند. شما می بایست از همان ابتدا لحن و ریتم صحبت خود را مطابق با آواهای زبان انگلیسی قرار دهید. به این ترتیب شما برای تقویت لهجه خود می بایست به آوای کلمات توجه بیشتری داشته باشید. برای این کار می توانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با فردی بومی در دنیای مجازی ارتباط برقرار کنید تا لحن و لهجه زبان انگلیسی درست را از او بیاموزید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همه‌ی زبان‌آموزان علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی از تاثیر بالای تماشای فیلم و سریال زبان‌اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی آگاه هستند. تماشای فیلم و سریال علاوه ‌بر تقویت مهارت‌های شنیداری، برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی ، اصطلاحات و لهجه‌های مختلف نیز مفید است. همچنین باعث می‌شود آموزش سرگرم کننده و لذت‌بخش باشد و با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا می‌شوید. در نظر داشته باشید که انتخاب فیلم مناسب و روش صحیح تماشای آن، تاثیر زیادی بر میزان یادگیری زبان انگلیسی شما دارد. برای انتخاب فیلم مناسب به سطح زبان انگلیسی خودتان توجه کنید. اگر در سطح مبتدی زبان انگلیسی می‌دانید، از فیلم‌های ساده‌تر و انیمیشن‌ها شروع کنید. فیلم‌ها را حداقل دو بار با زیرنویس و بدون زیرنویس تماشا کنید و به نحوه‌ی تلفظ واژه‌ها توجه داشته باشید. سعی کنید تفاوت میان زبان نوشتاری و گفتاری را درک کنید و اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی را که فقط در زبان گفتار به کار می‌روند، یاد بگیرید. اگر در آغاز بسیاری از واژه‌ها و جملات فیلم را درک نمی‌کنید یا از جریان فیلم عقب می‌مانید، دل‌سرد نشوید. حتی در صورت درک ناقص جریان فیلم نیز به صورت ناخودآگاه از فیلم تاثیر خواهید گرفت. به مرور زمان و با تمرین بیشتر، به راحتی می‌توانید با فیلم همراه شوید و از آن لذت ببرید. در این مقاله از مجله‌ی دیاکو، برخی از فیلم‌های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی که در سال‌های اخیر اکران شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند را معرفی می‌کنیم.

کتاب سبز

کتاب سبز در ژانر زندگی‌نامه زبان انگلیسی ، کمدی و درام یکی از ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینماست و با واکنش مثبت بسیاری از منتقدان رو‌به‌رو شده است. این فیلم با زمان ۲ ساعت و ده دقیقه، برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار (از جمله بهترین فیلم سال ۲۰۱۹) و بیش از ۵۰ جایزه‌ی دیگر شده است. داستان فیلم درباره‌ی یک محافظ ایتالیایی-‌آمریکایی است که مسئول مراقبت از یک موسیقی‌دان موفق سیاه‌پوست (Don Shirley) می‌شود که برای اجرای برنامه به سمت ایالت‌های جنوبی آمریکا می‌رود. برخورد نژادپرستانه با سیاه‌پوستان در اواسط قرن بیستم، به‌ویژه در مناطق جنوبی آمریکا، به خوبی مفهوم نژاد و طبقه‌های اجتماعی را برای تماشاگر به تصویر می‌کشد. کتاب سبز نام کتابچه‌ای راهنماست که برای مسافرت سیاه‌پوستان آمریکایی-آفریقایی منتشر شده است. فضای کمدی، بازی‌های بسیار زیبا و روان به همراه فیلم‌نامه‌ای قوی و تاریخی، این فیلم را به گزینه‌ای لذت‌بخش برای تماشا تبدیل کرده است. دو شخصیت اصلی فیلم، یکی با لهجه‌ی مهاجران ایتالیایی و یکی با لهجه‌ی آمریکایی، در مورد گستره‌ی وسیعی از موضوعات صحبت می‌کنند. این فیلم پر از واژه‌ها و جملاتی به زبان انگلیسی است که بسیار کاربردی بوده و شما را با فرهنگ زبانی اقشار مختلف اجتماعی آشنا می‌کند. فضای فیلم جذاب است، به راحتی با شخصیت‌ها همراه می‌شوید و فهم جملات زبان انگلیسی آن به آسانی امکان‌پذیر است. اگر تاکنون این فیلم را تماشا نکرده‌اید، آن را از دست ندهید.

یخ بر روی آتش

یخ برروی آتش یک فیلم مستند درباره‌ی تغییرات آب و هوایی است که توسط شبکه‌ی HBO تهیه شده است. این فیلم مستند یک ساعت و بیست و هشت دقیقه‌ای که در "جشنواره‌ی فیلم کن (Cannes Film Festival)" تحسین شده، توسط "لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)" روایت می‌شود. موضوع فیلم تغییرات آب و هوایی، گرمایش زمین و احتمال انقراض‌های جمعی ناشی از آن است. در این مستند دلایل افزوده شدن مقادیر کربن در اتمسفر، راهکارهای کاهش آن و دستاوردهای دانشمندان در این زمینه بررسی شده است. روایت فیلم بسیار واضح است و با تماشای آن با واژه‌ها و عبارت‌های زبان انگلیسی مربوط به گرمایش زمین آشنا می‌شوید. موضوعی که بسیار پرکاربرد است و در آزمون‌های مختلف زبان انگلیسی از آن استفاده می‌شود. صحنه‌های زیبا، گرافیک جذاب و به‌روز بودن از نظر علمی، تماشای این مستند را لذت‌بخش می‌کند.

حلقه ی گمشده

حلقه‌ی گمشده یک انیمیشن زیبای خانوادگی در ژانر کمدی و ماجراجویی است که با زمان یک ساعت و ۳۴ دقیقه و با تکنیک استاپ موشن (Stop motion) ساخته شده است. موضوع این انیمیشن سرگذشت یک ماجراجوی شجاع است که در جستجوی موجودات افسانه‌ای همچون Bigfoot یا Sasquatch و Yeti می‌باشد. این فیلم از لحاظ بصری و رنگ‌آمیزی جزو بهترین فیلم‌های استودیوی فیلم‌سازی "LAIKA" بوده و برای تمام سنین بامزه و جذاب خواهد بود. در این فیلم شخصیت‌ها به طور واضح و شمرده صحبت می‌کنند و جملات زبان انگلیسی به راحتی قابل فهم هستند. همچنین با داشتن لهجه‌های زبان انگلیسی و آمریکایی، پر از اصطلاحات و واژه‌های بریتانیایی است. اگر به ماجراجویی علاقه دارید این فیلم را برای تقویت زبان انگلیسی خود حتماً تماشا کنید. هر ساله صدها فیلم در ژانرهای متفاوت ساخته و روانه‌ی بازار می‌شوند. زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند با توجه به علاقه و نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند. فیلم‌هایی که هرکدام با موضوع و لهجه‌های متفاوت، دریچه‌ای وسیع از واژگان زبان انگلیسی ، اصطلاحات و فرهنگ‌های متفاوت را به شما عرضه می‌کنند.

زنان کوچک

زنان کوچک، یک فیلم آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات نوشته شده‌ است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند. داستان این فیلم ، درباره چهار خواهر به نام‌های: مگ، جو، بت و ایمی است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و در زمان جنگ در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آنها به جنگ رفته و این چهار خواهر همراه با مادر خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و زندگی ساده اما شادی دارند. این فیلم با تحسین جهانی منتقدان همراه بود  و در زمینه تیم بازیگری و کارگردانی ستایش شد.  بنیاد فیلم آمریکا، زنان کوچک را یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ معرفی کرد.  فیلم زنان کوچک فیلم مفرحی است که علاوه بر سرگرم شدن می توان با تماشای آن با کلمات و اصطلاحات جدید زبان انگلیسی و متنوع نیز آشنا شد و از این کلمات و اصطلاحات در ساخت جمله برای برقراری مکالمه و یا نوشتن متن زبان انگلیسی یا مطلبی استفاده نمود. همچنین کتاب این فیلم نیز به صورت pdf در دانلود سنتر دیاکو موجود می باشد. میتوانید با کلیک آن  را دانلود کنید.

ستاره‌ای متولد شده است

ستاره‌‌ای متولد شده است، یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از سوی برادران وارنر منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. در این فیلم لیدی گاگا قطعه‌ای را اجرا کرد که پیش از آن رونمایی نشده بود.داستان فیلم درباره ی جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد. او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. آلی ابتدا از این کار سرباز می‌زند ولی به مرور تشویق می‌شود و در مدتی کوتاه به خواننده ای بسیار معروف بدل می‌شود.علاقمندان به فیلم های موزیکال می توانند در کنار لذت بردن از تماشای فیلم و شنیدن قطعات موزیکال آن سرعت خواندن و شنیدن زبان انگلیسی خود را افزایش دهند ، دایره لغات خود را گسترش دهند و تشخیص کلمات و گرامر زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند.در آخر میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در ایران بحث آموزش و یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان همواره با سوالات فراوانی از سوی بسیاری از پدر و مادرهای عزیز همراه بوده است. این که کودک از چه سنی و با چه متدی می‌بایست شروع به یادگیری زبان انگلیسی نماید؟ و یا تا چه میزان می‌بایست در طی روز در محیط و فضای انگلیسی زبان قرار گیرد؟ نقش کارتون‌ها و انیمیشن‌های زبان انگلیسی و یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی در پیشرفت زبان انگلیسی کودکان تا چه حد است؟ و سوالات دیگری از این دست که ما در این مقاله سعی می‌کنیم به آنها پاسخ دهیم. همانطور كه ميدانيد انگليسي زبان رسمي ٥٣ كشور است و از هر ٥ نفر يك نفر قادر به صحبت با زبان انگلیسی مي‌باشد. امروزه يكي از دغدغه هاي مهم خانواده‌های ایرانی آموزش زبان انگليسي فرزندانشان بصورت صحیح و اصولی ميباشد. در وهله اول می‌بایست به این نکته اشاره کرد که در دنیای امروز یادگیری زبان انگلیسی از سنین کودکی بسیار مورد توجه والدین قرار گرفته و در سراسر دنیا بسیاری از مهدهای دوزبانه و مراکز پیش دبستانی بخش عمده‌ای از برنامه‌های خود را به آموزش زبان انگلیسی اختصاص داده‌اند. پدرو مادرهاي عزيز بايد اين نكته را درنظر داشته باشند كه از فواید دانستن يك زبان به غير از زبان مادري قدرت ذهنی فرزندان دلبندتان را به طور چشمگيري افزايش ميدهد و آنها را با فرهنگ و ملل مختلف در سراسر دنيا آشنا ميكند.از دیگر فواید دانستن زبان انگليسي بخصوص براي خانواده‌هايي كه قصد مهاجرت دارند این است که  فرزندان با تسلط بر این زبان  امكان تحصيل در بسياري از مدارس برتر و بین‌المللی درسراسر جهان را داشته و ميتوانند در مناسب ترين مدارس و بهترين دوره‌هاي آموزشي در دنیا شرکت نمایند. به گمان بسياري از خانواده‌های ایرانی آموزش زبان دوم خصوصا زبان انگلیسی در سنين پايين در كودكي سبب بروز اختلالات و مشكلات زبان شناسي در كودك خواهد شد اما تحقيقات اخير اين موضوع را به صورت كامل رد ميكند و پيشنهاد ميشود كه آموزش زبان انگلیسی به صورت غير مستقيم از مراحل آغازين تولد شروع شود. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه فرد آموزش دهنده (چه مادر کودک چه معلم کودک) ميبايست دانش كافي، تلفظ و لهجه صحيحي داشته باشد تا با آموزش درست و گام به گام روند آموشي كودكان را در مسیر درستی هدایت نماید.  بنا بر تحقیقات صورت گرفته کودکان از بدو تولد تا ۲ سالگی در ًدوره سکوتً یا به اصطلاح Silent period قرار دارند و در این مدت اصوات و آواهای پیرامون خود را می‌شنوند و این صداها در ذهن و ضمیر ناخودآگاه آنها می‌نشیند. لذا بسیار توصیه می‌شود تا در محیط منزل سعی شود صوت زبان انگلیسی در غالب شعر، ‌ترانه و یا کارتون پخش شود. تاثیر شگرف آن را پس از دو سالگی که کودک شما به حرف آمد خواهید دید. بهتراست که از سن ۲ و یا ۳ سالگی کودک خود را در مهد‌های آموزشی دو زبانه ثبت نام کنید تا با مربیان حرفه‌ای و مجرب، زبان انگلیسی را در غالب شعر و سرود و رقص یاد بگیرند. نکته مهم دیگر این است که کودکان در سنین ۳ تا ۵ سال انگلیسی را معمولا در غالب بازی‌های حرکتی و فعالیت‌های گروهی با دیگر کودکان می‌آموزند. پس این فضا را برای آنها مهیا سازید. اما زبان انگلیسی برای کودکان سنین ۶ سال و به بالا شکل جدی تری به خود می‌گیرد و کودکان دراین سن کم‌کم می‌بایست خواندن و نوشتن حروف و کلمات انگلیسی را بیاموزند. آکادمی زبان دیاکو با بهره‌مندی از مدرسین و مربیان مجرب از سال ۸۵ در حوزه آموزش کودک و نوجوان بسیار فعال بوده است. حس رضایتمندی بالای ۹۰٪ والدین و پیشرفت قابل ملاحظه مکالمه کودکان در سیستم آموزشی دیاکو از مواردیست که باعث شده در هر فصل طیف زیادی از پدر و مادرهای عزیز به این سیستم آموزشی اعتماد کرده و فرزندان دلبند خود را در دیاکو ثبت نام کنند. جهت آشنایی با کتاب‌ها و سیستم آموزشی دیاکو را کلیک کنید. مربیان صمیمی و دلسوز در دیاکو صورت مستمر در کارگاه‌های عملی تدریس کودک شرکت می‌کنند و با جدیدترین متدهای آموزشی و روانشناسی و کار با کودک آشنا می‌شوند. با تاکید برفراگیری چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی همراه با پخش ترانه‌های معروف انگلیسی مختص کودکان، شعر، بازی و خلاقیت سعی کرده‌ایم فضایی منحصر به فرد و دلپذیر برای کودکان فراهم نماییم. پاسخگویی به سوالات والدین عزیز در مورد دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، پیگیری وضعیت یکایک زبان‌آموزان و گزارش وضعیت پیشرفت هر کودک از موارد قابل توجه در دیاکو است. ما اينجا در آكادمي زبان دياكو سعي بر اين داريم كه با بروزترين و بهترين روش وكتب آموزشي مسير يادگيري را براي فرزند دلبندتان راحت‌تر كنيم.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با توجه به اینکه اکثر مردم بخاطر درگیری ها و دغدغه های مختلفی که دارند نمی توانند وقت زیادی را در مسیر رفت و آمد موسسه های زبان انگلیسی بگذرانند یکی از روشهای ‍پیشنهادی برای یادگیری زبان انگلیسی، متد خودخوان و آموزش آنلاین زبان انگلیسی است. نکته کلیدی برای کارآمد بودن این روش موضوع شناخت از خود است یعنی باید نخست از خودمان این سوال را صادقانه ب‍پرسیم که آیا ‍‍‍پشتکار لازم برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان را داریم یا خیر؟ در این مقاله روش های مختلف آموزش زبان انگلیسی به صورت خودخوان را بررسی خواهیم کرد. با مجله دیاکو همراه باشید.

