نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

دیکشنری زبان انگلیسی ابزاری کلیدی و بسیار مهم در یادگیری و فهم زبان انگلیسی است. یک دیکشنری خوب می تواند در یادگیری لغات زبان انگلیسی و اصطلاحات به زبان آموزان کمک فراوانی کند. دیکشنری، مرجع لغت‌های یک زبان انگلیسی است و در آن معانی لغات به همراه توضیحات مربوط به آن لغت مانند ریشه، تلفظ و اطلاعات دیگر در کنار هم آورده می شود. قطعا هرفردی در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شروع به یادگیری یک زبان خارجی می کند یا در حال استفاده از یک زبان خارجی است، در هر سطح مهارتی و هر تخصصی که باشد به یک دیکشنری خوب نیاز پیدا خواهد کرد. این را بدانید که زبان‌آموزان موفق از ديکشنري‌هايشان هميشه و بطور مرتب استفاده مي‌کنند. امروزه وجود تعداد بسیار زیاد و متنوعی از دیکشنری زبان انگلیسی درسطح بازار و اینترنت انتخاب را برای زبان آموزان دشوار کرده است. در این مقاله سعی خواهیم داشت تا شما را با ویژگی های یک دیکشنری خوب و مناسب زبان انگلیسی آشنا کنیم. با آکادمی دیاکو همراه باشید.

 یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب تک زبانه است

یک دیکشنری خوب زبان انگلیسی تک زبانه و یا به عبارتی زبان انگلیسی به انگلیسی می باشد. استفاده از دیکشنری انگلیسی به زبان انگلیسی باعث می شود که دایره ی لغات زبان آموزان افزایش پیدا کرده و ارتباط بهتری با زبان انگلیسی برقرار کند. در دیکشنری انگلیسی به انگلیسی هر عبارت و واژه به شکل ساده ای به زبان انگلیسی توضیح داده می شود و زبان آموز با مطالعه معنی لغت به تدریج با مفهوم آن آشنا می شود و به کاربرد آن لغت زبان انگلیسی در جملات مختلف پی خواهد برد. البته هنگام یادگیری زبان انگلیسی بد نیست از دیکشنری فارسی به انگلیسی هم استفاده شود اما باز تاکید ما بر روی دیکشنری انگلیسی به انگلیسی باشد تا به این وسیله دایره لغات زبان انگلیسی خود را گسترش دهید. دقت کنید که دیکشنری های دوزبانه ذهن زبان آموزان را تنبل می کند و لزوما هم معنی درست کلمه را به او نمی دهد. همچنین این دیکشنری ها به فرد یاد نمی دهند که چگونه از کلمه ی مورد نظر خود استفاده کند زیرا زمانی می توان گفت فرد کلمه ای یاد گرفته است که بتواند با آن به شکلی صحیح جمله بسازد.

یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب اطلاعات جامع و مناسبی دارد

در یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب اطلاعاتی از قبیل توضيح معني هر لغت به زبان انگليسي، تلفظ صحيح لغت از طريق علائم فونتيک (دارای هر دو تلفظ بریتانیایی و آمریکایی باشد)، نوع کلمه که شامل صفت، فعل، قيد، اسم و... می باشد، ويژگي‌هاي دستوري يا گرامري كلمه که شامل قسمتهاي دوم و سوم فعل، قابل شمارش يا غيرقابل شمارش بودن يک اسم و... می باشد. همچنین ترتيب قرارگيري لغات زبان انگلیسی ، جملات نمونه و مثالها براي هر لغت، کلمات هم معني و متضاد نیز در دیکشنری استاندارد وجود دارد. در بسیاری از دیکشنری‌های مرجع از تصاویردر کنار توضیحات برای درک بهترزبان آموزاستفاده می کند، بنابراین یک دیکشنری خوب عکس دار هم می باشد.

یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب اندازه مناسبی دارد

امروزه دیکشنری ها در اندازه های متفاوتی تهیه شده و به بازار عرضه می شوند. یک دیکشنری زبان انگلیسی خوب باید از اندازه مناسبی برخوردار باشد تا فرآیند مطالعه و یادگیری را آسان کند. دیکشنری هایی که بسیار بزرگ هستند مناسب کتابخانه هستند اما برای یادگیری چندان کاربردی نیستند و نگهداری آن ها بسیار سخت می باشد. اما بهترین سایز دیکشنری خوب برای یادگیری دیکشنری زبان انگلیسی جیبی می باشد که بتوان به راحتی در همه جا آن را حمل کنید.

انواع مختلف دیکشنری زبان انگلیسی از لحاظ محتوا

به طور کلی دیکشنری های زبان انگلیسی برای اهداف متفاوتی نوشته می شوند. هدف بعضی از دیکشنری ها تنها  آموزش Phrasal Verbs (افعال عبارتی) است،‌ هدف بعضی دیگر از آن ها Idioms (اصطلاحات) بوده و هدف بعضی از آن ها هم آموزش Collocations (این که چه کلمه ای با چه کلمه ی دیگر می تواند به کار برود) می باشد. از طرفی دیگر دیکشنری های زبان انگلیسی از نظر موضوع نیز تخصصی می شوند که باید با توجه به فیلد کاری و رشته ی مورد نظر خود دیکشنری مناسب خود را تهیه کنید. دیکشنری‌های تصویری نیز همانطور که از اسمشان پیداست بر اساس تصویر و عکس کلمات را معرفی می‌کنند. در این دیکشنری‌های زبان انگلیسی بر اساس هر موضوع عکسهای مرتبط با آن در یک صفحه گنجانده شده و کلمه هر تصویر لیبل گزاری می‌شود. استفاده از این دیکشنری زبان انگلیسی به زبان‌آموزانی که حافظه تصویری قوی دارند توصیه می‌شود چراکه با نگاه به تصاویر و اجسام، کلمه مورد نظر به خاطرشان می‌آید. همچنین لغات دسته‌بندی شده بر اساس هر موضوع کمک شایانی به زبان‌اموز در یادگیری طیف وسیعی از کلمات می‌کند. برای تهیه و خرید هر یک از دیکشنری‌هایی که نام بردیم می‌توانید به کتابفروشی آکادمی زبان دیاکو مراجعه نمایید.

 نگاهی به دیکشنری های زبان انگلیسی آنلاین

ما در این قسمت به دلایل استفاده از دیکشنری های زبان انگلیسی آنلاین می پردازیم. در این نوع از دیکشنری ها قابلیت جستجوی ساده و بسیار سریع لغات وجود دارد زیرا که تایپ کردن یک کلمه بسیار راحت تر و سریع تر از گشتن آن در بین صفحات زیاد یک دیکشنری چاپی می باشد. همچنین در این نوع از دیکشنری های زبان انگلیسی فایل های صوتی وجود دارد که طرز تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی را به شما نشان می دهد. از طرفی از آنجا که در دیکشنری های چاپی فضای محدودی وجود دارد لغات با فونت ریزی چاپ می شود ولی در دیکشنری های آنلاین زبان انگلیسی فضای بیشتر و مناسب تری وجود دارد. از دیکشنری های آنلاین موجود می توان به این دیکشنری ها اشاره نمود. همچنین اگر می خواهید به صورت آفلاین از دیکشنری ها استفاده کنید دیکشنری لانگمن زبان انگلیسی برای ویندوز دیکشنری مناسبی می باشد.دیکشنری ها مراجع بسیار مهمی بوده و امروزه با گسترش ارتباطات و نیاز فراوان به یادگیری زبان، به ابزاری فوق ضروری تبدیل گشته اند. در هر حرفه و مقطع تحصیلی، بدون شک به یک دیکشنری خوب زبان انگلیسی برای فهم واژگان خارجی و یافتن کلمات معادل نیاز خواهد بود. شما می توانید قبل از خرید هر دیکشنری زبان انگلیسی، چند لغت را پیدا کرده و بخوانید و ببینید آیا معنی آن لغت را می توانید به راحتی متوجه بشوید یا خیر. در واقع آیا متوجه توضیحاتش میشوید یا بالاتر از سطح شما است. همچنین دقت داشته باشید که آیا این دیکشنری به بخوبی صحافی شده و بعد از مدتی استفاده بازهم یکپارچه باقی میماند؟ و آیا صفحاتش برای نوشتن بقدر کافی ضخامت دارد؟ یک نکته مهم در هنگام استفاده از دیکشنری این است که بسياري از کلمات بيش از يک معني دارند. اولين معني در ديکشنري زبان انگلیسی هميشه آن چيزي نيست که شما به دنبال آن هستيد. شما بايد معاني ديگر را هم چک کنید تا مطمئن شويد کدام معني به لغت مورد نظر شما نزديک‌تر می باشد. نکته  پایانی اینکه ملاک انتخاب دیکشنری باید دقیقا خودتان باشید و با توجه به سطح زبان انگلیسی خود و سایر معیارها ی مورد نظرتان از جمله راحتی در فهم معانی لغات،‌داشتن اطلاعات جامع آن دیکشنری و ...اقدام به انتخاب دیکشنری مطلوب خود نمایید. اگر در خصوص انتخاب دیکشنری مورد نظر خود همچنان سوالاتی دارید می‌توانید از مدرسین خود در آکادمی دیاکو کمک بگیرید.شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و  مدرسین زبان انگلیسی دیاکو به عنوان کارشناسان خبره می‌توانند در انتخاب یک دیکشنری خوب به شما توصیه‌های ارزشمندی دهند.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی چقدر از وقت خود را به تماشای فیلمهای زبان انگلیسی اختصاص می‌دهید؟ آیا به فیلم و سریال‌های انگلیسی به عنوان یکی از راه‌های سریع یادگیری زبان انگلیسی اعتقاد دارید؟ آیا در تعطیلات نوروزی امسال برنامه‌ای برای تماشای فیلم‌ها و سریالهای مورد علاقه خود داشته‌اید؟ بی‌شک علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی تماشای فیلم زبان انگلیسی می‌تواند یکی از روش‌ های بسیارموثردر یادگیری و تقویت زبان انگلیسی باشد زیرا زبان انگلیسی به‌کاررفته در فیلم‌ها و سریال‌های انگلیسی به زبان انگلیسی‌ای که در واقعیت از آن استفاده می‌شود نزدیک‌تر بوده و از همه مهم ‌تر گویش به ‌کاررفته نیز به گویش واقعی نزدیک‌تر است. فیلم سرشار از مکالمه های دنیای واقعی بوده و کلمه ها را در قالب جمله های کاربردی به شما می آموزد و از همه مهم تر شما را با فرهنگ کلامی و گفتاری آن کشور آشنا می کند. این یک واقعیت است که افرادی که فیلم و سریال‌های زبان اصلی زیادی می‌بینند حداقل در دو مهارت گفتاری Speaking  و شنیداری Listening از سایرین قوی‌تر هستند. ویژگی های دیداری فیلم انگلیسی باعث می شود زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید و به شما کمک می کند با حالت های بدن یا همان زبان بدن آشنا شوید. جذابیت و سرگرمی فیلم باعث می شود از آموختن لذت ببرید و به این ترتیب بدون خستگی زمان بیشتری را برای یادگیری صرف کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با ۵ فیلم به زبان انگلیسی که ایام نوروز فرصت مناسبی برای تماشای آن ها می باشد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 فیلم زبان انگلیسی هری پاتر

مجموعه فیلم‌های هری پاتر که شامل هشت فیلم می‌باشد براساس کتاب‌های داستانی هری پاتر نوشته شده است. این فیلم‌ها داستان پسر نوجوانی به نام هری پاتر است که در زمان تولدش، جادوگر شیاطین به نام ولدمورت، مادر و پدر جادوگرش را به قتل رسانده‌ است. داستان این هشت فیلم، دشمنی‌ها و جنگ‌های او و ولدمورت است. این مجموعه فیلم‌ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی عالی است چون با تم کودکان ساخته شده و به گونه ای تلفظ ها و لغات ادا می شوند که حتی  کودکان ۸ تا ۱۲ ساله نیز می‌توانند براحتی متوجه داستان فیلم بشوند. هری پاتر سری های مختلفی دارد و به شما پیشنهاد می کنیم حتما قسمت های مختلف آن را ر تعطیلات نوروزی تماشا کنید.

فیلم زبان انگلیسی The Queen

چنانچه علاقه‌مند به داستان‌های تاریخی و واقعی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این فیلم را حتما ببینید و لذت ببرید. فیلم the Queen یا ملکه، یک تم تاریخی داشته و بر اساس یک داستان واقعی مربوط به خانواده سلطنتی بریتانیا و ملکه ساخته شده است و شما در این فیلم با لهجه بریتیش آشنا می‌شوید. موضوع کلی فیلم، واکنش خانواده پادشاهی انگلستان به مرگ پرنسس دیانا میباشد. عبارات به کار رفته زبان انگلیسی در این فیلم بسیار رسمی و کاربردی می باشند و با لهجه کاملا بریتانیایی ادا می شوند. این فیلم جوایز متعدد زیادی از جمله آکادمی ادواردز، اکادمی فیلم انگلستان و گلدن گلوب را از آن خود کرده است.

فیلم زبان انگلیسی دزدان دریای کارائیب

داستان فیلم در دریای کاراییب رخ می‌دهد که ماجراهای عده‌ای دزد دریایی را روایت می‌کند. این فیلم در سه قسمت مختلف ارائه شده است و نه تنها بسیار سرگرم کننده می باشد بلکه با یک لهجه آمریکایی ولی شمرده، عبارات و اصطلاحات روزمره ای را به کار می‌برد که شما قطعا در مکالمات روزمره زبان انگلیسی به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. در این فیلم بازیگران مطرح بسیاری از جمله جانی دپ در نقش اصلی، خاویر باردم و اورلاندو بلوم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم زبان انگلیسی   The Hateful Eight

فیلم هشت نفرت انگیز، محصول سال ۲۰۱۵ از کارگردان نابغه تاریخ Quentin Tarantino می باشد. داستان این فیلم با تم اکشن-معمایی است و مطمئنا شما عاشق فیلم‌نامه خواهید شد چون کارگردانی همچون کوینتین تارانتینو این فیلم را کراگردانی  کرده است. فیلم به شدت بر روی یادگیری زبان شما تاثیر خواهد داشت. بطور کلی فیلم های تارانتینو برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید هستند در حالیکه در آنها عمدتا اصطلاحات بومی های آمریکایی-انگلیسی ارائه می شود.

فیلم زبان انگلیسی Aliens invasion

 فیلم محصول سال ۲۰۱۷ یک فیلم تخیلی-اکشن بوده که در آن دوران آخر الزمان تداعی می شود. تم فیلم بسیار آرام ولی پرهیجان دنبال می شود، مکالمات آن بدلیل تمرکز بالا در ارائه، باعث ماندگاری کامل در ذهن شما می شوند. اگرعلاقه مند به تماشای این سبک فیلم های تخیلی ترسناک هستید به شما پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید. استفاده از فیلم و سریال همواره به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی مطرح بوده است. برای استفاده موثر از این روش، اول از همه ژانری از فیلم را انتخاب کنید که برایتان جذابیت دارد چرا که قرار است این فیلم یا سریال را چندین بارتماشا کنید. بار اول فیلم را از اول تا آخر ببینید و تنها از آن لذت ببرید. این به شما فرصت میدهد که با داستان آشنا شوید، با شخصیتها ارتباط برقرار کنید زیرا وقتی به هدف یادگیری زبان، فیلم را تماشا میکنید ذهنتان درگیر داستان نخواهد بود. در مرحله ی بعدی یک بخش از فیلم، مثلا بیست دقیقه را انتخاب و بدون زیر نویس تماشا کنید. در این مرحله، هدف تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی شماست. حالا با زیرنویس انگلیسی همان بخش را ببینید و میزان درکتان از آن را با زیرنویس چک کنید. برای بار سوم همان بخش فیلم را با زیرنویس زبان انگلیسی ببینید و لغات و اصطلاحاتش را در یک دفترچه بنویسید و با استفاده از دیکشنری معنی آنها را در بیاورید. سعی کنید جملاتی که در فیلم میشنوید را به ذهنتان بسپارید وعینا در موقعیتهای مشابه از آنها استفاده کنید. علاوه بر شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir تماشای فیلم مناسب قطعا به تلفظ شما نیز کمک قابل توجهی خواهد کرد. شنیدن دقیق لغات زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد که نحوه ی تلفظ کلمات را بشنوید و با آن ها آشنا شوید و می دانید که بازیگران فیلم ها در دیالوگ های خود از اصطلاحات و جملات محاوره ای بسیاری استفاده می کنند و هر کدام از آنها لهجه خاص خود را دارند. لذا با تماشای  فیلم ها شما هم speaking  و هم listening زبان انگلیسی خود را می توانید تقویت کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آيا براي تقويت زبان انگليسي خود به دنبال راه كارهاى موثر و كارآمد هستيد؟ همانطور که می‌دانید برای تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های زبانی راه‌های بسیاری وجود دارد. ما در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ۸ روش بسیار کاربردی و در عین حال ضروری را به شما معرفی میکنیم. آيا براي تقويت زبان انگليسي خود به دنبال راه كارهاى موثر و كارآمد هستيد؟همانطور که می‌دانید برای تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های زبانی راه‌های بسیاری وجود دارد. شاید شما تاکنون از روش‌ها و تکنیک‌های متعددی در مسیر یادگیری زبان استفاده کرده‌اید که احتمالا از برخی از این روش‌ها جواب گرفته و از برخی هم جواب نگرفته‌اید. بسیار پیش‌ آمده که زبان آموزان عزیز در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو از ما در خصوص راهکارهای تقویت مکالمه سوال پرسیده‌اند و ما بر اساس فاکتورهای متعددی از جمله سن زبان آموز، سطح زبانی، پیشینه زبان انگلیسی ، استعداد در یادگیری زبان و هدف زبان آموز مشاوره و نکاتی را به این عزیزان داده‌ایم. اما نکات و روشهایی هستند که بصورت کلی برای هر زبان آموزی می‌توان تجویز کرد تا حس بهتری در ادامه فرآیند یادگیری داشته باشند. ما در این مقاله ۸ روش بسیار کاربردی و در عین حال ضروری را به شما معرفی میکنیم. این روشها اگر که به درستی اجرا شود شما تاثیر آن را در پیشرفت مهارت‌های زبان انگلیسی خود به زودی می‌بینید. ۸ نکته طلایی زیر را بخوانید:

 كتاب بخوانيد

سعي كنيد كتاب هايي در سطح خود به زبان انگليسي است را بخوانيد. سعي كنيد در ابتدا از كتاب هاي ساده تراستفاده كنيد حتي بهتراست اگر سطح زبان انگلیسی شما پايين است ازكتاب هاي داستان مخصوص كودكان استفاده كنيد. همچنین می‌توانید از کتابهای داستان مجموعه Oxford Book Worm از انتشارات معتبر آکسفورد انگلستان استفاده کنید. این کتابهای داستان بر اساس سطح زبان آموزان طبقه‌بندی شده یا به اصطلاح Graded می‌باشند. این کتابها دارای سی دی و فایل صوتی نیز می‌باشند.

 انگليسي صحبت كنيد و صداي خود را ضبط كنيد

يكي از راه هاي تقويت زبان انگليسي اين است كه شما در مورد يك موضوع به انگليسي با خودتان صحبت كنيد و صدايتان را ضبط كنيد و سپس به صدای ضبط شده خود گوش دهید. البته بهتر است كه اين كار راچندين بار تكرار كنيد، با اين كار نقاط ضعف خود را به خصوص در بخش تلفظ  شناسايى ميكنيد. 

با همکلاسی‌هایتان به زبان انگلیسی صحبت کنید

سعي كنيد با همكلاسي خود حتي در زماني كه دركلاس نيستيد هم به زبان انگليسي صحبت كنيد. جهت تقويت زبان انگليسي خود ميتوانيد با دوستانتان قرار بگذاريد، بيرون برويد وتمام وقت را با هم انگليسي صحبت كنيد. اين كار به روان شدن مكالمه شما (Fluency) كمك زيادي ميكند

فیلم زبان انگلیسی ببينيد و راديو گوش دهيد 

ديدن فيلم به زبان انگليسي درتقويت آن كمك شاياني ميكند. شما ميتوانيد فيلم را درابتدا با زيرنويس انگليسي ببينيد. پس ازچند بار ديدن بهتراست زير نويس آن را حذف كنيد. به شما توصيه ميكنيم به راديوي زبان انگليسي گوش دهيد حتي اگر فرصت گوش دادن نداريد بگذاريد راديوي شما روشن باشد چون گوش هايتان به شنيدن زبان عادت ميكند.

انگليسي فكركنيد

شما با اين كار كمك بزرگي به تقويت زبان انگليسي خود ميكنيد. در ذهنتان به انگليسي فكركنيد. سعي كنيد در ذهنتان تمامي مكالمات فارسي خود را به زبان انگليسي ترجمه كنيد. مثلا در انتهای یک روز کاری وقتیکه شب به منزل می‌رسید و قبل از خواب کارهایی را که در آن روز از اول صبح انجام داده‌‌اید به ترتیب مرور کرده و در ذهن خود آنها را به زبان انگلیسی بازگو کنید.

در گروه هاي زبان انگلیسی اينترنتي عضو شويد

با عضوشدن در گروه هايي كه بر پايه  بحث وگفت وگوست ميتوانيد به زبان انگليسي مكالمه كنيد. ميتوانيد دوستان زيادي پيدا كنيد و به زبان انگليسي با آنها تعامل كنيد. قطعا در این گروه‌ها از هرکسی یک چیز جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید یا چیزهایی می‌شنوید که قبلا نشنیده بودید! گروه‌های اینرنتی را می‌توانید براحتی در فورم‌های مختلف و چت کلاب‌ها در اینترنت پیدا کنید. 

روزنامه ومجله به زبان انگليسي بخوانيد

همانطور كه ميدانيد در روزنامه ومجلات نويسنده با مخاطب به طور مستقيم حرف ميزند كه در فهم بهتر مطلب به شما كمك ميكند. شما با استفاده از اين روش ميتوانيد با ياد گرفتن لغات واصطلاحات جديد به تقويت زبان انگليسي خود سرعت بخشيد.خوشبختانه امروزه با ظهور اپلیکیشن‌های مختلف که فایل‌های خبری و نسخه الکترونیکی یا پی‌دی اف مجلات و روزنامه‌های جهان را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند دسترسی به این منابع بسیار آسان شده است. می‌توانید آنها را همیشه در گوشی‌های همراه خود داشته و روزانه بخشی از وقت خود را به مطالعه‌ی این روزنامه‌ها و مجلات اختصاص دهید.