انتخاب منبع مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

زبان آموز باید در بین منابع فراوانی که در بازار برای یادگیری زبان انگلیسی موجود است، کتاب های آموزشی معتبر و مفیدی را انتخاب کند. انتخاب منبع مناسب به سطح زبان آموز وهدفی که او برای یادگیری زبان انگلیسی دارد بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از منابع پیشنهادی ما مجموعه کتاب های American English File–second edition می باشد که این کتاب را می توانید به صورت خودخوان  بخوانید و شما عزیزان می توانید در سامانه مجازی سایت دیاکو نسخه پی دی اف این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

یادگیری واژگان زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

یکی از فاکتورهای مهم در آموختن زبان انگلیسی افزایش دایره لغات است ولی باید به خاطر داشته باشیم که حفظ و یادگیری لغات زبان انگلیسی بدون به کاربردن آن ها در جمله موجب فراموشی آن لغات می شود و صرفا انباشتگی واژگان زبان انگلیسی در ذهن است . روش های زیادی برای به خاطر سپردن لغات در زبان انگلیسی است مانند یادگیری اصطلاحات، به کارگیری لغات در جمله، به‌کارگیری آن لغت در فیلم و استفاده از فلش کارت ها است. یکی از منابع پیشنهادی ارزشمندی که زبان آموزان میتوانند به صورت خودخوان برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند مجموعه کتاب های Oxford Word Skills است که شما زبان آموزان می توانید از طریق سامانه مجازی دیاکو نسخه پی دی اف این سری کتابها را درهر سه سطح مقدماتی، متوسط و ‍پیشرفته دانلود کنید و با مطالعه هر درس از آن در هر روز دانش زبان انگلیسی خود در بخش واژگان را افزایش دهید.

یادگیری گرامر (Grammar) زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

انتخاب منبع مناسب برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به صورت خودخوان بسیار مهم است. استفاده از مجموعه کتاب های English Grammar in Use  به زبان آموزانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان را دارند کمک زیادی می کند. استفاده از سایت هایی مثل Free English Study هم به یادگیری زبان آموزان کمک خواهد کرد.

تقویت  مهارت گفتاری (Speaking) زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

یکی از مشکلات بر سر راه زبان آموزان مکالمه انگلیسی است. یک راه آسان و بدون هزینه برای تقویت مهارت گفتاری برگزاری جلسه مکالمه با دوستان خود و صحبت درباره موضوعات مورد علاقه و حتی کارهای روزمره ی خود است. از روش های موثر دیگر برای تقویت مهارت های مورد نیاز به وی‍ژه دو مهارت شنیداری ( listening) و گفتاری ( speaking) تکنیک دیدن فیلم یا کارتون به زبان انگلیسی است. اگر سطح زبان ضعیفی دارید ابتدا با دیدن کارتون شروع کنید.اما شاید سوال برای شما پیش آید که چگونه با دیدن فیلم زبان خود را تقویت کنم؟  اول از همه شما باید موضوع مورد علاقه خود را برای دیدن فیلم انتخاب کنید. وقت گذاشتن برای فیلمی که شما به ژانر آن علاقه ندارید بسیار خسته کننده خواهد بود. در ابتدا فیلم را با زیرنویس انگلیسی ببینید و لغاتی که برای شما ناآشناست در یک دفترچه یادداشت کنید و با استفاده از دیکشنری انگلیسی- انگلیسی توضیح آن لغات را بنویسید. اگر بخشی از فیلم را متوجه نشدید آن بخش را چندین بار تکرار و گوش کنید. در مرحله آخر می توانید برای تقویت زبان خود فیلم را بدون زیرنویس مشاهده کنید.

 تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی (Listening) به صورت خودخوان:

مهارت شنیداری یکی از مهارت های مهم در یادگیری زبان انگلیسی است. باید این موضوع را قبول کنیم که گویش ها و لهجه های انگلیسی در شهرهای مختلف در دنیا با یکدیگر متفاوت است. یکی از روش ها در یادگیری این مهارت به صورت خودخوان گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه و پادکست هاست. در گوش دادن به آهنگ ها ابتدا بدون نگاه کردن به متن آن سعی در فهمیدن آن کنید ولی اگر هم قسمتی از آهنگ را متوجه نشدید می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند VLC یا Audacity  سرعت پخش را پایین آورید و در انتها اگر بازهم برخی از لغات برای شما ناآشنا بود می توانید با استفاده از متن آهنگ، لغت را پیدا کرده و با کمک گرفتن از دیکشنری انگلیسی – انگلیسی توضیح آن را در دفترچه یادداشت خود نوشته و مرور کنید. همانطور هم که در بخش مهارت گفتاری (Speaking) اشاره کردیم مشاهده فیلم‌ها و مستندها و مصاحبه های مورد علاقه در تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی (Listening) از اهمیت زیادی برخوردار است.

تقویت مهارت نوشتاری (Writing) زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

قدم اول در نوشتن یک متن به زبان انگلیسی مانند نوشتن در زبان خودمان است یعنی اولین نکته مهم این است که  آیا متن ما رسمی (Formal) است یا غیر رسمی (Informal)؟ در تقویت مهارت نوشتاری و Writing نکاتی مانند استفاده ازدایره لغات جدیدی که یاد گرفتید، به کاربردن درست آن واژگان زبان انگلیسی در جمله، رعایت ساختار جمله از لحاظ گرامری و دقت در Spelling واژه، در کسب نمره خوب در آزمون هایی همانند IELTS، TOEFL و PTE  که بخشی از این نوع آزمون ها مهارت نوشتاری هم شامل می شود، می تواند برای شما موثر باشد. نکته مهم دیگر در مهارت نوشتاری رعایت ارتباط یا همبستگی ( Cohesion) بین پاراگراف های متن ما است. یکی از منابع ‍ییشنهادی ما برای تقویت مهارت نوشتاری به صورت خودخوان کتاب Writing for IELTS - Collins است که شما زبان آموزان عزیز می توانید پی دی اف این کتاب را در سامانه مجازی دیاکو به راحتی دانلود کنید.

تقویت مهارت خواندن ( Reading)  زبان انگلیسی به صورت خودخوان:

میدانیم که برای تقویت مهارت خواندن در زبان انگلیسی منابع زیادی در بازار موجود است ولی همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم شما حتما باید یک منبع مناسب انتخاب کنید و خودتان را در دریایی از منابع غرق نکنید. یکی از راه های آسان برای تمرین مهارت خواندن، وب سایت هاست که یکی از این وب سایت ها می تواند British Council-Learn English Teens باشد با دانستن سطح خود و با مراجعه به این نوع وبسایت ها میتوانید این مهارت و حتی مهارت های دیگر خود را تقویت کنید. یکی از منابع پیشنهادی ما برای تقویت مهارت خواندن (Reading)  به صورت خودخوان کتاب (Reading for IELTS - (Collins است که هم اکنون نسخه پی دی اف این کتاب در سامانه مجازی دیاکو  موجود می باشد. ما در این عنوان مقاله سعی کردیم  شما را با متدهایی که به یادگیریتان به روش خودخوان کمک می کند آشنا کنیم. اما در کنار همه راهنمایی های ما در این مقاله نباید از مشکلاتی هم که بر سرراه زبان آموزان مثل موضوع رفع اشکال پیش می آید چشم پوشی کرد. شما عزیزان می توانید با مشاورین مجرب آکادمی دیاکو از طریق شماره ۷۲۱۱۴ در هر زمان تماس حاصل نمایید و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خصوصی و یا نیمه خصوصی آکادمی زبان دیاکو در کمترین زمان نتیجه مطلوب را بگیرید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان‌های خارجی خصوصا زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی از سنین پایین همواره از موضوعات چالشی و بحث برانگیز در میان خانواده های ایرانی بوده است. اینکه واقعا از چه سنی می‌بایست کودکان آموزش زبان انگلیسی را فرا گیرند و والدین از چه زمانی بایستی به فکر آموزش زبان انگلیسی فرزندان خود باشند. در این مقاله از مجله دیاکو به این موضوع مهم می‌پردازیم. لطفا تا پایان و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی با ما همراه باشید. در مطالعات و تحقیقاتی که اخیرا توسط دانشگاه هاروارد آمریکا انجام شده نشان می دهد که اگر کودکان در سنین پایین یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند خلاقیت، مهارت انتقادی و انعطاف پذیری ذهنی آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد. به نظر می رسد که سال های پیش از مدرسه رفتن به ویژه سه سال اول زندگی یک دوره بسیار مهم و حیاتی در زندگی کودک است بدین معنی که کودکان در این سنین دارای توانایی های طبیعی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند که در طول ۳-۴ سال ابتدایی زندگی آنها توسعه یافته است. مغز انسان بسیار فوق العاده است. از لحظه ای که متولد می شویم ما از طریق شش روش دیدن، چشیدن، بویایی، شنیدن، لمس کردن و انجام دادن شروع به یادگیری می کنیم. تحقیقات نشان داده است که هرچه کودکان از سنین پایین تر شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند بیشتر می توانند تلفظ ها را بپذیرند و صداهای جدید را باز آفرینی کنند. بچه های حدود ۳ سال می توانند از طریق بازی آموزش زبان انگلیسی ببینند زیرا ذهن آنها هنوز با واقعیت ها و اطلاعاتی که باید ذخیره و ارزیابی شود مغلوب و درگیر نشده است در صورتیکه این موضوع در سنین بالاتر اتفاق می افتد. جالب است که کودکان دو زبانه که زبان دوم را از سنین اولیه یاد میگیرند همانند یک بومی در هر دوزبان به نظر می رسند. مطالعه ای که در این زمینه توسط یک مدیر آزمایشگاه علوم نورولوژیک شناختی در شهر هانوور آلمان انجام شده است نشان داده که پس از سن نوجوانی، مغز تغییر می کند و یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان بسیار چالش برانگیز می شود . البته این بدان معنی نیست که از سنین نوجوانی به بعد یادگیری زبان انگلیسی مشکل است بلکه منظور این است که قدرت یادگیری زبان خارجی در  آنها مانند کودکان نیست زیرا مکانیسم های یادگیری افراد بزرگسال هرگز مانند یک کودک ۲-۵ سال نخواهد بود. دقت داشته باشید که کودکان دو زبانه نه تنها هردو زبان را به نسبت کودکانی که تنها یک زبان می دانند سریع تر یاد میگیرند بلکه در کارهایی که نیاز به تمرکز و توجه دارند بهتر عمل میکنند. درست است کودکانی که ابتدا به زبان مادری خود تسط پیدا میکنند و سپس زبان انگلیسی را آموزش میبینند در زبان خارجی هم مسلط خواهند شد اما نکته این است که آنها هرگز نمیتوانند به آن سطح برتری در یادگیری زبان در مقایسه با کودکانی که هر دو زبان مادری و خارجی را همزمان آموزش می بینند دست پیدا کنند. اگر همچنان دوست دارید که بدانید چرا باید کودکان از سنین پایین، آموزش انگلیسی را شروع کنند،آکادمی زبان دیاکو با بهره مندی از مدرسین مجرب و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که در خصوص تدریس به کودکان آموزش دیده و مدارک بین المللی دارند، نیز با فراهم نمودن محیطی شاد و فرحبخش، آموزش تخصصی به کودکان دلبند شما را از سنین ۶  و به بالا انجام می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های مکالمه مختص کودکان را کلیک کنید. برای تماس و دریافت مشاوره از مشاورین مجرب دیاکو با تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تعلیق و ابطال آزمون‌های اصلی زبان انگلیسی و تعطیلی مراکز تست در سراسر جهان به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس، تعدادی از آرزومندان تحصیل در خارج از کشور را در صف‌های طویل انتظار برای شروع مجدد این روند و یا نمرات آزمون زبان انگلیسی نگهداشته است. دولینگو، پلتفرم آموزش زبان انگلیسی ، با یک شکل آزمون کم هزینه، سریع پردازش شده، و از همه مهمتر اینکه قابل برگزاری در خانه به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، به سرعت و به طور چشمگیری به اوج خود رسیده است! با افزایش تعداد دانشگاه‌هایی که نمرات آزمون  دولینگو را به عنوان الزامات زبان انگلیسی برای دانشجویان بین‌المللی قبول می‌کنند، اکنون یک گزینه عالی برای جایگزینی آیلتس و سایر آزمون‌های زبان انگلیسی در اختیار دارید. تیم آموزشی هورای اُورسیز (Hurray Overseas) اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده است که به شما کمک می‌کند درمورد نوع آزمونی که می‌توانید انتخاب کنید تصمیم بگیرید و مطابق شرایط آن اقدام کنید.

آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس و دولینگو چگونه مقایسه می‌شوند؟

ممکن است شما که قبلا خود را برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس آماده کرده بودید (و اکنون لغو شده)، حالا برای تغییر مسیر به سمت آزمون زبان انگلیسی دولینگو احساس نگرانی کنید. نگران نباشید! ما تمام اطلاعات مورد نیاز برای کمک به شما در درک تفاوت بین آزمون آیلتس و دولینگو، اطلاعات لازم را جمع بندی کرده‌ایم تا بدانید چگونه باید رویکرد شما تغییر کند!

اصول اولیه

آزمون آیلتس: می تواند به شکل حضوری (pbt) و یا رایانه‌ای (cbt) باشد. آزمون دولینگو: کلا با رایانه انجام می‌شود. آزمون آیلتس: بسته به محل آزمون و قرار تعیین‌شده، در طول سال تا 48 آزمون حضوری و یا 5 روز در هفته برای آزمون یارانه‌ای در نظر گرفته شده است. آزمون زبان انگلیسی دولینگو: بعد از ثبت‌نام و پرداخت هزینه، در هر زمانی می‌تواند انجام شود.آزمون زبان انگلیسی آیلتس: در مراکز تعیین شده و محدود آزمون دولینگو: در خانه .آزمون آیلتس: مثل اکثر تست‌های مهم بین‌المللی، قیمت نسبتا بالایی دارد، مثلا یک داوطلب هندی باید برای آن 14000 روپیه بپردازد. آزمون دولینگو: بسیار کم هزینه  و در سراسر جهان حدود فقط 49 دلار (تقریباً 4000-3700 روپیه) است.هر دو آزمون شما را بر اساس LSRW تست می‌کنند، یعنی بر اساس مهارت‌های شنیداری، گفتاری، روخوانی و نگارش، آزمون آیلتس: هر دو شکل آزمون به طور مساوی به 4 بخش تقسیم می‌شود: بخش‌های شنیداری، نگارش و روخوانی در یک جلسه با هم انجام می‌شوند، در حالی که تست گفتاری ممکن است در طی 1 هفته، قبل یا بعد از آزمون انجام شود.آزمون زبان انگلیسی دولینگو: سوالات هر چهار مهارت باهم مخلوط می‌شوند و سطح دشواری آنها با عملکرد شما هماهنگ خواهد بود. بدان معنا که اگر به یک سؤال پاسخ صحیح بدهید، سوال بعدی از سطح دشواری بالاتری برخوردار خواهد بود و برعکس. آزمون حضوری زبان انگلیسی آیلتس: حدود 1.5 ساعت ،آزمون دولینگو: 60 دقیقه .انواع سؤال:آزمون آیلتس: خصوصاً آیلتس زبان انگلیسی آکادمیک (و احتمالا بسیار طولانی)، به طور خاص طراحی شده تا توانایی شما در زبان انگلیسی را برای برقراری ارتباط در محیط‌های دانشگاهی آزمایش کند.آزمون دولینگو: مجموعه‌ای است از سؤالات بسیار کوتاه و نسبتاً متنوع و مختلط که کمتر به مکان‌های دانشگاهی و بیشتر به مکالمات روزمره و همچنین معلومات عمومی مربوط می‌شود.

مقایسه وظایف مبتنی بر مهارت

آزمون زبان انگلیسی آیلتس: نمره گذاری این آزمون توسط یک گروه انجام می‌شود که  از1 تا 9 متغیر است. بیشتر دانشگاه‌ها به حداقل نمره 7-6 احتیاج دارند.آزمون زبان انگلیسی دولینگو: بر اساس مقیاس 10 تا 160 است. نمرات كلی‌ هستند به این معنا كه شما فقط می‌توانید نمره كلی خود را ببینید، نه ریز نمرات برای هر مهارت. بیشتر دانشگاه‌ها به حداقل نمره 115 احتیاج دارند.آزمون آیلتس: بین 7-5 روز برای آزمون رایانه‌ای و 13 روز برای آزمون حضوری زمان می‌برد.آزمون دولینگو: در مدت 48 ساعت نتایج را ارائه می‌دهد.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خود را برای این آزمونها آماده کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در اینجا با ۶ استراتژی برای بهبود مهارت شنیداری خود آشنا می‌شوید.

استراتژی۱

هر روز به فایل‌های زبان انگلیسی گوش بدهید آزمون شنیداری برای سنجش میزان درک شما از انگلیسی مکالمه‌ای طراحی شده است. بنابراین، بارزترین روش برای بهبود این مهارت علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، گوش دادن به مکالمات زبان انگلیسی با لهجه‌های مختلف است. اما چه چیزی باید گوش کنید؟ اگر هر روز چیزی گوش کنید، در حالت ایده آل حداقل برای 10-15 دقیقه، مهارت گوش دادن زبان انگلیسی شما به تدریج بهبود می‌یابد. به صورت آنلاین و رایگان مطالب زیادی وجود دارد که می‌توانید در عرض چند ثانیه به آنها دسترسی پیدا کنید: کانالهای خبری آنلاین زبان انگلیسی ایده آل هستند چون اخبار حاوی ترکیب خوبی از گزارش‌ها و مکالمات است. برای تمام قسمت‌های آزمون زبان انگلیسی آیلتس، بی‌بی‌سی‌نیوزرا به عنوان بهترین کانال خبری به شما توصیه می‌کنیم. با این حال، به اخبار کشورهای مختلف انگلیسی زبان گوش بدهید (انگلستان، ایرلند، ایالات متحده، کانادا، نیوزیلند، استرالیا و آفریقای جنوبی) تا به لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی عادت کنید. پادکست‌های زبان انگلیسی هم یک منبع عالی هستند؛ و در حالیکه می‌توانند از ۲ دقیقه تا یک ساعت ادامه داشته باشند، طیف گسترده‌ای از موضوعات متنوع را پوشش می‌دهند که خیلی جالب توجه‌اند. بهترینجا برای جستجوی پادکست‌های زبان انگلیسی Stitcher است. گفتگوهای تِد هم به همان اندازه مفید هستند: در قالب سخنرانی‌های آنلاین و اغلب بسیار کوتاه و مناسب برای تمرین زبان انگلیسی که موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهند.همچنین می‌توانید گفتگوهای تِد را دریوتیوب تماشا کنید. رادیو زبان انگلیسی آنلاین هم یکی دیگر از بهترین منابع برای اینکار است، فقط کافیست یک ایستگاه خوب زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

استراتژی۲

 تستهای تمرینی انجام بدهید بسیاری از دانش آموزان این را سرلوحه کار خود قرار داده و تست‌های آزمایشی زبان انگلیسی انجام می‌دهند.در این مورد لازمست استراتژی‌هایی را برای پاسخگویی به 10 نوع سوال مختلف در آزمون شنیداری زبان انگلیسی بیاموزید، اما در بهبود مهارت‌های خاصی که برای رسیدن به نمره بالا در زبان انگلیسی لازم دارید، کمک محدودی خواهد کرد. توصیه ما اینست که فقط از آزمون‌های رسمی زبان انگلیسی برای تمرین استفاده کنید که چندین مورد آن به صورت آنلاین در دسترس است و دو مورد از آن همروی وبسایت ما قرار گرفته است. با این حال، منبع اصلی آزمونهای اصلی زبان انگلیسی ، مجموعه امتحانات معتبر زبان انگلیسی کمبریج است که هر کدام شامل چهار تست آزمایشی کامل است. اطمینان حاصل کنید که نسخه های خریداری شده شما شامل یک CD صوتی هم باشد.

استراتژی۳

نقاط ضعف خود را در زبان انگلیسی شناسایی کنید اینکه ساعت‌ها وقت خود را به گوش دادن فایل‌های زبان انگلیسی و انجام تست‌های آزمایشی بگذرانید کافی نیست، مگر اینکه نقاط ضعف خود را شناسایی و به طور خاص بر بهبود آنها تمرکز کنید. آیا این دستور زبان انگلیسی است که باعث می‌شود نمره‌تان پایین باشد، دامنه محدود واژگان زبان انگلیسی شماست یا سخت بودن دنبال ‌کردن مکالمات؟ یکی از راه‌های شناسایی نقاط ضعف‌ شما، تجزیه و تحلیل نتایج تست‌های عملی زبان انگلیسی برای تشخیص اشتباهات‌تان است. کتابهای زبان انگلیسی معتبر کمبریج (و بعضی از آزمون‌های آنلاین) شامل متن مکالمات است که به شما کمک می‌کند تا بفهمید چرا پاسخ خاصی را اشتباه شنیده‌اید.

استراتژی 4

مهارت پارافریز یا تفسیر جملات زبان انگلیسی به بیان ساده را بیاموزید مهارت خاصی که می‌توانیدموقع گوش دادن به مکالمات آنلاین زبان انگلیسی بکار ببرید، پارافریز یا تفسیر جملات به بیان ساده است. نوار یا سی‌دی آزمون شنیداری زبان انگلیسی شامل بسیاری از مترادف‌ها و ترجمه کلمات و عبارات کلیدیِ سوالات است. به چند نمونه زیر دقت کنید: این پارک اولین بار در سال 1979 ساخته شد = این پارک تا سال 1979 توسعه نیافته بود. غلتکه وریکان بلند و از جنس چوب است = این بلندترین غلتک چوبی در کشور است. برای این منظور، پادکستهای زبان انگلیسی بهترین پارامتر هستند چون می‌توانید آنها را در هر نقطه متوقف کرده و دوباره گوش کنید. هر چند وقت یکبار در حین گوش دادن، ضبط را متوقف کنید و فکر کنید که چگونه می‌توانید آن را به زبان دیگر و با کلمات مترادف‌ بیان کنید. هر روز برای چند جمله این کار را انجام دهید تا مهارت‌تان در پارافریز زبان انگلیسی مرتباً بهتر و بهتر شود.

استراتژی 5

مهارت پیشبینی خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید.پیشبینی آنچه ممکن است در فایل صوتی زبان انگلیسی بشنوید و آنچه در ادامه گفتگو یا مکالمه گفته خواهد شد، به شما کمک می‌کند صداها را درک کرده و اطلاعات مورد نیاز برای پاسخ‌ها را شناسایی کنید.پیش‌بینی مهارتی است که تمرینش خیلی آسان است. اول از میان منابع موجود زبان انگلیسی ، موردی را برای گوش دادن انتخاب کنید:مثل فیلم‌های TED Ed . این شامل تعدادی سوال چند گزینه‌ای است و شما باید رویگزینه ‘Think’’ کلیک کنید.قبل از شروع کار، عنوان آن را بخوانید و بعضی از ایده های مرتبط را که ممکن است در آن وجود داشته باشد پیشبینی کنید. بعد موقع گوش دادن، هر چند وقت یکبار صدا را متوقف کنید و پیشبینی کنید که چگونه در چند جمله بعدی موضوع توسعه می‌یابد؛ و البته سعی کنید پاسخ سوالات را هم پیدا کنید.

استراتژی 6

درک خود را از کلمات زبان انگلیسی متصل بهم افزایش دهید.این چیزی است که اکثر دانشجویان تا حدودی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. گفتار متصل موقعی است که کلمات و اصوات به یکدیگروصل می‌شوند و درک سخنان را برای یک شخص غیر بومی دشوار می کنند .هیچ راهی آسان برای غلبه بر چالش گفتار زبان انگلیسی ِمتصل به غیر از گوش دادن ِهر چه بیشتر به افراد بومی که با سرعت نرمال زبان انگلیسی صحبت می‌کنند وجود ندارد. برای این کار پادکستهای زبان انگلیسی ایده‌آل هستند چون هر جا خواستید می‌توانید متوقفش کنید و جمله‌های گیج کننده‌ را بارها و بارها گوش بدهید تا زمانی که کاملاً با آنها آشنا شوید. به این ترتیب، کم‌کم با نحوه اتصال کلمات به یکدیگر آشنا می‌شوید و درک‌تان از گفتار ِسریع بالا می‌رود.همچنین شما میتوانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شرکت کنید .انجام منظم این کار مهارت شنیداری شما را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

احساس شما در مورد این مهارت زبان انگلیسی چیست؟ خیلی‌ها فکر می‌کنند که مهارت خواندن، سخت‌ترین قسمت آزمون زبان انگلیسی است، حتی سخت‌تر از بخش‌های گفتاری، نگارش و شنیداری! این نوشتار و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند تا در این مهارت  زبان انگلیسی ورزیده‌ترشوید.

آنچه باید درباره مهارت خواندن آزمون زبان انگلیسی آیلتس بدانید

آزمون خواندن زبان انگلیسی دارای سه بخش است با سوالات مختلف که شما باید در عرض ۶۰ دقیقه به همه آنها پاسخ بدهید؛ این سوالات عبارتند از: سوالات سه‌جوابی: صحیح/ غلط/ هیچکدام، سوالات چند گزینهای، پیدا کردن تناظر در بین گزینه‌ها، پر کردن جای ‌خالی، تکمیل جملات ناقص، دسته‌بندی کردن گزینه‌ها، سوالاتِ کوتاه‌ پاسخ، تکمیل نمودار، جدول یا چارت. همینکه سوال را خواندید و جوابش را دانستید، پاسخ‌نامه را پر کنید. شما نباید با نوشتن پاسخ‌ها در کتابچه و سپس انتقال آنها به پاسخ‌نامه، وقت خود را تلف کنند. سوالات دشوار زبان انگلیسی را برای آخر کار بگذارید. اگر پاسخ صحیح بعضی از سوالات را نمی‌دانید، آنها را رها کنید و ادامه دهید. اگر وقت کنید می‌توانید در آخر به سراغ سوالات سخت بروید. قبل از مشاهده سوالات زبان انگلیسی بخش درک مطلب، خواندن متن را شروع نکنید. در غیر این صورت مجبور می‌شوید بعد از خواندن سوالات، یکبار دیگر متن را بخوانید. با تهیه تست‌های مربوط به مهارت خواندن زبان انگلیسی ، به قدر کافی در این زمینه تمرین کنید. این بهترین روش برای استفاده از وقت خود قبل از روز امتحان زبان انگلیسی است! در این تمرین‌ها خواهید دانست که نقاط قوت و ضعف‌تان کجاست و به این ترتیب در روز آزمون زبان انگلیسی زمان خود را به بهترین شکل تقسیم می‌کنید و دیگر استرس نخواهید داشت.

تمرینات زبان انگلیسی را با دقت بخوانید

فقط زمانی یک بخش زبان انگلیسی را شروع ‌کنید که مطمئن هستید‌ همه دستورالعمل‌ها و مثال‌هایش را با دقت خوانده‌اید. اکثرسوالات یکسان به نظر می‌رسند و پس از انجام چند تست عملی، آنها را در نگاه اول تشخیص خواهید داد. با این حال، جزئیاتی وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید: درست/ غلط/ هیچکدام: اگر گزینه "درست" را انتخاب کنید، کل جمله باید درست باشد. در این نوع زبان انگلیسی سوالات، چند جمله غلط ‌انداز هم وجود دارد که همه جزئیاتشان درست نیست:بعضی‌هایش درست است و بعضی دیگر نادرست. در این موارد، گزینه "غلط" را انتخاب کنید.  گزینه‌های متناظر: گزینه هایی را که قبلاً استفاده کرده‌اید خط نزنید چون ممکن است منجر به اشتباه شود. در عوض، روی همه گزینه های سوالات زبان انگلیسی تجدید نظر کنید. به این ترتیب این فرصت را خواهید داشت که اشتباهات خود را اصلاح کنید و ببینید آیا انتخاب یک کلمه برای سوال دیگر مناسب‌تر هست یا نه. پر کردن جای خالی جملات زبان انگلیسی: اطمینان حاصل کنید که حد مجاز کلمات را برای هر جای خالی در نظر می‌گیرید.

در اسکن/ تندخوانی زبان انگلیسی بهتر شوید

اسکن یک روش خواندن زبان انگلیسی است که به شما امکان می‌دهد سریعتر اطلاعات را پیدا کنید بدون اینکه لازم باشد همه چیز را کلمه به کلمه بخوانید. در این روش، شما فقط با حرکتی موج مانند، چشمهای‌تان را به راحتی روی متن زبان انگلیسی حرکت می‌دهید، برای خواندن جزئیات متوقف نمی‌شوید و با اطلاعات غیرضروری وقت تلف نمی‌کنید. این یک روش عالی برای درک ایده های اصلی متن و پیدا کردن اطلاعاتی است که به آنها نیاز دارید: پیدا کردن جمله تاپیک زبان انگلیسی: تاپیک معمولاً اولین جمله یک پاراگراف یا گاهی آخرین جمله آنست، که ایده اصلی کل پاراگراف را بیان می‌کند و به راحتی قابل تشخیص است؛چون به نظر می‌رسد خبرهای بعدی را اعلام می‌کند. چیزی مثل "امروزه استفاده از اینترانت در شرکتها مزایای زیادی دارد"، موضوع یک پاراگراف است که قصد دارد در باره مزایای اینترنت بحث کند. برای جلوگیری از وقت تلف کردن، همیشه تاپیک را در جمله اول، جمله دوم و یا جمله آخر زبان انگلیسی جستجو کنید.پیدا کردن کلمات کلیدی و اعداد. 

در مورد واژگان زبان انگلیسی خونسرد باشید

اگر با کلمات زبان انگلیسی ناشناخته روبرو شدید وحشت نکنید.حتی افراد بومی هم تک‌تک کلماتی را که در هر متنی می‌خوانند نمی‌فهمند و این اشکالی ندارد چون بیشتر اوقات همه این کلمات مهم نیستند.یادتان باشد که این تست واژگان نیست! شما در امتحان مجاز به استفاده از فرهنگ لغت نیستید اما این اصلاً نباید مشکلی باشد چون با جستجوی هر کلمه‌ای که نمی‌دانید فقط وقت خود را در امتحان زبان انگلیسی تلف خواهید کرد؛ تمرین‌هایی در این زمینه: وقتی مشغول خواندن متنی هستید و یا در یک جلسه آزمون آزمایشی آیلتس حضور دارید، خود را مجبور کنید که از فرهنگ لغت استفاده نکنید. ابتدا تمام تمرینات خواندن را تکمیل کنید و فقط بعد از پایان فعالیت، به متن برگردید و لغت یا لغت‌های زبان انگلیسی مورد نظرتان را جستجو کنید. اگر می خواهید لغات خود را بهبود ببخشید، می‌توانید بعد از اتمام هر آزمون، جداگانه روی آن کار کنید. متن هایی با برخی کلمات ِواقعاً مهم وجود دارند که دانش خاصی از یک زمینه خاص به حساب می‌آیند و در انتهای‌شان هم یک واژه نامه دارند. ضمن کار کردن روی این متون، واژه‌نامه ‌آنها را هم بخوانید تا درک خود را از این گونه متون بهبود ببخشید. تا جایی که می توانید دایره واژگان زبان انگلیسی خود را گسترش بدهید و در این راه از فلش‌کارت کمک بگیرید.

سرعت خواندن زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید

یادتان باشد: هرچه بیشتر بخوانید، در مهارت خواندن بهتر و سریعتر می‌شوید.به عنوان تمرین: در اوقات فراغت خود و موقع خواندن متن‌های زبان انگلیسی سرگرم کننده، تلاش کنید که هر بار کمی سریعتر مطالعه کنید. حتی می‌توانید وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا سرعت مطالعه‌تان پیشرفتی می کند یا خیر. بهتر است متون و مقالاتی زبان انگلیسی بخوانید که از نظر طول و پیچیدگی، بیشتر شبیه متن‌های آیلتس باشند؛ مثل بعضی از مقالات علمی یا اقتصادی سیاسی.حرف آخر اینکه: انجام تستهای مربوط به مهارت خواندن و شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو، راهی عالی برای بهتر شدن در زمینه‌ای هستند که قرار است در تمام زندگی خود از آن استفاده کنید. 

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شما داوطلبان عزیز می‌دانید که می‌توانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس رابه صورت حضوری و یا رایانهای ارایه بدهید. بخش شنیداری، روخوانی و نگارش در تمام آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس در یک روز انجام می‌شود. اما آزمون مهارت گفتاری می‌تواند حداکثر یک هفته قبل یا بعد از آزمون‌های زبان انگلیسی دیگرانجام بگیرد. تمام جنبه‌های دیگر آزمون‌ها دقیقاً یکسان است، چه به شکل حضوری انجام شود و چه به صورت رایانه‌ای: محتوا، زمان بندی ، انواع سوال‌ها ، نمره‌بندی ، تحویل آزمون گفتاری ، فرمهای نتیجه آزمون ، تأیید نتایج.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آکادمی زبان انگلیسی دیاکو خود را برای این آزمون آماده کنید.