ديكشنري آنلاين انگليسي به زبان انگليسي داشته باشيد

داشتن يك ديكشنري آنلاين خوب ومورد تاييد ميتواند اطلاعات خوبي در مورد معني لغات، ريشه ي لغات، تلفظ صحيح، وكاربرد آن‌ها در جمله به شما بدهد. ما به شما دیکشنری لانگمن و آکسفورد را به عنوان دو فرهنگ لغت مرجع و پرطرفدا معرفی می‌کنیم. می‌توانید با نصب یکی از این دو دیکشنری براحتی و در هر زمانیکه نیاز دارید به آن مراجعه و معنی لغات زبان انگلیسی را همراه با مترادف و مثال‌های کاربردی پیدا کنید.همانطور که در مقدمه اشاره شد برای یادگیری زبان روشها و نکات بیشتری نیز وجود دارند ماننید شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که هر کس بر اساس نیاز، مدل یادگیری و هدف خود از فراگیری زبان از آنها استفاده می‌کند. چنانچه به مشاوره بیشتر در خصوص تقویت مکالمه انگلیسی خود نیاز داشتید حتما با مشاورین مجرب دیاکو ارتباط حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیلتس (IELTS) یک آزمون زبان انگلیسی بریتانیایی و یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان میباشد که توسط شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (Idp) برگزار میشود. صدها مرکز برگزاری آزمون در سراسر دنیا تحت نظارت این دو سازمان بزرگ و جهانی، هدایت و اجرای این آزمون را به عهده دارند.برای آشنایی با این آزمون و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی با مجله دیاکو همراه باشید.

آزمون آیلتس زبان انگلیسی برگرفته شده از سرواژگان International English Language Testing System)  IELTS) می باشد.

آیلتس (IELTS) یک آزمون زبان انگلیسی جهانی جهت ارزیابی دانش زبانی زبان آموزان در سراسر دنیا است و همچنین پر مخاطب ترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی به شمار می آید.آیلتس (IELTS) یک آزمون بریتانیایی و یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان میباشد که توسط شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (Idp) برگزار میشود. صدها مرکز برگزاری آزمون در سراسر دنیا تحت نظارت این دو سازمان بزرگ و جهانی، هدایت و اجرای این آزمون را به عهده دارند.یکی از معیار های مشترک پذیرش داوطلبان در گروه های مختلف شغلی، مهاجرتی، تحصیلی و... بر اساس نیازمندی های پذیرش، ارزیابی سطح دانش زبان انگلیسی بر اساس معیارهای  آزمون آیلتس (IELTS) است. در این راستا متقاضیان برای شرکت در آزمون های آیلتس در مراکز مجاز به برگزاری آیلتس در سراسر دنیا برگزار میشود اقدام میکنند. جالب است بدانید که سالانه میلیون ها نفر از سراسر دنیا در آزمون آیلتس (IELTS) شرکت میکنند و این آزمونِ پرمخاطبِ بین المللی در کشورهای زیادی برگزار میشود. همچنین ده ها هزار ایرانی با هدف مهاجرت یا تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان خارج از کشور، اقدام به شرکت در آزمون زبان انگلیسی و کسب مدرک معتبر آیلتس میباشند.

آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس (IELTS) در دو سطح جنرال (General) و آکادمیک (Academic) برگزار میشود.

آزمون آکادمیک برای افرادی است که هدف تحصیل در مراکز عالی و آموزشی و دانشگاه ها در کشور مقصد را دارند. آزمون جنرال مختص افراد غیر دانشجویی میباشد. این آزمون نسبت به آیلتس آکادمیک ساده تر است. افرادی که قصد کار، مهاجرت و یا گذراندن دوره های فنی حرفه ای را دارند باید در آزمون جنرال آیلتس شرکت کنند.متقاضیان آزمون باید بدانند که نمره دهی آیلتس از ۰ تا ۹ سطح دانش زبانی را مشخص نموده و قبولی یا مردودی ندارد. لذا افراد با توجه به نمره اعلام شده جهت پذیرش از سوی سازمان یا دانشگاهِ مورد نظرشان باید برای کسب نمره دلخواه بکوشند.به عنوان مثال نمره ۵ سطح متوسط و نمره ۶ به بالا سطح مسلط و خوب به حساب می آید. 

مهارت های آزمون زبان انگلیسی  IELTS  

مهارت نوشتن (Writing) سطحِ زبان داوطلب در نوشتن متن های عمومی و تحلیل نمودار را در مدت زمان یک ساعت بررسی میکند. در این بخش دو نوع تکلیف وجود دارد: در تکلیف اول (Task 1) درفرمت آکادمیک داوطلب باید با توجه به نمودارهای ارائه شده متناسب با موضوع مورد نظر، یافته های خود را در چند بند بنویسد که تعداد کلمات متن نباید کمتر از ۱۵۰ باشد. در تکلیف اول (Task 1) درفرمت جنرال به داوطلبین موضوعی داده می شود که می بایست نامه ای تنظیم کنند و بنویسند. مدت زمان برای نوشتن این بخش ۲۰ دقیقه می باشد. در تکلیف دوم بخش نوشتاری (Task 2)، یک موضوع ارائه میشود که داوطلب موظف است یک متن و انشاء تحلیلی شامل حداقل ۲۵۰ کلمه بنویسد. مدت زمان برای نوشتن این بخش ۴۰ دقیقه می باشد. مهارت شنیداری (Listening) در دو نوع جنرال و آکادمیک شامل ۴ فایل صوتی و ۴۰ سوال میباشد که ظرف مدت ۳۰ دقیقه باید پاسخ داده شود. فایل ها یکبار پخش میشوند. در این بخش از گویش و لهجه های مختلف زبان انگلیسی استفاده میشود.مهارت خواندن زبان انگلیسی (Reading) که شامل سه متن برگرفته از متون کتاب ها، مجلات و روزنامه ها است. برای تقویت مهارن خود میتوانید با دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این بخش ۴۰ سوال دارد که باید به مدت ۶۰ دقیقه به آنها پاسخ داده شود.اگرچه متن ها نیازمند آشنایی با تخصص خاصی نیستند اما نسبتا طولانی بوده و متناسب با نوع آزمون میباشند.مهارت صحبت کردن زبان انگلیسی (Speaking) سه بخش را شامل میشود:صحبت با ممتحن (Examiner) و پاسخ به سوالات وی در رابطه با موضوعات معمول و شناخته شده است. این بخش معمولاً با یک حال و احوال پرسی شروع و سوالاتی با موضوعاتی از قبیل اطلاعات فردی، خانواده، شغل، محل زندگی و تحصیلاتِ  داوطلب می باشد.مصاحبه و آزمون زبان انگلیسی Speaking IELTS، به داوطلب کارتی داده می شود که موضوعی روی آن نوشته شده. داوطلب می بایست پس از یک دقیقه یادداشت برداری و تفکر در خصوص موضوع، به مدت 2 دقیقه بی وقفه در رابطه با موضوع صحبت نماید. و در قسمت سوم آزمون Speaking IELTS پاسخ به سوالات مفهومی ممتحن در رابطه با موضوعِ  قسمت قبل میباشد. مدت زمان کل مصاحبه در Speaking IELTS حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شايد جالب باشد كه بدانيد از سال ١٩٩٣ ميلادي تاكنون بخش آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌المللی دانشگاه كمبريج به عنوان بالاترین نهاد رسمی در برگزاری آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌المللی در دنیا، آزمون هايي تحت عنوان YLE جهت ارزيابي سطح زبان كودكان سنين ٧ تا ١٢سال كه زبان انگليسي جز زبان دوم آنها محسوب ميشود طراحي كرده است.با ما در مجله دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی همراه باشید. امتحانات YLE  داراي سه سطح Starters, Movers, Flyers ميباشند. محتوا و سوالات آزمون‌های زبان انگلیسی  YL بسیار جذاب و بر اساس Activity و تمرین‌های کودکانه و بطوری کاملا خلاقانه طراحی شده است. تست‌ها به گونه‌ای هدفمند است که سطح مهارت زبانی کودکان را به درستی می‌سنجد. این آزمون‌ها به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شوند. فرزند شما با شرکت در هر یک از این آزمون‌های زبان انگلیسی در عمل به ۳.۳۰۰.۰۰۰ نفر در دنیا که هر ساله در آزمون‌های کمبریج شرکت می‌کنند پیوسته است. با توجه به هر یک از آزمون‌های زبان انگلیسی که نام بردیم، دوره آماده‌سازی آن نیز طبق کتابهای آموزشی که کمبریج معرفی کرده در آکادمی دیاکو در هر ترم در حال برگزاریست. اين دوره‌های آماده‌سازی بر پایه آزمون یا Exam based  ميباشند و كودكان نيز همانند بزرگسالان شانس اين را خواهند داشت كه با شركت در اين آزمون ها مدرك مادام العمر و بين المللي Cambridge University  را دريافت كنند.هدف از برگزاری این آزمون‌های زبان انگلیسی از سوی دانشگاه کمبریج بيشتر ايجاد انگيزه و تصویر مثبت از يك تست بين المللي در كودكان و آماده سازي آنها براي شركت در آزمون هاي سطوح بالاتر این دانشگاه نظير  KET و PET ميباشد.مدت زمان اين آزمون زبان انگلیسی با توجه به سطح برگزاري آن بين ٩٠تا١٢٠ دقيقه است كه ٣مهارت Listening, Reading و Writing  امتحان گرفته ميشود و معمولا آزمون مهارت گفتاری یا همان Speaking در يك روز جدا گرفته ميشود. توجه داشته باشيد كه در روز آزمون داوطلبين اين دوره ها علاوه بر همراه داشتن مداد سياه، مداد تراش و پاك كن يك جعبه مداد رنگي نيز داشته باشند. همکاران ما در دپارتمان کودک و نوجوان دیاکو همیشه قبل از برگزاری آزمون زبان انگلیسی توصیه‌های لازم را به زبان‌آموزان و والدین آنها انجام می‌دهند.اما نگاهی بیاندازیم به اطلاعات هر آزمون زبان انگلیسی که می‌دانیم بسیاری از شما پدر و مادرهای عزیز مشتاق کسب این اطلاعات هستید.

 آزمون زبان انگلیسی  YL Starters

اين سطح براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان انگلیسی‌" Common European Framework Reference for Languages   با نام Pre A1 basic ناميده ميشود. زبان آموزان در آكادمي دياكو پس از اتمام كتاب  Family &  Friends2  این دوره را در غالب یک ترم می‌گذرانند. در اين دوره كتاب YLE Test for Starters به همراه Story     Fun  آموزش داده ميشود و در آخرين جلسه  اين دوره از زبان آموزان آزمون زبان انگلیسی Mock Exam (آزمون شبيه سازي شده) گرفته ميشود. آزمون شبیه‌سازی شده که توسط دیاکو برگزار می‌شود بر افزایش سطح اعتماد به نفس زبان‌آموزان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها تاثیر گزار است. 

آزمون زبان انگلیسی  YL Movers

اين سطح براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ انگلیسی " Common European Framework Reference for Languages   با نام A1 basic  که سطحی بالاتر از مقدماتی است ناميده ميشود. رده  سني زبان آموزان در اين دوره معمولا سنین ۸ تا ۱۱ سال است. در چارت آموزشی دیاکو زبان آموزان پس از اتمام كتاب Family & Friends 4  در غالب يك ترم آموزشی دوره YL Movers را آموزش ميبينند و پس از اتمام دوره، آزمون Mock  یا همان آزمون زبان انگلیسی آزمایشی از آنها گرفته ميشود.

آزمون زبان انگلیسی  YL Flyers

اين سطح تحت عنوان A2 basic شناخته ميشود. رده سني شركت كنندگان بين ۹ تا ١٢ سال ميباشد. طبیعتا سطح برگزاری این آزمون از دو آزمون قبلی از لحاظ محتوا بالاتر است. جالب است كه بدانيد مدرك Flyers معادل مدرك KET for school ميباشد.امروزه هزاران مدرسه زبان انگلیسی و موسسات آموزشی، کودکان را برای شرکت در آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج آماده می‌کنند. با اینکه در حال حاضر این آزمون‌ها در ایران برگزار نمی‌شود ولی به شما توصیه می‌کنیم تا فرزندان خود را برای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دوره‌های آماده سازی آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج تشویق نمایید. برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی اصلی می‌توانید نام فرزند خود را در یکی از مراکز رسمی آزمون کمبریج در کشور‌های همسایه رزرو نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این آزمون‌ها و دوره‌های مربوطه با مشاورین مجرب آکادمی زبان انگلیسی دیاکو در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی  PTE Pearson Test of English  که توسط لانگمن طراحی و معرفی شد روز به روز از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار میشود و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی غول هایی چون IELTS و TOEFL است.آزمون PTEیا همان Pearson Test of English که توسط لانگمن طراحی و معرفی شد روز به روز از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار میشود و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی غولهایی چون IELTS و TOEFL است این روزها با فراگیر شدن ویروس کرونا برای افزایش مهارت خود و آمادگی در این آزمون میتوایند با شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.آزمونی بسیار شناخته شده است و امروزه اکثر افراد برای اخذ پذیرش تحصیلی، ویزای کار و مهاجرت به آن نیاز دارند می بایست حد نصاب نمره ای مشخص از آن را در هر مهارت کسب نمایند.به عنوان مثال برای مهاجرت به کشورهایی چون استرالیا و کانادا، از شما نمره ی حداقل ۷ در هر مهارت از این آزمون زبان انگلیسی درخواست میشود که این خود بر سختی کار می افزاید چه بسا که مشاهده می شود برخی افراد ده ها بار در این آزمون زبان انگلیسی شرکت کرده و شانس خود را امتحان می کنند ولی دست آخر به نمره ی  ۷ در هر مهارت دست نمی یابند.اما با ظهور آزمون PTE از سوی لانگمن، دست کم بخش Writing این آزمون راحت تر است و به نظر می رسد کاندیداها با استرس کمتری از پس این آزمون زبان انگلیسی بر می آیند. از اینرو در چند سال اخیر کاندیداهای آزمون IELTS رو به سوی آزمون PTE آورده اند که موارد زیر را نیز می توان دلایل استقبال از آن دانست:به این ترتیب معیارهای سنجش آن تحت تاثیر عوامل و خطای انسانی قرار نمی گیرد در حالیکه در آزمون آیلتس ممتحن نقش زیادی در تعیین نمره متقاضی ایفا می کند که خطای انسانی نیز گاها مشاهده می شود.این آزمون نیز همانند دیگر آزمون های معتبر زبان انگلیسی TOEFL iBT و IELTS  ، مهارتهای Reading ، Listening، Writing، Speaking شما را می سنجد و میزان تسلط  شما بر این مهارت های چهارگانه را تعیین می نماید.نتایج آزمون PTE ظرف مدت ۲ تا ۵ روز مشخص می شود و این مدت زمان بسیار سریع تر از آزمون های دیگر خصوصا IELTS (که ۱۳ روز کاری طول می کشد) می باشد.تعداد دفعات برگزاری آزمون PTE بسیار زیاد است به طوریکه قدرت انتخاب شما برای شرکت در آزمون در یک تاریخ مشخص بسیار بالاست.در بیشتر موارد جهت فرآیند مهاجرت و یا پذیرش تحصیلی می توان به جای نتیجه آزمون آیلتس که کسب نتیجه دلخواه و مناسب در آن برای بسیاری از متقاضیان دشوار است، نمره آزمون PTE را ارائه نمود.از سال ۲۰۱۶ و با توجه به تغییرات صورت گرفته در نحوه‌ی تصحیح Writing آزمون IELTS بصورت (OSM (On screen Marking ، به نظر می آید کاندیداهای IELTS خصوصا در ایران به سختی می توانند نمره ۷ دریافت کنند. لذا این افراد با شرکت در آزمون PTE می توانند از این مانع راحت تر عبور کنند.

هزینه ی آزمون زبان انگلیسی PTE

هزینه ی آزمون زبان انگلیسی PTE نسبت به آزمون زبان انگلیسی IELTS پایینتر است. ‌به عنوان مثال هزینه آزمون PTE در ترکیه مبلغ ۸۸۰ لیر ترکیه است که نسبت به شهریه آزمون IELTS در تهران مبلغ ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان،‌ رقم پایینتری به حساب می‌آید.در هر حال آزمون PTE Academic در ایران بسیار مهم است زیرا برای کسانی که قصد مهاجرت خصوصا به استرالیا را دارند می تواند از آیلتس آسان تر باشد. نمره این آزمون از ۱۰ تا ۹۰ متفاوت است. هر مهارت از ۱۰ تا ۹۰ می باشد.نمره ۶۵ در PTE معادل ۷ IELTS و نمره ۷۹ در PTE  معادل نمره ۸ IELTS  می باشد.تنها ضعف آزمون زبان انگلیسی PTE در حال حاضر این است که این آزمون زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شود و برای امتحان می بایست به کشورهای همسایه سفر کرد.در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که آزمون PTE زبان انگلیسی به تدریج به عنوان یک آزمون معتبر و پذیرفته شده در سرتاسر جهان می باشد و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود.جهت آشنایی بیشتر با PTE و IELTS و ثبت نام در دوره‌‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir آماده سازی در آکادمی زبان دیاکو با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در شماره اول از این مقاله اطلاعاتی درباره تعریف بورسیه تحصیلی و انواع آن به شما ارائه دادیم. در ادامه،قصد داریم اطلاعاتی در خصوص شرایط و چگونگی دریافت بورسیه در اختیار شما قرار دهیم. با ما در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مجله دیاکو همراه باشید.

برای دریافت بورسیه تحصیلی چه شرایطی لازم است؟

همان طور که می‌دانید یکی از پیش نیاز‌های اصلی برای دریافت بورسیه تحصیلی، داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی است. برای این منظور شما می‌بایست مدرکی دالِ بر توانایی و مهارت خود در این زمینه ارائه دهید. آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی تافل و آیلتس می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر میزان مهارتتان در زبان انگلیسی هنوز در سطحی قابل قبول نیست، می‌توانید در دوره‌های زبان انگلیسی آیلتس، تافل ، سلپیپ یا هر دوره دیگری که مدنظرتان است، شرکت کنید.یکی از شرایط مهم برای دریافت بورسیه تحصیلی، داشتن معدل بالا (الف یا بالای ۱۷) است. برای دانشگاه‌های دیگر، تفاوتی ندارد شما در کدام دانشگاه تحصیل کرده‌اید، بلکه آن چه اهمیت دارد معدل شماست. همان طور که می‌دانید یکی از الزامات اصلی و مهم برای دریافت بورسیه، داشتن مقاله و طرح‌های پژوهشی است. هر چه مقالات شما در سطح کیفی بالاتری قرار داشته و در مجلات معتبرتری ارائه شده باشند، امتیاز بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. باید بدانید که منظور از مقالات، مقاله‌ای به زبان انگلیسی است که در مجلات یا سایت‌های معتبر مثل scopus منتشر شده باشد. البته مقالات فارسی می‌توانند جهت پربار کردن رزومه شما ذکر شوند، اما شخص ارزیاب نمی تواند داوری مناسبی در خصوص مقاله‌ای به زبان بومی شما داشته باشد.پیشنهاد می‌کنیم از نوشتن توصیه‌نامه‌ای زبان انگلیسی مناسب و قوی سرسری نگذرید و سعی کنید با صرف حوصله و وقت کافی، توصیه‌نامه‌ای غنی برای خود تهیه کنید. سعی کنید در توصیه‌نامه خود نشان دهید که با شبکه یا تعدادی از استادهای رشته تحصیلی خود در ارتباط هستید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توصیه‌نامه به مقاله چگونه یک توصیه نامه خوب بنویسیم؟ مراجعه کنید.کاری که در انگیزه‌نامه زبان انگلیسی می‌بایست انجام دهید، این است که از علایق شخصی خود در حوزه کاری و تحصیلی بگویید. شما در این نامه باید دلیل انتخاب کشور و دانشگاه موردنظر خود را ذکر کنید و سعی کنید با قلم خود، ارزیاب را قانع کنید که لایق دریافت بورسیه هستید و شرایط و صلاحیت لازم در این زمینه را دارید. اگر می‌خواهید در خصوص انگیزه نامه بیشتر بدانید، می‌توانید مقاله چگونه یک انگیزه نامه خوب (SOP) بنویسیم؟ را مطالعه کنید.یکی از نقاط قوت شما می‌تواند ارتباط با استادی پرکار در دانشگاه باشد. پیشنهاد می کنیم با یکی از اساتید مطرح در رشته تحصیلی خود ارتباط بگیرید و با انجام کاری تحقیقاتی به پررنگ‌تر شدن این ارتباط کمک کنید. البته این تنها شامل دانشگاه محل تحصیل شما نخواهد بود. یکی از پیشنهادات مرسوم در زمینه دریافت بورسیه این است که با مراجعه به موتور جست‌و‌جوی scholar.google.com ، با اساتید و حوزه‌های کاری آنها که در قالب مقالات ارائه شده است، آشنا شوید. سپس خلاصه‌ای از طرح تحقیقاتی به زبان انگلیسی خود را برای او ارسال کنید. چنانچه طرح شما استاد را جذب کند، می تواند تاثیر بسزایی در دریافت بورسیه تحصیلی‌تان داشته باشد.بهتر است برای درخواست بورسیه تحصیلی بین مقاطع تحصیلی مختلف، فاصله زیادی نباشد. البته اگر این فاصله با کارهای تحقیقاتی یا سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلیتان پر شود، می‌تواند دلیل خوبی برای گپ ایجاد شده باشد.