ویژگی‌های خاص آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

اکنون حدود ۳۰ سال است که آیلتس زبان انگلیسی با مشخصه‌های زیر برای دستیابی به رویاهای کاری، تحصیلی و مهاجرتی در خدمت همگان است: نتایج آزمون در عرض ۵-۳ روزاعلان می‌شود، آیلتس کامپیوتری معمولا ۳ بار در روز و ۷ روز در هفته در دسترس شماست.

طراحی و کیفیت آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

آیلتس زبان انگلیسی از یک همکاری منحصر به فرد در بین۳ سازمان بینالمللی برخوردار است. شورای انگلیس، IDP ارزیابی زبان انگلیسی آیلتس استرالیا و کمبریج. در حالی که شورای بریتانیا و IDP: آیلتس استرالیا مدیریت تحویل آزمون زبان انگلیسی ، مدیریت آزمونگر، پردازش نتایج آزمون زبان انگلیسی ، هماهنگی و سایر جنبه‌های مرتبط با مراکز را انجام می‌دهند، ارزیابی کمبریج در تحقیق، توسعه آزمون و ارسال سوالات به تمام مراکز آیلتس زبان انگلیسی نقش دارد. از آنجا که تولید و ارسال سوالات توسط یک شریک آیلتس کنترل می‌شود، استاندارد آزمون در تمام مراکز انجام آزمون زبان انگلیسی یکسان است. این همچنین باعث ایجاد ثبات در رویکردی می‌شود که در ارزیابی مهارت‌های زبانی داوطلبان انجام می‌گیرد.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

این دقیقاً مثل آزمون حضوری زبان انگلیسی است، با این فرق که به جای نوشتن پاسخ‌های خود روی کاغذ، آنها را روی رایانه تایپ می‌کنید.اگر داوطلب این آزمون زبان انگلیسی هستید، بخشهای شنیداری، روخوانی و نگارش را روی رایانه انجام خواهید داد، اما آزمون گفتاری در کناریک آزمونگر آموزش دیده آیلتس و به صورت حضوری برگزار می‌شود چون این موثرترین روش برای ارزیابی مهارت‌های گفتاری زبان انگلیسی شماست.درآزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری، به دلیل آزمون‌های زیاد و در تاریخ‌های مختلف حق انتخاب شما خیلی بیشتر است. با مراجعه به https://takeielts.britishcouncil.org/take-ielts/prepare/computer-delivered-ielts/how-it-works، می‌بینید که فیلمهایی برای داوطلبان آزمون زبان انگلیسی تدارک دیده شده که به آنها کمک می‌کند با چگونگیانجام بخش شنیداری، روخوانی و نگارش در رایانه آشنا شوند؛ همچنین این فیلم‌ها به داوطلبان نشان می‌دهد که موقع این آزمون زبان انگلیسی چگونه از گزینه راهنما، یادداشت برداری یا برجسته‌سازی متن استفاده کنند. راهنمایی‌های ارائه شده در این فیلم‌ها به اندازه کافی شما داوطلبان را با مراحل مختلف این آزمون آشنا می‌کند.

آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری با کمک آزمونهای آزمایشی

اکنون می‌توانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس آزمایشی خود را با رایانه انجام دهید. بهتر است بدانید که به منظور بهبود سطح انگلیسی شما در این آزمون‌ از طیف وسیعی از مطالب عملی استفاده شده است. نمونه سوالات آزمون زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با تشخیص و انتخاب گزینههای صحیح برای آزمون آماده شوید. این نمونه مطالب درباره بخش‌های شنیداری، روخوانی و نگارش زبان انگلیسی به شما ایدهای منطقی می‌دهد. برای آگاهی از آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و کیفیت و نحوه انجام آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس، به شما پیشنهاد می‌شود در آزمون رایگان زبان انگلیسی آیلتس که به صورت رایانه ای ارایه داده شده شرکت کنید. آزمونهای زبان انگلیسی آیلتس توسط بسیاری از کشورها در سراسر جهان انجام می‌شوند که امکان دسترسی به این سازمان‌ها و موسسات زبان انگلیسی ، از طریق ورود به سایت آنها به راحتی فراهم می‌شود. اما شما داوطلب عزیز می‌توانید آزمون رایانهای خود را به کمک یکی از مراکز آزمون زبان انگلیسی آیلتس در ایران به راحتی رزرو کنید، از جمله:IDP آیلتس ایران، هنگامی که آزمون آیلتس خود را بصورت آنلاین رزرو می‌کنید، می‌توانید با کارت اعتباری خود هزینه آن را بصورت آنلاین یا بصورت آفلاین و از طریق سپرده بانکی و یا مرکز آزمون پرداخت کنید. شماهمچنین باید یک نسخه رنگی اسکن شده روشن از گذرنامه یا کارت شناسایی ملی خود را بارگذاری کنید، مرکز آزمون چند روز قبل از آزمون، یک ایمیل تأیید با مشخصات آزمون شما ارسال می‌کند؛ پس حتما از درستی آدرس ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. هزینه آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری در هر کشور متفاوت است. مشاور دانشجوییIDP هزینه آزمون کشور شما را با توجه به نرخ ارز محلی‌تان به شما اعلان می‌کند؛ در غیر اینصورت لازم است با نزدیکترین مرکز آزمون خود تماس بگیرید. چنانچه به نتیجه آزمون زبان انگلیسی خود اعتراض دارید، می‌توانید ظرف شش هفته از تاریخ آزمون برای تجدید نظر و به عنوان تحقیق مجدد در مورد نتایج آزمون‌تان، به مرکز آزمون زبان انگلیسی درخواست بدهید. برای این منظور لازم است هزینه استعلام را بپردازید که اگر اعتراض‌شما بجا باشد و بعد از تجدید نظرامتیازآزمون‌تان تغییر کند، به طور کامل بازپرداخت می‌شود. توجه داشته باشید که آزمونگران آیلتس کامپیوتری از دستورالعمل‌های دقیق ارزیابی پیروی می‌کنند وروند آزمون آیلتس بالاترین رویههای کنترل کیفیت را دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی برای چه کسانی است؟ دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی  IELTS Life Skills /آزمون زبان انگلیسی مهارت‌های زندگی آیلتس،به طور خاص برای افرادی طراحی شده که تحت ویزای انگلستان و مهاجرت (UKVI) به اثبات توانایی گفتاری و شنیداری خود در زبان انگلیسی (به عنوان بخشی از درخواست خود) نیازدارند.

آزمون‌های زبان انگلیسی موجود در سراسر جهان عبارتند از:

ویزا برای اعضای 'خانواده یک فرد ساکن' - انگلیس، ویزای کار یا اشتغال بدون حق اقامت - انگلیس، تابعیت - انگلیس. آزمون برای اخذ ویزای انگلستان و مهاجرت، شامل تأیید مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی است.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای چه کسانی است؟

 آزمون مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس،به طور خاص برای افرادی طراحی شده که تحت ویزای انگلستان و مهاجرت   (UKVI) به اثبات توانایی گفتاری و شنیداری خود در زبان انگلیسی (به عنوان بخشی از درخواست خود) نیاز دارند. ویزای 'خانواده یک فرد ساکن'، خاص افرادی است که می خواهند نزد یکی از اقوام، همسر یا شریک زندگی خود که از قبل در انگلستان به طور دائم زندگی می‌کند، بمانند. خاص افرادی است که در حال حاضر در انگلستان مشغول کار یا تحصیل ولی بدون حق اقامت هستند و می‌خواهندحق اقامت دائمی بگیرند. تابعیت، خاص افرادی است که می‌خواهند شهروند انگلیس شوند. برای سایر دسته‌های ویزاهم می‌توان از آزمون آیلتس استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از  آزمون زبان انگلیسی آیلتس یاIELTS Life Skills / مهارت‌های زندگی آیلتس برای ویزای انگلستان و مهاجرت، به www.ielts.org/unitedkingdom  رجوع کنید.

قالب آیلتس زبان انگلیسی در آزمون

مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس،یک آزمون گفتاری و شنیداریِ زبان انگلیسی حضوری است که طی آن شما در حضور یک ممتحن، و همراه با یک داوطلب دیگرآزمون خود را خواهید داد. قالب و موارد خواسته شده در آزمون:  به زبان گفتاری گوش دهید و به آنها پاسخ دهید، از جمله روایتهای ساده، جملات، سوال‌ها و دستورالعمل‌های تک‌ مرحله‌ای زبان انگلیسی ، بایداطلاعات، احساسات و نظرات اساسی خود را در مورد موضوعات آشنا بیان کنید. باید با شخص دیگری در باره یک موقعیت و موضوعات آشنا به زبان انگلیسی گفتگو کنید. فایل شنیداری از جمله اطلاعات مستقیم زبان انگلیسی و روایتها را گوش کنید و به آنها پاسخ دهید، و توضیحات و دستورالعمل‌های مستقیم را دنبال کنید. با استفاده از جملات مناسب زبان انگلیسی ، اطلاعات، احساسات و عقاید خود را در مورد موضوعات آشنا بیان کنید. با یکیا چند نفر در یک موقعیت آشنا صحبت و نکات مربوطه را بیان کنید؛ به صحبت‌های آنها پاسخ دهید تا در مورد موضوعات آشنا به درک مشترکی در زبان انگلیسی برسید.

اهداف آیلتس زبان انگلیسی در مکالمه

این اهداف در زبان انگلیسی می‌تواند شامل این موارد باشد:  توصیف کردن، نظر دادن، دادن اطلاعات شخصی، بیان علایق، نظر دادن، درخواست اطلاعات یا توضیحات، موافقت و مخالفت، توضیح دادن، دلیل آوردن یا توجیه کردن، تصمیمگیری، پیشنهاد کردن، انتخاب کردن، علاوه بر وظایف فوق، وظایف زیر هم ممکن است مد نظر باشد:  مقایسه در زبان انگلیسی ، نشان دادن تقابل، علت، دلیل یا هدف،اولویتبندی، برنامه‌ریزی، متقاعد کردن، روایت کردن به زبان انگلیسی ، درمورد وقایع گذشته یا آینده سوال کردن، بیان اطمینان یا احتمال وقوع چیزی در آینده.

مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس

صحبت کردن و گوش دادن: می توانید برای آزمون زبان انگلیسی IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس، در مکان‌های آزمون زبان انگلیسی در کشور انگلستان و یا سایر اماکن مربوطه در سراسر جهان شرکت کنید. برای یافتن نزدیکترین مرکز آزمون زبان انگلیسی IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس به www.ielts.org/testcentres مراجعه کنید.برای آزمون زبان انگلیسی خود آماده شوید: برای کمک به شما در آماده شدن برای آزمون‌تان، نمونه‌های آزمایشی زبان انگلیسی رایگان در آدرس www.ielts.org/lifeskills وجود دارد که می‌توانید آنها را دانلود کنید. نتایج شما معمولاً ظرف مدت هفت روز بعد از آزمون زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود. شما در این آزمون زبان انگلیسی یکی از دو نتیجه را خواهید گرفت: پذیرفته و یا مردود، مردود به این معنی است که شما موفق نبوده‌اید و نمی‌توانید از نتیجه آزمون زبان انگلیسی خود برای اهداف مهاجرت استفاده کنید. در آدرس www.ielts.org/lifeskills با این مورد بیشترآشنا شوید. اگر در مورد مهارت‌های زندگی آیلتس سوالی دارید که در وبسایت به آن پاسخ داده نشده، می‌توانید از فرم پرس‌و‌جوی موجود در آدرس سایت استفاده کنید.اطلاعات بیشتر در مورد درخواست ویزای انگلیس را در www.gov.uk مشاهده کنید.شرکای آزمون زبان انگلیسی آیلتس، حق داوطلبان آزمون را برای حفظ حریم خصوصی‌شان به رسمیت می‌شناسند و از آن حمایت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ielts.org/privacy مراجعه کنید. برای اطلاع از چگونگی استفاده از آزمون آیلتس و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس، ویزای "خانواده یک فرد مستقر"، حق اقامت دایم و تابعیت، به www.ielts.org/life مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

دولینگو یک مثال عالی از یک برنامه ساده زبان‌آموزی و استفاده از آن بسیار ساده است: تنظیم یک پروفایل، انتخاب زبان انگلیسی مقصد، تعیین اهداف هفتگی و...آغاز زبان‌آموزی! اگر می‌خواهید از گذراندن دوره های منفرد یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مطالبی که قبلاً با آنها آشنا شده‌اید، جلوگیری کنید، می‌توانید از راه میانبر استفاده کنید. برای انجام این کار باید این آزمون زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید،چون در یادگیری زبان انگلیسی هیچ میانبری غیر از این وجود ندارد! گزینه "تست کردن" موقع شروع یادگیری زبان انگلیسی هم انجام می‌شود. می‌توانید با اصول کار شروع کنید یا می‌توانید در یک "آزمون ورودی" شرکت کنید و به برنامه اجازه دهید سطح تسلط شما را تعیین کند. هر درس در دولینگو از طیف وسیعی از فعالیتها مثل ترجمه تشکیل شده است و واژگان جدید زبان انگلیسی اغلب با تصاویر آموزش داده می‌شوند و نکات گرامری در حباب‌های گفتاری، کمی توضیح داده می‌شوند. همچنین تمرینهای شنیداری زبان انگلیسی وجود دارد که شما باید آنچه را می‌شنوید تایپ کنید. پس از پایان تمام دروس زبان انگلیسی در یک بخش، یک صفحه نمایش اضافی ظاهر می‌شود که "ضعیفترین کلمات" شما را نشان می‌دهد؛این کلمات توسط برنامه و هنگام کار در آن بخش شناسایی شده است. می‌توانید ضعیف‌ترین کلمات خود را در آنجا تقویت کنید و یا در مرحله بعد به عقب برگردید. زبان انگلیسی دولینگو همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تمام دروس خود را دوباره انجام دهید، حتی اگر بار اول همه چیز را به درستی انجام داده باشید. پس از تکمیل یک بخش، نوار زیر نماد آن بخش تخمینی از میزان مطالب یاد گرفته شده شما را نشان می‌دهد. طبیعتاً ، اگر درس را خوانده باشید، نوار پر خواهد شد. با گذشت روز، مقدار آن کم می‌شود، مگر اینکه تجدید نظر کنید.

دولینگو پیشرفت روزانه زبان انگلیسی شما را دنبال می‌کند

در پایان هر درس، شما یک گزارش پیشرفت دریافت می‌کنید که همچنین تعداد روزهای پشت سر هم که کار انجام داده اید را نشان می‌دهد. اگر «لینگوت» (پول ارز دولینگو که با پاسخ درست به سوالات بدست می‌آید) داشته باشید، در صفحه نمایش داده می‌شود. زبان انگلیسی دولینگو تشخیص می‌دهد که زبان‌آموزان باید انگیزه داشته باشند تا با اطمینان دوباره به برنامه برگردند و درس را از سر بگیرند. دولینگو از چندین روش مختلف برای نگه داشتن شما تا آخر مسیر استفاده می‌کند.مثلا یک ابزار آن، تعیین هدف است. اهدافی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید از "گاه به گاه" تا "دیوانه" متفاوت است و به میزان جدی بودن شما در یادگیری و سرعت پیشرفت شما بستگی دارد. دومین روشی که زبان انگلیسی دولینگو برای ایجاد انگیزه در زبان‌آموزان خود استفاده می‌کند، مهارت‌های پاداش و توانایی به دست آوردن "لینگوت" است.

یادآوری‌های تجدید نظر بصری

میلههای "قدرت" که در زیربخش‌های درسی نشان داده می‌شوند، یادآوری خوبی برای نقص حافظه هستند؛ و آن زمانی است که فکر می‌کنید درسی رایاد گرفته‌اید و می‌توانید حرکت را ادامه دهید اما در واقع آنچه شما نیاز دارید "تکرار ِبا فاصله" است تا مطمئن شوید درس جدید در حافظه‌تان نشسته است.تکرار فاصله‌ای ، در یادگیری زبان انگلیسی روشی است که به موجب آن کلمات خاص را در فواصل مشخص بین هر جلسه تکرار می‌کنید. طبق این تئوری، در نهایت می‌توانید بین تکرار دروس زبان انگلیسی ،چندین ماه فاصله بیندازید بدون اینکه معنای آن را فراموش کنید. خیلی از یادگیری‌ها در زبان انگلیسی دولینگو بصری است. تصاویری برای یادگیری واژگان و رنگ‌هایی که نشانگر درست یا غلط بودن شما هستند، بعلاوه متن قابل لمس برای کلمات جدید یا نکات دستوری مهم. چندنکته:اگرچه زبان انگلیسی دولینگو می‌تواند در حمایت از پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی شما بسیار مفید باشد، اما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این برنامه برای شما مناسب است یا نه، باید چند مورد را بخاطر بسپارید:اشتباه كردن قسمت اجتناب‌ناپذیر و اساسی یادگیری زبان انگلیسی است. سفر به سوی روان بودن در گفتگو، اغلب مربوط به داشتن شهامت برای سخن گفتن است حتی اگر می‌دانید که این کار بی نقص نیست. زبان انگلیسی دولینگو شما را به خاطر کوچکترین اشتباه کوچک در املا یا تلفظ زبان انگلیسی تنبیه و مجبور به اصلاح می‌کند. این امر به ویژه وقتی که در هر بخش پیشرفت می‌کنید و ساختارهای دستوری پیچیدهتری را یاد می‌گیرید، صادق است. بعضی از جملاتی که برنامه باعث می‌شود ترجمه‌شان کنید، معمولاً در گفتار طبیعی استفاده نمی‌شوند. با این حال، هدف آنها نشان دادن بعضی از مفاهیم زبان انگلیسی است. از آنجا که دروس و بخش‌های جدید فقط با اتمام درس قبلی در برنامه فعال می‌شوند، گاهی اوقات باید واژگان زبان انگلیسی را بیاموزید که لزوماً با اهداف یادگیری شما ارتباطی ندارند. زبان انگلیسی دولینگواین توهم را به شما می‌دهد که مهارت‌های گفتاری خود را تمرین می‌کنید. با این حال، آنچه در واقع برنامه از شما می‌خواهد این است که آنچه را که می توانید روی صفحه مشاهده کنید به صورت نوشتاری تکرار کنید. بنابراین، موقع انجام تمرینات "گفتاری"در زبان انگلیسی دولینگو، اساساً پس از برنامه شما تکرار می‌کنید؛ چیزی را از حافظه‌تان بازیابی نمی‌کنید یا از مغز خود نمی‌خواهید چیزی را از ابتدا ایجاد کند. به این ترتیب، دولینگو برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تلفظ را تمرین کنید اما از روز اول از شما نمی‌خواهد صحبت کنید.

دولینگو ابزاری عالی برای زبان‌ انگلیسی آموزان 

دولینگو یک دوره زبان انگلیسی مستقل نیست، اما یک گزینه عالی برای جعبه ابزار زبان‌آموزان است. استفاده از آن آسان و سرگرم کننده است و خوب کار می‌کند. البته انجام تکالیف را فراموش نکنید. اگر هدف شما شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دستیابی به تسلط واقعی است، به یاد داشته باشید که زبانی را که یاد می‌گیرید بخوانید، صحبت کنید و واقعاً با آن زندگی کنید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یکی از ملزومات مهم دنیای مدرن تبدیل گشته است. همان طور که می دانیم تماشای فیلم و سریال و گوش دادن به آهنگ های زبان انگلیسی به زبان آموزان کمک فراوانی خواهد کرد و فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را تسهیل خواهد کرد. همچنین علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دنبال کردن اخبار نیز می‌تواند ابزار مناسب و جذابی در یادگیری زبان انگلیسی باشد اگر زبان آموزان بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به یادگیری زبان انگلیسی از طریق اخبار انگلیسی بپردازیم. با مجله دیاکو همراه باشید. مطالبی که در اخبار گفته می‌شوند، دارای متنی واضح، صریح  و شفاف می باشند بنابراین دنبال کردن اخبار زبان انگلیسی می تواند روش عالی ای برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. در واقع پیگیری اخبار زبان انگلیسی به‌ نوعی یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای زبان آموزان محسوب می شود. علت اهمیت دنبال کردن اخبار در این است که یادگیری زبان انگلیسی تنها به گسترش دایره‌ی واژگان محدود نمی باشد و برقراری ارتباط با کسانی که به این زبان صحبت می‌کنند نیز حایز اهمیت است. وقتی شما بدانید در دنیای واقعی آنها دقیقا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، قطعا بهتر می توانید زبان انگلیسی شان را درک کنید. واژه ی خبر(News)، همانطور که از کلمه ی آن مشخص است، اطلاعاتی تازه و نو می باشد. اخبار بر روی موضوعات تازه و جدیدی تمرکز دارد که ممکن است دغدغه ی زبان آموزان هم باشد. مزیت دیگر اخبار این است که اخبار یک منبع تمام نشدنی می باشد. بسیاری از سایتها و شبکه های خبری در طول روز بارها و بارها به روز رسانی می‌شوند. بنابراین زبان آموزان همیشه با محتوا و مطالب جدیدی روبرو هستند. اخبارهای تلویزیونی با گویش‌های استانداردی بیان می‌شوند و گویندگان اخبار تلفظ واضحی دارند که برای زبان آموزان با سطح مبتدی و هم برای زبان آموزان سطح متوسط، ایده آل است و این مزیت مهمی برای زبان آموزانی است که به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردند. همچنین به هنگام خوانده شدن خبر توسط گوینده ی خبر متن آن نیز به صورت زیرنویس در زیر فایل تصویری قابل رویت است که سبب خواهد شد زبان آموز درک درستی از لغات و واژگان زبان انگلیسی بکار رفته در اخبار داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر شما از سطح زبان انگلیسی متوسط یا پایین‌تری برخوردار هستید نیز می‌توانید به اخبار مناسب با سطح خودتان در سایت‌های خبری مختلف هم دسترسی داشته باشید و بعد از پیشرفت سطح زبان انگلیسی خود، اخبار و موضوعات سخت ‌تر و پیچیده تری را انتخاب کنید.

 معرفی شبکه های زبان انگلیسی خبری معتبر

در این قسمت می خواهیم شما را با منابع خبری مهم و معتبر زبان انگلیسی آشنا کنیم. بی بی سی از بزرگترین سایت‌های اخبار زبان انگلیسی در دنیا می باشد که شامل طیف وسیعی از موضوعاتی از قبیل اخبار دنیا، اخبار انگلستان، سرگرمی، فن‌آوری، سیاست و ورزش است. این شبکه همچنین دارای برنامه‌ روزانه ‌ای به نامWords in the News  می باشد که مخصوص علاقه مندان زبان انگلیسی و لهجه‌ی بریتانیایی است. در این برنامه، گویندگان اخبار فهرستی از کلمات مهم موجود در متن خبر را آماده می کنند و سپس داستانی متشکل از همان کلمات را برای شنونده می‌خوانند. ممکن است در ابتدا برخی از کلمه‌ها برای زبان آموزان سخت باشند ولی معمولا در آخر برنامه می‌توانند کلمات آن درس را مرور کرده و یاد بگیرند. دنبال کردن اخبار این شبکه را برای یادگیری زبان انگلیسی به شما پیشنهاد می کنیم.

اخبار زبان انگلیسی شبکه ‌ Voice of America

این شبکه نیز منبع مناسب دیگری در یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این اخبار در دو سطح مختلف روی وب‌سایت این شبکه قرار داده می‌شود. زبان‌آموزان می‌توانند به پادکست‌ زبان انگلیسی اخبار گوش بدهند و یا ویدئوهای مربوط به آن را تماشا کنند و هم ‌زمان متن اخبار را بخوانند. گویندگان خبر این شبکه معمولا آهسته و واضح صحبت می‌کنند. بنابراین زبان‌آموزان مبتدی نیز می توانند با این سرعت  به راحتی هماهنگ شوند. گوینده گان این شبکه از بسیاری از لغات پرکاربرد زبان انگلیسی درهنگام بیان جملات خبری خود در موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، اکتشافات، رویداد های جهان و ... استفاده می کنند که قطعا کمک قابل توجهی در یادگیری لغات زبان انگلیسی کاربردی به زبان آموزان خواهد کرد. ای بی سی یک شرکت خبری دولتی استرالیایی است که وب‌ سایت آن در سراسر جهان مطرح هست. این شبکه  مانند شبکه ی BBC به گونه ای می باشد تا بی‌طرفی سیاسی در آن به خوبی رعایت شود. موضوعات اخبار این شبکه شامل سیاست، کسب‌وکار، ورزش، علم و...می باشد. برای اینکه بتوانید از گوش دادن به اخبار زبان انگلیسی نهایت استفاده را ببرید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

سعی کنید دقیقا اخبار موردعلاقه‌ی خود را دنبال کنید

 ممکن است برای شما گوش دادن به اخبار سیاسی کسل کننده و خسته کننده باشد. به شما پیشنهاد می دهیم اخبار بخش های جذاب دیگری مانند بخش ورزشی؛ سلامت و پزشکی؛ هنری و... را دنبال کنید. قطعا علاقه شما به موضوع مورد نظر فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را سرعت می بخشد. پیدا کردن خبرهای زبان انگلیسی‌ درباره‌ی موضوعاتی که به آنها علاقه‌مند هستید، انگیزه‌ی شما را برای یادگیری بسیار بالا می برد. قطعا این شیوه‌ی یادگیری زبان انگلیسی به کمک اخبار جذابیت‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت.