برای دریافت بورسیه تحصیلی چه مراحلی باید طی شود؟

 به طور حتم اولین اقدام برای دریافت بورسیه تحصیلی، انتخاب کشور است. شما ابتدا باید کشور مقصد خود را انتخاب کنید تا سایر مراحل را با توجه مقصد خود دنبال کنید. توجه داشته باشید برای این کار شما نیاز دارید تا اطلاعات دقیقی بدست آورید. شما می‌توانید با داشتن مدرک زبان انگلیسی و با مراجعه سفارت‌خانه یا بررسی دانشگاه‌های معتبر کشور موردنظر اطلاعاتی درخصوص شرایط دریافت بورسیه تحصیلی بدست آورید.بعد از اینکه کشور موردنظر خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب دانشگاه می‌رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ بورسیه و کمک هزینه تحصیلی دانشگاه ، می‌توانید از سایت دانشگاه کمک بگیرید. هم‌چنین از طریق تماس تلفنی با دانشگاه یا ارسال ایمیل می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. دقت داشته باشید که با در نظر گرفتن رشته تحصیلی موردنظر و تخصص خود، دانشگاه خود را انتخاب کنید.پیش از تکمیل فرم‌های مربوطه و ارائه درخواست، می‌بایست رزومه قوی و پرباری تهیه کنید. شما در رزومه خود باید ذکر کنید که تا به حال چه کارهایی انجام داده‌اید، در کدام دانشگاه و در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اید، چه مقاله‌هایی ارائه داده‌اید یا موضوع پایان‌ نامه‌تان در چه حوزه‌ای است. اگر تعداد مقالات کمی دارید، نگران نباشید. سعی کنید در خصوص روش کار یا نتایج بدست آمده، توضیح دهید. توجه داشته باشید که داشتن مدرک زبان انگلیسی و حجم رزومه شما تاثیر روانشناختی بر روی داور شما خواهد داشت. همان طور که می‌دانید رزومه شما باید به زبان انگلیسی باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل رزومه خود، از چند متخصص و خبره در این حوزه کمک بگیرید تا بتوانید محتوای مناسبی در رزومه خود جای دهید. واقعیت این است که رزومه شما نمودی است از آن چیزی که هستید. بعد از تکمیل رزومه، آن را برای دانشگاه ارسال کنید.

مدارک زبان انگلیسی خود را ارسال کنید

بعد از اینکه رزومه‌تان توسط دانشگاه تایید شد، نوبت به تکمیل و ارسال مدارک زبان انگلیسی می‌رسد. سعی کنید تمام مدارکی که دانشگاه از شما می‌خواهد مثل ریزنمرات و دانشنامه را ارائه دهید. البته شاید تمام مدارکی که دانشگاه از شما می‌خواهد را نداشته باشید، در این صورت می‌توانید از بخش پشتیبانی دانشگاه کمک بگیرید تا اگر امکان دارد، برای یک از سری مدارک، معادل آن را ارائه دهید.پیشنهاد آکادمی دیاکو برای گرفتن مدرک ربان انگلیسی شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir یکی از فرسایشی‌ترین مراحل، مرحله اخذ ویزا است. شما ابتدا باید از سفارت وقت بگیرید. پس از ارائه مدارک و انجام مصاحبه باید منتظر نتیجه درخواست خود باشید. سعی کنید طبق وقت مقرر در سفارت حضور داشته باشید تا فرصت خود را از دست ندهید. این پروسه شاید یک سال یا بیشتر زمان ببرد. بنابراین، صبور باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بیش از ۴۰ سال از اولین دوره ی برگزاری آزمون زبان انگلیسی آیلتس می گذرد. در ابتدا این آزمون با تعداد داوطلبان بسیار کمی روبه رو بود اما بد نیست بدانید که امروزه به‌طور متوسط سالانه حدود ۲۰۲ میلیون آزمون زبان انگلیسی آیلتس به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی در سراسر دنیا در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰۰ سازمان، شامل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای غیر دولتی، مدرک زبان انگلیسی آیلتس را به عنوان یک مدرک معتبر کاملا به رسمیت می شناسند. از ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی شکل جدیدی از این آزمون زبان انگلیسی یعنی آیلتس کامپیوتری، برای شرکت کنندگان در آزمون آیلتس UKVI آکادمیک در استرالیا و بعد از آن در ۲۰ کشور دنیا برگزار شد و امروزه شاهد گسترش بیشتر این آزمون در سراسر دنیا هستیم. در این مقاله قصد داریم شما را با آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری بیشتر آشنا کنیم و تفاوت های آزمون زبان انگلیسی آیلتس کاغذی و آیلتس کامپیوتری را برای شما شرح دهیم. با مجله دیاکو همراه باشید. آیلتس زبان انگلیسی کامپیوتری است و درسال ۲۰۱۶ میلادی در کشورهای استرالیا، چین (گوانجو)، هنگ کنگ، هند (دهلی)، کره (سئول)، نیوزلند، پاکستان (اسلام‌آباد، کراچی، لاهور)، فیلیپین (مانیلا)، روسیه (مسکو)، عربستان سعودی (ریاض)، سنگاپور، سری لانکا (کامبو)، تایلند (بانکوک)،ترکیه (استانبول، آنکارا)، امارات متحده عربی (ابوظبی، دبی) و ویتنام برگزار گردید و به سرعت گسترش یافت. امروزه این آزمون زبان انگلیسی دربیش از ۵۸ کشور مختلف دنیا مانند: آرژانتین، استرالیا، آذربایجان، بحرین، بنگدلایش، برزیل، کامبوج، کانادا، شیلی، کلمبیا، چین، قبرس، مصر، فرانسه، غنا، یونان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا و ... این آزمون در حال برگزاری می باشد اما متاسفانه هنوز هیچ مرکزی در تهران آزمون زبان انگلیسی کامپیوتری را برگزار نمی‌کند و شما برای این آزمون باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات و ...) سفر کنید.آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری در تاریخ های خاصی از سال اعلام می شوند و معمولا تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون زبان انگلیسی امکان ثبت نام در آن وجود خواهد داشت. توجه نمایید که آزمون کامپیوتری آیلتس تنها در سنترهای رسمی آیلتس و بر روی پلت‌فرم های خاص طراحی شده برای آن برگزار می شود. محتوا و ساختار این آزمون زبان انگلیسی ، زمان‌بندی و کارنامه، در دو حالت کاغذی و کامپیوتری دقیقا یکسان می باشد و همچنین هزینه آزمون آیلتس کامپیوتری با آزمون های دیگر زبان انگلیسی آیلتس هیچ تفاوتی ندارد. تنها تفاوت این دو آزمون در این است که در امتحان کاغذی آیلتس، داوطلب مهارت های لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ را بر روی کاغذ امتحان می دهد در حالیکه در آزمون زبان انگلیسی کامپیوتری این مهارت ها توسط رایانه مورد سنجش قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه اینکه در مهارت اسپیکینگ این دو آزمون نیز هیچ تفاوتی وجود ندارد و این مهارت در هر دو آزمون زبان انگلیسی ، به صورت حضوری توسط ممتحن  آزمون گرفته و نمره دهی می شود.از مزیت های آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری می توان به موارد زیر اشاره نمود: بخش لیسنینگ در آزمون کاغذی توسط بلندگو گرفته می‌شود که می تواند داوطلب را با مشکلاتی مانند قطعی ناگهانی یا نوسانات کیفیت صدا روبه رو کند ولی درآزمون آیلتس کامپیوتری برای سنجیدن مهارت لیسنینگ از هدفون های استاندارد و با کیفیت مناسب استفاده می کنند.و از دیگر ویژگی‌های آزمون زبان انگلیسی کامپیوتری زمان اعلام نتایج آن است که 13 روز بعد از آزمون اعلام می‌شود ولی اعلام نتایج آزمون کاغذی معمولا حدود 4 تا 6 هفته زمان می‌برد که مدت زمان نسبتا طولانی می باشد. در آزمون زبان انگلیسی کامپیوتری در مهارت رایتینگ امکان ویرایش مجدد وجود دارد، در حالی که در آزمون کاغذی داوطلب ابتدا متن را پیش‌نویس کرده و سپس رایتینگ اصلی خود را به برگه پاسخنامه منتقل می‌کند. در آزمون کامپیوتری این زمان صرفه‌جویی می شود و شمارنده معکوس روی صفحه مانیتور به شما در مدیریت زمان بسیار کمک خواهد کرد.در آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری، پاسخ نامه ها توسط Cambridge Assessment English تحلیل می شوند که این عمل موجب افزایش سرعت و دقت در تحلیل جواب های آزمون می شود. از مزیت دیگر این آزمون زبان انگلیسی می توان به این نکته اشاره کرد که  آزمون کامپیوتری آیلتس به تعداد دفعات بیشتری در سال برگزار می شود و داوطلبان در مشخص نمودن تاریخ مناسب آزمون زبان انگلیسی خود حق انتخاب بیشتری خواهند داشت. تصمیم گیری در مورد اینکه آزمون آیلتس کاغذی گزینه بهتری است یا آیلتس کامپیوتری دقیقا به توانایی های شخصی داوطلب بستگی دارد. اگر شما دست خط خوبی ندارید و قصد دارید به زودی در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کنید، بهترین گزینه انتخاب IELTS delivered on Computer است. تایپ کردن به داوطلبان کمک می کند که هیچ نمره ای را به خاطر دست خط  و یا نداشتن Face Validity از دست ندهند. پس اگر درست تایپ می کنید ، شک نکنید که آزمون زبان انگلیسی آیلتس به صورت کامپیوتری برایتان گزینه مناسب تری می باشد. اما اگر سرعت تایپ کردن شما بالا نیست بهتر است در همان آزمون آیلتس کاغذی شرکت نمایید.شما عزیزان میتوانید با مراجعه به قسمت سامانه آموزش مجازی دیاکو این کتاب های ارزشمند را به راحتی دانلود کنید و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir از آن بهره مند شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مشاورین مجرب آکادمی دیاکو از طریق شماره ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید و یا با شرکت در دوره های خصوصی و یا نیمه خصوصی موسسه دیاکو در کمترین زمان نتیجه مطلوب را بگیرید.



:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی+آموزشگاه زبان+آموزش زبان انگلیسی+آموزش زبان+زبان انگلیسی+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در سال های اخیر با توجه به افزایش میزان مهاجرت افراد به دلایل مختلف، نیاز روز افزون به مدرک زبان انگلیسی آیلتس موضوعی بسیار مهم به شمار می آید. همانطور که می دانیم آیلتس یکی از آزمون های معتبر و اصلی در میان آزمون هایی همانند ( TOEFL ) ، ( PTE ) و ... در جهان است که مهارت افراد در چهار بخش شنیداری ( Listening ) ، گفتاری ( Speaking)، نوشتاری ( Writing) و خواندن ( Reading ) به صورت مجزا در هر قسمت مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد. همواره افراد برای اهداف مختلفی که دارند، در این آزمون زبان انگلیسی شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت می پردازند. زبان آموزان با توجه به اهداف خود برای مهاجرت به کشورهای دیگر باید یکی از دو نوع عمومی ( General) و دانشگاهی ( Academic ) از آزمون زبان انگلیسی آیلتس را انتخاب کنند. به عنوان مثال زبان آموز در مورد نوع ( Academic) آیلتس باید نمره حدنصاب را با توجه به دانشگاه مقصد خود کسب کند. اغلب در سایت های دانشگاه مقصد، نمره آیلتس مدنظر دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی نوشته شده است. پیش از شرکت در دوره های IELTS  و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی زبان آموز می بایست  تعیین سطح شده و با توجه به سطح زبان انگلیسی خود و نقاط ضعفی که در هرکدام از چهار مهارت اصلی شنیداری ( Listening )، گفتاری ( Speaking )، خواندن ( Reading ) و نوشتاری ( Writing  ) در خود متوجه می شود، شروع به تقویت نقاط ضعف و یادگیری  بیشتر در آن مهارت کند. هم چنین  توجه به موضوع مهم این که  مدت زمان اعتبار مدرک زبان انگلیسی آیلتس دو سال است و بالطبع اغلب زبان آموزان باید برنامه ریزی منسجمی  در آن زمان برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس  در نظر بگیرند، پس المان زمان امری بسیار مهم است. گاهی اوقات ممکن است زبان آموز با توجه به سطح خود و زمان در نظر گرفته شده، حتی نیاز به شرکت به کلاس های فشرده زبان انگلیسی داشته باشد، که  در موسسات، دوره های آیلتس نیز به صورت فشرده برگزار می شود.

ویژگی های دوره زبان انگلیسیIELTS

همانگونه که در بخش قبل اشاره شد، آزمون زبان انگلیسی آیلتس توانایی زبان آموزان در چهار مهارت خواندن، گفتاری، شنیداری و نوشتاری را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد. به شما حتما پیشنهاد می کنیم ابتدا به عنوان پیش زمینه ای در ارتباط با آزمون زبان انگلیسی آیلتس، قبل از مطالعه این مطلب به مجله دیاکو مراجعه کرده و مقاله  ما تحت عنوان را خوانده  و پس از آن دوباره به این مقاله  که درباره ویژگی های دوره IELTS  است مراجعه فرمایید. گفتنی است از لحاظ ساختار و پیکربندی، آزمون زبان انگلیسی آیلتس در هر دو نوع (Academic) و (General ) با یکدیگر مشابه  می باشند و  توانایی  زبان آموز در هر چهار مهارت گفته شده، مورد ارزیابی قرار می گیرد. زبان آموز می بایست بداند که  در بخش شنیداری ( Listening ) آزمون زبان انگلیسی ، با لهجه های متفاوتی  اعم از استرالیایی، نیوزیلندی، هندی ، آمریکایی و .... مواجه خواهد شد خوب است بدانید، در هر دو  نوع (  Academic) و ( General) از آزمون زبان انگلیسی آیلتس، قسمت های شنیداری ( Listening )، گفتاری ( Speaking )  و نوشتاری تسک 2 ( Writing Task 2 )  تقریبا با یکدیگر یکسان هستند  ولی در قسمت  مهارت های نوشتاری تسک 1 (   Writing Task1) و خواندن  ( Reading ) دو آزمون Academic و General  با یکدیگر تفاوت هایی دارند. شما زبان آموزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آشنایی با نکات قسمت نوشتاری  (  Writing) در دو بخش تسک 1 ( Task1 ) و تسک 2   (  Task 2) آزمون زبان انگلیسی آیلتس به مقاله " چگونه ایده هایی جذاب برای Writing IELTS داشته باشیم؟"  در مجله دیاکو مراجعه و از نکات آن استفاده نمایید به دلیل اهمیت و حساسیت آزمون زبان انگلیسی آیلتس، مسئله انتخاب موسسه معتبر برای یادگیری دوره های آن اهمیت زیادی دارد. اولین فاکتور برای شناخت اعتبار نه تنها آموزشگاه زبان انگلیسی بلکه هر آموزشگاهی را باید کادر مجرب و تحصیلکرده مدرسین  آن در نظر گرفت. خوشبختانه در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو مدرسینی  با مدارک معتبر  بین المللی  در حال تدریس هستند و این امر منجر شده تا  زبان آموزان بتوانند به نمره مدنظر خود در آزمون زبان انگلیسی آیلتس دست یابند. علاوه بر موضوع کادر مدرسین که در موسسه مشغول به آموزش هستند موضوعاتی مطرح نمودیم، اگر شما زبان آموز عزیز به تازگی  تصمیم به شرکت در دوره های زبان انگلیسی آیلتس را گرفته اید، بهتر است در ارتباط با تعداد خروجی های موفق  از دانش آموختگانی  که در آن موسسه  نمره و نتیجه مطلوب خود در آزمون آیلتس را بدست آورده اند، تحقیق لازم را به عمل آورید، چون همه ما انتظار داریم  با توجه به زمان، هزینه و انرژی که برای گذراندن دوره های IELTS صرف می کنیم، در نهایت خواهان این هستیم که  بازده خوبی در پی تلاش خود داشته باشیم ولی علاوه بر موضوع انتخاب موسسه زبان انگلیسی معتبر و مناسب برای آمادگی دوره های IELTS، برخی زبان آموزان به صلاح دید خود و دلایل مختلفی که دارند ، تصمیم به یادگیری مهارت های دوره آیلتس به صورت متد خودخوان ( Self-Study )  گرفته اند. حال اگر شما چه به صورت ثبت نام در کلاس های دوره ی آیلتس و چه به صورت متد خودخوان قصد یادگیری مهارت های آیلتس و پس از آن، شرکت در آزمون  IELTS را دارید، باید در بین منابع فراوانی که  در بازار وجود دارد، حتما از کتب مرجع مناسبی برای آمادگی در آزمون استفاده کنید. برای آشنایی و انتخاب بهترین منابع  آیلتس می توانید با مراجعه به  مجله دیاکو  و خواندن مقاله " بهترین منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس" به مطالعه خود جهت خیلی خوبی دهید ما در این مقاله سعی  نمودیم  نکاتی که درباره دوره های IELTS  برای  شما زبان آموزان مفید خواهد بود مطرح و هم چنین برای آشنایی  بیشتر  با ساختار و نکات آیلتس به چند مقاله خوب در مجله دیاکو  ارجاع دهیم.  شما زبان آموزان هدفمند می توانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir آیلتس آکادمی دیاکو  که  به صورت بسیار متنوع برگزار می شود، موفقیت خود را تضمین کنید. آکادمی دیاکو با در نظر گرفتن شرایط متفاوت زبان آموزان دوره های آمادگی IELTS بسیار متنوعی دارد از جمله اینکه کلاس ها به صورت عادی، نیمه فشرده، خصوصی و آخر هفته برگزار می شود.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در این مقاله به برخی از اشتباه های رایج داوطلبین زبان انگلیسی آیلتس در هنگام آمادگی برای این آزمون می پردازیم و با ارائه پیشنهادها و راه کارهایی مناسب به شما خواهیم گفت چگونه می توان از بروز آن ها جلوگیری کرد. مثل همیشه با مجله دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی همراه باشید.

عجله بیش از حد داوطلبان برای گذراندن دوره آمادگی آیلتس!

سه فاکتور اصلی برای آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس که همه ی اساتید و ممتحین آزمون زبان انگلیسی به آن باور دارند، تعهد، اشتیاق به یادگیری و سخت کوشی است. با این وجود اولین سوالی که ممکن است به ذهن هر داوطلب برسد این است که دوره آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس دقیقا چه مقدار طول می کشد؟ اکثر زبان آموزان در فرآیند آمادگی آزمون، خود را با عامل زمان بسیار محدود می کنند.دقت داشته باشید که زمان به دو عامل بسیار مهم بستگی دارد:یکی از اشتباهات داوطلبان این است که آنها به سطح فعلی دانش زبان خود توجه نمی کنند. بسیاری از آنها دانش زبان عمومی با سطحی پایین از از متوسطه  (Intermediate) دارند. باید به این نکته توجه داشت که آزمون زبان انگلیسی آیلتس یک آزمون کاملا مهارتی است. بنابراین هرچه شما دانش زبان بهتری داشته باشید قطعا دوره آمادگی شما کوتاه تر خواهد بود.بسیاری از داوطلبان این تصور را دارند تنها گذراندن دوره آمادگی آزمون کافیست و به هدف خود خواهند رسید. اما این تصور کاملا اشتباهست. دوره آمادگی شما کاملا به نمره ای که برای هدف خود از قبل تعیین نموده اید بستگی دارد. اگر نمره ای بالاتر از ۷ می خواهید و سطح زبان انگلیسی شما متوسط یا کمتر از آن است دوره آمادگی شما طولانی تر خواهد بود و نباید از خود این توقع را داشته باشید که بتوانید مثلا با مطالعه ۳ تا ۴ ماه این نمره را کسب کنید.

عدم داشتن یک برنامه مناسب برای مطالعه زبان انگلیسی مناسب 

زمان، می تواند یک عامل پیش رونده در پیش برد اهداف شما و مشخص کننده یک برنامه دقیق در مسیر آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی باشد اما داوطلب نباید با گذاشتن محدودیت زمانی کوتاه، فشار را بر روی خود بیشتر کند. صرف محدود کردن خود در دوره آمادگی و ساعات مطالعه های طولانی، دقیقا می تواند نتیجه برعکس داشته باشد. بنابراین توصیه ما به شما داوطلبان این آزمون زبان انگلیسی این است که زندگی و شغل خود را در کنار مطالعه برای آزمون فراموش نکنید. برنامه های منظمی برای اوقات استراحت و فراغت خود نیز داشته باشید. این برنامه های استراحت مشخص، به ذهن شما این فرصت را می دهد تا بتواند اطلاعات جذب شده را به خوبی بازیابی کند و آنها را در حافظه نگهداری کند. قبل از شروع دوره آمادگی برنامه خود را به طور دقیق مشخص کنید. برای داشتن یک برنامه ریزی موفق برای موفقیت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس می توانید از اساتید مجرب و با تجربه در دیاکو بهره مند شوید.

زبان آموزان تمرکز اصلی مطالعه را فقط بر روی آزمون زبان انگلیسی آیلتس می گذارند و به بهبود دانش عمومی زبان خود توجهی ندارند!

از اشتباهات متداولی که بسیاری از داوطلبان به آن دچار می شوند این است که تمام تمرکز و زمان خود را به یادگیری و آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس اختصاص می دهند و از بهبود دانش عمومی زبان خود غافل می شوند. به خاطر داشته باشید که در این آزمون شایستگی ها و قابلیت های دانش زبان شما سنجیده می شود. بنابراین توصیه ما به شما این است که در هنگام گذراندن دوره زبان انگلیسی آیلتس و آشنایی با استراتژی های مورد نیاز این آزمون، دانش عمومی زبان را فراموش نکنید. آزمون غیر قابل پیش بینی است و از شما انتظار می رود بتوانید طیف گسترده ای از سوالات را پاسخگو باشید. در اختیار داشتن دایره واژگانی غنی و آشنایی با ساختارهای پیچیده گرامری قطعا شما را برای موفقیت در این آزمون یاری خواهد کرد. دانش عمومی زبان انگلیسی یعنی میزان تسلط شما به زبان انگلیسی ( در اختیار داشتن منبعی غنی از واژگان پیشرفته، آشنایی کامل با گرامر و ساختار زبان انگلیسی، تلفظ صحیح ) همراه با دانستن استراتژی های حیاتی آزمون آیلتس ( مدیریت زمان در روز آزمون، تجزیه و تحلیل سوالات ، تشخیص کلمات کلیدی هر سوال استفاده از مهارت های ضروری ریدینگ ها و...) کلید رمز موفقیت شما در این آزمون زبان انگلیسی خواهد بود. برای تقویت دانش عمومی زبان از منابع مختلفی می توان استفاده نمود همانند: مطالعه کتاب های آموزشی معتبر و تایید شده، مطالعه مجلات و روزنامه های زبان انگلیسی به صورت مداوم، تماشا فیلم، سریال ، اخبار و ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی بدون زیر نویس و...