می‌توانید مدت نیم ساعت از یک بخش خبری زبان انگلیسی را ضبط کنید و بر روی فایل ضبط شده کار کنید!

 اگر هنگام تماشای خبر با لغت یا اصطلاح جدیدی روبه‌رو می شوید، خبر را متوقف کنید و آن لغت یا اصطلاح زبان انگلیسی را یادداشت کنید و در دیکشنری مناسب معنی آن را جستجو کنید سپس به ادامه ی اخبار مورد نظر خود بپردازید. تکنیک یادداشت برداری یا Note taking بسیار می‌تواند در این بخش به شما کمک کند. در حین گوش دادن خبر، سعی کنید کلمات کلیدی زبان انگلیسی خبر را که می‌شنوید بر روی کاغذ یادداشت کنید. سپس در دیکشنری زبان انگلیسی به انگلیسی، دیکته صحیح و تلفظ آن را چک کنید. 

برنامه‌ی گوش دادن به اخبار با هدف تقویت و یادگیری زبان انگلیسی را بلند مدت دنبال کنید. 

نکته جالب در خبر این است که بعد از مدتی که به اخبار گوش می‌دهید، طیف واژگان زبان انگلیسی که می بینید و یا می‌شنوید بسیار به چشم و گوش شما آشنا می‌آیند. دلیل آن هم این است که کلمات مختص خبر محدود هستند و در خبرهای مختلف دائما تکرار می‌شوند. امروزه اینترنت پر است از اخبار سطحی و بدون کیفیت و محتوا. اخبار با کیفیت را دنبال کنید. امروزه برخی از سایت ها مجموعه ای از بهترین اخبار موجود در اینترنت را جمع آوری می کنند. مزیت این اخبار ویدئویی در این است که زبان آموزان همزمان اخبار را هم می بینند، هم می شنوند و هم می خوانند در واقع با دنبال کردن اخبار زبان آموزان هم مهارت Listening و هم مهارت Reading و درک مطلب خود را بهبود می بخشند.در انتهای این مقاله به اطلاع می‌رسانیم که دوره‌های مختص خبر تحت عنوان Press & News و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در آکادمی زبان  انگلیسی دیاکو بصورت تکروز پنجشنبه به علاقه‌مندان ارائه می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۲۱۱۴ تماس بگیرید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی Pearson Tests of English که به اختصار PTE خوانده می شود، یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که داوطلبان آن متقاضیان درخواست پذیرش و مهاجرت به بعضی از کشورها مانند استرالیا و نیوزیلند می باشند. بدیهی است فقط دانشگاه ها و سفارت خانه هایی نتیجه این آزمون زبان انگلیسی را از شما خواهند پذیرفت که آزمون PTE، در لیست موارد قابل قبول و معتبر آن ها باشد. از این رو لازم است پیش از ثبت نام در این آزمون و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، اطمینان حاصل نمایید که دانشگاه یا کشور مقصد، نمره آزمون زبان انگلیسی PTE را از شما می پذیرد. دقت داشته باشید که این آزمون زبان انگلیسی برخلاف آزمون های بین المللی TOEFL و IELTS به دلیل تحریم های جاری در ایران برگزار نمی شود و برای شرکت در آن باید به کشور های دیگری سفر کرد. پیشنهاد آکادمی زبان زبان انگلیسی دیاکو برای شرکت در این آزمون، کشور ترکیه است. علت اصلی این است که ترکیه همانند دیگر کشورهای برگزار کننده مانند عراق، آذربایجان، امارات و غیره نیازی به اخذ ویزا ندارد و از مراکز امتحانی خوبی برخوردار است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با مراکز برگزاری این آزمون زبان انگلیسی در کشور همسایه، ترکیه بیشتر آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ارزروم ترکیه

ارزروم مرکز استان ارزروم در ترکیه است و در زبان فارسی به معنی سرزمین رومیان می باشد. جمعیت این شهر حدود۳۶۷۰۰۰ نفر می باشد. این شهر نقشی نظامی و اقتصادی در کشور ترکیه دارد. همچنین فعالیت خوبی در روابط بازرگانی ترکیه و ایران ایفا می کند. مرکز ATASEM در دانشگاه آتاتورک شهر زیبای ارزروم ترکیه  واقع است. بد نیست بدانید بیمارستان این دانشگاه در نزدیکی این مرکز قرار دارد. این مرکز دارای بهترین امکانات و تجهیزات برای متقاضیان آزمون زبان انگلیسی PTE می باشد. در حال حاضر مرکز   ATASEM در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته آزمون زبان انگلیسی  PTE را برگزار می کند. ظرفیت این مرکز ۱۰ صندلی است که در دو ردیف پنج تایی چیده شده است. از مزیت های این مرکز می توان به نحوه نور پردازی آرامش بخش آن و همچنین کمدهای بزرگ آن جهت نگهداری وسایل اشاره کرد. لازم است بدانید ارزروم یکی از نزدیک ترین مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی  PTE به ایران است و می توان به صورت زمینی هم به این شهر سفر کرد، بنابراین ارزروم یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE  است. 

مرکزآزمون PTE  زبان انگلیسی در شهر آدانا ترکیه

آدانا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر در حدود ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارد و جز قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. لازم است بدانید برای سفر به آدانا از ایران، پرواز مستقیم وجود ندارد. مرکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE  این شهر واقع در دانشگاه علمی و فناوری آدانا مقابل مسجد هیسترویک آدانا می باشد. بد نیست بدانید این دانشگاه به پردیس خود منتقل شده است و دیگر در مرکز شهر ساختمان آموزشی ندارند. بنابراین، امتحانات در مدرسه زبان های خارجی و زبان انگلیسی برگزار می شود. پردیس این دانشگاه در شرق شهر واقع شده است. شما می توانید با اتوبوس های شهری ۱۲۴، ۱۰۶ و ۱۴۴ به این دانشگاه برسید. 

مراکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول ترکیه

شهر استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه است و به سبب جاذبه های تاریخی و مدرن، مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می‌شود.بیشترین مراکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول قرار دارد. در بین این مراکز امتحانی، دانشگاه استانبول دارای ۱۰ جایگاه امتحانی، دانشگاه فنی یلدیز استانبول دارای ۸ جایگاه امتحانی و مرکز حرفه ای پیرسون دارای ۲۰ جایگاه امتحانی می باشد. برای رفتن به مرکز یلدیز پیشنهاد میکنیم حداقل یک ساعت قبل، در مرکز آزمون زبان انگلیسی حاضر باشید. اگر حتی یک دقیقه بعد از وقت مقرر برسید، شما مجاز به شرکت در آزمون زبان انگلیسی نخواهید بود. بعد از ورود به دانشگاه در محوطه تابلو "Pearson VUE Authorized Test Center Select" را دنبال کنید. در بلوک B می توانید با فشار دادن دکمه ۱ آسانسور به طبقه ۶ بروید. اگر با تاکسی میخواهید به این محل بروید، به تاکسی بگویید شما را به بشیکتاش ببرد.  اگر تمایل دارید با اتوبوس به محل مقرر برسید، میتوانید از میدان تقسیم اتوبوس های شماره  ۵۵۹C و ۱۲۹T را سوار شوید تا شما را به دانشگاه فنی یلدیز برسانند. برای رسیدن به ، از میدان اصلی در بشیکتاش (در کنار اسکله و ایستگاه اصلی اتوبوس) روبروی کاخ Dolmabahce و ورزشگاه بشیکتاش مستقیم پیش روید، در دومین خروجی به سمت راست بروید، وارد خیابان سنگ فرش شده ای می شوید. از تپه بالا میروید تا به V-Junction (ورودی هتل w) برسید. از سمت چپ ۲۵۰ متر جلو روید. در سمت راست قبل از چراغ راهنمایی ورودی پارک تجاری BJK پلازا قرار دارد. مرکز حرفه ای پیرسون در بلوک A طبقه ۱ می باشد. به عنوان محل آزمون زبان انگلیسی خود انتخاب کردید، باید وارد خط مترو Yenikap- Haciosman شوید و بعد در ایستگاه دانشگاه استانبول از قطار پیاده شوید. مرکز آزمون زبان انگلیسی علمی PTE در طبقه اول ساختمان اطلاع رسانی روبروی خوابگاه Vezneciler قرار دارد. یکی دیگر از مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی در شهر استانبول می باشد. این مدرسه در بلوار بارباراس شماره ۹۱ واقع شده است. در سمت چپ ساختمان بانک  Vakifو هتل کنراد روبروی آن قرار دارد.  برای رسیدن به این مرکز به ایستگاه مترو  Zincirlikuyu بروید، سپس اتوبوسی به سمت بشیکتاس یا تقسیم سوار شوید. البته شما می توانید مینی بوس های بشیکتاس را هم سوار شوید. اما در هر دو صورت شما باید در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس یا مینی بوس  پیاده شوید. هر دو به طور مستقیم از مقابل مدرسه که در سمت راست قرار دارد عبور می کنند. اگر از میدان تقسیم میخواهید به این مرکز بروید، میتوانید از اتوبوس شماره ۵۵۹ استفاده کنید و در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس پیاده شوید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر آنکارا ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE شهر انکارا در دانشگاه  YILDIRIM BEYAZIT واقع است. برای رسیدن به این دانشگاه شما باید در خیابان آتاتورک به سمت بلوار Cankaya حرکت کنید. بعد از چراغ راهنمایی و رانندگی به سمت خیابان Cinnah حرکت کنید. این دانشگاه ۱۵۰ متر جلوتر از چراغ راهنمایی و رانندگی و درسمت راست شما قرار دارد. در پشت ساختمان اصلی محلی برای پارک ماشین ها وجود دارد. اگر میخواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، از گووانپارک اتوبوس ۱۱۲ را سوار شوید. در ایستگاه دوم کنار پارک Kugulu از اتوبوس پیاده شوید. ۱۵۰ متر در خیابان Cinnah پیش روید. دانشگاه را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. البته علاوه بر این ، شما میتوانید از اتوبوس های شماره ۴۱۳،۱۱۳, ۱۸۸, ۴۰۸, ۱۳۵, ۱۱۴, ۱۱۵, ۳-۱۱۴ نیز استفاده کنید. 


مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر دنیزلی ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر دنیزلی در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه Pamukkale قرار دارد. اگر میخواهید به این مرکز بیایید، از مرکز شهر" KAMPUS" اتوبوس ها و مینی بوس ها عمومی را سوار شوید تا به این دانشگاه برسید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ازمیر ترکیه

این مرکز در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه Dokuz Eylul در پردیس Dokuzcesmeler واقع در بوکا ازمیر قرار دارد. در نزدیکی این دانشگاه یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد. اگر از گیت A وارد شوید، به راست و سپس به چپ بروید. اگر ۳۰۰ متر به جلو روید، دانشکده زبان های خارجی را در سمت راست خود خواهید دید.آکادمی زبان دیاکو تخصصی‌ترین مرکز برگزاری آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دوره آمادگی آزمون PTE این امکان را دارد تا شما را برای موفقیت در این آزمون همراه با مدرسین مجرب و در لابراتوار تخصصی PTE آماده کند. 

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی PTE از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش میشود.