عدم درک فرمت آزمون زبان انگلیسی آیلتس و محدودیت زمانی آن

نوع سوالات آزمون، ترتیب و چیدمان بخش های مختلف آن را به خوبی به خاطر داشته باشید. همانطور که می دانید زمان یک عامل اساسی در آزمون زبان انگلیسی آیلتس است. زبان آموزان بسیاری از کمبود زمان در روز آزمون شکایت می کنند. شما باید برای هر بخش از آزمون یک زمان مشخصی در نظر داشته باشید. ( زمان بخش لیسنینگ:  تقريبا 30 دقيقه و به علاوه 10 دقيقه زمان براي انتقال پاسخ ها = مجموعا ۴۰ دقیقه برای 40 سوال) ، زمان بخش ریدینگ : 60 دقیقه  برای 40 سوال ، زمان بخش رایتینگ: 60 دقیقه با دو تمرین ( داوطلبان ملزم به نگارش حداقل 150کلمه برای تمرین اول و 250 کلمه برای تمرین دوم هستند) و زمان بخش اسپیکینگ آزمون زبان انگلیسی آیلتس 14-11 دقیقه برای ۳ بخش از آزمون (بخش اول: مقدمه و مصاحبه (4 تا 5 دقیقه)، بخش دوم: صحبت کردن فردی طولانی (3-4 دقیقه) و بخش سوم: گفتگوی دو طرفه (4 تا 5 دقیقه)

داوطلبان خود را در زبان انگلیسی غوطه ور نمی کنند!

از اشتباهات دیگر زبان آموزان و داوطلبان آزمون زبان انگلیسی آیلتس این است که آن هاخود را در دنیای انگلیسی زبان غرق نمی کنند و تنها به گذراندن دوره محدودی از کلاس های آموزشی اکتفا می کنند. بله درست شنیده اید! شما باید محیط اطراف خود را کاملا با زبان انگلیسی غوطه ور کنید. حال ممکن است بپرسید چگونه؟ مطالبی را به زبان انگلیسی بخوانید که به آنها علاقمند هستید و موضوع آنها برای شما جذاب است. خواندن روزانه مجلات آنلاین یا مقالات زبان انگلیسی زبان می تواند شروع خوبی باشد. راه دیگر این است که سعی کنید روزانه مطالبی را به زبان انگلیسی بنویسید مثلا می توانید خاطرات روزمره خود را به زبان انگلیسی بنویسید یا با دوستان خود، انگلیسی چت کنید. گوش کردن به بومی زبانان و استفاده از تکنیک shadowing ( این تکنیک یعنی تکرار و ادا کردن جملات کسی که دارد انگلیسی صحبت می کند که این کار موجب تقویت تلفظ ، لحن و رعایت درست Stress کلمات می شود ) از جمله راه های دیگری برای غوطه ور کردن محیط پیرامون خود با زبان انگلیسی است.

زبان آموزان تنها خود را به واژگانی که از گذشته آموخته اند، محدود می کنند!  

دانستن طیف گسترده ای از واژگان زبان انگلیسی ، قطعا تاثیر قابل توجهی در پیشرفت دانش زبان شما خواهد داشت. خود را با واژگانی که از قبل یاد  گرفته اید محدود نکنید. اگر با لغت جدیدی مواجه می شوید که معنی آن را نمی دانید لیستی از آنها را تهیه کنید. دفترچه ای تهیه کنید و در آن تمام لغات زبان انگلیسی که برای شما دشوار است و معنی آن را نمی دانید یادداشت کنید. مطمین شوید که معنی و تلفظ آن ها را به درستی متوجه شدید و می توانید آن را در جمله به صورت صحیح بکار ببرید. مرور این دفترچه به صورت روزانه قطعا کمک شایان توجهی به پیشرفت دایره واژگان زبان انگلیسی شما خواهد کرد.در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شما را با ۶ اشتباه رایج داوطلبان آزمون آیلتس آشنا کردیم. توجه داشته باشید که سبک یادگیری هرفردی با فرد دیگر متفاوت است. بنابراین سبک یادگیری متناسب با خود را پیدا کنید و تمرین های متناسب با آن را انجام دهید. موفق باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی Pearson Tests of English که به اختصار PTE خوانده می شود، یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که داوطلبان آن متقاضیان درخواست پذیرش و مهاجرت به بعضی از کشورها مانند استرالیا و نیوزیلند می باشند. بدیهی است فقط دانشگاه ها و سفارت خانه هایی نتیجه این آزمون زبان انگلیسی را از شما خواهند پذیرفت که آزمون PTE، در لیست موارد قابل قبول و معتبر آن ها باشد. از این رو لازم است پیش از ثبت نام در این آزمون، اطمینان حاصل نمایید که دانشگاه یا کشور مقصد، نمره آزمون PTE را از شما می پذیرد.دقت داشته باشید که این آزمون برخلاف آزمون های بین المللی TOEFL و IELTS به دلیل تحریم های جاری در ایران برگزار نمی شود و برای شرکت در آن باید به کشور های دیگری سفر کرد. پیشنهاد آکادمی زبان انگلیسی دیاکو برای شرکت در آموزش آنلاین زبان انگلیسی و این آزمون، کشور ترکیه است. علت اصلی این است که ترکیه همانند دیگر کشورهای برگزار کننده مانند عراق، آذربایجان، امارات و غیره نیازی به اخذ ویزا ندارد و از مراکز امتحانی خوبی برخوردار است.در این مقاله سعی داریم تا شما را با مراکز برگزاری این آزمون زبان انگلیسی در کشور همسایه، ترکیه بیشتر آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید.

مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE در شهر ارزروم ترکیه

ارزروم مرکز استان ارزروم در ترکیه است و در زبان فارسی به معنی سرزمین رومیان می باشد. جمعیت این شهر حدود۳۶۷۰۰۰ نفر می باشد. این شهر نقشی نظامی و اقتصادی در کشور ترکیه دارد. همچنین فعالیت خوبی در روابط بازرگانی ترکیه و ایران ایفا می کند. مرکز ATASEM در دانشگاه آتاتورک شهر زیبای ارزروم ترکیه  واقع است. بد نیست بدانید بیمارستان این دانشگاه در نزدیکی این مرکز قرار دارد. این مرکز دارای بهترین امکانات و تجهیزات برای متقاضیان آزمون زبان انگلیسی  PTE می باشد. در حال حاضر مرکز   ATASEM در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته آزمون زبان انگلیسی PTE  را برگزار می کند. ظرفیت این مرکز ۱۰ صندلی است که در دو ردیف پنج تایی چیده شده است. از مزیت های این مرکز می توان به نحوه نور پردازی آرامش بخش آن و همچنین کمدهای بزرگ آن جهت نگهداری وسایل اشاره کرد. لازم است بدانید ارزروم یکی از نزدیک ترین مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE به ایران است و می توان به صورت زمینی هم به این شهر سفر کرد، بنابراین ارزروم یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE   است.

مرکزآزمون PTE در شهر آدانا ترکیه

آدانا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر در حدود ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارد و جز قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. لازم است بدانید برای سفر به آدانا از ایران، پرواز مستقیم وجود ندارد. مرکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE   این شهر واقع در دانشگاه علمی و فناوری آدانا مقابل مسجد هیسترویک آدانا می باشد. بد نیست بدانید این دانشگاه به پردیس خود منتقل شده است و دیگر در مرکز شهر ساختمان آموزشی ندارند. بنابراین، امتحانات در مدرسه زبان های خارجی برگزار می شود. پردیس این دانشگاه در شرق شهر واقع شده است. شما می توانید با اتوبوس های شهری ۱۲۴، ۱۰۶ و ۱۴۴ به این دانشگاه برسید. 

مراکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر استانبول ترکیه

شهر استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه است و به سبب جاذبههای تاریخی و مدرن، مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می‌شود.بیشترین مراکز آزمون PTE در شهر استانبول قرار دارد. در بین این مراکز امتحانی، دانشگاه استانبول دارای ۱۰ جایگاه امتحانی ، دانشگاه فنی یلدیز استانبول دارای ۸ جایگاه امتحانی و مرکز حرفه ای پیرسون دارای ۲۰ جایگاه امتحانی می باشد.برای رفتن به مرکز یلدیز پیشنهاد میکنیم حداقل یک ساعت قبل، در مرکز آزمون حاضر باشید. اگر حتی یک دقیقه بعد از وقت مقرر برسید، شما مجاز به شرکت در آزمون زبان انگلیسی نخواهید بود. بعد از ورود به دانشگاه در محوطه تابلو "Pearson VUE Authorized Test Center Select" را دنبال کنید. در بلوک B می توانید با فشار دادن دکمه ۱ آسانسور به طبقه ۶ بروید. اگر با تاکسی میخواهید به این محل بروید، به تاکسی بگویید شما را به بشیکتاش ببرد.  اگر تمایل دارید با اتوبوس به محل مقرر برسید، میتوانید از میدان تقسیم اتوبوس های شماره  ۵۵۹C و ۱۲۹T را سوار شوید تا شما را به دانشگاه فنی یلدیز برسانند.برای رسیدن به مرکز حرفه ای پیرسون، از میدان اصلی در بشیکتاش (در کنار اسکله و ایستگاه اصلی اتوبوس) روبروی کاخ Dolmabahce و ورزشگاه بشیکتاش مستقیم پیش روید، در دومین خروجی به سمت راست بروید، وارد خیابان سنگ فرش شده ای می شوید. از تپه بالا میروید تا به V-Junction (ورودی هتل w) برسید. از سمت چپ ۲۵۰ متر جلو روید. در سمت راست قبل از چراغ راهنمایی ورودی پارک تجاری BJK پلازا قرار دارد. مرکز حرفه ای پیرسون در بلوک A طبقه ۱ می باشد.اگر مرکز دانشگاه استانبول را به عنوان محل آزمون زبان انگلیسی خود انتخاب کردید، باید وارد خط مترو Yenikap- Haciosman شوید و بعد در ایستگاه دانشگاه استانبول از قطار پیاده شوید. مرکز آزمون علمی PTE در طبقه اول ساختمان اطلاع رسانی روبروی خوابگاه Vezneciler قرار دارد.مدرسه زبان انگلیسی یکی دیگر از مراکز برگزاری آزمون در شهر استانبول می باشد. این مدرسه در بلوار بارباراس شماره ۹۱ واقع شده است. در سمت چپ ساختمان بانک  Vakifو هتل کنراد روبروی آن قرار دارد. برای رسیدن به این مرکز به ایستگاه مترو  Zincirlikuyu بروید، سپس اتوبوسی به سمت بشیکتاس یا تقسیم سوار شوید. البته شما می توانید مینی بوس های بشیکتاس را هم سوار شوید. اما در هر دو صورت شما باید در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس یا مینی بوس  پیاده شوید. هر دو به طور مستقیم از مقابل مدرسه که در سمت راست قرار دارد عبور می کنند.اگر از میدان تقسیم میخواهید به این مرکز بروید، میتوانید از اتوبوس شماره ۵۵۹ استفاده کنید و در ایستگاه بلوار بارباراس از اتوبوس پیاده شوید.

مرکزآزمون زبان انگلیسی PTE در شهر آنکارا ترکیه

مرکز آزمون زبان انگلیسی  PTE شهر انکارا در دانشگاه  YILDIRIM BEYAZIT واقع است. برای رسیدن به این دانشگاه شما باید در خیابان آتاتورک به سمت بلوار Cankaya حرکت کنید. بعد از چراغ راهنمایی و رانندگی به سمت خیابان Cinnah حرکت کنید. این دانشگاه ۱۵۰ متر جلوتر از چراغ راهنمایی و رانندگی و درسمت راست شما قرار دارد. در پشت ساختمان اصلی محلی برای پارک ماشین ها وجود دارد.اگر میخواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، از گووانپارک اتوبوس ۱۱۲ را سوار شوید. در ایستگاه دوم کنار پارک Kugulu از اتوبوس پیاده شوید. ۱۵۰ متر در خیابان Cinnah پیش روید. دانشگاه را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. البته علاوه بر این ، شما میتوانید از اتوبوس های شماره ۴۱۳،۱۱۳, ۱۸۸, ۴۰۸, ۱۳۵, ۱۱۴, ۱۱۵, ۳-۱۱۴ نیز استفاده کنید. آکادمی زبان دیاکو تخصصی‌ترین مرکز برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و دوره آمادگی آزمون PTE این امکان را دارد تا شما را برای موفقیت در این آزمون همراه با مدرسین مجرب و در لابراتوار تخصصی PTE آماده کند. 

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

دریافت مدارک مورد تأیید زبان انگلیسی در داخل و خارج از کشور، از سال های گذشته تا کنون هموار کننده راه برای متقاضیان ادامه تحصیل و یا مهاجرت بوده است. همچنین دریافت این مدارک از ملزومات ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزشي زبان انگلیسی خارج از كشور است که از طریق آن دانش و مهارت متتقاضی مورد ارزیابی قرار میگیرد، لذا در همين راستا در داخل كشور خودمان، ایران، سالهاست كه آزمون هاي زبان انگليسي و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در زمينه هاي تخصصي و عمومي برگزار مي شوند و داوطلبان براي ورود به دانشگاه هاي پزشكي و غير پزشكي مي بايست در آنها شركت کرده و براي كسب نمره ي قبولي درآزمون مربوطه تلاش كنند.

از آزمون EPT زبان انگلیسی چه میدانید؟

آزمون EPT زبان انگلیسی ( ای پی تی ) جزو آزمون هایی است که در کشور ایران زیر نظر سازمان سنجش برگزار میشود و هدف از برگزاري آزمون EPT زبان انگلیسی ارزيابي مهارت و دانش  زبانی داوطلبان دكتري دانشگاه آزاد اسلامي مي باشد. EPT مخفف ) English Proficiency Test) به معني آزمون تسلط به زبان انگليسي مي باشد، لذا داوطلبان در صورت نداشتن مدرك بين المللي زبان انگليسي با نمره ي تعيين شده توسط دانشگاه ذكر شده،  موظف به شركت در آزمون  EPT ( ای پی تی) و كسب حداقل نمره ي قبولي  در آن هستند. لازم به ذكر است كه آزمون EPT، تنها آزمون جهت سنجش اين داوطلبان نمي باشد .يكي از مهم ترين دغدغه هايي كه داوطلبان با آن رو به رو هستند كسب نمره ي قبولي در آزمون زبان انگلیسی مي باشد که  براي رسيدن به اين هدف مي توانند با استفاده از سوالات آزمون هاي قبل كه در پایین صفحه قرار داده شده،  با نحوه ي سوالات آشنايي پيدا كنند. زيرا داوطلبان مي بايست حداقل به ۵۰% از سوالات آزمون زبان انگلیسی پاسخ صحيح بدهند تا موفق به كسب نمره ي ۵۰ كه نمره ي قبولي مي باشد،  بشوند .حال سوالی که مطرح میشود این است که اگر داوطلب موفق به کسب نمره ی قبولی نشد تکلیف چیست؟  پاسخ روشن است، داوطلب میتواند دانش و مهارت خود را در نوبت های بعدی آزمون زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار دهد. همانگونه كه در بالا به آن اشاره شد، آزمونEPT  زبان انگلیسی ( ای پی تی)، تنها آزمون جهت سنجش مهارت زبان انگليسي داوطلبان دكتري نمي باشد، ولي اين آزمون براي متقاضياني كه قصدشان فقط  قبولي در دانشگاه آزاد اسلامي است میتواند مناسب باشد.مهم ترین  تفاوت این آزمون با دیگر آزمون های زبان انگلیسی نداشتن قسمت مشکل ساز  Listening (شنیداری) است که همین امر عامل محبوبیت هرچه بیشتر این آزمون گردیده است.  علاوه بر اين اعتبار مدرك EPT(ای پی تی) به مدت ۲ سال براي دانشگاه هاي آزاد اسلامي داخل كشور مي باشد. نکته ی قابل توجه این است که مدرک ای پی تی فاقد اعتبار براي دانشگاه هاي دولتي است، بنابراين متقاضيان دانشگاه های دولتي بنابر درخواست دانشگاه مبنی بر ارائه مدرک مورد تایید اقدام نمایند.

مراکز برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT

واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي از سال ۱۳۸۶به طور منظم شروع به برگزاري آزمون EPT ( ای پی تی ) كرده است. ابتدا اين آزمون هر چند ماه يك بار برگزار ميشد ولی به دليل تقاضای بالا برای شرکت در آزمون EPT زبان انگلیسی (ای پی تی) از ارديبهشت ۱۳۹۲ هر ماه برگذار ميشود.  علاوه بر تهران در شهرهاي مختلف كشور از جمله تبريز ، مشهد ، اصفهان ، شيراز و نيز مراكزي جهت برگزاري آزمون وجود دارد.

بخش های مختلف آزمون زبان انگلیسی  EPT

آزمون EPT (ای پی تی) شامل ۳ بخش است، بخش اول این آزمون شامل سوالات واژگان زبان انگلیسی می باشد که در این قسمت متقاضی موظف به پاسخگویی به ۲۵ سوال می باشد. بخش بعدی شامل ۴۰ سوال تستی مربوط به دستور زبان است. در قسمت بعدی شاهد سوالات درک مطلب خواهید بود که این بخش خود به ۲ بخش خواندن و درک متون  با ۲۰ سوال تستی و درک مطلب متن با کلمات حذف شده (cloze) با ۱۵ سوال تستی است.

منابع آزمون EPT

در انتها به معرفی منابع آزمون EPT (ای پی تی) می پردازیم. همچنین شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir کلیک بر روی لینک منبع مورد نظر آن را دانلود کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

این روزها تب و تاب شرکت در کلاس‌های آیلتس و آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای موفقیت در این آزمون بالا گرفته است. متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس زبان انگلیسی خصوصا" افرادی که به دلیل مشغله‌های کاری و یا تحصیلی فرصت زیادی برای شرکت در کلاس‌های گروهی آیلتس زبان انگلیسی را ندارند، همواره به دنبال راهی مطمئن و تضمینی برای کسب نمره‌ای بالا در این آزمون هستند، اما واقعا چه قدر می توان به این شعارها اعتماد کرد؟

آیلتس زبان انگلیسی تضمینی چیست؟

دوره‌های آیلتس تضمینی این روزها در بسیاری از موسسات زبان انگلیسی به عنوان راهی برای تبلیغ و جلب مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوره‌ها در حقیقت دوره‌هایی خصوصی و یا نیمه خصوصی هستند که به دلیل تضمینی بودن مبالغ بالاتری را از متقاضیان دریافت می‌کنند. معمولا" این دوره‌ها تضمین می‌کنند که شما با شرکت در این گونه کلاس‌های زبان انگلیسی حداقل نمره ۷ را کسب خواهید کرد و چنانچه بعد از شرکت در این آزمون، نمره مورد نظر خود را کسب نکردید، بخشی از شهریه پرداختی شما عودت داده می‌شود. به نظر می‌رسد همه چیز ایده آل خواهد بود. شما در دوره ای فشرده با تضمین نمره ای بالا شرکت می‌کنید و اگر به نتیجه مورد نظر نرسیدید، شهریه شما بازگردانده می‌شود. اما چه تضمینی برای تحقق این شرایط وجود دارد؟ توجه داشته باشید که چنین عباراتی فقط توسط موسساتی زبان انگلیسی بیان می‌شود که نگاهی تجاری به مقوله آموزش زبان انگلیسی دارند. این موسسات اصولا" در تشکیل کلاس های گروهی خود نیز دچار مشکل هستند و بدلیل استقبال کم متقاضیان از این گونه کلاس ها، تمرکز خود را برای روی چنین دوره‌هایی معطوف می‌کنند. اما باز هم دلیلی برای ثبت نام متقاضیان در این کلاس ها وجود ندارد، پس لفظ " تضمینی" بکار برده می‌شود تا اعتماد مشتری جلب شود. در این صورت متقاضی تصور می کند که در  صورت عدم موفقیت در آزمون آیلتس زبان انگلیسی و کسب نمره وعده داده شده، می تواند هزینه خود را پس بگیرد و ضرری را متحمل نخواهد شد.

نمره ۷ آیلتس زبان انگلیسی نگرفتم؛ حالا نوبت تضمین است!

 فرض کنید شما در این دوره‌های زبان انگلیسی شرکت کردید و بعد از شرکت در کلاس ها و مطالعه، موفق به کسب نمره ۷ نشدید. احتمالا" پیش خود فکر می‌کنید که مشکلی نخواهید داشت و طبق تضمین دوره مورد نظر، می‌توانید تمام و یا بخشی از شهریه خود را باز پس گیرید. اما سوالی که مطرح است این است که آیا تا به حال در بین دوستان و یا اشخاصی که پیش از این در این گونه موسسات زبان انگلیسی ثبت نام کرده‌اند، نمونه‌ای دیده اید که در صورت عدم موفقیت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس توانسته باشد شهریه خود را پس گیرد؟ پاسخ واضح است. در این گونه قراردادها معمولا" بندهایی وجود دارد که شما در هنگام عقد قرارداد و امضای آن به آنها توجهی نداشته‌اید و یا اگر هم آن را خوانده باشید، موردی به نظرتان نیامده است، چراکه بندهایی عادی تلقی می‌شود. اما کافیست مراجعه‌ای به این مراکز آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و بخواهید هزینه خود را باز پس گیرید! همین بندهای به ظاهر ساده منجر به لغو تضمین و گارانتی شما خواهد شد و هزاران تفسیر برای شما می شود. نمونه‌هایی از این بندها عبارتند از: کسب حداقل نمره در آزمون زبان انگلیسی تعیین سطح، حضور در تمام جلسات کلاس، تلاش کافی متقاضی، انجام کامل و درست تمرین‌های کلاسی ، شرکت در تمام کوئیزهای کلاسی و کسب نمره مورد نظر در آزمون کلاسی.در این صورت شما حداقل مشمول یکی از بندها خواهید شد و به این ترتیب از گارانتی موسسه زبان انگلیسی خارج می شوید.

آیا امکان تضمین نمره آزمون زبان انگلیسی آیلتس وجود دارد؟

 موسسه زبان انگلیسی دیاکو با ۱۵ سال سابقه در زمینه آموزش زبان انگلیسی بیان می‌کند که هیچ گونه تضمینی برای موفقیت در این آزمون وجود ندارد. شما تنها می‌توانید با انتخاب مدرس و یا دوره‌ای حرفه‌ای و با کیفیت و هم‌چنین سعی و تلاش خود به تضمینی نسبی در این آزمون زبان انگلیسی برسید. چرا می‌گوییم نسبی؟ چون ممکن است اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای در این آزمون برای شما رخ دهد. از شرایط جلسه و مکان برگزاری آزمون تا سوالات آزمون و نوع سلیقه ممتحن و حتی شرایط فردی خود شما! شرکت‌کنندگان زیادی بوده‌اند که در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند و انتظار نمره بالایی را در این آزمون زبان انگلیسی داشته‌اند اما بعد از اعلام نتایج، نتیجه‌ای خلاف انتظار کسب کرده‌اند. علت این امر آن است که نحوه نمره‌دهی آزمون آیلتس در برخی بخش‌ها مثل رایتینگ و اسپیکینگ بر اساس نظر و سلیقه ممتحن انجام می‌گیرد و تنها تضمین، میزان تسلط شما در مهارت‌های چهارگانه می‌باشد.

چگونه نمره بالایی در آزمون زبان انگلیسی آیلتس بدست آوریم؟

 توجه داشته باشید که برای کسب نمره ای بالا در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شما می‌بایست لااقل در دو مهارت تسلط بالایی داشته باشید. قطعا" کسب چنین مهارتی کار ساده ای نخواهد بود و نیازمند صرف زمان زیادی برای مطالعه می‌باشد. اغلب افرادی که موفق به کسب نمره ۷ در آزمون آیلتس شده اند، افرادی هستند که به راحتی صحبت می کنند، به خوبی می نویسند و زمان زیادی را صرف گوش دادن به مکالمات و گفت‌و گوهای زبان انگلیسی می‌کنند. هم چنین این افراد متن های زیادی را می‌خوانند و به همین علت از دایره لغات بالایی برخوردارند. پیشنهاد می کنیم برای کسب نمره‌ای بالا، با افرادی که پیشتر در این آزمون شرکت کرده‌اند و موفق به کسب نمره‌ای بالا شده‌اند، مشورت کنید.شما می‌توانید برای ارتباط با افرادی موفق و حرفه ای عضوی از آکادمی دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شوید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و یا تثیبت آن هستید، احتمالا" در جست و جوی کلاس خصوصی زبان انگلیسی یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید که بالاترین کیفیت و معقول ترین هزینه را برای شما داشته باشد. اما کدام کلاس زبان انگلیسی می تواند خواسته شما را برآورده کند؟ برای پاسخ به این سوال، این مقاله از مجله دیاکو را تا انتها دنبال کنید.همان طور که می دانید روش ها و الگوهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال شرکت در کلاس های عمومی یا گروهی موسسات زبان انگلیسی ، خودآموزی، استفاده از نرم افزارها یا اپلیکیشن ها، کتاب ها و سایت های مختلف می توانند نمونه هایی از یادگیری زبان انگلیسی باشند. کلاس خصوصی زبان انگلیسی هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. اما سوالی پیش می آید این است که چرا کلاس خصوصی زبان انگلیسی ؟خب باید عرض کنیم که کلاس خصوصی زبان انگلیسی مزایایی دارد که بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند در این گونه کلاس ها شرکت کنند.

برنامه ریزی برای کلاس زبان انگلیسی فردی

یکی از ویژگی های کلاس خصوصی زبان انگلیسی ، برنامه ریزی فردی برای هر فرد مطابق با سطح و هدف فرد می باشد. بنابراین، در ابتدای کار، شما می بایست تعیین سطح شوید تا میزان مهارت و تسلطتان در زبان انگلیسی مشخص شود. در وهله دوم، هدف شما اهمیت دارد؛ اینکه در کدام مهارت احساس ضعف بیشتری دارید و یا به طور کلی به کدام بخش نیاز دارید در تعیین یک برنامه منسجم اهمیت دارد. مثلا" شاید شما مهارت خوبی در درک مطلب زبان انگلیسی داشته باشید و وقتی متن زبان انگلیسی در مقابل شما قرار می دهند، قادر به فهم و درک آن هستید ولی به دلیل سال ها دوری از فضایی که بتوان در آن به زبان انگلیسی صحبت کرد، نمی توانید به راحتی و روانی مکالمه کنید. یا حتی ممکن است فردی با سمت اجرایی، به دلیل ارتباطات کاری و بیزینسی خود نیاز به داشتن مهارت در اسپیکینگ دارد. با این اوصاف، برای هر فرد بر اساس سطح فعلی دانش زبان انگلیسی و هدف مورد نظر برنامه ریزی هایی اختصاصی صورت می گیرد.

تمرکز بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی و تدریس

یکی دیگر از ویژگی‌های کلاس خصوصی زبان انگلیسی ، تمرکز بیشتر بر روی یک یا تعداد معدودی از زبان آموزان است. در کلاس خصوصی زبان انگلیسی تنها شما هستید که در کلاس حضور دارید، بنابراین تنها فردی که مورد سوال و بررسی قرار می گیرد، شمایید. همین امر باعث می شود تا زبان آموز تلاش و توجه بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد. هم چنین مدرس هم تمام تمرکز خود را معطوف به تدریس بر روی نقاط ضعف شما می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. بدیهی است با انتخاب این نوع از کلاس ها، کل کلاس به شما تعلق می گیرد. با این حساب شما می توانید مکالمه بیشتری با معلم خود داشته باشید تا ایرادات و اشکالات شما برطرف شود. اما هر چه تعداد افراد حاضر در کلاس زبان انگلیسی بیشتر باشند، این زمان کمتر خواهد شد و هر فرد فرصت کمتری برای تمرین و مکالمه خواهد داشت.

ارزیابی دقیق

برای رسیدن به عملکرد بهتر در هر امری نیاز به ارزیابی وجود دارد. ارزیابی سبب می شود تا نقاط ضعف شناسایی شده و راهکارهایی جهت رفع و اصلاح نواقص ارائه شود. از جمله مزیت های کلاس خصوصی زبان انگلیسی این است که در هر جلسه مشخص می شود که شما در کدام بخش دچار مشکل هستید. به این ترتیب اشکالات و ایرادات ذره ذره برطرف می شوند. لازم به ذکر است که موسسات و مدرسین حرفه ای زبان انگلیسی در هر جلسه گزارشی از روند پیشرفت کار خود ارائه می دهند تا به این ترتیب میزان رشد هر فرد مشخص شود. طبیعی است با رفع اشکالات زبانی در هر جلسه، سرعت یادگیری و پیشرفت هر فرد  افزایش می یابد.یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی بحث زمان  است. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی زمان آزادی برای شرکت در کلاس های عمومی نداشته باشید. کلاس های خصوصی زبان انگلیسی این امکان را به شما می دهد تا طبق برنامه روزانه خود بتوانید آزادانه زمان کلاس خود را انتخاب کنید.

انتخاب مدرس زبان انگلیسی دلخواه

شما با انتخاب کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این امکان را دارید تا مدرس خود را انتخاب کنید. این انتخاب معمولا" بر اساس سطح دانش و میزان راحتی فرد در ایجاد ارتباط با استاد می باشد. در صورتی که مدرس انتخابی شما مطابق میل و انتظار شما نباشد، می توانید مدرس خود را عوض کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شايد جالب باشد كه بدانيد از سال ١٩٩٣ ميلادي تاكنون بخش آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی دانشگاه كمبريج به عنوان بالاترین نهاد رسمی در برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در دنیا، آزمون هايي زبان انگلیسی تحت عنوان YLE جهت ارزيابي سطح زبان انگلیسی كودكان سنين ٧ تا ١٢سال كه زبان انگليسي جز زبان دوم آنها محسوب ميشود طراحي كرده است. امتحانات YLE  داراي سه سطح Starters, Movers, Flyers ميباشند. محتوا و سوالات آزمون‌های YL بسیار جذاب و بر اساس Activity و تمرین‌های کودکانه و بطوری کاملا خلاقانه طراحی شده است. تست‌ها به گونه‌ای هدفمند است که سطح مهارت زبانی کودکان را به درستی می‌سنجد. این آزمون‌ها به دو صورت کتبی و شفاهی و یا به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. فرزند شما با شرکت در هر یک از این آزمون‌های زبان انگلیسی در عمل به ۳.۳۰۰.۰۰۰ نفر در دنیا که هر ساله در آزمون‌های زبان انگلیسی کمبریج شرکت می‌کنند پیوسته است.با توجه به هر یک از آزمون‌هایی زبان انگلیسی که نام بردیم، دوره آماده‌سازی آن نیز طبق کتابهای آموزشی که کمبریج معرفی کرده در آکادمی دیاکو در هر ترم در حال برگزاریست. اين دوره‌های آماده‌سازی بر پایه آزمون یا Exam based  ميباشند و كودكان نيز همانند بزرگسالان شانس اين را خواهند داشت كه با شركت در اين آزمون های زبان انگلیسی مدرك مادام العمر و بين المللي Cambridge University  را دريافت كنند. هدف از برگزاری این آزمون‌های زبان انگلیسی از سوی دانشگاه کمبریج بيشتر ايجاد انگيزه و تصویر مثبت از يك تست بين المللي در كودكان و آماده سازي آنها براي شركت در آزمون هاي سطوح بالاتر این دانشگاه نظير  KET و PET ميباشد. مدت زمان اين آزمون زبان انگلیسی با توجه به سطح برگزاري آن بين ٩٠تا١٢٠ دقيقه است كه ٣مهارت Listening, Reading و Writing  امتحان گرفته ميشود و معمولا آزمون مهارت گفتاری یا همان Speaking در يك روز جدا گرفته ميشود. توجه داشته باشيد كه در روز آزمون داوطلبين اين دوره ها علاوه بر همراه داشتن مداد سياه، مداد تراش و پاك كن يك جعبه مداد رنگي نيز داشته باشند. همکاران ما در دپارتمان کودک و نوجوان دیاکو همیشه قبل از برگزاری آزمون توصیه‌های لازم را به زبان‌آموزان و والدین آنها انجام می‌دهند. اما نگاهی بیاندازیم به اطلاعات هر آزمون زبان انگلیسی که می‌دانیم بسیاری از شما پدر و مادرهای عزیز مشتاق کسب این اطلاعات هستید.

 آزمون زبان انگلیسی YL Starters

اين سطح براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ انگلیسی" Common European Framework Reference for Languages   با نام Pre A1 basic ناميده ميشود. زبان انگلیسی آموزان در آكادمي دياكو پس از اتمام كتاب  Family &  Friends2  این دوره را در غالب یک ترم می‌گذرانند. در اين دوره كتاب YLE Test for Starters به همراه Story     Fun  آموزش داده ميشود و در آخرين جلسه  اين دوره از زبان آموزان آزمون Mock Exam (آزمون شبيه سازي شده) گرفته ميشود. آزمون زبان انگلیسی شبیه‌سازی شده که توسط دیاکو برگزار می‌شود بر افزایش سطح اعتماد به نفس زبان‌آموزان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها تاثیر گزار است. 

آزمون زبان انگلیسی  YL Movers

اين سطح زبان انگلیسی براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ انگلیسی" Common European Framework Reference for Languages   با نام A1 basic  که سطحی بالاتر از مقدماتی است ناميده ميشود. رده  سني زبان آموزان در اين دوره معمولا سنین ۸ تا ۱۱ سال است. در چارت آموزشی دیاکو زبان انگلیسی آموزان پس از اتمام كتاب Family & Friends 4  در غالب يك ترم آموزشی دوره YL Movers را آموزش ميبينند و پس از اتمام دوره، آزمون Mock  یا همان آزمون آزمایشی از آنها گرفته ميشود. 

آزمون زبان انگلیسی  YL Flyers

اين سطح زبان انگلیسی تحت عنوان A2 basic شناخته ميشود. رده سني شركت كنندگان بين ۹ تا ١٢ سال ميباشد. طبیعتا سطح برگزاری این آزمون از دو آزمون قبلی از لحاظ محتوا بالاتر است. جالب است كه بدانيد مدرك Flyers معادل مدرك KET for school ميباشد. امروزه هزاران مدرسه زبان و موسسات آموزشی، کودکان را برای شرکت در آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج آماده می‌کنند شرکت در این آزمون‌هایزبان انگلیسیفرصت بی‌نظیری است که هر پدر و مادری می‌بایست به فرزند خود در جهت رشد زبانی و ارتقا سطح علمی به آن هدیه دهد با اینکه در حال حاضر این آزمون‌ها در ایران برگزار نمی‌شود ولی به شما توصیه می‌کنیم تا فرزندان خود را برای شرکت در دوره‌های آماده سازی آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج تشویق نمایید. برای شرکت در آزمون اصلی می‌توانید نام فرزند خود را در یکی از مراکز رسمی آزمون کمبریج در کشور‌های همسایه رزرو نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این آزمون‌ها و دوره‌های مربوطه و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با مشاورین مجرب آکادمی زبان دیاکو در ارتباط باشید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

روز آزمون زبان انگلیسی PTE شاید برای عده‌ای از داوطلبین بسیار پراسترس و کلافه کننده باشد ولی باید بدانید که شما تنها با رعایت کردن چندین نکته‌ ساده می‌توانید آن را به یکی از بهترین روزهای زندگی خود تبدیل کنید.روز آزمون زبان انگلیسی PTE شاید برای عده‌ای از داوطلبین بسیار پراسترس و کلافه کننده باشد ولی باید بدانید که شما تنها با رعایت کردن چندین نکته‌ ساده می‌توانید آن را به یکی از بهترین روزهای زندگی خود تبدیل کنید. در این مقاله متخصصین PTE در دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما را به رعایت نکات ظریفی در روز آزمون PTE دعوت می‌نمایند. آزمون زبان انگلیسی PTE در یک مکان مجهز و با امنیت بالا برگزار می‌شود. در روز امتحان از شما مدرک شناسایی که معمولا پاسپورت است جهت احراز هویت خواسته می‌شود. سیستم امنیتی آزمون زبان انگلیسی PTE نسبت به آزمون‌های زبان انگلیسی دیگر بسیار بالاست. برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و تقلب در این آزمون، قبل از ورود نفرات به جلسه آزمون از دست آنها اثر کف دست گرفته می‌شود. امور کنترل و بازرسی نیم ساعت قبل از شروع امتحان آغاز می‌شود. حتما نیم ساعت قبل از شروع آزمون  در مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE حضور داشته باشید. با این کار استرس ناشی از دیررسیدن و استرس ناشی ازآن از بین می‌رود. به یاد داشته باشید که موبایل، لپ‌تاپ و ... از شما تحویل گرفته می‌شود.

مهارت تایپ زبان انگلیسی را جدی بگیرید!

 همانطور که می‌دانید آزمون زبان انگلیسی PTE تماما توسط کامپیوتر انجام می‌شود و لازم است که شما بر روی برخی مهارتهای کامپیوتری خصوصا تایپ انگلیسی کار کنید. حتما بر روی مهارت تایپ زبان انگلیسی خود برای نوشتن در بخش نوشتاری کار کنید تا بتوانید با تایپ سریع و درست برای خود زمان بیشتری بخرید. در بخش نوشتاری Writing آزمون PTE شما می‌بایست یک انشای ۲۵۰ کلمه‌ای در مدت زمان فقط ۲۰ دقیقه تایپ کنید. پس لازم است تا روی تایپ سریع و حتی الامکان تایپ دو انگشتی مسلط شوید. 

هدست را درست ست کنید!

در ابتدای آزمون زبان انگلیسی از شما خواسته می‌شود تا هدست مربوطه را روی سر خود قرارداده و میکروفون را به درستی و در جای مناسب روبروی دهان خود تنظیم کنید. سیستم چک صدا در هدست و میکروفون با نرم افزار مربوطه چک می‌شود تا مطمئن شوید که همه چیز در این مورد مرتب است.  چه قبل و چه در حین برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE   چنانچه هر مشکلی در ضبط صدایتان پیش آمد با بالا بردن دست خود این موضوع را به مسئول حاضر در مرکز آزمون اطلاع دهید.

PTE  آزمون زبان انگلیسی ثانیه‌ها!

در آزمون زبان انگلیسی PTE  هر ثانیه را غنیمت بشمارید. حواستان به ساعت باشد. هر بخش از سوالات آزمون PTE زمانبندی خاصی دارد که شما باید آن را رعایت کنید تا مابقی سوالات را از دست ندهید زیرا شما نمی‌توانید از مدت زمان یک بخش از آزمون مثلا بخش Reading به بخش بعدی آزمون زبان انگلیسی ، بخش Listening  قرض دهید و بالعکس. بارها مشاهده شده که برخی داوطلبین از به اصطلاح خراب کردن آزمون زبان انگلیسی گله‌مند بوده‌ و اظهار داشته‌اند که با خراب کردن یک قسمت از آزمون دچار استرس شده و این نگرانی و استرس در ادامه بر عملکرد آنها بر بخشهای دیگر آزمون زبان انگلیسی نیز تاثیر گذاشته است.جالب است که بدانید طراحی آزمون زبان انگلیسی PTE به گونه‌ایست که مهارت‌های زبانی در جمع بندی نمرات به یکدیگر کمک می‌کنند. (مقاله بلاگ دیاکو در مورد سیستم نمره دهی آزمون زبان انگلیسی pte را از دست ندهید) در واقع نمره چهار مهارت‌ اصلی زبان در آزمون PTE بصورت ترکیبی یا Integrated داده می‌شود.  به عنوان مثال اگر در بخش گفتاری Speaking و در قسمت Repeat Sentence  آنطور که باید از عملکردتان راضی نبودید می‌توانید این نمره را در بخش دیگری در Listening تحت عنوان Write from Dictation جبران کنید! چون به مهارت شنیداری Listening شما بطور مشترک در هر یک از این دو بخش نمره داده می‌شود. از اینرو خیلی از داوطلبین بر این باورند که آزمون زبان انگلیسی PTE بر خلاف آزمون‌های بین‌المللی دیگر آزمون مهربانی است! همانطور که می‌دانید اتاق محل برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE دارای چندین کامپیوتر است و چند نفر همزمان با شما مشغول این تست می‌باشند. هرگز فکر نکنید با داد زدن در بخش‌های گفتاری میکروفن صدای شما را بهتر شناسایی می‌کند و نمره بهتری می‌گیرید. شما با این کار تنها باعث برهم زدن نظم امتحان و پرت کردن حواس سایرین می‌شوید. به شما توصیه می‌کنیم در ارائه پاسخ در بخش گفتاری Speaking با صدای واقعی خود و محکم کلمات را ادا کنید و از مکث کردن و توپوق زدن به شدت اجتناب کنید.تنها ۱۰ دقیقه زمان استراحت دارید! دقت کنید در حین آزمون زبان انگلیسی PTE به شما ۱۰ دقیقه زمان استراحت داده می‌شود که چنانچه بیشتر از این زمان را سپری کنید از وقت امتحان شما کسر می‌شود. توصیه می‌کنیم که حتما از این زمان برای استراحت و صرف شکلات،‌ چای و آب و حتی اجرای برخی حرکات کششی استفاده نمایید تا در ادامه آزمون سرحال و آماده به سالن امتحان رفته و به سوالاتت پاسخ دهید. زمان استراحت ۱۰ دقیقه‌ای بین دو بخش خواندن Reading و بخش شنیداری Listening داده می‌شود.در آخر لازم به ذکر است که آزمون زبان انگلیسی PTE آزمونی مهارتی است که به شدت نیازمند آرامش ذهنی شما داوطلب عزیز می‌باشد پس با آرامش خود بهترین شرایط را در روز آزمون PTE فراهم  کنید و نمره دلخواه خود را با اقتدار کسب کنید. ما دردیاکو و در کلاسهای آمادگی دوره PTE و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir کلیه نکات ضروری برای آماده شدن در آزمون PTE و کسب نمره مطلوب را به داوطلبین گرامی آموزش می‌ٔدهیم. اگر قصد شرکت در آزمون PTE را دارید و با خواندن این مقاله همچنان سوالاتی در ذهن دارید از مشاورین و مدرسین مجرب ما در آکادمی زبان انگیسی دیاکو بپرسید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی تافل هستید، لازم است بدانید که آزمون تافل اخیراً دچار تغییراتی در بخش‌های مختلف خود شده‌است. اگر می‌خواهید از این تغییرات اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید یا این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا با آگاهی از تغییرات بوجود آمده بتوانید برنامه‌ریزی بهتری داشته‌ باشید.طبق آخرین تغییرات، آزمون تافل در تاریخ ۱ آگوست سال ۲۰۱۹ تغییر پیدا کرده‌است. تغییرات اصلی این آزمون بیشتر در بخش‌های نوشتاری (Reading)، شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) می‌باشد. عمده این تغییرات در مقاله‌های مختلف به خوبی پوشش داده‌شده‌است اما برخی از آنها هنوز سربسته باقی مانده‌است.

 بخش خوانشی آزمون زبان انگلیسی  (Reading)

 در این بخش شما کماکان با ۴-۳ متن مواجه می‌شوید. اگر چهار متن در اختیارتان قرار گیرد، یکی از آنها آزمایشی بوده و نمره‌ای نخواهد داشت. هر متن به جای ۱۴-۱۲ سوال، تنها شامل ۱۰ سوال خواهد بود. در این قسمت به شما زمانی معادل ۵۴ دقیقه به ازای ۳ متن و یا ۷۴ دقیقه برای ۴ متن اختصاص داده می‌شود. به عبارتی دیگر شما در هر قسمت حدود ۱۸ دقیقه و برای هر سوال ۱۰۵ ثانیه ( به جای ۹۰ ثانیه) فرصت خواهید داشت. توجه داشته باشید که ممکن است شما در این بخش به دقت بیشتری نیاز داشته‌باشید. بنابراین، با وجود تغییرات بوجود آمده نمی‌توان گفت که بخش ریدینگ زبان انگلیسی آسان‌تر شده است. اما با وجود این تغییرات، طول و سطح دشواری متن‌ها در این بخش همچون گذشته است و نوع سوالات مطرح‌شده نیز به همان ترتیب خواهد بود. با این حال، توجه داشته‌باشید که سوالات " تکمیل جدول" و " مرجع ضمیر" طی دو سال گذشته چندان مورد توجه زبان انگلیسی ETS قرار نگرفته‌است. بنابراین، بعید به نظر می‌رسد که شما با این گونه سوالات زبان انگلیسی مواجه شوید.

بخش شنیداری آزمون زبان انگلیسی  (Listening)

 در بخش شنیداری زبان انگلیسی دو یا سه لیسنینگ برای شما وجود دارد که هر کدام شامل یک مکالمه (conversation) و دو سخنرانی (lecture) (مجموعه طولانی) و یا یک مکالمه و یک سخنرانی (مجموعه کوتاه) خواهد بود. مجموعه طولانی‌تر شامل ۱۷ سوال و ۱۰ دقیقه زمان و مجموعه کوتاه دربرگیرنده ۱۱ سوال و ۵/۶ دقیقه زمان می‌باشد. توجه داشته باشید هنگامیکه شما مشغول گوش دادن هستید، زمان برای شما متوقف می‌شود و این زمان برای شما محاسبه نخواهد شد. به عبارتی بهتر، برای هر سوال حدود ۳۵ ثانیه زمان در اختیار دارید که مشابه گذشته می‌باشد. توجه داشته‌باشید که اگر سه مجموعه در اختیارتان قرار گیرد، یکی از آنها مجموعه‌ای کوتاه و اضافی خواهد بود. به این ترتیب به یک سخنرانی و یک مکالمه شما نمره‌ای تعلق نمی‌‌‌گیرد. لازم است بدانید طول و سطح دشواری متن‌های این بخش همچون گذشته و بدون تغییر بوده و سوالات نیز مانند قبل مطرح می شود.

بخش گفتاری آزمون زبان انگلیسی (Speaking)

 در بخش گفتاری این آزمون زبان انگلیسی ، سوال ۱ (در مورد اولویت‌های فردی) و سوال ۵ (در مورد وضعیت دانشگاه) از آزمون حذف شده‌است. در حال حاضر این بخش از آزمون به جای ۲۰ دقیقه، ۱۷ دقیقه طول می‌کشد. لازم است بدانید نمره شما در این بخش توسط یک ارزیاب انسانی و نرم افزار SpeechRater تعیین می‌شود. پیش از این، نمره این بخش توسط دو ارزیاب انسانی مشخص می‌شد. در این بخش، ارزیاب انسانی، نحوه استفاده از زبان انگلیسی و توسعه موضوع را بررسی می‌کند، در حالیکه نرم افزار تنها مفهوم را چک می‌‌‌کند.از جمله تغییرات کلی که در این آزمون زبان انگلیسی رخ داده، این است که زمان کل آزمون از ۵/۳ به ۳ ساعت کاهش یافته‌است. اما لازم به ذکر است که نمره آزمون تافل کماکان از ۱۲۰ محاسبه شده و هر بخش دارای وزنی برابر، همچون گذشته است.نحوه نمره‌دهی در آزمون تافل چه تغییری کرده‌است؟کارنامه آزمون زبان انگلیسی تافل اخیراً حاوی بخش مجزایی با عنوان " امتیازات MyBest" است. این قسمت، بهترین نتیجه از هر بخش از آزمون را که طی دو سال گذشته کسب کرده‌اید، ترکیب می‌کند. به عنوان مثال، اگر شما سه بار در آزمون زبان انگلیسی شرکت کرده‌باشید، این بخش بهترین نمرات شما را در هر چهار بخش ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و لیسنینگ ترکیب می‌کند و بهترین نمره شما را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که برخی از مراکز علمی یا دانشگاهی ممکن است این نمرات را نپذیرند و همان روند قبلی را دنبال کنند.در گذشته، در زبان انگلیسی زبان‌آموزان نمرات کلی بخش نوشتاری و گفتاری را برای هر یک از این بخش‌ها دریافت می‌کردند، که همین امر به آنها کمک می‌کرد تا مشخص شود کدام قسمت از آزمون را به خوبی انجام داده اند و کدام قسمت را ضعیف. اما اکنون این بخش از نمره‌دهی، از کارنامه حذف شده‌است و متقاضیان تنها نمرات کلی را دریافت می‌کنند.

 منابع جدید آمادگی آزمون زبان انگلیسی تافل

 طبق آخرین اخبار، ETS برنامه‌ای برای انتشار نسخه جدیدی از راهنمای رسمی TOEFL یا نسخه جدید مجموعه کتاب‌های تست iBT برای مطابقت با فرمت جدید اعلام نکرده است. با این حال، نمونه‌‌ای از سوالات آزمایشی به صورت رایگان منتشر شده‌است.

تغییرات در بررسی نمرات آزمون زبان انگلیسی تافل

 با توجه به گزارش‌های پشتیبانی مشتری ETS، در حال حاضر ۳-۱ روز طول می‌کشد تا بررسی نمره هر یک از بخش‌ها انجام شود. با این حال، این مطلب در هیچ جای عمومی اعلام نشده‌است. توجه داشته باشید از آنجا که SpeechRater در هر دو بخش نوشتاری و گفتاری استفاده می شود، شانس شما برای کسب نمره بالاتر بعد از بررسی کمتر است. 

تغییرات بخش نوشتاری آزمون زبان انگلیسی تافل

سؤالات نوشتاری چند گزینه ای طولانی‌تر و گیج کننده می‌شوند.اخیراً، سوالات بخش نوشتاری طولانی‌تر شده‌است. اما در گذشته یک سوال ممکن بود تنها یک جمله واحد باشد. اما حالا ممکن است شما با سه جمله طولانی مواجه شوید. به این ترتیب، در سؤالات چند گزینه ای ، گزینه‌ها به جای کلمات یا عبارات مجزا ، جملات کامل هستند. توجه داشته باشید که تایمر ۳۰ دقیقه‌ای به محض نمایش سوال شروع می‌شود ، بنابراین با خواندن سوال، مقداری از  زمان خود را از دست می‌دهید. بعضی اوقات در سؤالات نوشتاری، هشداری در مورد سرقت ادبی دیده می‌شود.در حقیقت این پیام به شما هشدار می‌دهد که پیش از انجام آزمون، شما نباید متن essay را حفظ کنید! بهتر است از مثال‌های شخصی خودتان برای بسط موضوع استفاده کنید.در سوالات نوشتاری چندگزینه‌ای، یادداشتی وجود دارد که نشان می‌دهد شما می‌توانید بیش از یک گزینه را انتخاب کنید. با وجود انکار احتمالی ETS، اما به نظر می‌رسد آزمون سخت‌تر شده‌است. بنابراین، وظیفه شما این است که با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با تغییرات آزمون همگام باشید تا شوکه نشوید!



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای آزمون PTE آماده‌اید؟ احتمالاً از تمام متریال و منابع موجود استفاده کرده و یا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و تمام تلاش خود را برای رفع اشکالات خود کرده‌اید. اما با نزدیک شدن به تاریخ این امتحان زبان انگلیسی ، اوضاع کمی متزلزل می‌شود. اعتماد به نفس شما پایین می‌آید و شما دچار شک می‌شوید. اگر چنین وضعیتی دارید، بهتر است آرام باشید، چراکه شما تنها نیستید. این حالت درست پیش از آزمون زبان انگلیسی ، برای بسیاری از متقاضیان رخ می‌دهد. بنابراین، بسیاری از افراد درست در روزهای پایانی و نزدیک آزمون زبان انگلیسی ، به خود شک می‌کنند و احساس می‌کنند تمام اطلاعات خود را فراموش کرده‌اند. به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی لحظه آخری آشنا کنیم تا به این ترتیب از استرس شما کاسته شود.

نکاتی برای کسب نمره بالا در آزمون زبان انگلیسی PTE

نگران کامل بودن خود در آزمون زبان انگلیسی PTE نباشید.پیش از آزمون، به اندازه کافی تمرین کنید.از نظر ذهنی خود را برای یک محیط آزمون پرسر‌و‌صدا و شلوغ آماده کنید.پیش از شروع آزمون، میکروفن خود را تست کنید. به ساعت توجه داشته باشید. در روز آزمون زبان انگلیسی دیر نکنید.سخت‌کوشی و تلاش خود را فدای شرایط استرس‌زای لحظات پایانی نکنید. سعی کنید فقط به نکاتی که برایتان بیان می‌کنیم توجه کنید تا تلاشتان بهترین نتیجه را در پی داشته‌باشد.

 ۱.نگران کامل بودن خود در آزمون زبان انگلیسی PTE نباشید.

بیش از حد فکر نکنید! شما به هیچ وجه نمی توانید امیدوار باشید که ۱۰۰٪ آماده آزمون زبان انگلیسی هستید. این امر ممکن نیست! تا هر حدی که آماده هستید، سعی کنید از آمادگی خود نهایت استفاده را ببرید. همه چیز به نحوه عملکرد شما در روز آزمون بستگی دارد.تنها کاری که شما می بایست انجام دهید این است که به وظیفه خود عمل کنید و با تمام توان، برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید و به فکر نتیجه نباشید. شما با افکار منفی، اعتماد به نفس پایین و ایجاد استرس، تنها سطح عملکرد خود را پایین می‌آورید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، ایمان به توانایی و عملکردتان است تا بتوانید بهترین نتیجه را در آزمون زبان انگلیسی کسب کنید.

۲.پیش از آزمون زبان انگلیسی ، به اندازه کافی تمرین کنید.

با نزدیک شدن به روز آزمون زبان انگلیسی ، بیش از گذشته برنامه خود را دنبال کنید و تمرین کافی را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم با بخش‌هایی که وزن بیشتری در هر ماژول دارند، شروع کنید و سؤالات منحصر‌به‌فرد را حل کنید. البته تلاش کنید تا روند طبیعی و نرمالی در کار خود دنبال کنید، به این معنی که نه فقط بر روی سوالات مشکل تمرکز کنید و نه خیلی آسان! بلکه بر روی طیفی از سوالات تمرین کنید.در هنگام تمرین با ذهنیت آزمون تمرین نکنید. به این معنی که هنگامیکه در حال حل سوالات هستید، با خود تصور نکنید که این سوال قرار است در آزمون باشد، بلکه تنها به یادگیری آن سوال بپردازید. بنابراین، تا حد امکان طبیعی و خونسرد باشید.

۳.از نظر ذهنی خود را برای یک محیط آزمون پرسر‌و‌صدا و شلوغ آماده کنید.

برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی PTE، می‌بایست آمادگی حضور در یک محیط پرسر و صدا را داشته‌باشید. این امر به ویژه در بخش اسپیکینگ بسیار خود را نشان می‌دهد. همه شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند تا با صدای بلند در میکروفن‌های خود صحبت کنند تا صدای آنها برای تشخیص، مشکلی نداشته‌باشد. در واقع، تمامی متقاضیان به دنبال بهترین حالت برای ضبط صدای خود هستند. با این تفاسیر، باید تلاش کنید تا حواستان پرت نشود و تمام توجه خود را بر روی آزمون زبان انگلیسی خود متمرکز کنید. با اعتماد به نفس کافی و با صدایی بلند و رسا ( البته در حدی طبیعی) در میکروفن خود صحبت کنید تا صدای شما به خوبی ضبط شود تا دقیقاً مشخص شود چه می‌گویید.

۴.پیش از شروع آزمون زبان انگلیسی ، میکروفن خود را تست کنید.

قبل از شروع آزمون زبان انگلیسی ، حتماً بررسی کنید که آیا میکروفون شما به درستی کار می کند یا خیر. اگر در درستی آن شک دارید، دست خود را بالا ببرید و مشکل خود را به ادمین سنتر اعلام کنید. چراکه با شروع فرایند آزمون، دیگر قادر به تغییر یا اصلاح میکروفن خود نخواهید‌بود.


۵. به ساعت توجه داشته باشید.

در طول آزمون زبان انگلیسی حتماً به ساعت توجه کنید. دقت داشته‌باشید که شما باید هر بخش را در زمان مقرر به پایان برسانید ، چراکه امکان اختصاص زمان اضافی از یک ماژول به دیگری، وجود ندارد. بنابراین، سعی کنید هر بخش را در مدت زمان مشخص شده انجام دهید. دانستن مدت زمان لازم برای هر بخش و هر سوال می‌تواند برای شما بسیار کمک‌کننده باشد.

۶. در روز آزمون زبان انگلیسی دیر نکنید.

و اما آخرین موردی که در روز آزمون باید به آن توجه کنید کنید، این است که دیر نرسید. دیر رسیدن نه تنها به استرس شما اضافه می‌کند، بلکه مانع از بروز استعداد و آمادگی شما برای آزمون زبان انگلیسی می‌شود. بنابراین، سعی کنید زمانبندی درستی داشته‌باشید تا پیش از شروع فرایند آزمون در محل، حضور داشته‌باشید. به این تریتب، مطمئن خواهید شد که همه چیز تحت کنترل شما خواهد‌بود.در آخر، با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir امیدواریم آزمون خوبی پیش رو داشته باشید. کافیست همین نکات ریز را رعایت کنید تا بهترین نتیجه از آنِ شما شود.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی FCE مخفف عبارت ( First Certificate in English) اولین مدرک زبان انگلیسی می باشد و هر ساله توسط دپارتمان زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج آزمون FCE ( بطور متوسط دو بار در ماه) در سراسر دنیا در حال برگزاری است. این آزمون سطح دانش زبان انگلیسی زبان آموزان را در سطح فرا میانی (Upper intermediate) مورد ارزیابی قرار می دهد و نمره قبولی در آن A ، B و C می باشد و افرادی که نمره D و یا E را کسب کنند در این آزمون مردود خواهند شد. آزمون FCE زبان انگلیسی در سیستم درجه بندی معروف CEFR، پس از آزمون زبان انگلیسی PET و قبل از آزمون CAE قرار دارد و سطح B2 را پوشش می‌دهد . در این مقاله می خواهیم شما را با ساختار این آزمون زبان انگلیسی بین المللی بیشتر آشنا کنیم. با مجله دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی همراه باشید.  CEFR، یک استاندارد مشترک اروپایی است که دانش و مهارت زبان انگلیسی زبان‌آموزان را به سه سطح اصلی تقسیم بندی می‌کند و این سه سطح، هر کدام به دو زیرسطح تقسیم بندی می شوند. سطح اول، سطح پایه یا A می باشد که به دو زیر سطح A1 یا آغازگر و A2 یا مقدماتی تقسیم می شود. سطح دوم، سطح مستقل یا B است که شامل دو زیر سطح B1 یا آستانه و B2 یا برتر می باشد و در آخر سطح ماهر یا C قرار دارد که به دو زیر سطح  C1 یا پیشرفته و زیرسطح C2 یا مسلط تقسیم می شود. در سطح B2، زبان آموز می تواند به صورت قابل قبول و روان زبان انگلیسی صحبت کند همچنین او قادر خواهد بود متنی کاملا شفاف همراه با جزئیات با طیف گسترده ای از موضوعات مختلف بنویسد و در آن به شرح دیدگاه خود بپردازد.

آزمون FCEزبان انگلیسی دارای چه بخش هایی است؟

این آزمون زبان انگلیسی شامل ۵ بخش مختلف: شنیداری ( Listening )، گفتاری( Speaking )، درک مطلب ( Reading )، نوشتاری ( Wriring ) و  کاربرد زبان ( Use of English ) است که در زیر به آن اشاره خواهیم نمود:بخش شنیداری آزمون FCE زبان انگلیسی درمجموع ۴ قسمت دارد. ۳۰  سوال در این بخش وجود دارد و داوطلبان باید در مدت زمان ۴۰ دقیقه به آن ها پاسخ دهند. در قسمت اول Listening، داوطلبان به گفتگوهاي بي‌ارتباط با يكديگر گوش مي‌دهند (هر گفتگو  ۳۰ ثانيه) و بعد از آن باید به سؤالات چند گزينه‌اي زبان انگلیسی هر يك از این گفتگوها پاسخ ‌دهند. در قسمت دوم ، شركت‌كنندگان به يك مونولوگ و يا ديالوگ بين دو يا سه نفر گوش می دهند ( در حدود ۳ دقيقه ) و سپس باید به سؤالات مربوط به هر مونولوگ يا ديالوگ پاسخ مي‌دهند. در قسمت سوم، شركت‌كنندگان به مجموعه‌اي از مونولوگ‌ها گوش داده ( در حدود ۳۰ ثانيه براي هرکدام ) و سپس باید بهترين متن را كه هر يك از مونولوگ‌ها گفته‌اند، انتخاب ‌كنند و در قسمت چهارم و نهایی این بخش، شركت‌كنندگان به  مکالمه زبان انگلیسی دو يا سه نفر گوش مي‌دهند (حدود ۳ دقيقه) و بعد از آن باید به هفت سؤال چند گزينه‌اي پاسخ دهند.هدف این بخش از آزمون سنجش توانایی داوطلب در درک مکالمات زبان انگلیسی است.بخش گفتاري آزمون زبان انگلیسی FCE ، ۴ بخش دارد  و مدت زمان آن تنها ۱۵ دقیقه است. این بخش به صورت رو در رو بوده و توسط دو ممتحن و دو شركت‌كننده همزمان گرفته مي‌شود. در قسمت اول آزمون گفتاري FCE، داوطلب باید مكالمه كوتاهي با ممتحن داشته باشد. در اين قسمت ممتحن معمولاً سؤالاتي زبان انگلیسی درمورد محل زندگي شركت ‌كننده، برنامه‌هاي وي براي آينده و غيره مي‌پرسد. در قسمت دوم بخش گفتاری یا Speaking به شرکت کننده ها دو عکس نشان داده می شود و از هر یک از آن ها خواسته مي‌شود كه دو عكس را با يكديگر مقايسه كنند و به سؤالات ممتحن پاسخ دهند. سپس به مدت ۳۰ ثانيه از شركت‌كننده دوم خواسته مي‌شود كه خلاصه‌اي از گفته‌هاي شركت‌كننده اول را برای ممتحن بازگو كند.در قسمت سوم این بخش که حدود ۳ دقیقه است به شركت‌كنندگان سؤال های چالشی داده مي‌شود و آن ها بايد درباره‌ي آن‌ها با یکدیگر مکالمه داشته باشند. هدف این قسمت سنجش توانايي بيان نظرات در مورد موضوعی خاص و دفاع از آن‌ها می باشد.در قسمت چهارم و آخر این بخش، ممتحن با بيان سؤالات چالشي سعي مي‌كند توانايي شركت‌كنندگان را در به چالش كشيدن موضوعی که در قسمت سوم بیان شد محک بزند. مدت زمان این قسمت حدود ۴ دقیقه است.بخش درك‌ مطلب آزمون زبان انگلیسی ، شامل سه بخش می باشد. در بخش نخست ابتدا داوطلب باید به متني متشكل از ۸ سؤال چند گزينه‌اي پاسخ دهد. در قسمت دوم این بخش داوطلب باید يك متن همراه با جای خالي را از كلمات داده شده پر کند. و در قسمت آخر، داوطلب باید پس از خواندن متن داده شده، به يك سري از سؤالات بخش كاربرد زبان انگلیسی Use of English مشخص پاسخ دهد. مدت زمان پاسخگویی به این بخش ۱ ساعت می باشد.بدیهی است که هدف از این بخش، سنجش مهارت درک مطلب داوطلب است.هدف از بخش  كاربرد زبانيه زبان انگلیسی ، سنجش دانش دستور زبان و لغت زبان انگلیسی داوطلب می باشد. این بخش دارای ۵ قسمت می باشد. در قسمت اول از داوطلبان خواسته می شود که جاهاي خالي را با انتخاب مناسب از میان گزينه‌هاي داده شده پر کنند. در قسمت دوم از آن ها خواسته می شود جاهای خالی را با نوشتن كلمه مناسب پر کنند و در بخش سوم باید جاهاي خالي را با تغییر دستور زبانی مناسب واژه داده شده تكميل کنند. مدت زمان پاسخگویی به این بخش ۴۵ دقيقه می باشد.این بخش آزمون زبان انگلیسی دو قسمت دارد. در قسمت اول، داوطلب بايد نامه يا ايميلي را براساس سؤال بنويسد و در قسمت دوم آزمون FCE، به داوطلب ۲ سؤال داده می شود و از آن‌ها خواسته مي‌شود كه به دلخواه به یکی از سوال ها پاسخ دهند و متني شامل ۱۲۰ تا ۱۸۰ كلمه بنويسند. مدت زمان پاسخگویی به این بخش یک ساعت و ۲۰ دقیقه می باشد.بد نیست بدانید که آزمون  FCE زبان انگلیسی داراي اعتبار بين‌المللي زبان انگلیسی خوبي جهت نمايش سطح زبان انگلیسی متقاضی براي ادامه تحصيل، كار و يا مهاجرت می باشد و امروزه بسياري از دانشگاه‌ها و شرکت های معتبر دنیا، آزمون FCE زبان انگلیسی را به عنوان یک مدرك زبان انگلیسی معتبر قبول دارند مانند دانشگاه های: Thompson River در کانادا، Freie University Berlin در آلمان، دانشگاه  City University در هنگ کنگ، دانشگاه آمستردام در هلند، دانشگاه  Warwick در انگلستان، دانشگاه هنر ایلینویز در شيكاگو و...نکته قابل توجه اینکه دوره های آمادگی آزمون FCE  زبان انگلیسی در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو بعد از به پایان رسیدن سطح Upper Intermediate زبان آموزان در حال برگزار می باشد . این دوره شامل ۴ ترم بوده و در آن کتاب FCE Gold تدریس می شود.  توجه داشته باشید آزمون FCE در ایران برگزار نمی شود و برای شرکت در آن باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه سفر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره FCE و یا دوهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همانطور که می‌دانید، اهمیت آموختن زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی در دنیا به منظور ایجاد ارتباط در جامعه برای افرادی که چه قصد مهاجرت کاری و یا تحصیلی در کشوری دیگر را دارند، چه به دنبال یافتن موقعیت‌های شغلی مناسب‌تر هستند، ضروری است. علاوه براین موارد یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کار کردن با رایانه، اپلیکیشن‌ها و ... سودمند است؛ بنابراین فرد با توجه به اهداف از پیش تعیین شده برای خود، نیاز به گرفتن مدرک آیلتس آیلتس به عنوان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مدارک بین‌المللی زبان انگلیسی دارد. برای تشخیص بهترین کلاس زبان انگلیسی آیلتس، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما در مجله دیاکو همراه باشید.

  اهمیت مدرک زبان انگلیسی آیلتس  (IELTS)

همان طور که می‌دانید مبنا و اصل برای یادگیری هر زبان به خصوص زبان انگلیسی و ایجاد ارتباط بهتر افراد، چهار مهارت شنیداری (  Reading)، گفتاری  ( Speaking )، نوشتاری (  Writing) و خواندن (Reading) است. در آزمون زبان انگلیسی آیلتس نیز توانایی فرد در هر چهار مهارت مذکور مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد و با توجه به نمره کسب شده توسط او می‌توان به میزان تسلط شخص به آن زبان انگلیسی آگاهی  پیدا کرد. همین دلایل دست به دست یکدیگر داده‌اند و سبب شده تا به تعداد افرادی که در آزمون زبان انگلیسی آیلتس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزوده شود. بنابراین به دلیل حساسیت آزمون زبان انگلیسی آیلتس ( IELTS) فرد پیش از شرکت در کلاس‌های آیلتس  باید آنالیز لازم را درباره کلاس زبانی که انتخاب می‌کند، انجام دهد. 

پیش نیازهای قبل از شرکت در کلاس‌های آزمون زبان انگلیسی آیلتس

قبل از شروع هر کاری مانند یادگیری یک زبان مثل زبان انگلیسی چ شما باید به اندازه‌ی کافی ‍پشتکار و انگیزه‌ی لازم را در آن زمینه داشته باشید و تا این مرحله را در خودتان ایجاد نکنید، نمی‌توانید در یادگیری و رفتن به قدم‌های بعدی پیشرفت شگرفی داشته باشید. شما باید برای نه تنها آزمون زبان انگلیسی آیلتس بلکه در هر کاری پیش زمینه لازم را داشته باشید؛ از این‌رو پیش از شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی آیلتس، شخص باید پیش زمینه و آمادگی لازم در ارتباط با فرمت و چگونگی آزمون آیلتس را داشته باشد.با توجه به اینکه در آزمون زبان انگلیسی آیلتس بالعکس آزمون تافل (TOEFL )  که زبان‌آموز فقط با سوالات چهار گزینه‌ای مواجه میشود، در آیلتس با طیف متنوعی از سوالات اعم از چهار گزینه‌ای و تشریحی و تحلیلی روبه‌رو می‌شود. با توجه به اینکه مدت زمان آزمون زبان انگلیسی آیلتس حدوداً دو ساعت و چهل و پنج دقیقه است و شما در این تایم محدود باید دقت و سرعت عمل در پاسخ‌گویی به سوالات را داشته باشید، می‌بایست در مدت زمانی که دارید از طریق شرکت در آزمون ماک (Mock) و یا شبیه‌سازی آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای خود بر سرعت و دقت خود افزوده و بر نقاط ضعف خود در هرکدام از مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن آگاهی پیدا کرده و آن‌ها را تقویت کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر در ارتباط با فرمت و ساختار آزمون آیلتس مقاله  آشنایی با آزمون آیلتس (IELTS) در مجله دیاکو را مطالعه فرمائید. پس از آشنایی زبان‌آموز با ساختار آزمون زبان انگلیسی آیلتس، فاکتور بعدی در ارتباط با شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی آیلتس تشخیص سطح ( Level )  زبان‌آموز است؛ به طور حتم بدون تعیین سطح، شرکت در کلاس‌هایی بالاتر از سطح و یا پایین‌تر از سطح شخص معایبی از نظر زمانی و هزینه برای او به همراه خواهد داشت.

ویژگی‌های کلاس زبان انگلیسی آیلتس

همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم، زبان‌آموز حتما باید تعیین سطح شود و با توجه به سطح خود در کلاس‌های پیش نیاز زبان انگلیسی آیلتس شرکت کند؛ بنابراین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس با توجه به سطح، زبان آموز را راهنمایی می‌کند که کدام دوره برای او مناسب است .کلاس‌های زبان انگلیسی آیلتس می‌بایست برنامه آموزشی متناسب با نیازهای زبان‌آموزان را در نظر بگیرند تا افراد بتوانند در تایم مدنظر خود در کلاس‌ها شرکت کنند. علاوه بر برنامه اموزشی کامل و جامع موسسات آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس، انتخاب نحوه  برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس اعم از گروهی، نیمه فشرده و خصوصی توسط زبان آموز، در ارتباط با موضوع  زمان و تایمی که او برای خود در نظر گرفته است.  همانطور که گفتیم، علاوه بر انگیزه‌ای که خود فرد از یادگیری و گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس باید در خود ایجاد کند، فضای موسسات زبان انگلیسی آمادگی آیلتس نیز این مولفه را باید در نظر گیرند. محیط و فضای آموزشی موسسات نیز باید به گونه‌ای باشد که زبان آموز انگیزه و روحیه‌ی مثبت در یادگیری را بدست آورد. با توجه به اهمیت آزمون زبان انگلیسی آیلتس، آموزشگاه‌های زبان انگلیسی باید نظارت و پشتیبانی دقیق آموزشی در ارتباط با پیشرفت زبان‌آموز داشته باشند.  پیگیری و حساسیت موسسات زبان انگلیسی در این مورد تاثیر به‌سزایی در بازده و در نهایت کسب نمره مطلوب زبان‌آموز می‌شود.  شما زبان‌آموزان می‌توانید در ارتباط با آشنایی با آزمون آیلتس با مراجعه به مقاله « ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس ( IELTS) چیست؟» در مجله دیاکو اطلاعات مفیدی را بدست آورید.آکادمی دیاکو با برگزاری متنوع دوره‌های آیلتس (IELTS) به خوبی نیازهای زبان‌آموزان را برآورده می‌کند. برنامه‌ی آموزشی دوره‌های IELTS  در دیاکو به شرح زیر است: دوره‌های IELTS  عادی: سه روز در هفته و هر جلسه یک ساعت و نیم می‌باشد و از شروع دوره‌ی IELTS FOUNDATION  تا دوره‌ی IELTS ADVANCED  به زمانی حدودا دو سال نیاز است.    دوره‌های IELTS نیمه فشرده: دوره‌های نیمه فشرده در دیاکو سه روز یا دو روز  در هفته و هرروز دو جلسه‌ای می‌باشد. این دوره مناسب برای زبان‌آموزانی است که برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس یک سال و یا کمتر فرصت دارند.دوره‌های IELTS خصوصی: این دوره‌ها در دیاکو به صورت پکیج‌های آموزشی ۲۰، ۲۵ و ۴۰ جلسه‌ای است . این نوع دوره‌ها با توجه به اهداف و زمانی که زبان‌آموز برای خود در نظر گرفته، برگزار می‌شود. دوره‌های IELTS آخر هفته: اگر شما به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر نمی‌توانید در طول هفته در کلاس‌های آیلتس شرکت کنید، توصیه می‌کنیم که در کلاس‌های زبان انگلیسی آخر هفته دیاکو در روزهای پنج شنبه و جمعه حضور پیدا کنید و زمان را از دست ندهید. این دوره نیز مانند دوره‌ی نیم فشرده به زبان‌آموزانی پیشنهاد می‌شود که در یک سال و حتی کمتر قصد گرفتن مدرک آیلتس را دارند.در این مقاله قبل از برشمردن ویژگی‌های بهترین کلاس زبان آیلتس (IELTS)، برخی مطالب در ارتباط با پیش‌زمینه‌های موردنیاز قبل از شرکت در کلاس‌ها را بیان کردیم. دوره‌های متنوع در آکادمی دیاکو در برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی  Diako.ir آیلتس به‌گونه‌ای است که به خوبی برنامه‌ریزی و اهداف متنفاوت زبان‌آموزان را پوشش می‌دهد

 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون  BEC (Business English Courses)، یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که توسط دانشگاه کمبریج (Cambridge University) و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این آزمون مطابق با استانداردهای CEFR (Common European Framework of Reference) به صورت تخصصی برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی در زمینه‌های تجارت و کسب و کار طراحی شده است. در بخش‌های قبلی از سری مقاله‌های آزمون BEC، به بررسی محتوای آزمون‌های BEC Preliminary و BEC Vantage پرداختیم. در این مقاله، به بررسی زمان‌بندی، فعالیت‌ها و انواع سوال‌های سطح سوم این آزمون زبان انگلیسی می‌پردازیم.در بخش‌های قبلی از سری مقاله‌های آزمون BEC، به بررسی محتوای آزمون‌های BEC زبان انگلیسی  Preliminary و BEC Vantage پرداختیم:در این مقاله، به بررسی زمان‌بندی، فعالیت‌ها و انواع سوال‌های سطح سوم این آزمون می‌پردازیم.آزمون زبان انگلیسی BEC Higher به شما کمک می‌کند تا سطح کاربردی‌ای از زبان انگلیسی را که برای کسب و کار موثر در رتبه‌های بالای تجارت بین‌المللی مورد نیاز است، کسب کنید. داشتن مدرک C1 به کارفرمایان نشان می‌دهد که شما به سطح پیشرفته‌ای از زبان انگلیسی کاربردی در تجارت دست یافته‌اید. این سطح، سومین سطح از آزمون‌های BEC می‌باشد. این آزمون درحدود ۳ ساعت طول می‌کشد و به صورت کامپیوتری یا بر روی کاغذ، در چهار قسمت مجزا برگزار می‌شود.کسب مدرک C1 مهارت‌های زیر را نشان می‌دهد:توانایی برقراری ارتباط موثر در سطح مدیریتی و حرفه‌ایتوانایی حضور در ملاقات‌ها و پرزنت‌های (Presentations) کاری زبان انگلیسی با اعتماد به نفس بالاتوانایی بیان نظرات و تفکرات با سطح بالایی از روانی در گفتار (Fluency) توانایی برای نشان دادن واکنش مناسب در شرایط فرهنگی و اجتماعی متفاوت کاربردهای این سطح از آزمون زبان انگلیسی برای شما چه چیزهایی می‌تواند باشد: برای شما فرصت‌های شغلی مناسب را با تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی که برای موفقیت به آن نیاز خواهید داشت، فراهم می‌کند.مهارت‌های زبان انگلیسی شما را برای تحصیل در رشته‌های مربوط به دنیای تجارت نشان می‌دهد.به شما برای پذیرش توسط کمپانی‌های بزرگ تجاری، موسسه‌های آموزشی و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی  بازرگانی در سطح بین‌المللی کمک می‌کند.

مهارت Reading در آزمون زبان انگلیسی  BEC

 زمان: یک ساعت هدف از این نشان دادن توانایی و اعتماد به نفس شما در برابر انواع مختلف متن‌های زبان انگلیسی است.این بخش دارای ۶ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. هر یک از متن‌های این بخش ۱۵۰ تا ۶۰۰ واژه زبان انگلیسی خواهند داشت.یک متن واحد زبان انگلیسی که به چند قسمت تقسیم شده و یا ۵ متن کوتاه (که از نظر موضوعی به هم مرتبط‌اند) به همراه یک مجموعه از توضیحات (statement) در اختیار شما قرار می‌گیرد. با توجه به اطلاعاتی که در هر متن ارائه شده است، شما باید هر توضیح (statement) را به متنی که با آن همخوانی دارد، ارتباط دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۸ سوال و ۸ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن که شش جای خالی دارد به همراه چندین جمله (A-G) به شما داده می‌شود. هر جای خالی در متن با یک جمله زبان انگلیسی تکمیل می‌شود. متن و جمله‌ها را بخوانید و جمله‌ی مناسب برای پرکردن جاهای خالی را انتخاب کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۶ سوال و ۶ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن زبان انگلیسی به همراه چندین سوال چندگزینه‌ای، که می‌تواند سوال کامل یا جملات ناقص باشد، به شما داده می‌شود. متن زبان انگلیسی را بخوانید و بر اساس آن به سوالات چندگزینه‌ای (A, B, C or D) پاسخ دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۶ سوال و ۶ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن همراه با چند جای خالی به شما داده می‌شود. هر جای خالی با یک واژه زبان انگلیسی کامل می‌شود. متن را بخوانید و بر اساس آن از بین چهار گزینه‌ی داده شده (A, B, C or D)، واژه‌ی تکمیل کننده‌ی جای خالی را انتخاب کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۰ سوال و ۱۰ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن زبان انگلیسی همراه با چند جای خالی به شما داده می‌شود. هر جای خالی با یک واژه زبان انگلیسی کامل می‌شود. شما باید واژه‌ی مناسب برای هر جای خالی را تشخیص دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۰ سوال و ۱۰ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک متن زبان انگلیسی که چندین سطر دارد به شما داده می‌شود. برخی از سطرها کاملا صحیح هستند و برخی یک واژه‌ی اضافی یا غیرضروری دارند. جلوی سطرهایی که کاملا صحیح هستند عبارت "CORRECT" را بنویسید. اگر سطری (از نظر ساختاری) نادرست است، واژه‌ای که اضافی است را جلوی آن یادداشت کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۲ سوال و ۱۲ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.

مهارت Writing در آزمون زبان انگلیسی  BEC

زمان: یک ساعت و ده دقیقه شما باید توانایی نوشتن انواع گوناگونی از نوشتارهای زبان انگلیسی مانند یادداشت (memo)، نامه، گزارش، ایمیل و پروپوزال را داشته باشید.این بخش دارای ۲ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. پاسخ به بخش اول اجباری بوده و در بخش دوم می‌توانید از بین سه گزینه‌ی داده شده، یک سوال را انتخاب کنید.نوشتن بر اساس یک راهنما (پاسخ به این سوال اجباری است): داده‌ها و اطلاعاتی (به صورت خام) به شکل جدول و نمودارهایی همچون نمودار میله‌ای (bar chart) و یا نمودار دایره‌ای (pie chart)، به شما داده می‌شود. بر اساس این اطلاعات یک گزارش (email یا memo) کوتاه بنویسید. متن شما باید ۱۲۰ تا ۱۴۰ واژه داشته باشد و این سوال در مجموع ۱۰ امتیاز دارد.یک انتخاب از بین سه گزینه: شما باید از بین یک مکاتبه‌ی اداری (letter, fax or email)، یک گزارش (memo or email) یا یک پروپوزال (memo or email) یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب موضوع، به شما اطلاعاتی (به صورت خام) که یک موقعیت تجاری را شرح می‌دهند، داده می‌شود. شما باید واکنش تعیین شده نسبت به این موقعیت را بنویسید. متن شما باید بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ واژه داشته باشد و این سوال در مجموع ۲۰ امتیاز دارد.

مهارت Listening در آزمون BEC

زمان: حدود ۴۰ دقیقه (شامل ۱۰ دقیقه برای انتقال پاسخ‌ها شما باید توانایی فهمیدن و دنبال کردن مکالمات زبان انگلیسی مختلفی همچون مصاحبه‌ها، ارائه‌ها (Presentations) و بحث‌های مختلف را داشته باشید.این بخش دارای ۳ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. در هر قسمت، شما به متن یا متن‌های ضبط‌شده ی زبان انگلیسی گوش داده و سپس به سوالات پاسخ می‌دهید. هر متن ضبط‌شده دو بار برای شما پخش می‌شود.یک تک‌گویی (monologue) با زمان ۲ تا ۳ دقیقه که شامل برخی اطلاعات است، برای شما پخش می‌شود. برای پاسخ به سوال‌ها یادداشت بردارید و یا جمله‌ها را با به کاربردن یک واژه یا یک عبارت کوتاه (حداکثر دارای ۳ واژه) کامل کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز ( در مجموع ۱۲ سوال و ۱۲ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.پنج تک‌گویی (monologue) کوتاه که در موضوع یا زمینه‌شان به هم مرتبط هستند و به وسیله‌ی پنج شخص مختلف بیان می‌شوند، برای شما پخش خواهد شد. سپس دو تمرین مجزا که به زمینه و اهداف تک‌گویی‌ها ربط دارند، به شما داده می‌شود. هرکدام از اشخاصی که زبان انگلیسی صحبت می‌کنند را به یکی از گزینه‌ها در تمرین اول (A-H) و به یکی از گزینه‌ها در تمرین دوم (A-H) ارتباط دهید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۱۰ سوال و ۱۰ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.یک مکالمه زبان انگلیسی ، مصاحبه‌ی کاری یا بحث بین دو یا چند نفر و تعدادی سوال چندگزینه‌ای به شما داده می‌شود. به متن ضبط شده گوش کنید و گزینه‌ی صحیح را (A, B or C) انتخاب کنید. به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز (در مجموع ۸ سوال و ۸ امتیاز) به شما تعلق می‌گیرد.

مهارت Speaking  در آزمون زبان انگلیسی  BEC

 زمان: ۱۶ دقیقه. توانایی زبان انگلیسی شما در برقراری ارتباط موثر در موقعیت‌های رو‌در‌رو سنجیده می‌شود. شما این آزمون را با یک یا دو نفر از داوطلبان انجام می‌دهید. به این ترتیب آزمون شما شرایط واقعی‌تر برگزار می‌شود و نتایج آن قابل اعتماد خواهد بود.این بخش دارای ۳ قسمت بوده و ۲۵ درصد از امتیاز آزمون را شامل می‌شود. زمان آزمون برای مکالمه‌ی دو داوطلب در نظر گرفته شده است. در این قسمت دو آزمون‌گیرنده حضور دارند، یکی با شما صحبت می‌کند و دیگری به مکالمه گوش می‌دهد و یادداشت برمی‌دارد.مکالمه زبان انگلیسی با آزمون‌گیرنده: چندین سوال درباره‌ی موضوعات شخصی یا موضوعات مربوط به کسب و کار از شما پرسیده خواهد شد. شما باید در حدود ۳ دقیقه حرف بزنید.یک ارائه‌ی (presentation) مختصر در زمینه‌ی تجارت: به شما امکان انتخاب از بین سه گزینه (A, B or C) داده می‌شود. پس از یک دقیقه زمان برای آماده شدن، باید تقریبا یک دقیقه در مورد موضوع انتخابی‌تان صحبت کنید. هنگامی که این فرصت در اختیار داوطلب دیگر قرار داده می‌شود با دقت به حرف‌هایش گوش کنید. ممکن است از شما سوال‌هایی درمورد صحبت‌هایش بپرسند و نظر شما را جویا شوند. این بخش درحدود ۶ دقیقه طول خواهد کشید.گفتگو با داوطلب دیگر: یک موقعیت مرتبط با تجارت به همراه دو نکته‌ی آغاز کننده‌ی گفتگو به شما داده می‌شود تا در مورد آن بحث کنید. با داوطلب دیگر صحبت کنید و در رابطه با واکنش‌تان به این موقعیت، به یک تصمیم مشترک برسید. سپس آزمون‌گیرنده بحث را گسترده‌تر خواهد کرد. این بخش در حدود ۷ دقیقه طول خواهد کشید.محتوای هر بخش از آزمون BEC بر اساس نیازهای روزمره و کاربردی دنیای تجارت طراحی شده است. دوره‌های آمادگی برای این آزمون به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای کسب و کار خود را تقویت کنید. این آزمون در مراکز مشخص و تاریخ‌های معینی در طول سال برگزار می‌شود و اعتبار مدارک آن تاریخ انقضا ندارد.برای کسب مهارت در این آزمون میتوانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir شرکت کنید.در این مقاله به بررسی محتوای آزمون BEC Higher پرداختیم و نکات کلیدی در پاسخ‌گویی به سوال‌های این بخش را معرفی کردیم.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در یادگیری و آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا چنانچه قصد ادامه تحصیل در کشوری دیگر را دارید، حتما می دانید که نیاز به انگیزه نامه(SOP) دارید. انگیزه نامه یا Statement of Purpose یکی از مدارک مهم در پرونده تحصیلی شما است که تاثیر بسزایی در روند پرونده دارد. تجربه نشان داده است که یک انگیزه نامه قوی می تواند امیدی برای پرونده ای ضعیف باشد. بنابراین، بر روی انگیزه نامه خود سرمایه گذاری کنید تا نقطه قوتی برای پرونده تحصیلی شما باشد.

انگیزه نامه در زبان انگلیسی چیست؟

انگیزه نامه زبان انگلیسی یا به اختصار SOP در واقع نامه ای است که می بایست به دانشگاه مورد نظر خود ارسال کنید. شما در این نامه از انگیزه خود برای تحصیل در این دانشگاه می نویسید. توجه داشته باشید که این نامه، معرفی نامه نیست که به راحتی از آن بگذرید. بلکه این نامه می بایست اطلاعاتی را در بر داشته باشد که دانشگاه موردنظرتان، برای متقاعد شدن به آن نیاز دارد.شما باید در انگیزه نامه خود به این پرسش پاسخ دهید که چرا باید دانشگاه مورد نظر درخواست پذیرش شما را بپذیرد؟ بهتر است پیش از نوشتن انگیزه نامه این پرسش در ذهن شما نقش ببندد تا ساختار نوشتار خود را بر اساس آن تنظیم کنید. برای پاسخ به این سوال می توانید از نمودار عنکبوتی استفاده کنید. به این ترتیب که سوال اصلی را در مرکز نمودار قرار دهید و پاسخ ها و دلایل خود را در اطراف آن جای دهید. این کار باعث می شود به یک چارچوب کلی دست یابید. پیشنهاد می کنیم سایت های مختلف را بررسی کنید تا ببینید دانشگاه زبان انگلیسی مورد نظر شما چه شرایطی برای دانشجویان خود در نظر دارد تا بر روی انها تمرکز بیشتری داشته باشید. 

در انگیزه نامه زبان انگلیسی به چه سوالاتی باید پاسخ داد؟

در انگیزه‌نامه میبایست به سوالات زیر پاسخ دهید.هدف شما از تحصیل در این دانشگاه چیست؟ هدف شما از تحصیل در این رشته چیست؟ چه چیزی از این دانشگاه شما را جذب کرده است؟ چه میزان در رشته مورد نظر خود و زبان انگلیسی تجربه دارید؟ تمایل دارید چه تجربیاتی را در این دانشگاه به دست آورید؟ برنامه شما بعد از پایان تحصیلاتتان چیست؟ تمایل به کار تحقیقاتی و پژوهشی دارید یا کار اجرایی؟ آیا تمایل به کار تحقیقاتی مشترک با استاد خود دارید؟ نام استاد مورد نظر خود را ذکر کنید.چه مهارتی برای برنامه های علمی پژوهشی دانشگاه دارید؟ علایق شما چیست؟ چه ویژگی برجسته ای دارید که برای دانشگاه می تواند مهم باشد؟ سوالات فوق نمونه ای از سوالاتی هستند که می بایست در انگیزه نامه خود به آنها پاسخ دهید. پیشنهاد می کنیم به هر یک از این سوالات جداگانه پاسخ دهید و در نهایت با توجه به انها متنی منسجم و یکپارچه تهیه کنید. این متن باید به گونه باشد تا بتواند نظر اعضای کمیته دانشگاه را به خود جلب کند.

چگونه توصیه نامه خود را به زبان انگلیسی بنویسیم؟

برای شروع بهتر است از جملاتی با حداکثر گیرایی و جذابیت استفاده کنید. مثلا" استفاده از ضرب المثل یا سخنان بزرگان به خصوص در زمینه تحصیلی شما می تواند مفید باشد. توجه داشته باشید نکته مهم در بخش مقدمه، نشان دادن علاقه و انگیزه زیاد به تحصیل در دانشگاه و زبان انگلیسی مورد نظر است. بنابراین، سعی کنید از شور و اشتیاق خود سخن بگویید. بعد از این مرحله وارد مرحله سوابق تحصیلی شوید و از توانایی ها و افتخارات خود در زمینه تحصیلی بنویسید. سعی کنید توجه آن ها را به نقاط مثبت کار خود جلب کنید. چنانچه در بخشی از سوابق خود عملکرد ضعیفی داشته اید، دلیل آن را بیان کنید. اگر رشته تحصیلی مقطع گذشته شما متفاوت از رشته مدنظر شماست، از اثرات مفید آن در زندگی کاری و تحصیلی خود و سطح زبان انگلیسی بنویسید. از علت انتخاب رشته، دانشگاه و کشور مورد نظر خود بگویید. به ذکر دقیق امکانات و تسهیلات موجود در دانشگاه مورد نظرتان بپردازید. توجه داشته باشید که در تعریف، اغراق و زیاده روی نکنید. بلکه تنها به بیان واقعیات بپردازید. بعد از این بخش، نوبت به ارائه تجربیات شما در ارتباط با رشته تحصیلیتان می رسد. هر تجربه ای در این زمینه دارید، بازگو کنید؛ از کارآموزی ، زبان انگلیسی پروژه های دانشجویی و کارگاهی گرفته تا تجربه های صنعتی. چنانچه فعالیت داوطلبانه ای در زمینه ای علمی انجام داده اید، به شرح آن بپردازید. توجه داشته باشید خود را بزرگ جلوه ندهید، بلکه تلاش کنید تجربیاتی که در این زمینه بدست آورده اید، به روشی منطقی تحلیل کنید. در ادامه می توانید به بیان اهداف خود بپردازید. توجه داشته باشید که هدف شما باید ارتباطی با پذیرش شما و آینده مدنظر شما داشته باشد. به این ترتیب، آینده شغلی و پژوهشی خود را با در نظر گرفتن چشم اندازی که در زمینه تحصیلی و شخصی خود دارید به نحوی احسن برای هیئت داوران به تصویر بکشید. به عنوان نتیجه گیری نهایی چند خطی در مورد تطابق و تناسب رشته و دانشگاه مورد نظرتان با توانایی ها و شخصیت خود بنویسید. بهتر است در آخر از  اعضای کمیته دانشگاه به خاطر وقتی که برای بررسی انگیزه نامه شما  اختصاص داده اند، سپاسگزاری کنید.

چه نکاتی را باید در نوشتن انگیزه نامه زبان انگلیسی رعایت کنیم؟

بهتر است در ابتدا پیش نویسی برای خود تهیه کنید. لازم نیست ساختار نگارشی خاصی را رعایت کنید. با خیالی آسوده هر آنچه را که می خواهید بنویسید و هر چیزی که در ذهن خود دارید بر روی کاغذ بیاورید. بعد از اینکه مطالب خود را به اتمام رساندید، آن را خلاصه کنید و سعی کنید موارد غیر ضروری را حذف کنید.پیشنهاد می کنیم انگیزه نامه خود را در زمانی مناسب بنویسید تا فرصت کافی برای آن داشته باشید. عجله نکنید، چرا که این نامه برای آینده شما بسیار مهم است. بهتر است از کلماتی حرفه ای و آکادمیک در انگیزه نامه خود استفاده کنید. مثلا" می توانید به جای کلمه do از کلمه accomplish استفاده کنید یا به جای کلمه think از presume. البته استفاده افراطی از این گونه کلمات می تواند نتیجه عکس داشته باشد. پس در استفاده از واژگان حرفه ای تعادل را رعایت کنید. شاید نگارش حرفه ای این انگیزه نامه برای شما دشوار باشد، اما باید بدانید شما به عنوان دانشجویی بین المللی که قصد تحصیل در کشوری دیگر را دارید باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. شما می توانید برای ارتقا سطح مهارت زبان انگلیسی و یا تثبیت تسلط خود در دوره هایی حرفه ای شرکت کنید. موسسه دیاکو با وجود دوره های مختلف زبان انگلیسی به صورت گروهی یا خصوصی می تواند به شما کمک کند. اگر به فکر شرکت در دوره ای موثر هستید، حتما با ما تماس بگیرید. تلاش کنید بر روی نقاط قوت خود متمرکز شوید. در این نامه زبان انگلیسی شما می بایست در مورد تجربه ها، مهارت و دانش و برنامه های اتی خود بنویسید و از این طریق بتوانید دانشگاه مورد نظر خود را متقاعد کنید تا با درخواست پذیرش شما موافقت کند. البته توجه داشته باشید که صادقانه و به دور از اغراق بنویسید. تنها کافی است نقاط قوت خود را به نحو احسن و تاثیر گذاری ارائه دهید.شروعی جذاب و گیرا می تواند توجه داوران را به خود جلب کند. بهتر است نامه خود را با عنوان و مقدمه ای مناسب و جالب شروع کنید .توجه داشته باشید که این انگیزه نامه زبان انگلیسی به شما اختصاص دارد. بنابراین، به هیچ عنوان کپی نکنید چراکه اعتبار خود را از دست خواهید دادید.همان طور که پیش تر بیان کردیم، بهتر است به هیچ عنوان دروغ نگویید و اغراق نکنید. توانایی ها و مهارت های خود را آن گونه که هست به بهترین نحو ارائه دهید، به طوری که توجه داوران را به خود جلب کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از اینکه انگیزه نامه خود را نوشتید، از فردی اگاه مانند دوست و یا استاد خود در این زمینه کمک بگیرید. با دریافت نظرات مختلف می توانید به نکات مفیدی جهت اصلاح پی ببرید. در واقع با این کار نامه شما به اصطلاح چکش کاری می شود.وقتی به توصیف خود و فعالیت هایتان می پردازید، سعی کنید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir اطلاعات دقیقی بدهید. مثلا اگر مدت زمانی مشغول به تحصیل در رشته و یا شغلی خاص بوده اید، مدت زمان فعالیت خود را ذکر کنید.تلاش کنید هر موضوعی که  در انگیزه نامه خود مطرح می کنید، دقیق و با ذکر جزییات باشد. اگر علاقه مند به رشته ای خاص هستید، صرفا" نگویید علاقه دارم! بلکه به توضیح در خصوص علاقه خود بپردازید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همانطور که می دانیم یکی از چهار مهارت اصلی در امتحان زبان انگلیسی آیلتس به بخش گفتاری (Speaking) اختصاص مییابد که شما با کسب نمره خوب در این بخش از آزمون میتوانید به نمره ی مطلوب خود برسید. در مدت زمان حدود ۱۵ دقیقه شما باید مهارت خود در صحبت کردن را به ممتحن ثابت کنید. ولی سوال اینجاست که چگونه مهارت خود با آموزش آنلاین زبان انگلیسی در Speaking را به اگزمینر ثابت کنیم؟ ما در این مقاله راهکارهایی را به شما خواهیم گفت که برای روز مصاحبه برای شما مفید است. با مجله دیاکو همراه باشید.

در مصاحبه‌ زبان انگلیسی  آیلتس چه نکاتی برای اگزمینر در اولویت قرار دارد؟

 ممتحن آزمون زبان انگلیسی شفاهی آیلتس بر برخی نکات زیر توجه می‌کند:پروان صحبت کردن داوطلب به کارگیری واژگان جدید زبان انگلیسی و مناسب در صحبت کردن داوطلب منسجم بودن و ارتباط درست موضوعات مطرح شده در آزمون شفاهی زبان انگلیسی تلفظ صحیح واژگان در آزمون شفاهی .

فرمت و ساختار مصاحبه‌ی آزمون زبان انگلیسی آیلتس چگونه است؟

 در قسمت شفاهی (Speaking) آیلتس زبان انگلیسی سولات در سه بخش مجزا مطرح می‌شود قسمت اول: در این بخش از مصاحبه سوالات عمومی (General) از قبیل اطلاعاتی درباره‌ی شغل، تحصیل، وضعیت تاهل فرد، محل تولد، علایق و موارد دیگر پرسیده می‌شود. قسمت دوم: در این بخش از آزمون زبان انگلیسی، اگزمینر برگه‌ی در اختیار داوطلب قرار  می‌دهد و در آن تاپیک‌هایی نوشته شده است، حدود یک دقیقه به شما زمان داده می‌شود که در ارتباط با موضوع‌های مطرح شده فکر کنید و پس از آن باید درباره‌ی آن‌ها حدود دو دقیقه صحبت کنید. در این بخش توجه داشته باشید که توضیحاتی که ارائه می‌دهید مستقیماً به موضوع ربط داده شود و مطالب همبستگی و انسجام (Cohesion) داشته باشد. قسمت سوم: در بخش سوم مصاحبه سوالاتی جزئی‌تر و تکمیلی‌تر در ارتباط با بخش دوم آزمون زبان انگلیسی آیلتس از داوطلب پرسیده می‌شود.

نکات کلیدی در مصاحبه‌ی آزمون زبان انگلیسی آیلتس

 چون در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شما با اگزمینر روبه رو هستید و شاید فضای مصاحبه‌ به گونه‌ای نباشد که شما قبلاً انتظار آن را داشتید، پس پیش از هرچیز آمادگی روحی و آرامش شما در اولویت قرار دارد. مضطرب بودن شما سبب می‌شود که تمام تلاشی که شما برای این آزمون زبان انگلیسی انجام داده‌اید هدر رود. با ما همراه باشید تا نکاتی کلیدی و ضروری در ارتباط با روز آزمون شفاهی زبان انگلیسی با شما در میان بگذاریم.

اجتناب از پاسخ‌های کوتاه در آزمون زبان انگلیسی

سعی کنید که در هرکدام از بخش‌های مطرح شده مصاحبه از توضیح‌های کوتاه اجتناب کنید؛ بدین معنی که تا جایی که امکان دارد موضوع را بسط دهید. پاسخ‌های کوتاه و مختصر باعث می‌شود که اگزمینر فکر کند دانش پایینی دارید و قضاوت درستی در ارتباط با سطح و تسلط شما بر زبان انگلیسی نکند. البته از توضیحات اضافه نیز اجتناب کنید. بنابراین در پاسخ به سولات، حد تعادل را رعایت کنید. ولی چگونه می‌توانیم به صحبت خود در زبان انگلیسی شاخ و برگ دهیم؟ چندین روش برای بسط دادن موضوع هست که ما در این مقاله اشاره‌ای کوتاه بر آن‌ها خواهیم داشت.یکی از روش‌های موثر برای طولانی صحبت کردن این است که اگر اگزمینر سوالاتی مبنی بر این که شغل شما چیست مطرح کرد، می توانید برای پاسخ به این پرسش از روش (PPF)  یا (Past-Present-Future) که منظور آن زمان گذشته، حال و آینده است، استفاده کنید. برای پاسخ به سوال مربوط به شغل، شما می‌توانید از کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید شروع کنید و کاری که در حال حاضر آن را انجام می‌دهید برای اگزمینر توضیح دهید و در انتهای صحبت، برنامه‌ی آتی خود در آینده را بیان کنید.روش دیگر استفاده از Wh Question Words هاست؛ یعنی اینکه اگر از شما پرسیده شود که به چه شهر یا کشوری علاقه دارید، در پاسخ به این سوال اگر از خود سوالاتی از این قبیل بپرسید که دلیل علاقمون به آن‌جا چه چیزی است؟ آب و هوای آن منطقه چگونه است؟ چند بار به آن‌جا سفر کرده‌ایم؟ با چه کسانی سفر کرده‌ایم؟ برای چه مدت آن‌جا اقامت کرده‌ایم؟ و سوالاتی از این نوع حتما در شاخ و برگ دادن و بسط آن موثر خواهد بود. 

اجتناب از پاسخ‌های حفظی در زبان انگلیسی

اگر شما در پاسخ به آزمون زبان انگلیسی از جواب‌های آماده استفاده کنید و از پیش مطالب را حفظ کرده باشید، اگزمینر آن را یک امتیاز منفی برای شما محسوب خواهد کرد و نمره‌ی خوبی به شما نمی‌دهد. این روزها در بازار منابع فراوانی برای مهارت Speaking موجود هست که اگر شما جملات را عیناً حفظ کنید، اگزمینر قطعاً متوجه شده و باعث کسر نمره‌ی شما می‌شود. استفاده از منابع در زبان انگلیسی Speaking غیر مفید نیست و بالعکس شما می‌توانید با بکارگیری واژگان منابع Speaking و بیان مطلب به زبان خودتان نمره قابل قبولی کسب کنید. تلفظ (Pronunciation) درست واژگان در زبان انگلیسی:از دیگر مواردی که می‌تواند در افزایش نمره‌ی شما در این بخش تاثیرگذار باشد، تلفظ صحیح واژگان زبان انگلیسی است. اگر شما از نظر گرامری و دانش واژگان بسیار خوب حق مطلب را ادا کرده باشید ولی تلفظ صحیحی نداشته باشید، قطعا ممتحن نمره‌ی این بخش را به شما نخواهد داد.  

سوال پرسیدن از اگزمینر در زبان انگلیسی آیلتس

 اگر برای شما در قسمت سوم سوالی پیش آید و از ممتحن بپرسید ایرادی ندارد ولی پرسش از اگزمینر در قسمت اول و دوم مصاحبه نمره‌ی منفی برای شما به همراه خواهد داشت. 

دقت در پاسخ به سوالات زبان انگلیسی

 همانطور که در قسمت‌های قبلی هم اشاره کردیم یکی از نکات مهم در این بخش این است  که در پاسخ به سوالات حاشیه نروید و به موضوعات فرعی نپردازید. اگر شما در توضیح موضوع مد نظر به جای آنکه به اصل موضوع بپردازید به حاشیه روید؛ اگزمینر تصور می‌کند که سوال را به درستی متوجه نشده‌اید و نمره‌ی این بخش را از دست خواهید داد.  

اجتناب از بکارگیری اصطلاحات عامیانه در زبان انگلیسی  (Slang)

 استفاده از اصطلاحات عامیانه و غیررسمی زبان انگلیسی در بخش Speaking به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. نادیده گرفتن این نکته سبب می‌شود که اگزمینر نمره‌ی خوبی به شما ندهد. ما در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی که داوطلبان می‌بایست در روز مصاحبه‌ی آزمون زبان انگلیسی آیلتس به آن توجه داشته باشند بگوییم. علاوه بر موارد مذکور، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون زبان انگلیسی آیلتس، با مشاورین مجرب ما در آکادمی دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir از طریق شماره تلفن 72114 تماس حاصل فرمائید. تخصص ما در دیاکو، آموزش به زبان‌آموزان با انگیزه و تلاشگر برای کسب نتیجه‌ی عالی در آیلتس (IELTS) است. برای اطلاع از دوره‌های آیلتس زبان انگلیسی در دیاکو با ما همراه باشید. 



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همه ما می‌دانیم مکالمه و صحبت نمودن در هر زبانی به خصوص در آموزش آنلاین زبان انگلیسی پل ارتباطی بین افراد در یک جامعه است، به دلیل اهمیت این موضوع، ما قصد داریم در این مقاله مطالبی را در ارتباط با یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با شما زبان انگلیسی آموزان مطرح کنیم.در وهله اول برای شروع یادگیری هر مهارتی در هر زمینه‌ای، آنچه اهمیت دارد میزان انگیزه و روحیه فرد برای آموختن آن زبان انگلیسی مهارت است. به عبارتی برای این که جسارت لازم برای یادگیری هر مهارتی به ویژه  مکالمه زبان انگلیسی را به دست آوریم می‌توانیم در خود اهداف و انگیزه لازم از یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را ایجاد کنیم. بر هیچ یک از ما ‍پوشیده نیست  تنها راه در ایجاد برقراری ارتباط افراد جامعه ، مکالمه و صحبت نمودن است. علاوه بر این موضوعات ، با توجه به اینکه مهارت مکالمه زبان انگلیسی در قالب (Speaking)،  یکی از مهارت‌های مورد سنجش در آزمون‌هایی از قبیل ( IELTS)، ( TOEFL )، ( PTE ) است و زبان انگلیسی آموز باید با در نظر گرفتن اهداف از پیش تعیین شده خود برای کسب نمره بالا در این مهارت تسلط پیدا کند، بنابراین نحوه یادگیری مکالمه انگیلسی  نقش بسیار مهمی دارد.به عنوان اولین گام، زبان انگلیسی آموز می‌بایست در میان منابع زیادی که برای مکالمه  زبان انگلیسی  موجود است، کتاب مناسبی را مرجع اصلی خود قرار داده و برای مطالعه انتخاب کند. پیشنهاد ما مجموعه کتاب‌های Speakout است چراکه پکیج آموزشی آن به خوبی سطوح مختلف را پوشش داده، محتوای درسی آن جدید است و شالوده آن تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی است و کتابی بسیار غنی است .هم اکنون تمام نسخه های این کتاب در سامانه مجازی و آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو قابل دسترسی است و به منظور تقویت مهارت شنیداری ( Listening) و گفتاری ( Speaking) زبان انگلیسی آموزان عزیز، در آکادمی و آموزشگاه زبان دیاکو دوره های ما با سیستم Speakout  برگزار می شود.  پیش از تسلط یافتن برای مکالمه نه تنها زبان انگلیسی بلکه هر زبان جدید دیگری، بدیهی است اولین اقدام، آموزش گرامر و دستور زبان جمله‌ای است که او قصد بیان نمودن آن را دارد. به عنوان مثالی ساده  می‌توان گفت در هر زبانی  قرار دادن درست و مناسب فاعل، فعل و مفعول در جای خود در جمله، سبب معنادار شدن آن جمله می شود، به عبارتی در صورت جابه‌جایی هرکدام از آن‌ها نمی‌توانیم منظور خود را به درستی به دیگران منتقل نموده و ارتباط برقرار کنیم.  ولی گفتنی است، به طور کلی در ارتباط با دستور زبان جای نگرانی زیادی نیست چون هرچه زمان بگذرد، خود به خود گرامر جملاتی که در صحبت نمودن به کار می‌بریم، همانند کودکی که بدون یادگیری گرامر و دستور زبان، پس از گذشت زمان، ساختار جملات به درستی در ذهنش شکل می‌گیرد و صحبت می‌کند، در مکالمه هم همین اتفاق برای زبان آموز پیش می‌آید.قدم بعدی که معمولا زبان انگلیسی ‌آموزان باید در مکالمه زبان انگلیسی به آن توجه کنند، موضوع یادگیری واژگان جدید زبان انگلیسی است ولی می‌دانیم حفظ لغات به تنهایی تاثیری در مکالمه زبان انگلیسی نخواهد داشت. هرچه در مکالمه از لغات جدیدتر، به جا و درست استفاده شود مکالمه حرفه ای‌تر می‌شود. ولی برای یادگیری واژگان جدید، زبان‌آموز باید از روش درستی استفاده کند. به عنوان مثال، به کارگیری آن واژه در فیلم، اصطلاحات و انتخاب یک منبع مناسب برای یادگیری لغات جدید مانند کتاب Oxford Word Skills  که هم اکنون پی دی اف  سه سطح از این کتاب در سامانه مجازی سایت دیاکو قابل دسترسی  است. این کتاب باعث بهبود هرچه بهتر یادگیری و به دنبال آن به‌کارگیری درست واژگان زبان انگلیسی در مکالمه می‌شود.مورد مهم دیگر در آموزش زبان انگلیسی موضوع مکالمه روزمره است . برای شروع  یادگیری، زبان آموز می‌تواند کارهای روزانه خود را به زبان انگلیسی در ذهن خود مرور کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیاکو  و در قسمت مجله دیاکو، نکات و راهکارهای کلیدی را در ارتباط با مکالمه روزمره در مقالاتی که  تحت عنوان " رمز و راز یادگیری مکالمه روزمره انگلیسی " قرار داده شده‌اند، مطالعه و از آن‌ها استفاده کنید.یک راه دیگر برای بهبود مهارت مکالمه  ( Conversation) این است که از دوست خود و یا حتی کسی که سطح زبانش از شما بالاتر است، درخواست کنید تا ملاقات‌هایی با یکدیگر داشته باشید و درباره موضوع مورد علاقه‌تان، کتابی که خوانده اید و یا خلاصه فیلمی که به تازگی دیده اید، صحبت کنید. با گذشت زمان این موضوع باعث بهبود مکالمه شما شده و اعتماد به نفس لازم در صحبت نمودن را پیدا می‌کنید. یا میتوان با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir این امر را خیلی ساده تر کرد.دلیل انتخاب ‍پارتنر در سطح بالاتر از خود شما منجر می‌شود که او بتواند تلفظ صحیح کلمات را به شما بگوید و حتی اشکالات شما در موارد دیگر را گوشزد کند. این موضوعات شاید  ساده به نظر برسد ولی با گذشت زمان و با از رعایت نمودن آن‌ها، همین عوامل باعث بهبود تقویت مهارت مکالمه ( Conversation) می‌شود.



:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()