آزمون زبان انگلیسی  PTE:

آزمون زبان انگلیسی PTE  از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش می باشد. PTE که مخفف عبارت  Pearson test of English است توسط مرکز آموزش زبان انگلیسی Pearson  طراحی شده و در سالهای اخیر جایگزین مناسبی برای آزمون IELTS شده است. این آزمون برای سنجش موفقیت افراد در یادگیری زبان  انگلیسی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی طراحی شده است و به ۲ شیوه برگزار می شود :

 Academic آکادمیک
این فرمت از آزمون زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاههای درجه یک بریتانیا و آمریکا مورد قبول می باشد. نتیجه این آزمون زبان انگلیسی طی ۲ تا ۵  روز کاری از تاریخ امتحان مشخص می شود.  زمان این آزمون زبان انگلیسی در مجموع ۳ ساعت می باشد که در چهار قسمت تقسیم می گردد.در حال حاضر این آزمون زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شود و شما برای شرکت در این آزمون زبان انگلیسی می بایست به یکی از کشور های آذربایجان، ترکیه، عراق و یا امارات سفر کرده  و امتحان دهید. هزینه این آزمون زبان انگلیسی در باکو ۱۷۰ دلار، در ترکیه ۷۰۰ لیر و در  امارات ۹۳۵ درهم می باشد .

PTE زبان انگلیسی جنرال
این آزمون زبان انگلیسی از دو بخش تشکیل شده است : یک بخش نگارش و دیگری بخش صحبت کردن می باشد. بخش نگارش مهارتهای شما را در  زمینه های  Listening, Reading Comprehension, Writing می سنجد. در بخش صحبت کردن زبان انگلیسی (Speaking) متقاضی توسط یک ممتحن آموزش دیده از لحاظ صحبت کردن به زبان انگلیسی سنجیده می شود .  این آزمون زبان انگلیسی نیز شبیه استاندارد اروپا (CEFR)  دارای ۶ سطح می باشد. تمامی سطوح این آزمون زبان انگلیسی توسط سازمان Edexcel  اجرا می گردد که مورد تایید Ofqual انگلستان می باشد.مدارک زبان انگلیسی PTE General دارای اعتبار زمانی نمی باشد و هیچگاه منقضی نخواهند شد. در جنرال PTE تمرکز بر ارزیابی توانایی در بر قراری  ارتباط به زبان انگلیسی است.

چرا آزمون زبان انگلیسی  PTE؟

با توجه به رشد روز افزون آمارافرادی که تمایل به خروج از کشور و مهاجرت دارند، ‌ موضوع آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی و نمره زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورها برای شروع این مسیر می باشد. اساسا آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی بدین منظور طراحی شده اند تا سطح زبانی و میزان دانش افراد در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را بصورت استاندارد مورد ارزیابی قرار دهند. از اینرو است که اکثر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زبان انگلیسی در جهان برای ارائه پذیرش به دانشجویان ، از آنها نمره ای مشخص از یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی و معتبر را درخواست دارند. حتی در مواردی که افراد برای اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر (خصوصا کشور های انگلیسی زبان) اداره مهاجرت آن کشورهمراه با مدارک  شغلی و رزومه کاری از آنها مدرک معتبر زبان انگلیسی میخواهند. در غیر اینصورت دریافت هرگونه ویزای مهاجرتی اعم از کاری، سرمایه گذاری و یا کار آفرینی به مشکل برخورده و اساسا غیر ممکن است. البته باید توضیح دهیم که دوره های PTE  تا حد زیادی بر روی تکنیک ها  و شگرد های این آزمون زبان انگلیسی تمرکز دارد. کتب کمک آموزشی و مرجع توسط مدرسین دوره معرفی می گردد و زبان انگلیسی آموز با یک برنامه ریزی فشرده و منسجم میبایست بتواند در مدت زمان چهار ماه و نیم دوره در دیاکو و در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir سطح زبانی خود را ارتقا بخشد. زبان انگلیسی آموز دوره PTE با تقویت دانش عمومی و آکادمیک زبانی خود و همراه با آن شرکت  در کلاس ها و یادگیری تکنیک های آزمون خطا می تواند به نمره دلخواه خود دست یابد. این آزمون زبان انگلیسی امروز طرفداران زیادی  در بین زبان آموزان خصوصا آنان که قصد ادامه تحصیل و یا مهاجرت به استرالیا را دارند پیدا کرده است و بسیاری ترجیح می دهند PTE  را جایگزین آزمون زبان انگلیسی  IELTS  نمایند.آزمون PTE زبان انگلیسی آزمون کامپیوتری است و چهار مهارت اصلی زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. بدین منظور زبان آموز می بایست تا حدودی آشنا با کامپیوتر خصوصا کیبورد و تایپ باشد. چرا که در بخش نوشتاری Writing،  زبان آموز می بایست متون مربوط به بخشهای نوشتاری را تایپ کند. سیستم نمره دهی آزمون PTE  از نمره ۰ تا ۹۰ برای هر مهارت می باشد.  برای ویزای مهاجرتی به استرالیا نمره ۵۰ در هر مهارت از PTE معادل نمره ۶ IELTS  نمره ۶۵ معادل ۷ آیلتس زبان انگلیسی و نمره ۷۹ معادل ۸ آیلتس می باشد. آزمون PTE  در عین حال آزمونی جالب است به گونه ای که مهارت های زبانی شما بصورت تلفیقی مورد ارزیابی قرار می گیرد به عنوان مثال در بخش Read Aloud  ( با صدای بلند خواندن ) ضمن ارزیابی روان خوانی  شما در مهارت گفتاری Speaking  ، سطح مهارت خواندن Reading نیز سنجیده می شود و امتیازات در مهارت های مختلف توسط رایانه با دقت و به درستی تقسیم می گردد.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE هستید، به طور حتم به دنبال راهی برای بالا بردن نمره خود در هر بخش هستید. بخش ریدینگ یکی از آن بخش‌هایی است که پیش رو خواهید‌داشت. اما سوالی که مطرح است این است که چگونه می‌توان مثل یک فرد حرفه‌ای در این بخش نمره گرفت؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، این مقاله را تا آخر بخوانید تا به شما بگوییم رمز موفقیت در این بخش چیست! از آنجا که بسیاری از افراد عادت به مطالعه روزانه و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ندارند، معمولاً در بخش ریدینگ آزمون زبان انگلیسی PTE دچار مشکل می‌شوند. اما چه نکات، ترفند یا راهکارهایی برای کسب نمره‌ای بالا در این بخش وجود دارد؟

با سرعت عادی زبان انگلیسی را بخوانید!

بخش ریدینگ شاید کمی دشوار به نظر برسد،  در این قسمت شما آنچه را می‌گویید به دقت توسط کامپیوتر ضبط و تفسیر می‌شود. دقت داشته‌باشید که برای عملکرد بهتر در این بخش، می‌بایست با سرعت عادی زبان انگلیسی را صحبت کنید ، نه خیلی سریع و نه خیلی کند! هم‌چنین، می‌بایست از مکث‌های طولانی و آواهایی مانند aahs  و   uhms، که هر دو می توانند نمره شما را پایین بیاورند، دوری کنید.

از صحبت با لهجه‌ای اغراق آمیز در زبان انگلیسی خودداری کنید!

اکثر آسیایی‌ها این برداشت غلط را دارند که برای داشتن آزمون زبان انگلیسی بهتر باید با لهجه صحبت کنند. تلاش کنید تا حد امکان عادی صحبت کنید و هر کلمه را به طور صحیح و بدون مکث و وقفه تلفظ کنید.

زمان را مدیریت کنید!

برای تکمیل بخش ریدینگ زبان انگلیسی ، ابتدا لازم است بدانید که برای هر سوال چقدر زمان در اختیار دارید. بنابراین، در حین حل سوالات زبان انگلیسی ، به ساعت خود توجه داشته‌باشید تا بیش از حد برای یک سوال زمان نگذارید. به عبارتی، در صورت مواجه شدن با سؤالی دشوار ، بیش از حد وقت خود را صرف آن نکنید. برای این منظور، پیش از آزمون زبان انگلیسی و در طول تمرینات، مشخص کنید کدام سوال وقت‌گیرتر است. به این ترتیب، می‌توانید ترفندهایی برای ذخیره زمانتان درنظر بگیرید. به عنوان مثال، یکی از سوالات زبان انگلیسی مشکل در این بخش، سوالات چند‌گزینه‌ای است. توصیه ‌می‌کنیم تنها یک بار آنها را بخوانید. چراکه اغلب متقاضیانی که تجربه و مهارت کافی ندارند، به دلیل بالا و پایین کردن سوالات و گزینه‌ها، وقت زیادی را از دست می‌دهند و زمان این بخش را به دلیل اتلاف زمانی از دست می‌دهند. همان طور که می‌دانید، یکی از متداول‌ترین روش‌ها در بخش ریدینگ زبان انگلیسی ، استفاده از روش skim & scan است. skim زمانی نتیجه بهتری دارد که شما فرصت کمی در اختیار داشته‌باشید. درواقع، در این روش شما به سرعت متن زبان انگلیسی را می‌خوانید بدون آنکه بر روی تک‌تک لغات تمرکز کنید. آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید ایده اصلی را از متن استخراج کنید. اما هدف از scan در ریدینگ، بدست آوردن اطلاعات دقیق از متن است. بنابراین، تمرکز اصلی در این بخش بر روی کلیدواژه‌های زبان انگلیسی است. به یاد داشته باشید که در این بخش شما به دنبال درک معنای متن نیستید بلکه تنها به دنبال پاسخ پرسش‌های خود هستید. اکنون، نوبت آن رسیده که به ارائه چند ترفند برای پاسخ به سوالات متداول متقاضیان بپردازیم. سوالات زبان انگلیسی چندگزینه‌ای با یک پاسخ صحیح.سوالات را به دقت بخوانید. تلاش کنید تا متوجه شوید سوال چه جوابی از شما می‌خواهد. در صورت سوال به دنبال کلمه زبان انگلیسی NOT بگردید و گزینه مناسب را پیدا کنید. در مرحله بعد، می‌بایست متن را به دقت بخوانید تا جواب را پیدا کنید. حالا، باید گزینه‌ها را بخوانید و جواب را با گزینه ها مطابقت دهید.سوالات چندگزینه‌ای با پاسخ‌های چندگزینه‌ای در ابتدا بهتر است صورت سوال را بخوانید تا متوجه شوید که سؤال چه چیزی از شما می‌خواهد. تمام گزینه‌ها را بررسی کنید. بخاطر داشته‌باشید، به طور کلی اگر پنج شش سوال زبان انگلیسی وجود داشته‌باشد ، فقط دو مورد از آنها صحیح هستند. مراقب باشید گزینه نادرست را انتخاب نکنید زیرا نمره منفی برای شما لحاظ می‌شود. اما اگر هفت گزینه پیش‌رو دارید ، احتمالاً جواب شما سه گزینه خواهد‌بود. چینش پاراگراف‌ها ابتدا گزینه های داده‌شده را بخوانید. عبارت مقدماتی را تحلیل کنید. عبارت انتخاب شده را حذف کنید و آن را به عبارت منطقی بعدی وصل کنید. این فرآیند را برای رسیدن به یک جواب زبان انگلیسی کامل تکرار کنید. به یاد داشته باشید که برای هر جفت منطقی فقط یک نمره وجود دارد. نمره کل برای هر سوال ۴ است. به یاد داشته باشید که جواب را دوباره تصحیح کنید.پر کردن جاهای خالی (Reading and Writing)در این دو بخش ، همه چیز درمورد کالوکیشن‌هاست. کالوکیشن‌ها یک جفت کلمه یا عبارتی هستند که اغلب با هم استفاده می‌شوند. مثلاً عباراتی مانند academic achievement و abstract concept نمونه‌هایی از کالوکیشن هستند.برای پر کردن جاهای خالی، با خواندن چند جمله زبان انگلیسی بعد از جای خالی می‌توانید به راحتی به جواب برسید. توجه داشته‌باشید که به هنگام تمرین در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، معانی کلماتی که برایتان آشنا نیستند، پیدا کنید. متن و سپس گزینه‌های داده‌شده را بخوانید. برای برخی پاسخ‌ها می‌توانید قوانین گرامر را اعمال و جواب را به راحتی پیدا کنید. ابتدا سوال‌های ساده را پیدا کنید و به آنها پاسخ دهید. به یاد داشته‌باشید که پاراگراف را تصحیح کنید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد